Ultimate Team wil ik inderdaad wel binnen trekkenquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:51 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Heb je nog MS points over? Mijn Tips:
Crystal Defender (800 points)
Als je FIFA09 hebt -> Ultimate team (Coole toeVoeging - 800)
Peggle schijnt populair te zijn (800)
Zeker doen, verslavende mode en eindelijk variatie in de online matches. The Pitt wil ik ook wel kopen eigenlijk als die eenmaal bugvrij is.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:13 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ultimate Team wil ik inderdaad wel binnen trekkenMaar eerst wachten op The Pitt
Ja he, ik heb nu van W1 de eerste 3 maps uitgespeeld, maar bij die laatste blijf ik steken op 29quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:16 schreef mini-lellan het volgende:
Crystal Defenders is indd een aanradder maar pittig!
Dat is sowieso geen slechte keus. Ik heb met een aantal games dat ik ze lang speel, dan een tijdje niet meer maar dan er na een tijdje toch altijd weer naar terug grijp. Dat zijn toch de tofste, en naast CoD4, Fallout3 is Fifa09 ook zo'n game.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:24 schreef Silv het volgende:
Hmm moet eigenlijk nog ergens Fifa vandaan zien te halen.
DOE NOU NIET! JE VERPEST MIJN DAG!quote:
quote:
Impossible is nothingquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Mork is dat Crystal Defence idd zo lastig? Want die Tower Defense games worden na verloop van tijd altijd pittig maar wou hem wel kopen maar niet als het al snel onmogelijk wordt!
Hoeveel levels heb jij al gehaald? Ik één, de allereerste.quote:
Ik heb 't spel niet eensquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoeveel levels heb jij al gehaald? Ik één, de allereerste.
Het vervelende is dat ik het steeds red tot wave 25 of 26 van de 30quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:06 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik heb 't spel niet eensMaar het lijkt me wel leuk! En als je er maar veel tijd in steekt lukt alles.
quote:Alan Wake developer(s) at San Francisco (GDC possible)
Earlier today a staff member from the developers of Alan Wake posted a message on their own forums. One of the members asked "how is the weather over there" assuming that he was at GDC.
MarkusRMD a staff member from Remedy Entertaiment answered:
"Oh, San Francisco is sunny but a bit chilly in the evenings"
As we all know, GDC is at San Francisco. Could these really be the moment we have waited for? Or just a tease?
http://twitter.com/fourzerotwoquote:Tomorrow night is when it gets real
Godquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Call of Duty fanaten opgelet.
[..]
http://twitter.com/fourzerotwo
http://modernwarfare2.infinityward.com/
[ afbeelding ]
Balen manquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het vervelende is dat ik het steeds red tot wave 25 of 26 van de 30![]()
Dan komen de roze blobjes en die zijn immuun voor physieke aanvallen. Maar mijn Mages sucken ook
Same here. Infinity Wardquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Boy o boy wat heb ik weer retezin in een nieuwe CoD.Niet van die lutsers van Treyarch maar van de échte boys achter de serie welteverstaan.
Dat worden geheid weer slapeloze nachten.
Infinity
CoD WaW was toch goed??quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Boy o boy wat heb ik weer retezin in een nieuwe CoD.Niet van die lutsers van Treyarch maar van de échte boys achter de serie welteverstaan.
Dat worden geheid weer slapeloze nachten.
Infinity
Het was zeker niet slecht. Maar MW was gewoon vele malen beter. De 'ziel' zat niet in WaW, die wel in MW zat. Komt door Treyarch versus Infinity Ward.quote:
Welkom Tijnquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:54 schreef Tijn het volgende:
Ik heb sinds vorige week vrijdag ook een X360
Ik heb al 50 uur GTA IV gespeeld
Dank je. Dit is na m'n Wii m'n eerste "echte" next-gen consolequote:
Ik heb de euh... middelste van de 3 zeg maarquote:Wat voor 360 heb je? Welke games heb je nog meer? Hoe vind je GTA? Heb je Crackdown al gekocht?
Easy on the boyquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Welkom Tijn
Wat voor 360 heb je? Welke games heb je nog meer? Hoe vind je GTA? Heb je Crackdown al gekocht?
Crackdown is GTA on crack!quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dank je. Dit is na m'n Wii m'n eerste "echte" next-gen consoleHij staat goed hoor, naast m'n SNES, N64 en Playstation 1
[..]
Ik heb de euh... middelste van de 3 zeg maarMet 60 GB harddisk. Ik heb op de Kung Fu Panda / Lego Indiana Jones na verder alleen GTA IV in m'n bezit momenteel. Het zou geen zin hebben om nu al een ander spel erbij te kopen, want ik speel toch alleen maar GTA
Ik ben compleet verslaafd en vind het supervet. Ik heb ook alle andere GTA's gespeeld (ja, zelfs de London 1969 uitbreiding op deel 1), dus je kunt me wel een fan noemen. Zodra ik 'em uit heb, koop ik gelijk The Lost & Damned.
Wat is Crackdown?
Waar heb je het nou allemaal over jongen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:33 schreef AQuila360 het volgende:
Crackdown was vet in den beginne maar later werd het weer saai!
quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Waar heb je het nou allemaal over jongen.
Hij vond de crack wel lekker, maar het down zijn niet zo.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Waar heb je het nou allemaal over jongen.
Ik heb hier crackdown nog wel liggen voor weinig mocht je interesse hebben.quote:
laten we het hopenquote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 02:11 schreef DJ_ het volgende:
[..]
laten we het hopen, ik heb mijn 360 al 2 maanden niet aangeraakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |