PS3 hier!quote:Op zondag 7 september 2008 11:28 schreef luciferist het volgende:
ik voor de xdoos btw
Ik speel niet online en kijk veel blu-ray. Voor de rest speel ik titels die op beide consoles uitkomen.quote:Op zondag 7 september 2008 13:26 schreef luciferist het volgende:
[..]
agh maakt niet uit, je wist toen gewoon nog niet beter
quote:Op zondag 7 september 2008 13:35 schreef luciferist het volgende:
xbox was al om te bouwen, mijn keuze
Je kan hem op de officiele site al wel pre-orderenquote:Op maandag 22 september 2008 20:51 schreef lennartb.nl het volgende:
Edit: lijkt me chill als er een preorder ofzo zou zijn waar je een vingerskateboard bij zou krijgen
Nah ik preorder deze alleen bij een leuke aanbieding of actie.quote:Op maandag 22 september 2008 20:54 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Je kan hem op de officiele site al wel pre-orderen
Alleen hij staat wel voor early 2009
Hoe bedoel je? Als ik goed kijk zijn alle locaties nieuwe hoor.quote:Op maandag 22 september 2008 19:02 schreef Jovatov het volgende:
Zo jammer dat ik alle locaties uit die nieuwe screens gewoon herken
nee zijn ouwe locatie's in de stad die stuk zijn gemaakt door what ever reason that may bequote:Op maandag 22 september 2008 23:08 schreef Milamber_conDoin het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Als ik goed kijk zijn alle locaties nieuwe hoor.
60fps + meer tricks + rondlopen + dingen verplaatsen = zomg this is awesomequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:20 schreef SuperFruitig het volgende:
Skate helemaal dood gespeeld
Tijd voor deeltje 2! yesplzktnx
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |