Same herequote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:55 schreef appelsjap het volgende:
tvp. Hoop dat ik mijn 360 deze week terug krijg.
Ik kreeg wel een spoedreparatiequote:
Mag ik de debug hebbenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:56 schreef SpankmasterC het volgende:
Peggle
Ik ga hem zo maar ff downloaden op de debug!
Hoe?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:19 schreef appelsjap het volgende:
Iemand die al geprobeerd heeft een gratis controller te krijgen via microsoft?
Ik hoor dus van mensen dat je microsoft kan bellen en kan zeggen dat je controller kapoet is, vragen ze je om de seriecode, die geef je, en dan sturen ze er eentje op zonder dat jij m naar microsoft hoeft te sturen.quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:27 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ik hoor dus van mensen dat je microsoft kan bellen en kan zeggen dat je controller kapoet is, vragen ze je om de seriecode, die geef je, en dan sturen ze er eentje op zonder dat jij m naar microsoft hoeft te sturen.
Lijkt me nogal raar eigenlijk, dat ze zomaar zonder echte 'controle' controllers op gaan sturen. Ik ben ook wel benieuwd eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:27 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ik hoor dus van mensen dat je microsoft kan bellen en kan zeggen dat je controller kapoet is, vragen ze je om de seriecode, die geef je, en dan sturen ze er eentje op zonder dat jij m naar microsoft hoeft te sturen.
Ja, en dan gaat je controller echt een keer kapot maar hebben zoveel mensen al gefraudeerd dat ze het niet meer op die manier doen. Geweldige manier om goeie service te verneuken.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:27 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Jij hebt zeker ook een uitkering terwijl je handig kunt werken?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:27 schreef appelsjap het volgende:
Ik vraag toch alleen of mensen het geprobeerd hebben, heb het ook maar via via gehoord. Dat jij meteen je conclusies trekt is best triest, mja. En nee, ik werk en zit op school. Het dubbele dus.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij hebt zeker ook een uitkering terwijl je handig kunt werken?
Service.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, en dan gaat je controller echt een keer kapot maar hebben zoveel mensen al gefraudeerd dat ze het niet meer op die manier doen. Geweldige manier om goeie service te verneuken.
Een aantal jaar geleden was mijn Force Feedback wheel (voor de PC) kapot, toen hebben ze zonder moeilijk te doen gewoon een nieuwe opgestuurd. De kapotte hoefde we niet terug te sturen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:27 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Het Premium Challenge Pack voor PGR4 is deze week 'deal of the week' voor 240 punten.quote:Xbox 360 Top Live Titles (based on UU’s)
1 Halo 3
2 Call of Duty: WaW
3 Call of Duty 4
4 Gears of War 2
5 GTA IV
6 Halo Wars
7 Left 4 Dead
8 Halo Wars demo
9 FIFA 09
10 STREET FIGHTER IV
Top Arcade Titles (Full Versions purchased)
1 Watchmen: The End is Nigh
2 Castle Crashers
3 3 on 3 NHL Arcade
4 Worms
5 UNO
6 Braid
7 Super Street Fighter II Turbo HD Remix
8 Ultimate Mortal Kombat 3
9 A Kingdom for Keflings
10 Marble Blast Ultra
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo wat is er dan?quote:
Helpt niet!quote:
Jeweetz! Gewoon een dipquote:
Ja maar wat is er aan de hand? Geen leuke spellen, xbox op reparatie?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Helpt niet!
[..]
Jeweetz! Gewoon een dip![]()
Die wil ik wel een keer proberenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:18 schreef Reintji het volgende:
Ben je er flauw van? Vind je je gamerscore te laag of juist te hoog Heb je al je games al een keer gespeeld? Honger naar iets nieuws? Wellicht een McGangBang burger?
Nog 3 toffe spellen liggen en m'n Xbox is ook nog okequote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:16 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ja maar wat is er aan de hand? Geen leuke spellen, xbox op reparatie?
VERKOOP HEM!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nog 3 toffe spellen liggen en m'n Xbox is ook nog oke![]()
Maar jeweet gewoon zo'n dip dat je er geen zin in hebt
Je verdient hem nietquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:23 schreef AQuila360 het volgende:
Heb ik al een jaar met mijn PS3, xbox heb ik net maar nu al op reparatie.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nog 3 toffe spellen liggen en m'n Xbox is ook nog oke![]()
Welles!!quote:
Lol hoelang had je hem al?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:25 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Heb ik al een jaar met mijn PS3, xbox heb ik net maar nu al op reparatie.
3 weken ofzo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |