(Major Nelson)quote:Starting March 18th, we’re kicking off the Days of Arcade promotion. Much like the Summer of Arcade last year, (but bigger) the Arcade team has lined up six-weeks of blockbuster titles :
# The Dishwasher: Dead Samurai
# Flock
# Hasbro Family Game Night
# Lode Runner
# Outrun Online Arcade
# Puzzle Quest: Galactrix
# UNO Rush
First out of the gate on March 18th is Hasbro Family Game Night. Following that, I’ll post each Monday what that weeks Arcade release will be.
As you can see, that we’ve got seven titles..for a six-week promotion. The Arcade team decided they’re going to surprise you one week when they double up the fun.
quote:# The Dishwasher: Dead Samurai
# Flock
# Hasbro Family Game Night
# Lode Runner
# Outrun Online Arcade
# Puzzle Quest: Galactrix
# UNO Rush
Niet alles is opgepoetste dure ouwe meuk. Wel veel, maar er zitten soms dingen tussen als Castle Crashersquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:22 schreef Rossdale het volgende:
Arcade games![]()
Opgepoetste te dure ouwe meuk... Daar heb ik geen 360 voor gekocht.
Ik ook niet, maar er zijn ondertussen talloze toffe XBLA games.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:22 schreef Rossdale het volgende:
Arcade games![]()
Castle Crashers is wel heel vet idd.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:32 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Niet alles is opgepoetste dure ouwe meuk. Wel veel, maar er zitten soms dingen tussen als Castle Crashers
Als je je punten bij Gamehubs hebt gekocht is het zo'n 95 cent per 100 punten. Ik heb laatst voor de nostalgie (en 150 gs binnen een uurtje) Dig Dug gekocht voor 200 punten. Als ik honger heb zou ik nog 1,90 over hebben voor een kaassnack van the ToGo bij wijze van en die is binnen een minuut op en kan je nooit meer opnieuw etenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:22 schreef Rossdale het volgende:
Arcade games![]()
Daar moet ik je gelijk in gevenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:32 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Niet alles is opgepoetste dure ouwe meuk. Wel veel, maar er zitten soms dingen tussen als Castle Crashers
Ik ga eens de demo downloadenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:34 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Castle Crashers is wel heel vet idd.
Hij lijkt me stiekem best tof.quote:
Yeah inderdaad, blijft een heerlijke racer! Gaat nog bijna altijd standaard in de xbox als er vrienden langskomen!quote:
Ik heb 4 op 1x de demo na nooit echt gespeeld. Ik speelde 3 daarin tegen wel veel. Bij een vriend thuis, ik had toen nog niet eens een xbox. Maar ik vind het net iets leuker om met de goedkopere auto's te rijden. En wat was ik slecht in PGR 3quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:12 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah inderdaad, blijft een heerlijke racer! Gaat nog bijna altijd standaard in de xbox als er vrienden langskomen!
Nooit dusquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:12 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah inderdaad, blijft een heerlijke racer! Gaat nog bijna altijd standaard in de xbox als er vrienden langskomen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |