quote:Gameinformer: In the spirit of @geoffkeighley hints, our new magazine comes out in ten days, and I deCREE that we worked our ASS off on that one.
Zegt diegene die Nuts and Bolts ´´briljant´´ vond.quote:Op maandag 6 april 2009 20:42 schreef Lyzio het volgende:
Nooit een fan geweest van dat hele Assassin's Creed niet. Overhyped to the bone.
quote:Op maandag 6 april 2009 20:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Zegt diegene die Nuts and Bolts ´´briljant´´ vond.
Zeer zeker.quote:Op maandag 6 april 2009 20:50 schreef Lyzio het volgende:
Smaken verschillen. Nuts & Bolts was zeker vermakelijk. Heb ik echt briljant gezegd?
Inderdaad.quote:Op maandag 6 april 2009 20:50 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat een site zeg van AC 2Doe dan niks
True, maar dat was ook het enige punt van kritiek. Al vond ik het combatsystem ook wel erg simpel.quote:Op maandag 6 april 2009 20:54 schreef Lyzio het volgende:
Het is repetitief, dat moet je toegeven.
JIj wijdt er een heel topic aanquote:Op maandag 6 april 2009 20:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar ja teasersWat een gedrocht.
Precies, het combat-systeem was in mijn ogen te simpel. Als ze die dingen eruit krijgen in deel 2 ben ik alsnog on board.quote:Op maandag 6 april 2009 20:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
True, maar dat was ook het enige punt van kritiek. Al vond ik het combatsystem ook wel erg simpel.
Voor de rest is het een franchise met enorm veel potentie. Hopelijk schaven ze deze minpunten bij in deel 2. Dan ben ik een tevreden mens.
Altijd beter dan het over Argentijnse spareribs en slappe patat te hebben.quote:Op maandag 6 april 2009 20:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
JIj wijdt er een heel topic aan
Cyberia
quote:Op maandag 6 april 2009 20:42 schreef lennartb.nl het volgende:
Even een vraagje;
Wat is de beste kwaliteit video die je op de xbox kan afspelen door het vanaf een USB-stick/externe harde schijf te spelen? Dus niet via TVersity of via Windows Media Center streamen.
Download een full-hd mp4-bestand en probeer het uit zou ik zeggenquote:
Laat ik dat maar even proberen dan!quote:Op maandag 6 april 2009 21:18 schreef Bart het volgende:
[..]
Download een full-hd mp4-bestand en probeer het uit zou ik zeggen
Nuts & Boltsquote:Op maandag 6 april 2009 20:50 schreef Lyzio het volgende:
Smaken verschillen. Nuts & Bolts was zeker vermakelijk. Heb ik echt briljant gezegd?
Was jij niet degene die het meest over Moertjes en Boutjes heeft geroepen dat het een toffe game was?quote:
Dat is iets wat ik me ook nog herinner.quote:Op maandag 6 april 2009 22:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Was jij niet degene die het meest over Moertjes en Boutjes heeft geroepen dat het een toffe game was?
Niet dat ik weetquote:Op maandag 6 april 2009 22:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Was jij niet degene die het meest over Moertjes en Boutjes heeft geroepen dat het een toffe game was?
Puzzle Quest was echt tof maar later heb je door dat het te veel van geluk afhangt en dan lijkt het ook of de cpu vals speelt en toen was het kutquote:Op maandag 6 april 2009 22:14 schreef Reintji het volgende:
Poll?
Trouwens, deze week Puzzle Quest Galactrix (1600) en Flock (1200) op XBLA. Ook is Penny Arcade deel 1 deze week half geld (800) voor gold-members.
Ben wel benieuwd wat Outrun dan wel gaat kosten, zal wel geen 800 punten zijn.
Jij begon daar over meneertje!quote:
Allemaal veel te duur, Outrun zal ook wel 1200 wordenquote:Op maandag 6 april 2009 22:14 schreef Reintji het volgende:
Poll?
Trouwens, deze week Puzzle Quest Galactrix (1600) en Flock (1200) op XBLA. Ook is Penny Arcade deel 1 deze week half geld (800) voor gold-members.
Ben wel benieuwd wat Outrun dan wel gaat kosten, zal wel geen 800 punten zijn.
Een nieuwe Killer Instinct zou nog beter zijnquote:Op maandag 6 april 2009 22:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Of ze moeten Killer Instinct uitbrengen, daar geef ik zo 1600 aan uit
Fantastische game.quote:Op maandag 6 april 2009 23:00 schreef Edwinuss het volgende:
Ik speel GTA4 nu voor de 2e keer uit sinds de release. Ben weer helemaal in love
Ja, game is echt prachtig. Zonder enige twijfel de beste game die ik ooit heb gespeeld.quote:Op maandag 6 april 2009 23:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Fantastische game.![]()
Zal van de week het spel weer eens spelen.
ik wil , ik wil . ik wil !!quote:
Houden zo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |