quote:Op donderdag 13 november 2008 19:23 schreef Sickert het volgende:
[..]
dus jij weet er ook niks van
wtf
dus jij hebt een geile stiekeme neukert maar je weet van niets?
zou ik die dan ook hebben? heb al 2 dagen een zere poeperd en heb geen idee waarvan
nee heb er roodband in gedaan!quote:Op donderdag 13 november 2008 19:29 schreef Sickert het volgende:
een pilletje in mn poeperd
wat zat er in verdomme!
Sambal?
quote:Op donderdag 13 november 2008 19:35 schreef staticdata het volgende:
[..]
nee heb er roodband in gedaan!
Ik ben geen BoF!-erquote:Op donderdag 13 november 2008 15:02 schreef FJD het volgende:
[..]
Jij had het nieuwe topic moeten openen!
Dat boeit ons niet, als je als laatste post, moet je een nieuw topic aanmaken en anders op zijn minst je laatste post aanpassen, zodat daar de link naar het volgende topic in staat.quote:
Bij deze hebben jullie toestemming, mits het lekkerste stukje voor mij isquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:52 schreef ursel het volgende:
Grote smurf.... Mogen we hem ritueel slachten..
Dat is lang geleden dat we iemand ritueel hebben geslachtquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Bij deze hebben jullie toestemming, mits het lekkerste stukje voor mij is
Mag ik je omkopen?quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Bij deze hebben jullie toestemming, mits het lekkerste stukje voor mij is
quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:35 schreef Viro het volgende:
[..]
Jij bent altijd al makkelijk om te kopen geweest. You softie
Wel met een handje vol ballenquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:41 schreef ursel het volgende:
[..]Sta je in ieder geval niet met lege handen..
![]()
Ik ben omgekocht..quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hebben jullie hem al geslacht of hoe zit dat
Het is ook altijd hetzelfdequote:
Veel beter dit keer..quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:00 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Het is ook altijd hetzelfde![]()
Toch niet voor een fristi he
Hey dat was het beste stukjequote:Op vrijdag 14 november 2008 17:01 schreef ursel het volgende:
[..]
Veel beter dit keer..
Kheb er me handen vol mee..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |