Sinds een maand of vierquote:
Midnight Club: Los Angelesquote:
Nog niet, heb GTA IV net 2 weken en ga eerst het gewone spel uitspelenquote:
Dat heb ik nou juist met mijn Wiiquote:
Die van mij vorige week dinsdag door play.com, heb hem nog niet binnen maar kan 2 weken duren bij play.comquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:06 schreef jorienvdherik het volgende:
Race Driver Pro is vannacht verstuurd
Ben benieuwd online, als je maar door elkaar heen kan rijdenquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die van mij vorige week dinsdag door play.com, heb hem nog niet binnen maar kan 2 weken duren bij play.com![]()
Schijnt (voor de liefhebber) een goede racer te zijn!
Bij 95% van de rooms in Forza2 word je er dan gewoon uitgeknikkerd.. en terecht.quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ben benieuwd online, als je maar door elkaar heen kan rijden
mensen die beuken in race games
Ik hoorde juist dat het een slecht spel was? Met veel bugs en rare dingen er in?quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die van mij vorige week dinsdag door play.com, heb hem nog niet binnen maar kan 2 weken duren bij play.com![]()
Schijnt (voor de liefhebber) een goede racer te zijn!
ja in grid beuken ze, daarom speel ik daar alleen met doorzichtbaarquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Bij 95% van de rooms in Forza2 word je er dan gewoon uitgeknikkerd.. en terecht.
Ligt er een beetje aan welke reviewer je wilt geloven denk ik.. heb er zelf verschillende gelezen en wat opvalt is dat het op zn minst een degelijke racegame te noemen is.quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:43 schreef AQuila360 het volgende:
wtf is dat voor happy de peppy nintendo TT
[..]
Ik hoorde juist dat het een slecht spel was? Met veel bugs en rare dingen er in?
Daar heb je gelijk in maar ik hoorde van wel bugs en rare dingen enz? Maar zou kunnen dat dat een preview is geweest! Hij krijgt gemiddeld in elk geval rond de 7,5 dus in die zin is het nog wel oke idd.quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan welke reviewer je wilt geloven denk ik.. heb er zelf verschillende gelezen en wat opvalt is dat het op zn minst een degelijke racegame te noemen is.
Het is niet arcade, en het had er misschien mooier uit kunnen zien, maar het is een pure no-nonsens race game.
http://www.autogaming.net/xbox360/2685/race-pro-xbox360-review/
Ik las iets over te makkelijk AI (niet van hun lijn af gaan).. maar dat schijnt weer niet zo op de moeilijkste graad. Schademodel had mooier kunnen zijn, geen custom paintjobs etc.quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in maar ik hoorde van wel bugs en rare dingen enz? Maar zou kunnen dat dat een preview is geweest! Hij krijgt gemiddeld in elk geval rond de 7,5 dus in die zin is het nog wel oke idd.
Speel ook liever forza dan bijvoorbeeld een PGR! Wacht de reactie's wel even afquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik las iets over te makkelijk AI (niet van hun lijn af gaan).. maar dat schijnt weer niet zo op de moeilijkste graad. Schademodel had mooier kunnen zijn, geen custom paintjobs etc.
Maar het is een eerste spel van SimBin op de console, en daar hebben ze gewoon een degelijk spel neergezet met verbetering open voor opvolgers.
Zo las ik dat de feel van iedere auto heel anders is, het geluid geweldig goed is, en dat je zelfs het verschil in asfalt voelt of je nu op het rechte eind rijdt of in de bocht omdat in een bocht er vaak van die ribbels in het asfalt liggen van de slijtage.
Nogmaals.. het is geen arcade racer, als je Grid en PGR liefhebber bent, is dit niks voor jou. Als je van tuning houdt en echt raceauto gevoel.. dan zal het je aanspreken.
Kan zelf niet wachten!Speel chronisch Forza2 en het is even afwisseling tot Forza3
Iets met een handdoek?quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:17 schreef Mirel het volgende:
Ik heb de E74 error. Is dit de bekende RROD? Wat is de beste manier om dit te fixen? Van die vage trucjes doen zoals iets met een handdoek of opsturen naar customer service of mensen die er verstand van hebben en het zelf kunnen maken?
zou ik ook maar niet proberenquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:14 schreef Mirel het volgende:
Ja handdoek omheen wikkelen en aandoen zodat ie overheat, en daarna doet ie het weer tijdelijk. Maar dat ga ik dus echt niet doen.
For realquote:
Wat vind je tegenvallen dan?quote:
Daar wordt het een beetje moeilijker, dat zal zijn probleem wel weer zijnquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:29 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Wat vind je tegenvallen dan?
Te veel trail en error en gedoequote:Op woensdag 25 februari 2009 14:29 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Wat vind je tegenvallen dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:20 schreef Reintji het volgende:
Poll: Welke XBLA game zal ik vanavond halen? ;-)Lumines Live! Geometry Wars Geometry Wars 2 Tsssk, XBLA?
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hierSchande!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |