Same herequote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:55 schreef appelsjap het volgende:
tvp. Hoop dat ik mijn 360 deze week terug krijg.
Ik kreeg wel een spoedreparatiequote:
Mag ik de debug hebbenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:56 schreef SpankmasterC het volgende:
Peggle
Ik ga hem zo maar ff downloaden op de debug!
Hoe?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:19 schreef appelsjap het volgende:
Iemand die al geprobeerd heeft een gratis controller te krijgen via microsoft?
Ik hoor dus van mensen dat je microsoft kan bellen en kan zeggen dat je controller kapoet is, vragen ze je om de seriecode, die geef je, en dan sturen ze er eentje op zonder dat jij m naar microsoft hoeft te sturen.quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:27 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ik hoor dus van mensen dat je microsoft kan bellen en kan zeggen dat je controller kapoet is, vragen ze je om de seriecode, die geef je, en dan sturen ze er eentje op zonder dat jij m naar microsoft hoeft te sturen.
Lijkt me nogal raar eigenlijk, dat ze zomaar zonder echte 'controle' controllers op gaan sturen. Ik ben ook wel benieuwd eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:27 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ik hoor dus van mensen dat je microsoft kan bellen en kan zeggen dat je controller kapoet is, vragen ze je om de seriecode, die geef je, en dan sturen ze er eentje op zonder dat jij m naar microsoft hoeft te sturen.
Ja, en dan gaat je controller echt een keer kapot maar hebben zoveel mensen al gefraudeerd dat ze het niet meer op die manier doen. Geweldige manier om goeie service te verneuken.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:27 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Jij hebt zeker ook een uitkering terwijl je handig kunt werken?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:27 schreef appelsjap het volgende:
Ik vraag toch alleen of mensen het geprobeerd hebben, heb het ook maar via via gehoord. Dat jij meteen je conclusies trekt is best triest, mja. En nee, ik werk en zit op school. Het dubbele dus.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij hebt zeker ook een uitkering terwijl je handig kunt werken?
Service.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, en dan gaat je controller echt een keer kapot maar hebben zoveel mensen al gefraudeerd dat ze het niet meer op die manier doen. Geweldige manier om goeie service te verneuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |