Ultimate Team wil ik inderdaad wel binnen trekkenquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:51 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Heb je nog MS points over? Mijn Tips:
Crystal Defender (800 points)
Als je FIFA09 hebt -> Ultimate team (Coole toeVoeging - 800)
Peggle schijnt populair te zijn (800)
Zeker doen, verslavende mode en eindelijk variatie in de online matches. The Pitt wil ik ook wel kopen eigenlijk als die eenmaal bugvrij is.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:13 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ultimate Team wil ik inderdaad wel binnen trekkenMaar eerst wachten op The Pitt
Ja he, ik heb nu van W1 de eerste 3 maps uitgespeeld, maar bij die laatste blijf ik steken op 29quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:16 schreef mini-lellan het volgende:
Crystal Defenders is indd een aanradder maar pittig!
Dat is sowieso geen slechte keus. Ik heb met een aantal games dat ik ze lang speel, dan een tijdje niet meer maar dan er na een tijdje toch altijd weer naar terug grijp. Dat zijn toch de tofste, en naast CoD4, Fallout3 is Fifa09 ook zo'n game.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:24 schreef Silv het volgende:
Hmm moet eigenlijk nog ergens Fifa vandaan zien te halen.
DOE NOU NIET! JE VERPEST MIJN DAG!quote:
quote:
Impossible is nothingquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Mork is dat Crystal Defence idd zo lastig? Want die Tower Defense games worden na verloop van tijd altijd pittig maar wou hem wel kopen maar niet als het al snel onmogelijk wordt!
Hoeveel levels heb jij al gehaald? Ik één, de allereerste.quote:
Ik heb 't spel niet eensquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoeveel levels heb jij al gehaald? Ik één, de allereerste.
Het vervelende is dat ik het steeds red tot wave 25 of 26 van de 30quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:06 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik heb 't spel niet eensMaar het lijkt me wel leuk! En als je er maar veel tijd in steekt lukt alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |