Vorig deel: [Xbox 360 #407] Bounce with me!quote:Microsoft gibt bekannt, dass der Shooter Halo 3, das Rollenspiel Mass Effect und das Rennspiel Project Gotham Racing 4 ab Freitag als preiswerte Xbox 360 Classics in Europa erhältlich sind. Preis: EUR 29,99
PGR 4 zal zeker geen miskoop zijnquote:Op maandag 16 maart 2009 22:22 schreef Pettigrew81 het volgende:
Misschien dat ik toch nog ooit PGR4 ga halen, 3 heb ik immers ook als classic gekochtmaar amper gespeeld
Vooral in het verleden op iemand anders zijn xbox tegen elkaar gereden of gekeken wie de snelste tijden kon neerzetten.
Luister naar Freek! 4 is echt een toppertje!quote:Op maandag 16 maart 2009 22:26 schreef gamefreek het volgende:
[..]
PGR 4 zal zeker geen miskoop zijn![]()
Vind hem zelf stukken beter dan PGR 3
Luister naar Spanky, hij heeft altijd gelijkquote:Op maandag 16 maart 2009 22:28 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Luister naar Freek! 4 is echt een toppertje!
Yup, Dead Space hiero. Ben eindelijk (na 8 pogingen ofzo, inclusief 'controller van de trap afgooien') voorbij het kanon en ben meteen doorgestoten naar chapter 6. Chapter 5 is echt goooeeedquote:Op maandag 16 maart 2009 22:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Komkommertijd.![]()
Gelukkig zijn er nog een aantal titels die ik nog moet (uit)spelen.
Voldoende uitdaging in het spel?quote:Op maandag 16 maart 2009 22:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup, Dead Space hiero. Ben eindelijk (na 8 pogingen ofzo, inclusief 'controller van de trap afgooien') voorbij het kanon en ben meteen doorgestoten naar chapter 6. Chapter 5 is echt goooeeed
Meeeer dan genoeg, ik speel op easy en zit vrijwel constant met m'n hart in mijn keel te gamenquote:
Klinkt goed op dat kanon na dan.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Meeeer dan genoeg, ik speel op easy en zit vrijwel constant met m'n hart in mijn keel te gamenSoms wel wat frustratie ook helaas, dat kanon was totaal ongepast qua gameplay bijvoorbeeld en er zijn stukken in een vacuum waar je het met een gelimiteerde zuurstofvoorraad moet doen. En ik haat gehaast.
Nice fallout heb ik 610 ofzoquote:Op maandag 16 maart 2009 22:42 schreef MrManiak het volgende:
Fallout 3: 100% uitgespeeld (als in achievements), muahaha.
Dus.
Dude, underdeed zeg. Dat mt dat kanon is zo frustrerend, dat toen ik het eindelijk haalde, ik tot op heden geen dead space meer heb gespeeld.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup, Dead Space hiero. Ben eindelijk (na 8 pogingen ofzo, inclusief 'controller van de trap afgooien') voorbij het kanon en ben meteen doorgestoten naar chapter 6. Chapter 5 is echt goooeeed
Mocht ik OOIT Army of Two terugkrijgen van Koei dan gaan we die bitches weer ownen met onze miniguns!quote:Op maandag 16 maart 2009 23:13 schreef Rossdale het volgende:
Ik weet niet zo goed welke games ik nog eens moet spelen, alles wat hier in de kast staat heb ik gedeeltelijk gespeeld maar geen motivatie om ze weer op te pakken :S
Alleen rockband blijf ik naar teruggrijpen
Nice. DLC's downloaden dan maar hè.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:42 schreef MrManiak het volgende:
Fallout 3: 100% uitgespeeld (als in achievements), muahaha.
Dus.
Dat klinkt niet echt positief, want dat was echt hilarisch in Ao2...quote:the “bromance” tone is being reworked
Dat klinkt dan wel weer alsof de bromance weer in volle glorie terug is!!quote:You can be a royal bag of douche and run right into a group of enemies, shoot right through their hostages you could be saving, and follow it all up with a hearty round of fist-bumping and buddy-lovin’. Classy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |