abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 december 2008 @ 16:20:57 #1
45250 Mea
Denuone Latine loquebar?
pi_63698828
Ben ik de enige die de plaatsnamen op het volgende plaatje van het spel nogal opvallend vind, en vooral de ligging ervan? Zit er naar te kijken en had echt zoiets van: HE?! En nee, dit is niet gefotoshopt, dit is rechtstreeks van de Sega site gelinkt

[ Bericht 0% gewijzigd door Mea op 02-12-2008 16:23:03 (typo) ]
Quod scripsi, scripsi
pi_63698986
Meppel
pi_63698989
Tsja, dat interesseert die Japanners toch niks, zolang het er maar heel erg op lijkt

Het is gewoon heel erg geinspireerd op het westen, maar niet eh, letterlijk overgenomen
  dinsdag 2 december 2008 @ 16:27:46 #4
45250 Mea
Denuone Latine loquebar?
pi_63699045
Ja, de Japanners houden kennelijk erg van Nederland, zijn ook al jaren foto's aan het maken geweest hiervoor natuurlijk Ze wisten alleen niet meer waar wat lag, dat kun je niet opmaken uit een foto natuurlijk
Quod scripsi, scripsi
  dinsdag 2 december 2008 @ 19:21:39 #5
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_63703895
De nl namen zaten al in de Jap versie
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_63703988

Niet eens opgevallen. Geweldig!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_63704518
hahaha zat in het begin ook te kijken van wtf
Maar vind het wel geinig
PSN-ID: Blue-Eyed-NL
  woensdag 3 december 2008 @ 08:35:13 #8
45250 Mea
Denuone Latine loquebar?
pi_63717073
Reden te meer om het spel te kopen natuurlijk Chapter 7 nu
Quod scripsi, scripsi
pi_63717771
quote:
Op woensdag 3 december 2008 08:35 schreef Mea het volgende:
Reden te meer om het spel te kopen natuurlijk Chapter 7 nu
Ik heb net 8 gedaan.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_63717864
Ja, viel me ook op toen ik de game voor het eerst aanzette
Ik dacht zelf dat het kwam door mijn landinstellingen, maar dat blijkt dus niet zo te zijn
  woensdag 3 december 2008 @ 11:42:23 #11
45250 Mea
Denuone Latine loquebar?
pi_63721231
quote:
Op woensdag 3 december 2008 09:24 schreef Misanthropist het volgende:
Ja, viel me ook op toen ik de game voor het eerst aanzette
Ik dacht zelf dat het kwam door mijn landinstellingen, maar dat blijkt dus niet zo te zijn
Oh ja, dat had het anders natuurlijk ook kunnen zijn ja. Waar zie je het ingame trouwens? Want ik zag het pas toen ik op de officiële site die wallpapers zag staan.
Quod scripsi, scripsi
  woensdag 3 december 2008 @ 11:46:25 #12
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_63721362
Viel me meteen op. Oh ja mijn eerste gedachte was: dokkum? zouden ze willen dat ze een eiland waren

Er zijn veel Japanners idolaat van Europa. Duitsland bijvoorbeeld als het gaat om klassieke muziek, poezie en sprookjes. Nederland ook trouwens (tulpen enzo).

In de anime Hikaru no Go wordt een verhaal verteld over een jongen die Go leert spelen. Tijdens 1 van zijn wedstrijden wordt getoond dat in Europa het verhaal gevolgd wordt en raad eens: het betreft een Nederlander die via internet de wedstrijd volgt

In Nodame Cantabile gaat een Japanner naar Frankrijk en geeft op een gegeven moment aan een uitstapje te doen naar Den Haag

Mea: het zit ondermeer in het beginvideootje meen ik(?)
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  woensdag 3 december 2008 @ 11:53:51 #13
45250 Mea
Denuone Latine loquebar?
pi_63721641
quote:
Op woensdag 3 december 2008 09:20 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ik heb net 8 gedaan.
Cool, net iets verder dus, nog een beetje te doen? Zitten nu al wat aardige pittige tussen, die ik voor het gemak vaak maar speedrun door 1 trooper alle orders te geven en overal doorheen naar de vlag te laten hollen. Heb jij een goede strategie ervoor, of doet iedereen dat eigenlijk zo?
Quod scripsi, scripsi
pi_63721807
quote:
Op woensdag 3 december 2008 11:42 schreef Mea het volgende:

[..]

Oh ja, dat had het anders natuurlijk ook kunnen zijn ja. Waar zie je het ingame trouwens? Want ik zag het pas toen ik op de officiële site die wallpapers zag staan.
In iedergeval in het allereerste filmpje als je de game opstart.
Waarin het verhaal uitgelegd wordt zeg maar

Hmm dat speedrunnen is eigenlijk nog niet bij me opgekomen
Dus nee ik speel gewoon door veel ventje te killen ook
Krijg je tenminste ook xp voor die tanks en mannetjes met CP's
  woensdag 3 december 2008 @ 12:03:49 #15
45250 Mea
Denuone Latine loquebar?
pi_63721939
quote:
Op woensdag 3 december 2008 11:46 schreef wdn het volgende:
Viel me meteen op. Oh ja mijn eerste gedachte was: dokkum? zouden ze willen dat ze een eiland waren
Haha, ja, heel veel plaatsen zijn gebieden in het spel, en andersom. Verijssel bijvoorbeeld, geen idee waarom ze de O missen, slechte bron misschien of een typo?
quote:
Er zijn veel Japanners idolaat van Europa. Duitsland bijvoorbeeld als het gaat om klassieke muziek, poezie en sprookjes. Nederland ook trouwens (tulpen enzo).
Oh, ok, interesting! Tulpen, waren dat niet die dingen wie we uit Turkije hadden ingevoerd ooit?
quote:
In de anime Hikaru no Go wordt een verhaal verteld over een jongen die Go leert spelen. Tijdens 1 van zijn wedstrijden wordt getoond dat in Europa het verhaal gevolgd wordt en raad eens: het betreft een Nederlander die via internet de wedstrijd volgt
Lol, ik moet de eerste nog tegenkomen, mag nagenoeg iedereen altijd uitleggen wat Go is, en iedereen denkt altijd dat het heel simpel is
quote:
In Nodame Cantabile gaat een Japanner naar Frankrijk en geeft op een gegeven moment aan een uitstapje te doen naar Den Haag
Oh ja, zelfde probleem inderdaad
quote:
Mea: het zit ondermeer in het beginvideootje meen ik(?)
Ah, ok, zal eens kijken, die had ik geskipt omdat die al in de demo zat, maar die keek ik om 2 uur 's nachts voor het eerst ofzo, dus al had Amsterdam in hoofdletters in beeld gestaan had ik het nog gemist waarschijnlijk
Quod scripsi, scripsi
  woensdag 3 december 2008 @ 12:11:15 #16
45250 Mea
Denuone Latine loquebar?
pi_63722149
quote:
Op woensdag 3 december 2008 11:58 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:

[..]

In iedergeval in het allereerste filmpje als je de game opstart.
Waarin het verhaal uitgelegd wordt zeg maar

Hmm dat speedrunnen is eigenlijk nog niet bij me opgekomen
Dus nee ik speel gewoon door veel ventje te killen ook
Krijg je tenminste ook xp voor die tanks en mannetjes met CP's
Ja, dat is wel een nadeel inderdaad. Bij chapter 6 (1e woestijn level) was het ook gewoon 4 beurten om de overkant te bereiken uberhaupt, en toen nog degene bij de vlag killen, dat was welgeteld 1 poppetje, die ik dmv de sniper support order heb laten killen zelfs, dus m'n scout heeft niks gedaan behalve de vlag pakken

Uiteindelijk ben je hier volgens mij bijna even lang mee bezig, omdat je eerst al een beetje de weg vrij moet maken, vooral van stormtroopers omdat je anders finaal word afgemaakt. Ik heb al mijn units bijna op level 5, alleen de snipers heb ik nog op level 4, en de scouts op level 6 geloof ik. Maar Engineers en Snipers heb ik sowieso nog nauwelijks gebruikt. Waarom een sniper iemand niet met 1 schot kan neerschieten weet ik ook niet, en meestal missen ze nog ook als ze het soms wel kunnen
Quod scripsi, scripsi
  woensdag 3 december 2008 @ 12:13:47 #17
45250 Mea
Denuone Latine loquebar?
pi_63722229
Weet iemand trouwens hoe je units van het ene kamp naar het andere verplaatst, heb wel meegekregen dat het kan op een gegeven moment, maar begrijp nog niet helemaal hoe. Dus als je een 2e kamp hebt veroverd, hoe je ze dan anders verdeelt.
Quod scripsi, scripsi
  woensdag 3 december 2008 @ 12:29:16 #18
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_63722625
Mea: in Venlo zit een Go club met een 50-tal leden meen ik ergens te hebben gelezen
edit: gevonden: http://www.haanen.nl/gosplinter/

Level 6 vond ik trouwens knap lastig.
Speedrun doe ik meestal niet. Meestal loop ik zo ver mogelijk met mijn groep van of 2 of 3.
Level 5 heb ik wel een soort van speedrun gedaan om met minimaal 1 man voor die gruwelijke tank uit te blijven

- Hmm is lang geleden maar als je bij de vlag bent kun je naar de optie voor het veranderen van je team.

EDIT: 5 is die met die tank?
6 is dat woestijnlevel?

Bij 6 deed ik een speedrun om erachter te komen dat die ene vijand een 'named character' was dus dat die moet veel kogels hebben

[ Bericht 12% gewijzigd door wdn op 03-12-2008 12:51:20 ]
pi_63722735
quote:
Op woensdag 3 december 2008 12:13 schreef Mea het volgende:
Weet iemand trouwens hoe je units van het ene kamp naar het andere verplaatst, heb wel meegekregen dat het kan op een gegeven moment, maar begrijp nog niet helemaal hoe. Dus als je een 2e kamp hebt veroverd, hoe je ze dan anders verdeelt.
Je kan zoals wdn al zei bij je eigen vlag units laten retreaten.
Daarna kan je bij een andere vlag versterkingen oproepen tot je unit cap weer vol is.
Je kan dan ipv van de sniper die je liet retreaten bijvoorbeeld ook een lancer oproepen.
Dit kost je wel 1cp en die unit komt pas de volgende beurt
  woensdag 3 december 2008 @ 13:09:41 #20
45250 Mea
Denuone Latine loquebar?
pi_63723582
Ah, great, dat maakt het een stuk makkelijker, dan betekent het dat het ook nog nut heeft om een base te veroveren nu Die met die tank? Kun je iets specifieker zijn, zijn erg veel levels met een tank. 5 was die met het bos, daar moet je eerst naar een basis toe, en dan langs een tank, om vervolgens bij een plek aan te komen met een vlag, en ik geloof 6 scouts eromheen :S

Gelukkig waren ze met 1 granaat bijna allemaal in 1 keer dood, snuggere dodo's dat het zijn Level 6 is het woestijnlevel inderdaad, de eerste (als er meerdere zijn), ik vermoed 7 ook, maar nog niet aan begonnen. Level 6 loop je richting dat eeuwenouden gebouw van de Valkyr, en moet je een takkeneind lopen sowieso. Dus net voor je Maximilian en die zweverige chick tegenkomt Level 7 moet je tegen ze vechten denk ik (gokje).
Quod scripsi, scripsi
  woensdag 3 december 2008 @ 13:30:51 #21
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_63724125
Ja dat is 5. Ik was steeds te laat om voorbij die tank maar het bleek simpeler dan gedacht.
Klopt van die granaat: als je die ACHTER iemand gooit is het heel effectief en die gasten stonden met de rug naar elkaar

6 is die waar je 2 snipers op die berg kan zetten.
Die wilde ik met 1 scout oplossen en dat lukte aardig tot ik dus bij de vlag kwam. Die ene gast daar was niet kapot te krijgen
  woensdag 3 december 2008 @ 13:45:48 #22
45250 Mea
Denuone Latine loquebar?
pi_63724515
quote:
Op woensdag 3 december 2008 13:30 schreef wdn het volgende:
Ja dat is 5. Ik was steeds te laat om voorbij die tank maar het bleek simpeler dan gedacht.
Klopt van die granaat: als je die ACHTER iemand gooit is het heel effectief en die gasten stonden met de rug naar elkaar
Oh, was dat het? Had ik niet eens door, moet ik vaker gebruiken. Wist wel dat aanvallen van achteren effectiever is omdat ze dan "schrikken", maar dat dat ook werkt als je van voren aanvalt maar het wapen achter ze land wist ik niet, ga ik nog wel kunnen gebruiken
quote:
6 is die waar je 2 snipers op die berg kan zetten.
Die wilde ik met 1 scout oplossen en dat lukte aardig tot ik dus bij de vlag kwam. Die ene gast daar was niet kapot te krijgen
Don't get me started over die snipers, ik heb ze 4 keer laten schieten waarvan ze 3 keer misten, daarna heb ik ze maar laten rotten daar, schoot er niks mee op.

Welk level hebben jullie je units trouwens? En welke orders gebruiken jullie? Ik gebruik met name defense boost, evade boost, en sniper support. Mijn favoriete character is Rosie, die krijgt daarnaast ook nog een boost als die recht op de vijanden afloopt Alleen jammer dat ze nooit voor me zingt
Quod scripsi, scripsi
pi_63724653
quote:
Op woensdag 3 december 2008 13:45 schreef Mea het volgende:

[..]

Oh, was dat het? Had ik niet eens door, moet ik vaker gebruiken. Wist wel dat aanvallen van achteren effectiever is omdat ze dan "schrikken", maar dat dat ook werkt als je van voren aanvalt maar het wapen achter ze land wist ik niet, ga ik nog wel kunnen gebruiken
[..]

Don't get me started over die snipers, ik heb ze 4 keer laten schieten waarvan ze 3 keer misten, daarna heb ik ze maar laten rotten daar, schoot er niks mee op.

Welk level hebben jullie je units trouwens? En welke orders gebruiken jullie? Ik gebruik met name defense boost, evade boost, en sniper support. Mijn favoriete character is Rosie, die krijgt daarnaast ook nog een boost als die recht op de vijanden afloopt Alleen jammer dat ze nooit voor me zingt
Ik vind die snipers juist wel tof. Neem er elke missie wel 1 of 2 mee.
(Flashback naar het befaamde BOOOM Headshot filmpje )
Mijn Units zitten ook op 5 of 6

Commands gebruik ik eigenlijk nooit
  woensdag 3 december 2008 @ 14:32:46 #24
45250 Mea
Denuone Latine loquebar?
pi_63725560
Maar raken jouw snipers dan ook wel eens wat? Zolang de mijne een slagingskans hebben van minder dan 50% zie ik het punt niet zo. Snipe je dan van voren of van achteren? Van ver of van dichtbij?
Quod scripsi, scripsi
  woensdag 3 december 2008 @ 14:36:35 #25
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_63725648
Snipers met headshot lukt me regelmatig in dat level in dat rotsgebied/die woestijn. Maar 1 headshot is vanwege de afstand meestal geen instant-kill dus is een sniper nogal zinloos als je die vijand ook met een scout in 1x kunt neermaaien. In dat level waar je die brug van achter moet veiligstellen waren snipers uitstekend te gebruiken door er 1 meteen in het begin die toren in te sturen en die brandstof te laten kapot schieten.

Units zitten allemaal op level 5 en 6. Ik heb 2 skirmisches wat vaker gespeeld om te wennen aan de manier van spelen. Commands gebruik ik niet echt. Nog niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')