SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
Lijkt me ook. Zal er de volgende keer aan denken.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:53 schreef super-muffin het volgende:
Ik vind een link naar het vorige topic in de nieuwe OP altijd een beetje nutteloos, een link naar het nieuwe topic in de laatste post van het oude topic is dan wel weer handig.
TVP
Precies, echt midden op de cd zit een hele mooie kras in de vorm van een kring. Waardeloos weer, had het bijna uitgespeeld (Story mode dan).quote:
Heb precies hetzelfde probleem gehad met FIFA09. EA verving 'm ook niet. Toen naar de lokale spellenboer geweest en die zei dat ie 'm voor 5 euro kon opsturen en dan werd ie gepolijst. Hij werkt nu weer perfect. En voor 5 euro kun je je geen deuk vallen lijkt mequote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:56 schreef Professional het volgende:
[..]
Precies, echt midden op de cd zit een hele mooie kras in de vorm van een kring. Waardeloos weer, had het bijna uitgespeeld (Story mode dan).
Nog geprobeerd het spel op de HD te zetten, maar kreeg leeserror bij 24%.
Net even gekeken of Microsoft deed aan vervanging, maar die vervangen alleen games wat ze zelf ontwikkeld hebben. Fijn weer.
Nee. Game City in Sittard. Zal wel erg ver uit je buurt zijnquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:08 schreef Professional het volgende:
Welke lokale spellenboer is dat geweest dan? Gewoon een Bart Smit?
Jepquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:25 schreef Professional het volgende:
Uh nee, Sittard ligt hier 5 km vandaan. Werk namelijk in Geleen.
En die polijsten dus die spellen? Moet ik eens in de pauze langsgaan.
Als je voor het station in Sittard staat loop je langs de IB-Groep (richting de Skunk) en dan ga je met de bocht mee naar rechts. Stukje rechtdoor lopen en dan ligt het aan de rechterkant op de hoekquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:38 schreef Professional het volgende:
Waar ligt die precies, centrum ergens?
Zal eens gaan kijken dan, is te proberen.
Hoelang duurt dat ongeveer met versturen?
Rond de kerst van 2011 zou best wel eens kunnen. MS zal sowieso weer eerder willen zijn met de launch van hun console dan Sony en/of Nintendo.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:39 schreef Document1 het volgende:
Ik heb ergens opgevangen dat het tot 2011/2012 gaat duren voor de nieuwe Xdoos uitgebracht wordt.
Dankje, ga morgen of donderdag wel eens langs. Altijd het proberen waard.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:40 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Als je voor het station in Sittard staat loop je langs de IB-Groep (richting de Skunk) en dan ga je met de bocht mee naar rechts. Stukje rechtdoor lopen en dan ligt het aan de rechterkant op de hoek
Ligt eraan wanneer ze versturen, daarna had ik 'm binnen 3 dagen terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |