quote:Op donderdag 4 september 2008 18:11 schreef Sackboy het volgende:
De Gefrustreerde Video Game Fan #6 Waar Fluffy gedognapt is!
Kan een slotje op. AQuila360 en SpankmasterC hebben dit spamtopic 6 delen lang in leven gehouden maar geven nu eindelijk toe dat hun enthousiasme fake was.
Derhalve ->
Klopt, topic gaat dicht. Het is inderdaad mooi geweest en heeft lang zat geduurdquote:Op donderdag 4 september 2008 18:11 schreef Sackboy het volgende:
De Gefrustreerde Video Game Fan #6 Waar Fluffy gedognapt is!
Kan een slotje op. AQuila360 en SpankmasterC hebben dit spamtopic 6 delen lang in leven gehouden maar geven nu eindelijk toe dat hun enthousiasme fake was.
Derhalve -> [ afbeelding ]
Eensquote:Op donderdag 4 september 2008 19:11 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Klopt, topic gaat dicht. Het is inderdaad mooi geweest en heeft lang zat geduurd
De ene keer vind je het klote en de andere keer ben je het er mee eens?quote:
Gast de enige Fans die je hebt zijn mensen die je zielig vinden en ze afvragen in welk proces van de geboorte het mis gegaan is.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:05 schreef emarwii het volgende:
[..]
De ene keer vind je het klote en de andere keer ben je het er mee eens?
Voor de fans die mij nog willen volgen:
Dit kan op
dgnf.hotforum.nl
wiids.nl
en natuurlijk op dgvf.come2me.nl
Op de bovenstaande forums ben ik het meest actief en ja, dat was ooit hier. Jammer dat het nu niet meer zo mag zijn....
Vaarwel FOK!
Ik vond het nooit klote ook nu vind ik het nog tof!quote:Op donderdag 4 september 2008 22:05 schreef emarwii het volgende:
[..]
De ene keer vind je het klote en de andere keer ben je het er mee eens?
Voor de fans die mij nog willen volgen:
Dit kan op
dgnf.hotforum.nl
wiids.nl
en natuurlijk op dgvf.come2me.nl
Op de bovenstaande forums ben ik het meest actief en ja, dat was ooit hier. Jammer dat het nu niet meer zo mag zijn....
Vaarwel FOK!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en deze is voor d@h B!tChAzz!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 58% gewijzigd door muay-toy op 11-09-2008 15:49:53 ]je moet een gegeven paard niet in de bek staren
quote:Op woensdag 10 september 2008 18:09 schreef muay-toy het volgende:
Gefiliciteerd iedereen!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en deze is voor d@h B!tChAzz!GefiliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wacht maar op de nieuwste special die wordt erg vet!Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Ik ga het achter de schermen even besprekenquote:Op woensdag 17 september 2008 13:50 schreef stbabylon het volgende:
Lekker is dat, ik gebruik bewust niet het WoW topic omdat het niet zozeer WoW gerelateerd is, als wel het verschil tussen oude en nieuwe spelers. Oftewel, ik heb een klacht, dus ik pleur hem in KLB. Daar is een mod er van overtuigd dat hij in GAM hoort, waar hij vrijwel direct gesloten wordt. Leuk 1-2-tje.
Als iemand een klacht heeft over een auto wordt hij toch ook niet meteen naar dat subforum geschopt, of gezeik over z'n wijf naar REL.
Dit is het topic:
Noobs die niet geslacht zijn door Maggy
ps. deze feedback wordt ook in het KLB feedback topic gezet omdat ik geen verschil kan maken tussen die twee
Ik heb het topic weer voor je geopend, ik geef het nog een kansquote:Op woensdag 17 september 2008 16:58 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik ga het achter de schermen even bespreken
Laat ze nou! Het is het 360ste topic dan mag het wel een keer zo!quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[ Xbox 360 # 360 ]
Gaat er ooit nog iets gebeuren met het 360 topic, of blijft het een peuterspeelzaal?
Ach man, sinds jij er post is elk 360 topic een kankertopic geworden.quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Laat ze nou! Het is het 360ste topic dan mag het wel een keer zo!
Toch?
Doe niet zo stoer met je kanker manquote:Op maandag 22 september 2008 14:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ach man, sinds jij er post is elk 360 topic een kankertopic geworden.
Ga lekker in de SC hangen.
WoWquote:Op dinsdag 23 september 2008 08:58 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Weet iemand waar de recentste topic is van WoW?
Wat maakt DWAAS minder erg dan KANKER? Ik zou er bij beide niet echt blij mee zijn.quote:Op dinsdag 23 september 2008 08:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Doe niet zo stoer met je kanker man![]()
Dwaas
Sackboy jij mag na 2 bans in korte tijd niet oordelen vind ikquote:Op woensdag 24 september 2008 10:19 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Wat maakt DWAAS minder erg dan KANKER? Ik zou er bij beide niet echt blij mee zijn.
En hij heeft wel gelijk, AQuila, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan
Ach, het feit dat tig users er niet meer komen zegt op zich genoeg.quote:Op woensdag 24 september 2008 12:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Sackboy jij mag na 2 bans in korte tijd niet oordelen vind ik
Bedoel je dat heel GAM verloederd is of alleen het 360 topic?quote:Op woensdag 24 september 2008 13:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ach, het feit dat tig users er niet meer komen zegt op zich genoeg.
Maar goed, als er een keer een mod was (op rayman na), kon er misschien wat gedaan worden.
Volgens mij zijn de admins GAM vergeten ofzo. GD en die andere dude heb ik al een eeuwigheid niet gezien.
De topics waar jij niet post zijn prima te doen.quote:Op woensdag 24 september 2008 13:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Bedoel je dat heel GAM verloederd is of alleen het 360 topic?
quote:Op woensdag 24 september 2008 13:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
De topics waar jij niet post zijn prima te doen.
Kom net terug van Tenerife, dus dat kan kloppen inderdaad.quote:Op woensdag 24 september 2008 13:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ach, het feit dat tig users er niet meer komen zegt op zich genoeg.
Maar goed, als er een keer een mod was (op rayman na), kon er misschien wat gedaan worden.
Volgens mij zijn de admins GAM vergeten ofzo. GD en die andere dude heb ik al een eeuwigheid niet gezien.
donequote:Op woensdag 1 oktober 2008 07:05 schreef Sharkdoggie het volgende:
Zou er een keer gemod kunnen worden in het pricewatch topic?
ik vind het ook altijd lame als jij er in post, met van die kansloze posts als iemand vertelt dat ie online gamed moet jij altijd vertellen dat jij het juist niet doet.quote:Op woensdag 24 september 2008 13:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het opzich wel een compliment dat jij denkt dat ik dat in mijn eentje klaar krijg
Toch maar niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:59 schreef Dancin_Rhino het volgende:
[..]
ik vind het ook altijd lame als jij er in post, met van die kansloze posts als iemand vertelt dat ie online gamed moet jij altijd vertellen dat jij het juist niet doet.
heel erg boeind, of dat je weer een door iemand bestempeld als een slecht spelletje heel leuk vind, ik zal het even een keertje voor je zeggen
sjonge jonge wat ben jij speciaal !!!
Van mij mag je maar dan wil ik ook wel een eerlijke poll er bij!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:30 schreef Sackboy het volgende:
Kunnen we misschien een apart topic openen waar je je ongenoegen over AQuila360 kan laten blijken?
Dit is al opgelost trouwens!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:41 schreef Rkatier het volgende:
Sorry maar ik heb een klacht over AQuila. Ik voel zacht gezegd behoorlijk belachelijk gemaakt op de GAM SC.
Geen idee waar hij uberhaupt liegt over het feit dat ik de games niet wil en dat hij ze mag hebben. Ik heb nooit zoiets gezegd: niet tegen hem, niet op fok. Ik weet niet of FOK!games serieus aan het overleggen was om het naar hem te sturen. Ik ga er iedergeval niet mee akkoord. Kijk maar wat je er mee doet, ik ga slapen.
bewuste berichtje en verder op gaat hij maar door
Hij heeft zijn excuses aangeboden, dus daar is de kous me af voor mijquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dit is al opgelost trouwens!
Het was een ''leuk'' grapje van me en we hebben het uitgepraat!
Ja!quote:
Ik weet wel een toffe ttquote:Op zondag 19 oktober 2008 17:48 schreef lennartb.nl het volgende:
[Xbox 360 #371] Waar lennartb.nl te lui is voor toffe TT's
subgroep vergeten
Ben je ongesteld of zo?quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:37 schreef disjfa het volgende:
kan iemand even mijn zooi uit dit topic halen aangezien ik daar helemaal niets mee te doen heb:
Het grote Aquila approved games topic
fixedquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:49 schreef AQuila360 het volgende:
Er zijn op het moment 2 centraal 360 topics open!
En deze was er later dus kan die dicht! [Xbox 360 #378] Veel games, weinig (speel)tijd!
Donequote:Op zaterdag 8 november 2008 09:16 schreef maniack28 het volgende:
[Hattrick]Fok!Cup XV : Lustrumeditie!! kan dicht
We zijn begonnen met de cup met een nieuwe OP in dit topic:
[Hattrick] Fok!Cup XV: Nu gaat het pas echt beginnen
Veranderdquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:33 schreef donroyco het volgende:
Zeer interessant spel: Erepublik
Haal dan ook de OP leeg, gezien het SPAM is
opgeschoondquote:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:33 schreef donroyco het volgende:
Zeer interessant spel: Erepublik
Haal dan ook de OP leeg, gezien het SPAM is
Donequote:Op donderdag 13 november 2008 22:41 schreef Viro het volgende:
Het Grote BoF! Topic: Waar Staticdata Een Minnaar Heeft
Zou een mod van Minaar even Minnaar willen maken?
Dank u bij voorbaat
Dat lijkt mij echt een spyware probleem, draai ff hitman pro op je computerquote:Op donderdag 13 november 2008 17:37 schreef Cheiron het volgende:
Sinds vanmiddag, als ik naar games.fok.nl ga, wordt ik meteen geredirect naar www.eset.com. Hebben anderen hier ook last van?
Een promo-versie is in de meeste gevallen een game die ter review aan bladen/websites aangeboden wordt. Dit exemplaar is niet voor de verkoop, en er zit normaal gesproken dan ook geen doosje/handleiding bij. Wel is dit normaal gesproken het volledige spel zoals het in de winkel ligt.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:08 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Even een kort vraagje, dat niet over FOK! gaat, maar ik ga er geen apart topic voor openen.
Wat is een promo-versie van een game?
Bedankt.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:19 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Een promo-versie is in de meeste gevallen een game die ter review aan bladen/websites aangeboden wordt. Dit exemplaar is niet voor de verkoop, en er zit normaal gesproken dan ook geen doosje/handleiding bij. Wel is dit normaal gesproken het volledige spel zoals het in de winkel ligt.
En is crew van deelname uitgesloten?quote:Op woensdag 19 november 2008 18:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Komt er dit jaar weer een kerstwedstrijd met later de veiling?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens dit bericht wel ja! Maar dat staat los van dit GAM subforum, je krijgt de game in ieder geval thuisgestuurdquote:Op woensdag 26 november 2008 19:42 schreef kevin33 het volgende:
Zag ik nou goed dat ik Quantum of Solace voor de ps3 gewonnen heb?
Top!quote:Op woensdag 26 november 2008 19:59 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Volgens dit bericht wel ja! Maar dat staat los van dit GAM subforum, je krijgt de game in ieder geval thuisgestuurd
quote:Op woensdag 19 november 2008 18:48 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
En is crew van deelname uitgesloten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Absoluutquote:Op donderdag 27 november 2008 20:27 schreef Sporttv het volgende:
Ben ook benieuwd of de kerstprijsvraag weer komt en de veiling
quote:Op donderdag 27 november 2008 18:31 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Is er al een uitslag van die end war prijsvraag ?
quote:Op donderdag 27 november 2008 20:27 schreef Sporttv het volgende:
Ben ook benieuwd of de kerstprijsvraag weer komt en de veiling
quote:
Tof. Zeker al helemaal uitgepland en al? Anders had ik nog wel een tof idee: in plaats van (of ernaast) de logo's herkennen wat nu al jaren is, gamesmuziek of geluiden herkennen.quote:
Feedbackquote:Op donderdag 27 november 2008 22:10 schreef drumstickNL het volgende:
Die klote fiësta banner maakt nog steeds zo'n herrie.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:14 schreef AQuila360 het volgende:
[Xbox 360] Banjoo Kazooie Nuts & Bolts!
Kan iemand de TT even aanpassen ik heb een ''o'' te veel bij Banjo
omdat de uiterste inzendings periode voorbij was.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:11 schreef grizegrijn het volgende:
Waarom is het game of the year verkiezing topic gesloten?
Gedaan, bedanktquote:Op dinsdag 23 december 2008 17:10 schreef Catch_me het volgende:
[360] Gears Of War 2 #3
Kan deze misselijk makende doodsverwensing weg gemod worden?
Bedankt.
is het niet makkelijker om ook die quote eronder aan te passenquote:
Joah.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:49 schreef Gamer_V het volgende:
Bonuspunten kerstprijsvraag #2
Mag hier een slotje op?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[PS3 165] Why me?
Kan hier wat aan gedaan worden
Doe er wat aan FOK.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
jij bent dan ook een oplichter
Hab je de trailer bekeken?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:42 schreef jorienvdherik het volgende:
Forza Motorsport 3 (PS3 & Xbox360)
Waarom dicht, spel komt er toch aan
Of het eerste plaatjequote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hab je de trailer bekeken?, Mij best hoor dat er een topic over geopend word, maar gooi er dan iets meer info in de OP en zeker geen rickroll.
Eerste plaatje is Ridge Racer inderdaadquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:48 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Of het eerste plaatjeNitro en bij de link staat 2006 vermeld. Forza 2 kwam uit 2007
Ban aanvragen mogen ook niet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:09 schreef SpankmasterC het volgende:
Kunnen lennartb.nl en Poit een 48 uurs forumban krijgen wegens het verbreken van de SC-tijdsklok?
48jr ban voor spank!quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:10 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ban aanvragen mogen ook niet.
Zodra pasen en pinksteren op een dag vallen.(alhoewel ik mij achter de schermen ook zou kunnen uit laten lachen)quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:09 schreef SpankmasterC het volgende:
Kunnen lennartb.nl en Poit een 48 uurs forumban krijgen wegens het verbreken van de SC-tijdsklok?
Optie 2! Optie 2!!quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zodra pasen en pinksteren op een dag vallen.(alhoewel ik mij achter de schermen ook zou kunnen uit laten lachen)
Spank for presidentquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:09 schreef SpankmasterC het volgende:
Nee, want ik vind dat het wel thuis hoort in dat topic. Het zou anders alleen maar onduidelijk worden als je over elk onderwerp in GTA een appart topic moet openen, verspreid over verschillende subfora. Hoort dat dus prima thuisquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Kan er misschien iets aan het permanente specs geleuter gedaan worden in het GTA IV topic? We zitten toch in GAM? Niet in DIG!...
Ze stellen een vraag gerelateerd aan de game. Of de game werkt op hun computer, dat past naar mijn mening prima thuis in het GTA topic.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom heet dit dan het gamesforum?
Als er een bugfix uitkomt voor de xbox/ps3 versie(voor zo ver die nog gefixed moeten worden), word dat daar ook toch gemeld, vergeet daarbij niet dat GTA IV pas een paar weken op de PC uit is, en dat dat soort vragen op den duur ook verminderen. Je zou voor elke versie een apart topic kunnen openen idd, maar daar word het geheel al helemaal onoverzichtelijk op, zeker als je weinig met forumfilters werkt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee, want de oplossing heeft geensinds iets met gta te maken. Wat heeft het feit dat producent x een nieuwe driver heeft uitgebracht nou met GTA 4 te maken. Helemaal niks.
Bovendien ergeren steeds meer mensen zich er aan.
Dat soort vragen horen in DIG.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:38 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ze stellen een vraag gerelateerd aan de game. Of de game werkt op hun computer, dat past naar mijn mening prima thuis in het GTA topic.
En wat is er mis meequote:
donequote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:26 schreef Bart het volgende:
[Xbox 360 Pricewatch #6] Waar Arjentjuh86 trakteert...
Vergeten in xbox-subforum te plaatsen, graag een schopje daarheen
quote:
Waarschuwing verplaatst, TVP's komen wel vaker voor. Maar dit moest niet langer zo door blijven gaan in dat topicquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Kan een mod de TVPs hier verwijderen:
Het is de bedoeling dat er koopjes worden gespot, niet dat de halve pagina vol staat met TVP's.
Jorientje, begin dan wel bij het begin van het voorval.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:06 schreef jorienvdherik het volgende:
FIFA 09 Toernooi(XBOX360) Clubs #4 Kwartfinale
Deze ook
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Kunnen jullie elkander gewoon niet negeren ofzo.(niet dat ik dat verwacht aangezien jullie het in VBL ook niet kunnen).![]()
Sorry bedoelde deze FIFA 09 Toernooi(XBOX360) Clubs #4 Kwartfinalequote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
A: je linkt 2x naar dezelfde post, dus 'blijven doorgaan' is het niet
B: die reactie is voor de reactie van sjimz in dit topic gepost, dus nu moet alles goed gaan. Ik kan ook weinig doen aan de organisatie van het toenooi, aangezien ik niet mee doe en het niet opgezet heb, het staat vrij om daar kritiek op te hebben.
Wat bedoel je met door blijft gaan? , ik heb hem 10 minuten later in dit topic aangesproken en sindsdien heeft hij daar niet meer gereageerd, als jij dit soort reacties in de FB wil posten om hem opnieuw uit te lokken nog meer van dat soort berichten te posten ben jij net zo goed schuldig als hij(en mssn nog wel erger aangezien jij in dat topic begon met hem uitlachen vanwege een 6-0 overwinning die niks met dat toernooi te maken had).quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Sorry bedoelde deze FIFA 09 Toernooi(XBOX360) Clubs #4 Kwartfinale
Maar het gaat er om, die post van sjimz is niet over het toernooi, jammer dat die door blijft gaan
Dat verzint hij ook alleen maarquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wat bedoel je met door blijft gaan? , ik heb hem 10 minuten later in dit topic aangesproken en sindsdien heeft hij daar niet meer gereageerd, als jij dit soort reacties in de FB wil posten om hem opnieuw uit te lokken nog meer van dat soort berichten te posten ben jij net zo goed schuldig als hem(afgezien dat jij in dat topic begon met hem uitlachen vanwege een 6-0 overwinning die niks met dat toernooi te maken had).
Dat maakt het nog een leugen ook.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat verzint hij ook alleen maar
Ik heb nog nooit tegen die gast gespeeld
quote:Op zondag 25 januari 2009 12:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Alstu (ik heb de lijst overigens in de OP gezet).
Open hem maar, dan plak ik de OP er wel ff inquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:23 schreef Gewas het volgende:
Hallo. Gister is het The Elder Scrolls IV: Oblivion topic vol geraakt maar niemand heeft een nieuwe geopend (tenminste ik kan hem niet vinden). Kan iemand even een nieuwe openen? Ik snap nooit hoe dat werkt met die Openings Post kopieeren.
Ik heb hem geopend: [Multi][RPG] The Elder Scrolls IV: Oblivion #24quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Open hem maar, dan plak ik de OP er wel ff in
quote:Op maandag 9 februari 2009 13:06 schreef AQuila360 het volgende:
Kan iemand even het volgende aanpassen![]()
[XBOX360 #401] Het is oorlog!! met FALO Wars!!
FALO moet HALO zijn
Dankquote:
Het was idd als een FAIL bedoeld maar toen die er stond vond ik het toch nergens op slaan dus maar gewoon HALOquote:Op maandag 9 februari 2009 13:31 schreef Rossdale het volgende:
Hij bedoelt meer dat hij de i vergeten is in FALO denk ik
donequote:Op woensdag 11 februari 2009 17:37 schreef The_Hives het volgende:
excuus, heb het weer fout gedaan. Zouden jullie hem weer naar online kunnen verplaatsen?
[Hattrick] Fok!Cup XVI: De eerste ronde komt eraan!!
zal niet meer gebeuren
Is weg. Bedanktquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:17 schreef Tim86 het volgende:
Spammer gaat door, maar is geen spammert zegt ie..you be the judge
[PS3/X360] FIFA 09 #6
Ja, ik zat al een dag te wachten tot ik er wat aan kon doenquote:
Je post niet eens meer in die reeks. Pietlut.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[PS3 #173] The time has come: KZ II
Dubbelpost, heel storend ( gebeurd vaker)
Vind het niet storend, het zijn screenshots en aangezien de meeste users 50 posts per pagina hebben ingesteld zouden veel users deze screenshot niet gezien hebben, aangezien het één van de laatste posts was op pagina 5. En God of War is gewoon tof.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[PS3 #173] The time has come: KZ II
Dubbelpost, heel storend ( gebeurd vaker)
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:20 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Vind het niet storend, het zijn screenshots en aangezien de meeste users 50 posts per pagina hebben ingesteld zouden veel users deze screenshot niet gezien hebben, aangezien het één van de laatste posts was op pagina 5. En God of War is gewoon tof.
Is reeds weg.quote:Op maandag 23 februari 2009 18:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Doe aub wat aan deze kneus.
Ik verwijs hem even naar het andere topic.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:01 schreef jorienvdherik het volgende:
Hier heeft de aanvrager ook weinig aan he.
Check.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[PS3 #175] Trey 4 Life
Die plaatjes zijn wat irritant
[PS3 #175] Trey 4 Life
Dat hoort er bij Jorien! Als ik een TT maak wordt die ook eerst aan alle kanten afgekraakt en dan gaat iedereen gewoon weer verderquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:45 schreef jorienvdherik het volgende:
Goed voor de sfeer [XBOX 360 #404 ] "it's good to play together"
Kom op die grap is al zo vaak gemaakt in zoveel topics. Maar nu is het tegen jouw gericht ga je hier weer lopen klagen. Dat is het risico van het openen van topics.quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:45 schreef jorienvdherik het volgende:
Goed voor de sfeer [XBOX 360 #404 ] "it's good to play together"
ik vind jullie samen vooral erg schattig, met elkaarquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:55 schreef Cyberia18 het volgende:
Jorien.![]()
Jouw constante gejank om de meest schrale dingen, echt priceless.
We lopen met elkaar te fokken maar we weten dat we het van elkaar kunnen hebben.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:20 schreef Misan het volgende:
[..]
ik vind jullie samen vooral erg schattig, met elkaar
dat bedoel ikquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
We lopen met elkaar te fokken maar we weten dat we het van elkaar kunnen hebben.
Hmm, oke, dan open ik hem wel. Wil jij dan de TT wat verbeteren zodat het wat duidelijker is wat TS' probleem is? Ik heb namelijk geen verstand van WOWquote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:41 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vond dat Warcraft 3 topic best een oke OP hebben.
Het was een insiders topic voor mensen die het spel spelen, en de mensen die dat doen snappen de OP uitgaand op de reacties dus wél.
Het is dan ook geen WoW, maar een voorganger.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Hmm, oke, dan open ik hem wel. Wil jij dan de TT wat verbeteren zodat het wat duidelijker is wat TS' probleem is? Ik heb namelijk geen verstand van WOW
Ah okequote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:58 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Het is dan ook geen WoW, maar een voorganger.
Foute topic schattepetat, hier moet je zijn: FOK!games complimenten,suggesties,vragen en problemen-topicquote:Op woensdag 4 maart 2009 00:30 schreef Shigeru het volgende:
Ik heb begrepen dat sommigen hun Tomb Raider: Underworld al hebben mogen ontvangen, maar ik, behorende tot de PS3-prijsvraagwinnaars, heb nog niks gekregen!
Hoe staat het hiermee?
Behulpzame high-five!!quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:39 schreef Gamer_V het volgende:
Het FB-topic Shiggy. Jij nub.![]()
FOK!games complimenten,suggesties,vragen en problemen-topic
quote:
on it.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:42 schreef disjfa het volgende:
Hoi!
Er loopt een iemand de hele tijd met linkjes te spammen in het SC topic. En dat voegt weinig toe aan de sfeer
Kan iemand ze even opeten, weghallen, bannen
[GAM SC #68] Waar Lennart met een hendig sjieke OP komt!
Nee.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:39 schreef Christiaan het volgende:
Hoi,
mag ik een topic starten over DS Flash cards?
Haha, wist niet dat die er al wasquote:
Dat had ik doorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:53 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Haha, wist niet dat die er al was.
Binnen de grenzen die in de OP staan is het toegestaanquote:Bedoelde meer of praten erover toegestaan was, maar dat is er dus al.
quote:[PS3 Killzone 2 #5] All Helghan salutes you!
Done.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:07 schreef Cyberia18 het volgende:
Zou de TT van dit topic gewijzigd kunnen worden in:
[..]
Op FOK!games zelfquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:47 schreef ASSpirine het volgende:
Vraagje, waar worden winnaars van prijsvragen op fokgames bekend gemaakt eigenlijk?
Daar is nog geen winnaar van bekend, dus hou FOK!games gewoon in de gatenquote:
Je kan mij de inhoud van de OP per PM sturen, dan plak ik het erinquote:Op maandag 16 maart 2009 13:48 schreef Dibble het volgende:
Hai, ik had onlangs ( paar weken geleden ) een topic geopend over Dota. Nou wil ik de OP editten en meer achtergrond informatie erbij doen maar het schijnt dat dat niet meer kan na 48 uur. Kan iemand mij misschien helpen de edit optie vrij te geven incl titel verandering of moet ik het anders aanpakken? Plz help.
Ach, ik probeer gewoon behulpzaam te zijnquote:
Hiermee geef je dus meteen al aan compleet ongeschikt te zijn als moderator op FOK!quote:Op zondag 22 maart 2009 22:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Ach, ik probeer gewoon behulpzaam te zijn
Verzoekjes hiervoor kun je mailen naar forum@fok.nlquote:Op donderdag 2 april 2009 12:54 schreef joerijj het volgende:
Mag ik informatie over mijn OGame clone Gameme.nl neerzetten?
mvg
Joeri
quote:Op donderdag 2 april 2009 12:54 schreef joerijj het volgende:
Mag ik informatie over mijn OGame clone Gameme.nl neerzetten?
mvg
Joeri
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | at SoundManager2_AS3/_createSound() at Function/http://adobe.com/AS3/2006/builtin::apply() at flash.external::ExternalInterface$/_callIn() at <anonymous>() at flash.external::ExternalInterface$/_evalJS() at flash.external::ExternalInterface$/call() at SoundManager2_AS3/_externalInterfaceTest() at SoundManager2_AS3() |
^ ziequote:AQuila360: R.I.P. 01-04-2009
Het was een grapje dat ik er niet meer zou zijnquote:Op donderdag 2 april 2009 15:37 schreef disjfa het volgende:
Uhm. Er loopt een dooie dude te posten. Ik vind dat echt niet tof. AQ is er sinds gister niet meer. En een van zijn klonen geeft hem geen eer zo door te posten :n
[GAM SC #84] Dan open ik wel een nieuw topic.
Kan iemand die andere user gewoon blokkeren en ban de AQ persoon maar. Dan kunnen we hem in volle glorie eren zonder dat er nog wat komt hier door zomaar een kloon
[..]
^ zie
Het was geen grapquote:Op donderdag 2 april 2009 15:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het was een grapje dat ik er niet meer zou zijnom het was gister 1 april
Wel! want fut fut fut ik ben er nog!quote:
Donequote:Op maandag 6 april 2009 20:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Kleine wijziging in TT.
[Xbox 360 #411] Ubisoft teases Assassin's Creed 2
Het is #411.
Geen probleemquote:
Het is het proberen waardquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:26 schreef timmmmm het volgende:
Denken jullie nu echt dat een Sticky in GAM helpt om al die MyBrute spamtopics tegen te gaan? Een spammer die meldt zich aan om zijn linkje te dumpen, en die kijkt niet eerst in de index of er misschien al een topic over is.
Neuh, ik twijfelde alleen aan de effectiviteit van dat topic. Maar het is wel waar, ook al helpt het niet, het is het proberen waardquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Het is het proberen waardHet zijn niet allemaal nieuwe users. Maar hoezo, heb je last van die sticky
Het is afwachten, ik kan de effectiviteit ook niet voorspellenquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Neuh, ik twijfelde alleen aan de effectiviteit van dat topic. Maar het is wel waar, ook al helpt het niet, het is het proberen waard
Ik zie het probleem eilk niet, het staat niet in GAM, het komt niet in GAM en als users mee willen doen kunnen ze in de clan op ONZ terecht. Dat je het als reclame/spam opvat kun je in het ONZ topic(waar deze 'clan' ontstaan is) aankaarten, maar dat wij het als mods in GAM niet op zn plaats vinden zegt volgensmij al genoeg over onze gedachte wat dat 'spel' betreft, lijkt me.quote:Op donderdag 9 april 2009 01:55 schreef Anne het volgende:
Sorry hoor, maar wat een kuttopic?!
Je geeft hiermee juist de spammers hun zin, want dit is gewoonweg RECLAME/SPAM voor dat kutspel.
Ik vind het echt het belachelijkste idee ooit.
Euh, daar staat in dat elk topic een slotje zal krijgen. Dus in welk opzicht geven wij spammers hun zinquote:Op donderdag 9 april 2009 03:14 schreef Anne het volgende:
Ik weet niet over welk topic jij het hebt.
MyBrute
Deze staat wel degelijk in GAM. Als sticky nog wel.
Aandacht?quote:Op donderdag 9 april 2009 06:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Euh, daar staat in dat elk topic een slotje zal krijgen. Dus in welk opzicht geven wij spammers hun zin
Aandacht? Door te zeggen dat we al hun topics sluiten, en dat ook daadwerkelijk doen geven we ze aandacht? Die moet je me toch echt even uitleggen. Zeker in relatie tot het niet hebben van dat topic, waardoor we waarschijnlijk alleen maar meer topics dicht moeten gooien. Wie geven we dan aandacht? Je moet ook wel bedenken dat het concept MyBrute geen spam is, dat is gewoon een online game. Die persoonlijke linkjes, dat is wel gewoon spam, maar die staan niet in die sticky.quote:
MyBrutequote:Op donderdag 9 april 2009 21:11 schreef AQuila360 het volgende:
Hallo ik heb sinds kort MyBrute ondekt dat is zo'n vette online game! Is het oke als ik daar een topic over open?
quote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 10:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Het Grote Muzikale BoF-Topic: Met Frankie op YouTube
Kan de enorme spelfout eruit gehaald worden? Maak er maar van:
Het Grote Muzikale BoF! Topic: Met Frankie op YouTube
Je rank wordt bepaald door het aantal views, reacties, etc. (ongeveer wat er bij Basic Stats staat) waar een rekensommetje overheen geknald wordt.quote:Op zondag 19 april 2009 18:07 schreef RickoKun het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe het zit met die ranks van het GAM forum?
Ik snap er namelijk de ballen van, mijn 'rank' verschuift zowat elke keer als ik op die site kom.
En dan ook als ik in mijn FOBO kijk waar intermediate staat, en dan op het GAM forum trainee
tering wat ben ik sad dat ik dit eigenlijk vraag, ik weet het![]()
oke bedankt!!!!!quote:Op zondag 19 april 2009 18:35 schreef Misan het volgende:
[..]
Je rank wordt bepaald door het aantal views, reacties, etc. (ongeveer wat er bij Basic Stats staat) waar een rekensommetje overheen geknald wordt.
Waarom het op je FOBO anders is dan op FOK!games durf ik je niet te vertellen, ik vermoed een verschil in de berekeningik kijk wel ff of ik daar achter kan komen.
Gewaagde vraagquote:Op maandag 20 april 2009 19:42 schreef Morthill het volgende:
GAM? Wat heeft het forum met FOK!games te maken?
En jij durft mij een ban te geven in GCC omdat ik daar slowchat? Kap zelf eens ff gauw met dat slappe geouwehoer van jequote:
lijkt erop dat de berekening niet helemaal hetzelfde is. wij van FOK!games houden overigens de FOK!games rank aanquote:Op maandag 20 april 2009 19:38 schreef RickoKun het volgende:
[..]
oke bedankt!!!!!![]()
Immers, iemand moet wel mijn ware rank kunnen zien, hoe een vreselijke GAM baas ik wel niet ben!
Heel je topic gaat nergens over, LOCKED!quote:Op woensdag 22 april 2009 11:42 schreef MrKawada het volgende:
Een modje (Mirjam) reageert de hele tijd offtopic hier: WII
Graag die reacties verwijderen, bedankt!!
Oh nee? Ik wilde weten WAAR in DEN HAAG je goedkoop een WII kan kopen. Maarja, ik heb een handige tip gekregen: in elke winkel kijken. Bedankt!quote:Op woensdag 22 april 2009 11:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heel je topic gaat nergens over, LOCKED!
quote:Op woensdag 22 april 2009 11:49 schreef MrKawada het volgende:
[..]
Oh nee? Ik wilde weten WAAR in DEN HAAG je goedkoop een WII kan kopen. Maarja, ik heb een handige tip gekregen: in elke winkel kijken. Bedankt!
Vraag dat dan voortaan even op een normale manier.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:49 schreef MrKawada het volgende:
[..]
Ik wilde weten WAAR in DEN HAAG je goedkoop een WII kan kopen.
PWNEDquote:Op woensdag 22 april 2009 11:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heel je topic gaat nergens over, LOCKED!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |