Ik kom hier al vanaf het begin hoor, om met de landeteams speelde ik al mee, dus waar heb je het over?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:45 schreef jorienvdherik het volgende:
Echt kansloos dat hier mensen komen die nooit hier kwamen.
En sjimz je bent gewoon slecht , trouwens iedereen hier behalve santello en sjoerd
echt slecht zijn jullie
Alleen over fifa 09 toernooi aubquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:23 schreef Rossdale het volgende:
Ok kappen met al het gezeik en gewoon weer braaf over FIFA 09 lullen.
Als je dagen wilt vullen met het beledigen van andere mensen dan ga je ze maar per PM irriteren maar niet in een topic.
Jawel, ik had met 6-0 toch van je verloren?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:19 schreef jorienvdherik het volgende:
Kijk maar in feedback, wat wil je hier bereiken,
je hebt nogeens meegespeeld met het toernooi
Waar heb jij het over man?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:51 schreef Santello het volgende:
Er moeten nog poulewedstrijden gespeel worden, super fail dit.
Waar is dorritoz, kick ze ofzo.
Sinds wanneer heb jij de leiding dan?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Ja AC Milaan/ - Inter Milaan (C1)
tegen die winnaar moet je in de halve finale..
willen die nog spelen ?
reageer dan voor zondag avond
anders is santello door naar de finale
Ja, je speelde goed. ik heb beter gespeeld vanavond.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:19 schreef Henk-B het volgende:
Leuke wedstrijd Jorien!!
Ik was RastafariMan
Sinds vanavond, afgesproken met de oude leiderquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:50 schreef Ping_u het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij de leiding dan?
Ah ..... en de oude leider deed het alleen?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Sinds vanavond, afgesproken met de oude leider
Ik ben Valencia.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:26 schreef jorienvdherik het volgende:
Halve finale is tim tegen mij
Dat valt toch heel simpel op te lossen? er mag 1x uitgesteld worden en op het moment dat de partij die dat uitstel aanvraagt geen geschikt tijdstip weet te vinden(binnen bijvoorbeeld 3 dagen, zodat je dat in je schema mee kan nemen) verliest deze parij met 3-0 ofzo?, dan kan je iig door met je schema zonder dat er nog poule wedstrijden gespeeld moeten worden terwijl er al kwartfinales aan de gang zijn.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:07 schreef Santello het volgende:
Vorig toernooi ging goed omdat iedereen zijn wedstrijden gewoon speelde, dat is dit keer helaas niet het geval.
Zeker idee voor volgend toernooi.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat valt toch heel simpel op te lossen? er mag 1x uitgesteld worden en op het moment dat de partij die dat uitstel aanvraagt geen geschikt tijdstip weet te vinden(binnen bijvoorbeeld 3 dagen, zodat je dat in je schema mee kan nemen) verliest deze parij met 3-0 ofzo?, dan kan je iig door met je schema zonder dat er nog poule wedstrijden gespeeld moeten worden terwijl er al kwartfinales aan de gang zijn.
Dat is dan ook het eerste waar je over na moet denken voordat je een toernooi opzet.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:17 schreef Ping_u het volgende:
Zoals ik al eerder heb gezegd, meer structuur.
Eensch! Maar dat heb ik aangegeven voor aanvang van het toernooi.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat is dan ook het eerste waar je over na moet denken voordat je een toernooi opzet.
In dat opzicht is het dan ook handig om naast de nog af te werken wedstrijden(voor zo ver iemand nog weet wie er tegen wie moet spelen) in ieder geval in dit en evt volgend topic na te gaan denken over de spelregels van een eventueel volgend toernooi, maak er een mooie/duidelijke OP van, dan is bij de volgende ronde is alles helder en is er een stuk minder kans op een chaos op het moment dat de gene die de boel regelt niet meer van zich laat horen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:53 schreef Ping_u het volgende:
[..]
Eensch! Maar dat heb ik aangegeven voor aanvang van het toernooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |