Ik heb net 8 gedaan.quote:Op woensdag 3 december 2008 08:35 schreef Mea het volgende:
Reden te meer om het spel te kopen natuurlijkChapter 7 nu
Oh ja, dat had het anders natuurlijk ook kunnen zijn ja. Waar zie je het ingame trouwens? Want ik zag het pas toen ik op de officiële site die wallpapers zag staan.quote:Op woensdag 3 december 2008 09:24 schreef Misanthropist het volgende:
Ja, viel me ook op toen ik de game voor het eerst aanzette
Ik dacht zelf dat het kwam door mijn landinstellingen, maar dat blijkt dus niet zo te zijn
Cool, net iets verder dus, nog een beetje te doen? Zitten nu al wat aardige pittige tussen, die ik voor het gemak vaak maar speedrun door 1 trooper alle orders te geven en overal doorheen naar de vlag te laten hollen. Heb jij een goede strategie ervoor, of doet iedereen dat eigenlijk zo?quote:
In iedergeval in het allereerste filmpje als je de game opstart.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:42 schreef Mea het volgende:
[..]
Oh ja, dat had het anders natuurlijk ook kunnen zijn ja. Waar zie je het ingame trouwens? Want ik zag het pas toen ik op de officiële site die wallpapers zag staan.
Haha, ja, heel veel plaatsen zijn gebieden in het spel, en andersom. Verijssel bijvoorbeeld, geen idee waarom ze de O missen, slechte bron misschien of een typo?quote:Op woensdag 3 december 2008 11:46 schreef wdn het volgende:
Viel me meteen op. Oh ja mijn eerste gedachte was: dokkum? zouden ze willen dat ze een eiland waren
Oh, ok, interesting! Tulpen, waren dat niet die dingen wie we uit Turkije hadden ingevoerd ooit?quote:Er zijn veel Japanners idolaat van Europa. Duitsland bijvoorbeeld als het gaat om klassieke muziek, poezie en sprookjes. Nederland ook trouwens (tulpen enzo).
Lol, ik moet de eerste nog tegenkomen, mag nagenoeg iedereen altijd uitleggen wat Go is, en iedereen denkt altijd dat het heel simpel isquote:In de anime Hikaru no Go wordt een verhaal verteld over een jongen die Go leert spelen. Tijdens 1 van zijn wedstrijden wordt getoond dat in Europa het verhaal gevolgd wordt en raad eens: het betreft een Nederlander die via internet de wedstrijd volgt
Oh ja, zelfde probleem inderdaadquote:In Nodame Cantabile gaat een Japanner naar Frankrijk en geeft op een gegeven moment aan een uitstapje te doen naar Den Haag
Ah, ok, zal eens kijken, die had ik geskipt omdat die al in de demo zat, maar die keek ik om 2 uur 's nachts voor het eerst ofzo, dus al had Amsterdam in hoofdletters in beeld gestaan had ik het nog gemist waarschijnlijkquote:Mea: het zit ondermeer in het beginvideootje meen ik(?)
Ja, dat is wel een nadeel inderdaad. Bij chapter 6 (1e woestijn level) was het ook gewoon 4 beurten om de overkant te bereiken uberhaupt, en toen nog degene bij de vlag killen, dat was welgeteld 1 poppetje, die ik dmv de sniper support order heb laten killen zelfs, dus m'n scout heeft niks gedaan behalve de vlag pakkenquote:Op woensdag 3 december 2008 11:58 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
In iedergeval in het allereerste filmpje als je de game opstart.
Waarin het verhaal uitgelegd wordt zeg maar
Hmm dat speedrunnen is eigenlijk nog niet bij me opgekomen![]()
Dus nee ik speel gewoon door veel ventje te killen ook
Krijg je tenminste ook xp voor die tanks en mannetjes met CP's
Je kan zoals wdn al zei bij je eigen vlag units laten retreaten.quote:Op woensdag 3 december 2008 12:13 schreef Mea het volgende:
Weet iemand trouwens hoe je units van het ene kamp naar het andere verplaatst, heb wel meegekregen dat het kan op een gegeven moment, maar begrijp nog niet helemaal hoe. Dus als je een 2e kamp hebt veroverd, hoe je ze dan anders verdeelt.
Oh, was dat het?quote:Op woensdag 3 december 2008 13:30 schreef wdn het volgende:
Ja dat is 5. Ik was steeds te laat om voorbij die tank maar het bleek simpeler dan gedacht.
Klopt van die granaat: als je die ACHTER iemand gooit is het heel effectief en die gasten stonden met de rug naar elkaar![]()
Don't get me started over die snipers, ik heb ze 4 keer laten schieten waarvan ze 3 keer misten, daarna heb ik ze maar laten rotten daar, schoot er niks mee op.quote:6 is die waar je 2 snipers op die berg kan zetten.
Die wilde ik met 1 scout oplossen en dat lukte aardig tot ik dus bij de vlag kwam. Die ene gast daar was niet kapot te krijgen
Ik vind die snipers juist wel tof. Neem er elke missie wel 1 of 2 mee.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:45 schreef Mea het volgende:
[..]
Oh, was dat het?Had ik niet eens door, moet ik vaker gebruiken. Wist wel dat aanvallen van achteren effectiever is omdat ze dan "schrikken", maar dat dat ook werkt als je van voren aanvalt maar het wapen achter ze land wist ik niet, ga ik nog wel kunnen gebruiken
![]()
[..]
Don't get me started over die snipers, ik heb ze 4 keer laten schieten waarvan ze 3 keer misten, daarna heb ik ze maar laten rotten daar, schoot er niks mee op.
Welk level hebben jullie je units trouwens? En welke orders gebruiken jullie? Ik gebruik met name defense boost, evade boost, en sniper support. Mijn favoriete character is Rosie, die krijgt daarnaast ook nog een boost als die recht op de vijanden aflooptAlleen jammer dat ze nooit voor me zingt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |