PS3 hier!quote:Op zondag 7 september 2008 11:28 schreef luciferist het volgende:
ik voor de xdoos btw
Ik speel niet online en kijk veel blu-ray. Voor de rest speel ik titels die op beide consoles uitkomen.quote:Op zondag 7 september 2008 13:26 schreef luciferist het volgende:
[..]
agh maakt niet uit, je wist toen gewoon nog niet beter
quote:Op zondag 7 september 2008 13:35 schreef luciferist het volgende:
xbox was al om te bouwen, mijn keuze
Je kan hem op de officiele site al wel pre-orderenquote:Op maandag 22 september 2008 20:51 schreef lennartb.nl het volgende:
Edit: lijkt me chill als er een preorder ofzo zou zijn waar je een vingerskateboard bij zou krijgen
Nah ik preorder deze alleen bij een leuke aanbieding of actie.quote:Op maandag 22 september 2008 20:54 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Je kan hem op de officiele site al wel pre-orderen
Alleen hij staat wel voor early 2009
Hoe bedoel je? Als ik goed kijk zijn alle locaties nieuwe hoor.quote:Op maandag 22 september 2008 19:02 schreef Jovatov het volgende:
Zo jammer dat ik alle locaties uit die nieuwe screens gewoon herken
nee zijn ouwe locatie's in de stad die stuk zijn gemaakt door what ever reason that may bequote:Op maandag 22 september 2008 23:08 schreef Milamber_conDoin het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Als ik goed kijk zijn alle locaties nieuwe hoor.
60fps + meer tricks + rondlopen + dingen verplaatsen = zomg this is awesomequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:20 schreef SuperFruitig het volgende:
Skate helemaal dood gespeeld
Tijd voor deeltje 2! yesplzktnx
5quote:
De eerste niet gespeeld?quote:Op zondag 18 januari 2009 23:16 schreef R_B het volgende:
demo is echt goed...
Echt wel moeilijk om goed onder de knie te krijgen...
Ja die is cool, de intro cinematic is ook weer vet.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:49 schreef lennartb.nl het volgende:
http://www.gametrailers.com/player/44477.html
Hele vette trailer
quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:40 schreef Devz het volgende:
Ik heb Skate 2 voor de Xbox 360 te koop voor 50 euro, nieuw in plastic. PM me even bij interesse
Heb hem vandaag voor 60eu gehaald bij de Mediamarkt, wou hem toch wel hebben nu, en had geen zin om hem voor een lagere prijs te zoeken of bestellen en wachtenquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:50 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ligt 'ie toevallig voor een mooie prijs bij de Mediamarkt? En iemand die hem daar toevallig vandaag al gevonden heeft?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |