quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:13 schreef Santello het volgende:
Dat is het punt juist, dat verwachten we niet, maar als je niet eens de moeite neemt van om 10 min van je kostbare tijd vrij te maken om het toernooi enigszins succesvol te laten verlopen zonder irritaties wel onbeschoft.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:26 schreef TerroRobbie het volgende:
10 minuten is onzin. Wedstrijd duurt sowieso al meer dan 10 minuten. En daarna verbinding maken met elkaar, arena, wissels, teammanagement etc. En je wil toch altijd wel even een potje inspelen. Om fatsoenlijk een potje te spelen ben je toch wel een half uur kwijt. + er moeten altijd minstens 2 potjes gespeeld worden. Dus reken maar om ruim 3 kwartier. En als je dan twee partijen hebt die niet dag een nacht kunnen is het niet zo raar dat er niet elke dag gespeeld wordt.
Dat vind ik best knap!quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:29 schreef jorienvdherik het volgende:
Net fifa tegen sjimz gespeeld, won met 6-0 haha
EA SPORTS™ – Mars NL 6- sjimz 0
Helaas wachten we al 3 weken op 2 partijtjes voetbal van 10 min.quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:30 schreef Tim86 het volgende:
Dus wat is de conclusie..gaat er nog gevoetjebalt worden hier?]
Ga je het ontkennen johquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat vind ik best knap!
Met welke console dan?
Gast, waar heb je het over?quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ga je het ontkennen joh
wat zielig ben jij
Wij hebben vandaag tegen elkaar gespeeld, echt zielig dat je gaat ontkennenquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gast, waar heb je het over?
Of is dat van de PS3?
quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wij hebben vandaag tegen elkaar gespeeld, echt zielig dat je gaat ontkennen
quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:45 schreef Dos37 het volgende:
ik geloof jorien
Kun je vandaag niet even 10 minuutjes vrijmaken? onbeschoft van je zeg.quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Nee....
Tim is door,, morgen potje?
Hmm..broertje oid?quote:
Ik heb een oudere broer maar die woont niet bij mij in huisquote:
Haha weetikveel hoe oud jij bent. Had ook niet verwacht dat Robbie nog thuis zou wonen. Geen idee dus. Weet ook niet waarom je er serieus op in gaatquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb een oudere broer maar die woont niet bij mij in huis
En mijn vrouw zie ik dit ook niet spelen (ze was trouwens niet eens thuis)
Waarom ga ik hier eigenlijk nog op in?
Want? Daar trek je je toch geen kloten van aanquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat ben ik blij dat ik er na de poule ben uitgevlogen
Nee, het begon al zoquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:34 schreef Thriller het volgende:
[..]
Want? Daar trek je je toch geen kloten van aan
Nou èn? Of weet jij al dat je binnenkort er niet meer bent?quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Nee, het begon al zo
Maar dan had ik nu nog steeds zitten wachten totdat sommige mensen het eindelijk eens een goed moment achtten om een potje te spelen
hahaquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:34 schreef sjimz het volgende:
jorien, waar zie je mij dan er tussen staan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tuurlijk, ik heb geleerd zo met "sommige" mensen om te gaanquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
haha![]()
er helemaal op in gaan whiiii
Ghehe jorientje anaal vernederdquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Was leuk potje Jorien, ik heb genoten.
EA SPORTS™ – Mars NL 0- Cyberia NL 4
Wat heet.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Was leuk potje Jorien, ik heb genoten.
EA SPORTS™ – Mars NL 0- Cyberia NL 4
Wat heet.
maar jij bent echt slecht in fifa he?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:57 schreef sjimz het volgende:
EA SPORTS™ – Mars NL 12 pizza's - sjimz 0 pizza's
Klopt, ik speel het dan ook maar 1 keer per 2 maanden ofzo.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:04 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
maar jij bent echt slecht in fifa he?
Ja dat kan niet hè.... je moet je wel minimaal elke dag 3 uur van je tijd besteden aan FIFA, anders ben je niet dedicated genoegquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Klopt, ik speel het dan ook maar 1 keer per 2 maanden ofzo.
Shitquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:15 schreef Ping_u het volgende:
[..]
Ja dat kan niet hè.... je moet je wel minimaal elke dag 3 uur van je tijd besteden aan FIFA, anders ben je niet dedicated genoeg_!
Dilemma's, ik weet het.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Shit
Nu kan ik nooit zo'n online legende als jorientje worden.
Hoe moet het nu verder met mijn leven![]()
![]()
quote:goedenavnd heer mijn achternaam,
Ik ken u niet.ik neem aan dat ik u vanavond aan de telefoon had.ik verstond u haast niet door de herrie.u zei dat u een klasgenoot van mijn zoon was.Ik gaf hem aan U.Ik hoorde toen een vloek .Marcel legde de telefoon neer.Ik schrok erg van dit telefoontje.Ik heb later gevraagd wat er aan de hand was.Het gaat geloof ik over de dood van de ajax fan piccori van 10 jaar geleden.Wat er precies op de site stond weet ik niet.Naar ik begrepen heb was dit niet netjes.Ik keur het dan ook af.Marcel heeft ook zijn excuus aangeboden aan U.Ik hoop dat U dit kan accepteren.Verder wens ik u veel succes met uw club.met vr groeten moeder van marcel.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:20 schreef sjimz het volgende:
Maar je kan in ieder geval dit topic al doorlezen: AFC Ajax topic #594 - In de achtervolging!!!
Dan zie je hoe tof jorientje wel niet is
Dan moet je hier weg. alleen voor goede spelersquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:54 schreef sjimz het volgende:
Ik zeg toch ook nergens dat ik goed ben?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |