Weet je waarquote:Op zondag 8 februari 2009 14:03 schreef DooD het volgende:
[..]
Ander formaat boek? Kan kloppen Ghost of Onynx heb je ook in grote uitvoering en in kleine pocket formaat. Lijkt mij wel dat ze er allebei zijn.
Je hebt het waarschijnlijk over die grote update van maanden terug.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:38 schreef ErikT het volgende:
Ik heb m weer terug. Is maar een week weggeweest. Moederbord en DVD-lade vervangen.
Hij doet t weer goed.
Ik heb twee updates gerund, en de hele interface is nu anders.
O. Ik volg dat niet en ik heb bijna nooit dat ding op het internet. Ik wilde de demo van Halo Wars eens zien, maar die mag ik nog niet.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:44 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Je hebt het waarschijnlijk over die grote update van maanden terug.
Was toch redelijk grootst aangekondigd
Ik zie geen reden tot aanschafquote:Op zondag 8 februari 2009 15:46 schreef CaseyCopa het volgende:
wie gaan er allemaal burnout kopen? vond t altijd al vet maar nooit gekocht, dacht steeds het is nu te laat
Maar kga em morgen kopen bij de FRS, 30 euro. Lijkt me echt vet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
Oh my bad. Ik doelde op de BF1943 gameplay trailer uiteraard.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:50 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Hij zei dat over Battlestations?
Allemaal! Er is niet echt een hele speciale volgorde ofzo want sommige belichten ook een hele andere kant van het verhaal enz. Maar denk beste op deze volgorde:quote:Op zondag 8 februari 2009 18:47 schreef Un4 het volgende:
[..]
Oh my bad. Ik doelde op de BF1943 gameplay trailer uiteraard.
Welke Halo boeken zijn tof dan? En in welke volgorde moet ik ze lezen?
Das kut, ga je laten repareren of nieuwe kopen?quote:Op zondag 8 februari 2009 21:54 schreef Un4 het volgende:
Godver..
[ afbeelding ]
Das nr 2. En waarschijnlijk nog buiten garantie ook.
Ja MS bellen als je ALLE gegevens er van weetquote:Op zondag 8 februari 2009 22:00 schreef Remake het volgende:
Weet iemand hoe ik achter het wachtwoord van een gamertag kom?
ik had in 2007 een gamertag, maar ik weet het wachtwoord niet meer en het originele email adres is vervallen.
kan ik MS bellen?
Zie net dat hij uit eind 2006 is. Hij liep eerst alleen maar vast maar heb er nu een RROD uit weten te persen. Dan zou ik nu nog garantie hebben!quote:Op zondag 8 februari 2009 21:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Das kut, ga je laten repareren of nieuwe kopen?
Hoe heb je een RROD geforceerd?quote:Op zondag 8 februari 2009 22:03 schreef Un4 het volgende:
[..]
Zie net dat hij uit eind 2006 is. Hij liep eerst alleen maar vast maar heb er nu een RROD uit weten te persen. Dan zou ik nu nog garantie hebben!
Als ie oververhit krijg je 2 rode delen ipv 3, en na het afkoelen doet ie 't gewoon weer. Heb ik weleens als ik vergeet 't kastdeurtje iets open te doen als ik game.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:05 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Gewoon in een handdoek wikkelen, in een kast zetten en lekker gaan gamen voor een uurtje of 4
Als het niet lukt mag je de mijne wel kopen die is ook kapot maar heeft nog garantiequote:Op zondag 8 februari 2009 22:03 schreef Un4 het volgende:
[..]
Zie net dat hij uit eind 2006 is. Hij liep eerst alleen maar vast maar heb er nu een RROD uit weten te persen. Dan zou ik nu nog garantie hebben!
Hij liep al vast maar heb hem een paar keer snel achter elkaar aan en uit gezet. Toen kwam de RROD met 3 kwadranten.quote:
Heb hem gister ook gehaald, nog maar een uurtje kunnen spelen maar is echt een topgamequote:Op zondag 8 februari 2009 20:19 schreef SkyChat het volgende:
Nog 25 wins voor m'n Class A LicenseHet gaat weer laat worden vannacht
Absoluut! Nu nog 10 wins voor m'n Class A maar ik trek het niet meerquote:Op maandag 9 februari 2009 00:32 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Heb hem gister ook gehaald, nog maar een uurtje kunnen spelen maar is echt een topgame
Ik ook ben ik bangquote:Op maandag 9 februari 2009 09:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Het enige leuke aan de Halo: Wars demo vind ik het prachtige intro filmpje en de muziek. De rest vind ik helemaal bagger!
Kom niet aan halo jongenquote:Op maandag 9 februari 2009 10:24 schreef Rossdale het volgende:
RTS op console zonder spraakbesturing: -1
Halo: -1
-------------
Halo Wars:
Gears of War 1 en 2 uiteraard. Bioshock is ook niet verkeerd, en je mist Worms van XBLAquote:Op maandag 9 februari 2009 02:59 schreef Rave_NL het volgende:
He lui,
heb inmiddels al bijna een jaar mijn 360, en de volgende spellen:
- GTA IV
- Elder Scrolls IV: Oblivion
- Hitman Blood money
- Fifa 08
en een paar maanden geleden gekocht:
- Far Cry 2
- Fable 2
- Fall Out 3
nu heb ik die inmiddels uitgespeelt/op uitgekeken...
Nu is de grote vraag, wat zijn de ultieme spellen die ontbreken in dit rijtje? En welke must-haves komen er allemaal nog aan?
PS. Heb Assassins Creed en Halo 3 ook al uitgespeeld.
Unranked matches zijn je vriend.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:51 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ik heb me weer dood ge-ergert. Ik moet online met FIFA altijd tegen KANKER MAN UTD! ROT OP
Je faalt gewoon en je hoeft niet met kanker te schelden, nergens voor nodig.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:51 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ik heb me weer dood ge-ergert. Ik moet online met FIFA altijd tegen KANKER MAN UTD! ROT OP
Ik begin niet weer over hoe vet halo in weze is!quote:
Je vind alleen de boeken leukquote:Op maandag 9 februari 2009 11:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik begin niet weer over hoe vet halo in weze is!
Daarom begin ik er ook niet meer overquote:
Zijn allemaal unranked.quote:Op maandag 9 februari 2009 11:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Unranked matches zijn je vriend.
Mirrors Edge en Skate (1 of 2)quote:Op maandag 9 februari 2009 02:59 schreef Rave_NL het volgende:
He lui,
- GTA IV
- Hitman Blood money
- Fifa 08
- Far Cry 2
- Fable 2
- Fall Out 3
Nu is de grote vraag, wat zijn de ultieme spellen die ontbreken in dit rijtje? En welke must-haves komen er allemaal nog aan?
Duidelijk Gears of Wars 1 & 2. FIFA 09 is ook het aanschaffen waardquote:Op maandag 9 februari 2009 02:59 schreef Rave_NL het volgende:
He lui,
- GTA IV
- Hitman Blood money
- Fifa 08
- Far Cry 2
- Fable 2
- Fall Out 3
www.gamehubs.comquote:Op maandag 9 februari 2009 12:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik vergeet steeds die site voor 12+1 maanden live voor een aantrekkelijk prijsje. Wie?
In de Op zettenquote:Op maandag 9 februari 2009 12:50 schreef Rkatier het volgende:
Waarom vragen mensen altijd in elke topic waarom AQUila zijn games verkoopt.. Kunnen we geen FAQ maken met als vraag 1: waarom verkoop jij je games altijd AQuila360? antwoord: blablablavraag 2: vind je halo vet. antwoord: alleen de boeken
Het viel me gewoon op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |