En bigquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:40 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik vind skate 2 een stuk frustrerender dan skate 1, ik heb meer last van de camera en ik ben blijkbaar een stuk slechter geworden. Ik heb heeel lang genoten van skate 1 zonder frustratie enzo, maar skate 2 valt me echt wel tegen.
Maarja ik ga sowieso door, ik wil in ieder geval alles van Rob Dyrdek in de game zien
En big natuurlijkquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:08 schreef Moozze het volgende:
[..]
En big
Hij is verzonden btw dus ik heb m morgen, dat wordt genieten!
Ja ik heb ook serieus maar 2 afleveringen gezienquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:09 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
En big natuurlijk
Jammer dan hun show zo vroeg is opgehouden
Moet je zeker doen! Die serie was zoo geniaal!quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:13 schreef Moozze het volgende:
[..]
Ja ik heb ook serieus maar 2 afleveringen gezien![]()
Het was wel leuk, moet nog maar een keer alles gaan kijken.
Eerst Lost, dan Skate 2, dan iedere week weer Flight of the Conchords en Lost en binnenkort weer Heroes afgewisselt met Skate 2 en dan doe ik het!quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:17 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Moet je zeker doen! Die serie was zoo geniaal!
Sterker nog, ik ga hem maar weer kijken
Niet vergeten hèquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:27 schreef Moozze het volgende:
[..]
Eerst Lost, dan Skate 2, dan iedere week weer Flight of the Conchords en Lost en binnenkort weer Heroes afgewisselt met Skate 2 en dan doe ik het!
Ja die heb ik volgens mij gezien, of alleen het einde ervan. Toen kregen ze zo'n game thuisgestuurd.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:30 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Niet vergeten hèEn begin dan met de aflevering waar ze naar EA gaan om motion capture op te nemen voor skate
Het viel me ook op dat ze bijna altijd hun xbox 360 controller op hun tafel hebben liggen, wat betekent dat ze vast wel vaker gamenquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:31 schreef Moozze het volgende:
[..]
Ja die heb ik volgens mij gezien, of alleen het einde ervan. Toen kregen ze zo'n game thuisgestuurd.
Ja zou me niks verbazen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:33 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Het viel me ook op dat ze bijna altijd hun xbox 360 controller op hun tafel hebben liggen, wat betekent dat ze vast wel vaker gamen
Het is me ook nog nooit gelukt om in een game mezelf écht lijkend na te maken, al komt dat ook door geduld.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:33 schreef Moozze het volgende:
[..]
Ja zou me niks verbazen.
Wel weird als je jezelf kan zijn in een game zonder dat jij dat met een create-a-whatever hebt gemaakt.
Inderdaad, 10 schuifgevallen voor je neusvleugel enzo, dat wordt m echt niet!quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:41 schreef Moozze het volgende:
Ja en sommige editors zijn zo vreselijk uitgebreid.
Nee moet ik goed naar mezelf gaan kijkenquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:52 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Inderdaad, 10 schuifgevallen voor je neusvleugel enzo, dat wordt m echt niet!
Ik heb het gevoel dat je in skate 1 meer vrijhad had met de camera zelfs, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:37 schreef Rikketik het volgende:
Net nog eens gespeeld. Die camera blijft wennen, waarbij het jammer is dat je niet even simpel om je heen kunt kijken. Voor de rest was het wel grappig. Freeride, dus een beetje achter auto's hangen, op je bek gaan en over hekjes grinden. In willekeurige volgorde.
Nee, dat is gedaan wegens realisme, het is nu net alsof iemand je met een camera achtervolgt...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:49 schreef Moozze het volgende:
Om je heen kijken kon in 1 toch ook niet?
Ik heb het spel niet maar je moet gewoon doen alsof je je board gaat grabben, dus de triggers.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:59 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Nee, dat is gedaan wegens realisme, het is nu net alsof iemand je met een camera achtervolgt...
Weet iemand hoe je achter auto's aan skitcht? (Xbox 360)
Thxquote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:01 schreef Moozze het volgende:
[..]
Ik heb het spel niet maar je moet gewoon doen alsof je je board gaat grabben, dus de triggers.
Geen idee of dat klopt.
Rob & Bigquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:17 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Moet je zeker doen! Die serie was zoo geniaal!
Sterker nog, ik ga hem maar weer kijken
Ah nice, ga 'm vanmiddag wel ff halen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:24 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Heb hem vandaag voor 60eu gehaald bij de Mediamarkt, wou hem toch wel hebben nu, en had geen zin om hem voor een lagere prijs te zoeken of bestellen en wachten
Zit je nog bij mij op school? Heb je lang niet gezien daar volgens mij
Ik had trouwens de laatste skate 2 volgens mij van de mediamarkt groningen.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:23 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ah nice, ga 'm vanmiddag wel ff halen.
En nee, ik heb me op 8 december oid ziekgemeld, ben sindsdien niet weer geweest en ondertussen gestopt met de opleiding.
Instaleren?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:08 schreef lennartb.nl het volgende:
Ben hem nu op de xbox aan het installeren, kijken of dat merkbaar is
Bij skate 1 had je soms dat wanneer je terug naar je marked spot ging je best lang moest laden, terwijl je er niet ver vandaan was. Op sommige spots was dat heel tergend want dan moest je elke keer laden als je lijn weer overnieuw wou proberen.
Ja je kan als je wil je games op de harde schijf zetten zodat je kortere laadtijden hebt en geen lawaai van de dvd speler (je moet natuurlijk nog wel de disc erin hebben zitten)quote:
Dat is wel een geile lijnquote:
Ja het was een opdracht voor die franse pro, hij is nu gelukt.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:07 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Dat is wel een geile lijn![]()
Ik vind sowieso tailslides en noseslides de chillste slides/grinds in skate
Als je in het hoofdmenu de disc hebt geselecteerd zeg maar, kan je hem starten met A, maar ook meer opties kijken met Y, als je dat doet staat er meteen; install to harddisc.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:26 schreef Moozze het volgende:
Hoe moet dat instalren eigenlijk? Klinkt wel als een goed idee.
En duurt het lang?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:46 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Als je in het hoofdmenu de disc hebt geselecteerd zeg maar, kan je hem starten met A, maar ook meer opties kijken met Y, als je dat doet staat er meteen; install to harddisc.
Bij veel games merk je het verschil niet echt in laadtijden, maar het geluid van de disc drive die weg is is opzich wel lekker
Het installeren duurt wel even ja, 10minuten ofzo.quote:
als je ff gaat pissen aanzetten en dan is het zo gebeurd. Bij de ps3 is het standaard dus dan start ik altijd de ps3. Start de installatie en ga vervolgens drinken pakken en ff naar de pleequote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:56 schreef Moozze het volgende:
Doe ik dus niet nu.
Ik heb alleen de mgs4 installaties van de ps3 meegemaakt maar volgens mij duurt dit nog iets langer (dit is ook in één keer ipv een paar keer bij mgs4)quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:02 schreef Paxlie het volgende:
[..]
als je ff gaat pissen aanzetten en dan is het zo gebeurd. Bij de ps3 is het standaard dus dan start ik altijd de ps3. Start de installatie en ga vervolgens drinken pakken en ff naar de plee
Vertel dan iig even welke trickquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:30 schreef Rikketik het volgende:
Ok, ik begin er nu wat meer in te komen. Heb volgens mij een uur op deze trick geoefend, maar toen hij me eenmaal lukte... echt geweldig gevoel. Heb 'm ook geupload, maar in de herhaling valt hij tegen.
Ik hoop dat deze link het doet...:
-
Edit:
Oké, niet dus. Rare website, onder mijn profiel staan opeens hele andere filmpjes.![]()
Ja, I'm dieing to know!quote:Op zondag 25 januari 2009 12:02 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Vertel dan iig even welke trick
Daar heb ik volgens mij gewoon een hele fancy grind gedaanquote:Op zondag 25 januari 2009 13:19 schreef Rikketik het volgende:
Was gewoon een hele lang string aan tricks, weet niet meer precies welke. Het was bij die opgestapelde boeken, waar je 1000 punten moest halen om de spot te killen. En na heel lang oefenen lukte het me.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |