Steel Battalionquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:46 schreef Niek. het volgende:En FS X kwam niet omdat het te hardcore is, te uitgebreid voor alleen je controller dat zou die "game" geen recht doen.
Alleen met destructible scenery.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
tijd voor Rainbow Six Amsterdam
Owke, dat zou wel een optie zijn ja, maar ik denk niet dat het een enorm succes zou worden, denk niet dat het xbox360 publiek en de FS fans erg veel overlappen.quote:
Niek,quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:49 schreef Niek. het volgende:
Bully voor de pc is maar 1 euro bij zuiderpark
Doodknuffelen met teddybears!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:20 schreef Sala-adin het volgende:
Je hebt bij gears 2 een achievement waarbij je 11 unieke kills met wapens moet maken ik heb er 10 maar die 11e weet niet hoe ik moet maken.
Iemand enig idee?
Kijk je op je goeie mail? heb je al wel een betalingsbesvestiging? want soms krijg je die weer maar dan met de code er boven bij gedaan! valt opzich niet echt op soms!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:47 schreef Rossdale het volgende:
Nog steeds geen xbox live-code van jasperMeer dan 24 uur geleden dus ik ga maar eens mailen
Maar voor de rest zie ik daar geen code in staanquote:Uw bestelling bij Jasper1675.com is verzonden (USD 47,00)
Waarom is dat niet in euro's? Ik heb altijd die euro versie ofzo?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:11 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb alleen een mailtje van google checkout
[..]
Maar voor de rest zie ik daar geen code in staan
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:19 schreef Niek. het volgende:
[..]
Niek,
Bully stond helaas foutief geprijsd op de website, het moet 10 euro zijn.
Wil je hem alsnog bestellen of zal ik het geld even terug storten?
Met vriendelijke groet,
Hans
En ik had er net 5 besteldDan maar annuleren.
quote:Wesley,
Het spel is netjes door ons opgestuurd dus of TNT Post heeft het verneukt of jij loopt de boel te flessen !!
Als je me je rekening nummer kan mailen dan stort ik morgen je geld terug.
Met vriendelijke groet,
Hans de Jonge
Zuiderpark Games
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Wat een boefje is die Hans toch.
Nog een keer dan omdat ie zo geniaal blijft:
[..]
Whaha dat was geniaal ja!quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
[..]
jij bent dan ook een oplichterquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
[..]
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
jij bent dan ook een oplichter
Leg uit.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
[..]
![]()
[..]
[Jorien mode]quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
[..]
![]()
[..]
1. Torque Bow - Yquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:20 schreef Sala-adin het volgende:
Je hebt bij gears 2 een achievement waarbij je 11 unieke kills met wapens moet maken ik heb er 10 maar die 11e weet niet hoe ik moet maken.
Iemand enig idee?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:50 schreef ikJur het volgende:
ik heb ook een xbox![]()
en omgebouwd![]()
net left 4 dead zitten spelenoja en de skate 2 demo is uit
Veel plezier met left 4 dead als je alleen nog maar singleplayer kan spelenquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:50 schreef ikJur het volgende:
ik heb ook een xbox![]()
en omgebouwd![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:50 schreef ikJur het volgende:
ik heb ook een xbox![]()
en omgebouwd![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:55 schreef Niek. het volgende:
[..]
Veel plezier met left 4 dead als je alleen nog maar singleplayer kan spelen
Graphics zijn niet zo dopequote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.gametrailers.com/player/44142.html
Prototype ziet er toffer uit dan ik dacht!
Waarom de demo spelen? Alsof je de game gaat kopenquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:50 schreef ikJur het volgende:
ik heb ook een xbox![]()
en omgebouwd![]()
omdat ie nog niet uit/gelekt isquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:15 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Waarom de demo spelen? Alsof je de game gaat kopen
Dude dit is hier niet het (sub)forum om een beetje stoer daarmee te doenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:36 schreef ikJur het volgende:
[..]
omdat ie nog niet uit/gelekt is
o zie ze haten, ik lach in me vuistje als jullie weer 60 e neerleggen voor een game
Ik betaal nooit 60euro voor een game, meestal hooguit 40quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:36 schreef ikJur het volgende:
[..]
omdat ie nog niet uit/gelekt is
o zie ze haten, ik lach in me vuistje als jullie weer 60 e neerleggen voor een game
Inderdaad!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:44 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ik betaal nooit 60euro voor een game, meestal hooguit 40En als je je games koopt geniet je er langer en meer van, ik merk het met pc games, als ik ze download besteed ik er weinig tijd aan en ga snel verder naar de volgende game.
ziet er wel leuk uit , maar slechte controls en cam komen erg vaak met dit soort spellen mee helaas .quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.gametrailers.com/player/44142.html
Prototype ziet er toffer uit dan ik dacht!
ja das wel waar iddquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:44 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ik betaal nooit 60euro voor een game, meestal hooguit 40En als je je games koopt geniet je er langer en meer van, ik merk het met pc games, als ik ze download besteed ik er weinig tijd aan en ga snel verder naar de volgende game.
Hoe gaat het met bails enzo? Ik werd zo gek van het veranderen in een ragdoll nadat je een fout maakte in skate 1quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:54 schreef ikJur het volgende:
[..]
ja das wel waar iddal kan ik de mooie single player verhalen wel waarderen.
maar ik hou er al over op. Verder over left 4 deadbazengame de hectiek, net een zombie film echt nice
en skate 2 beloofd ook wel wat al is de demo wel wat karig maar ik merk al wat verbeteringen ten opzichte van het vorige deel. Zo vind ik sommige bewegingen wat mooier en je kan weer terug naar je je gelockte punt tijdens de val dat is ook wel fijn. Het geluid is wel iets minder mooi
is al iets minder geworden maar nog steeds wel een beetje zo'n ragdoll inderdaad. maar je heb nu ook vaak dat hij ff afstapt waardoor je niet finaal op je plaat gaat. En zoals ik al zei dat je tijdens je bail nog terug naar je lockpoint (kan ff niet op die naam komen :p ) kan houdt de snelheid er ook wel inquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:58 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Hoe gaat het met bails enzo? Ik werd zo gek van het veranderen in een ragdoll nadat je een fout maakte in skate 1
Dat is ook een lekkere verbetering inderdaad! kan dat ook tijdens het grinden? Want dan vond ik ook wel storend.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:05 schreef ikJur het volgende:
[..]
is al iets minder geworden maar nog steeds wel een beetje zo'n ragdoll inderdaad. maar je heb nu ook vaak dat hij ff afstapt waardoor je niet finaal op je plaat gaat. En zoals ik al zei dat je tijdens je bail nog terug naar je lockpoint (kan ff niet op die naam komen :p ) kan houdt de snelheid er ook wel in
quote:Forza Central, a fansite dedicated to Microsoft's and Turn-10's racing series, discovered an interesting bit of info regarding Forza Motorsport 3 late last month. It seems that Kaarbo Design, a company that worked with Turn-10 in the past on menu graphics in the original Forza, accidentally let slip on their website that they're again working with Turn-10 on Forza 3. This also, naturally, seems to have once and for all confirmed the existence of Forza 3.
All mention of Forza 3 has since been taken down from Kaarbo Design's website, but not before a user on Forza Central's forum took screen captures for proof (via EvilAvatar). As you can see in the picture to the right, it looks like Kaarbo created a number of sample posters for race events that would appear in Forza 3, with a clear "Forza 3" logo in the corners of each poster. Furthermore, Forza 3 was also temporarily included on Kaarbo's website in the list of games they've worked on (you can see that screen capture here.)
This isn't the first leak Forza 3 has been involved with. Way back in June, Forza 3 was part of the massive series of leaks from marketing and research company Intellisponse. The leak at that time indicated a number of potential features for Forza 3, including the possibility that the game would be released on two discs and would be packed with 100 tracks and 400 cars.
Really, the prospect of Turn-10 making a third Forza title was almost a foregone conclusion before any of these leaks occurred, so with this evidence, it seems all that's left is for Turn-10 to officially announce the game themselves. Whether it'll actually have 100 tracks and 400 cars, though, remains to be seen. Cross your fingers, gearheads.
http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3172155
http://www.forzacentral.com/forum/showthread.php?t=30934
Zal ik de gameplay alvast beschrijvenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rondjes rijden?quote:
OMG Forza 3quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mag ik al pre-orderen ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |