Zo heerlijk fout om de lift tig keer op en neer te laten gaan. Het was al een ramp met 3quote:Op maandag 9 februari 2009 13:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
In de Op zetten![]()
Trouwens zie net dat je Duke Nukem met 8 man co-op spelen wtf zal een mooie bende worden
Wat een slecht design idd, iedereen in de lift kan daadwerkelijk de lift bedienen... dus vergeet het maar dat je ooit boven/beneden komt als je met 2 of meer mensen in een lift staat.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:10 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Zo heerlijk fout om de lift tig keer op en neer te laten gaan. Het was al een ramp met 3hoe zou he t met 8 gaan
.
http://www.jasper1675.com/europeanxbox12gold.htmlquote:Op maandag 9 februari 2009 13:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Sites voor goedkope Xbox live.
Je doet het express dat weet ikquote:Op maandag 9 februari 2009 13:33 schreef Rossdale het volgende:
Halo Wars
Met een kutachtergrond verhaaltje
Kan het nog nerderigerquote:Op maandag 9 februari 2009 14:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je doet het express dat weet ikMaar toch ga ik er weer op in!
Halo heeft een super vet verhaal maar je moet die BOEKEN lezen
nee vrij weinig , en ik heb er atm toch geen geld/tijd voorquote:Op maandag 9 februari 2009 13:04 schreef PP. het volgende:
Komt er de komende tijd uberhaupt nog wat leuks uit voor de 360?
ik heb anders de mass-effect boeken met plezier gelezen ( naja deel 1 dan deel 2 bewaar ik voorop mn vakantie volgende week , vliegtuigen zijn zo saai )quote:
SP is fantastisch, Horde is ook supertof met wat vrienden, online matchmaking heb ik as we speak weer eens problemen mee....quote:
Resident Evil 5 in maartquote:Op maandag 9 februari 2009 13:04 schreef PP. het volgende:
Je kunt ook beter gewoon dagelijks je portie soap kijken dat is veel beter!quote:
En de Halo boeken zijn echt 10 keer beter!quote:Op maandag 9 februari 2009 16:07 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik heb anders de mass-effect boeken met plezier gelezen ( naja deel 1 dan deel 2 bewaar ik voorop mn vakantie volgende week , vliegtuigen zijn zo saai )
Ik heb de demo gedaan maar ik vond het nix! Achterlijke besturing vind ik nu niet meer acceptabelquote:
Je kunt wel verschillende knoppen configuraties instellen maar het is gewoon zo traag en onhandig en je kunt nauwelijks snel iets doen! Vind het echt niet meer kunnen tegenwoordig!quote:Op maandag 9 februari 2009 18:41 schreef Rutgerr het volgende:
Die demo moet ik nog even spelen, maar over de besturing hoor ik vrijwel niets goeds. Ik vond die van RE4 nog wel acceptabel, maar die van de delen daarvoor niet (wel goede games, maar niets voor mij). Hoe is de besturing ten opzichte van 4?
Burnout Paradise is 30 eu, op gcshop.nl 25 eu. Gewoon een prima game, ik ga 'm wel halen binnenkort omdat ik nog geen Burnout heb gekocht deze gen.
FEAR 2 aanstaande vrijdagquote:Op maandag 9 februari 2009 13:04 schreef PP. het volgende:
Ja, dat vind ik ook vervelend. Resident Evil 1 bijvoorbeeld was ook onspeelbaar, maar omdat het realistisch is en zoals je al aangaf spanningverhoging, is dat opeens niet meer vervelend volgens sommigen. Maar even downloaden danquote:Op maandag 9 februari 2009 18:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je kunt wel verschillende knoppen configuraties instellen maar het is gewoon zo traag en onhandig en je kunt nauwelijks snel iets doen! Vind het echt niet meer kunnen tegenwoordig!
Maar de meeste praten het goed omdat het de spanning verhoogt
Tof !quote:Op maandag 9 februari 2009 19:14 schreef Strolie75 het volgende:
Dead Rising 2 is officieel aangekondigd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan zit je bij Ultimate Box goed, lijkt veel meer op PGR dan Forza. Gewoon lekker rondscheuren in een dikke bak en alles in je omgeving slopenquote:Op maandag 9 februari 2009 18:37 schreef Reintji het volgende:
Burnout Paradise The Ultimate Box was niet zo duur toch? Hoe verhoud die zich tussen PGR3/4 (vond ik wel leuk) en Forza2(wat minder).
http://samenkopen.net/action_products/431115quote:Op maandag 9 februari 2009 13:26 schreef Rahl het volgende:
[..]
http://www.jasper1675.com/europeanxbox12gold.html
Oké, dank. Zal eens kijken. Vind het wel jammer dat op de 360 geen game is die mij dat GranTursimo gevoel van de PSX heeft kunnen geven. Races rijden en sparen voor snellere auto's etc. auto's langzaamaan beter maken. Vond in Forza het racen echt te saai en de circuits erg eentoning. Wie weet is Forza3 de verlosserquote:Op maandag 9 februari 2009 19:51 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Dan zit je bij Ultimate Box goed, lijkt veel meer op PGR dan Forza. Gewoon lekker rondscheuren in een dikke bak en alles in je omgeving slopen![]()
En de game kost 30 euro, koopje als je het mij vraagt.
Bij mij schiet het ook aardig op nu, nog 20 wins en ik heb ook me volgende licence.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:09 schreef SkyChat het volgende:
Vanmiddag m'n A Licence gehaald![]()
Nu nog 38 wins tot de volgende! De designs van sommige wagens zijn zoóó wreed, het is echt bizar.
Zojuist de Carson Hippie Van unlocked..![]()
Wat een Tank!!
[ afbeelding ]
Die ramt echt alles van de weg en Marked Man is dan ook ineens peanuts
En dan dat schakelen van die bak, het is net alsof er iemand met een moker op chassis ramt!
quote:Op maandag 9 februari 2009 23:09 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Bij mij schiet het ook aardig op nu, nog 20 wins en ik heb ook me volgende licence.
GoW 1 en 2 ook al uitgespeeld realiseer ik me net, Bioshok lijkt me vet maar iets te beperkt qua speelduur en replaywaarde. Datzelfde lijkt me ook voor Mirrors Edge.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:49 schreef Cid het volgende:
[..]
Gears of War 1 en 2 uiteraard. Bioshock is ook niet verkeerd, en je mist Worms van XBLA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |