Zo heerlijk fout om de lift tig keer op en neer te laten gaan. Het was al een ramp met 3quote:Op maandag 9 februari 2009 13:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
In de Op zetten![]()
Trouwens zie net dat je Duke Nukem met 8 man co-op spelen wtf zal een mooie bende worden
Wat een slecht design idd, iedereen in de lift kan daadwerkelijk de lift bedienen... dus vergeet het maar dat je ooit boven/beneden komt als je met 2 of meer mensen in een lift staat.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:10 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Zo heerlijk fout om de lift tig keer op en neer te laten gaan. Het was al een ramp met 3hoe zou he t met 8 gaan
.
http://www.jasper1675.com/europeanxbox12gold.htmlquote:Op maandag 9 februari 2009 13:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Sites voor goedkope Xbox live.
Je doet het express dat weet ikquote:Op maandag 9 februari 2009 13:33 schreef Rossdale het volgende:
Halo Wars
Met een kutachtergrond verhaaltje
Kan het nog nerderigerquote:Op maandag 9 februari 2009 14:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je doet het express dat weet ikMaar toch ga ik er weer op in!
Halo heeft een super vet verhaal maar je moet die BOEKEN lezen
nee vrij weinig , en ik heb er atm toch geen geld/tijd voorquote:Op maandag 9 februari 2009 13:04 schreef PP. het volgende:
Komt er de komende tijd uberhaupt nog wat leuks uit voor de 360?
ik heb anders de mass-effect boeken met plezier gelezen ( naja deel 1 dan deel 2 bewaar ik voorop mn vakantie volgende week , vliegtuigen zijn zo saai )quote:
SP is fantastisch, Horde is ook supertof met wat vrienden, online matchmaking heb ik as we speak weer eens problemen mee....quote:
Resident Evil 5 in maartquote:Op maandag 9 februari 2009 13:04 schreef PP. het volgende:
Komt er de komende tijd uberhaupt nog wat leuks uit voor de 360?
Je kunt ook beter gewoon dagelijks je portie soap kijken dat is veel beter!quote:
En de Halo boeken zijn echt 10 keer beter!quote:Op maandag 9 februari 2009 16:07 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik heb anders de mass-effect boeken met plezier gelezen ( naja deel 1 dan deel 2 bewaar ik voorop mn vakantie volgende week , vliegtuigen zijn zo saai )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |