Dat snap ik ook nooit. Ik heb mijn xbox toevallig bij mn tv staan. Daar gaat een kabel in die uit de muur komt, en daar komt mn internet ook uit dus waarom zou ik het draadloos willen. En bij 95% van de huizen die ik ken komt internet uit dezelfde plek als tv.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:03 schreef kepler het volgende:
[..]
Misschien al gezegd, maar waarom heb je perse WiFi nodig? Je kan dus blijkbaar niet een draadje leggen?
quote:De router staat aan de andere kant van de woonkamer and I'd be damned daar een kabel tussen te gaan trekken
HA , MS leest dit topic ik zweer het je .quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:35 schreef Scarface2004 het volgende:
Volgende week Theme Hospital op XBLA
Ok, maar toen ik hem bestelde was het een uurtje of 13:00 waar hij woont. Dus ik dacht ik vraag het even of het vaker voorkomtquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja komt vanzelf, die gozer zit ook niet 24/7 achter z'n pc. Gewoon even een paar uurtjes wachten.
Tsja, en dan 2 wireless routers aan elkaar gaan koppelen. Het kan, en is iets goedkoper, maar ook wel een heel gedoe en ik weet niet of het de snelheid ten goede komt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:14 schreef kepler het volgende:
Iets met een wireless-bridge ofzo
http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=583067
Nope, de ADSL zit rechtstreeks aan het ISRA punt aan de voorkant, en de xbox staat met de tv aan de achterkant. Ik heb wel een kabelaansluiting bij de tv, maar met digitenne gebruik ik die ook niet. En kabel mooi leggen kan niet, dan moet ik de eikenhouten vloerdelen eruit trekken of helemaal rond de keuken gaan.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:10 schreef lennartb.nl het volgende:
Dat snap ik ook nooit. Ik heb mijn xbox toevallig bij mn tv staan. Daar gaat een kabel in die uit de muur komt, en daar komt mn internet ook uit dus waarom zou ik het draadloos willen. En bij 95% van de huizen die ik ken komt internet uit dezelfde plek als tv.
Ik ben bang dat ik dan vooral mensen ken met kabel internet ipv adslquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:22 schreef speknek het volgende:
Nope, de ADSL zit rechtstreeks aan het ISRA punt aan de voorkant, en de xbox staat met de tv aan de achterkant. Ik heb wel een kabelaansluiting bij de tv, maar met digitenne gebruik ik die ook niet. En kabel mooi leggen kan niet, dan moet ik de eikenhouten vloerdelen eruit trekken of helemaal rond de keuken gaan.
Wat voor headset heb je, en hoe zit je internet in elkaar?quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:01 schreef SkyChat het volgende:
Ik hoor zo vaak een echo vanaf de andere kant met die headsets.
Is het niet mogelijk om het achter de plintjes weg te werken? Tja ik weet het is aardig wat werk, maar ook dat is een mogelijkheidquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:22 schreef speknek het volgende:
[..]
Tsja, en dan 2 wireless routers aan elkaar gaan koppelen. Het kan, en is iets goedkoper, maar ook wel een heel gedoe en ik weet niet of het de snelheid ten goede komt.
[..]
Nope, de ADSL zit rechtstreeks aan het ISRA punt aan de voorkant, en de xbox staat met de tv aan de achterkant. Ik heb wel een kabelaansluiting bij de tv, maar met digitenne gebruik ik die ook niet. En kabel mooi leggen kan niet, dan moet ik de eikenhouten vloerdelen eruit trekken of helemaal rond de keuken gaan.
Wat heb je? Wat vind je leuk om te spelen?quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:09 schreef koen_pijl het volgende:
Hey,
is er op arcade nog iets leuks te koop voor 800 points? Ik heb nog een tegoedbon van 10tje voor bol.com dan hoef ik maar 5 euro (incl verzendkosten) te betalen voor 800 punten.
Als je nou ff had gewacht: http://www.gcshop.nl/product.php?id=10233quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:45 schreef speknek het volgende:
[..]
Tnx. Uiteindelijk maar bij play-asia gekocht. 65 Euro is nog steeds een bitch, maar iig 15 euro goedkoper dan in de winkel.
Ok relax. Is dus wel 11e waard? Of ligt ie bij bart smit voor 10e?quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:32 schreef Rossdale het volgende:
The Darkness is echt heel tofEen van mijn favoeriete 360 spellen tot nu toe denk ik. Echt een underdog.
Je mag em voor 10 euro incl kopen bij mijquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:47 schreef koen_pijl het volgende:
Moet 12e betalen voor The Darkness. Mooi prijsje? Of kan ik hem beter tweedehands kopen?
12euro is mooi , 2ehands krijg je hem niet veel goedkoperquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:47 schreef koen_pijl het volgende:
Moet 12e betalen voor The Darkness. Mooi prijsje? Of kan ik hem beter tweedehands kopen?
Te laat heb hem net besteld bij bol.comquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:52 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Je mag em voor 10 euro incl kopen bij mij
Vetquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:35 schreef Scarface2004 het volgende:
Must havequote:Op donderdag 8 januari 2009 14:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Riddick:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cool!quote:
quote:The Iterative Level Design Process of Bioware's MASS EFFECT 2
Speaker: Corey Andruko (Project Manager, BioWare), Dusty Everman (Lead Technical Designer, BioWare)
Session Description
This session examines the BioWare Mass Effect team’s new level-creation process, which is focused on maximizing iteration for quality while minimizing rework and cost. This approach to building levels strives to integrate the Design, Art, and Production teams such that the highest-risk level-creation issues are addressed early in the development cycle. Lessons learned from Mass Effect lead to a detailed description of the new level-creation process, and graphical examples of a level illustrate its progression through the necessary phases. The discussion also examines how BioWare is currently implementing this process using elements of Scrum and Lean Development.
Takeaway
Attendees will: - Gain insight into some of the major issues the development team encountered while building Mass Effect at BioWare; - Get a detailed look at the Mass Effect team’s new approach to creating levels while avoiding these issues; - Find out how this new process is working for the Mass Effect team; - Learn about new pitfalls the team discovered that can potentially be avoided on future game projects.
https://www.cmpevents.com/GD09/a.asp?option=C&V=11&SessID=8854
which is focused on maximizing iteration for quality while minimizing rework and cost.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:05 schreef Strolie75 het volgende:
Wordt Mass Effect 2 op GDC2009 onthuld?
[..]
remake?quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:35 schreef Scarface2004 het volgende:
met patch hoop ik , want mijn char zit nog steeds vast door die crucible bug als je 2 keer alle rounds perfect hebtquote:
Ik teken al voor een fatsoenlijk inventory-systeem.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:07 schreef Sjotime het volgende:
which is focused on maximizing iteration for quality while minimizing rework and cost.
Ze hoeven de engine niet opnieuw te bouwen maar ik hoop wel op framerate en load verbeteringen.
Die vond ik ook wel wat vervelend ja, en hij ook wel wat framedrops.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik teken al voor een fatsoenlijk inventory-systeem.
framerate drops zijn ook grotendeels verholpen als je hem op je hdd instaleerd , zefde met de texture loadsquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:19 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Die vond ik ook wel wat vervelend ja, en hij ook wel wat framedrops.
Maar verder kan een sequel van Mass Effect niet veel fout doen
quote:Jeff Gardiner: Pete was talking about the level cap in the game as it was released. Level 20 is plenty tough. But we felt there's no harm in letting the player enjoy the game as long as they'd like, and so along with removing the game's "ending" with Broken Steel, we figure raising the level cap would allow them to do that. We plan on raising it to level 30 - but it will be a long, hard climb to get there!
Ben je daarover verbaasd?quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ubi bezig met nwe Rainbow Six en GRAW?
http://computerandvideogames.com/article.php?id=205377
Nee, ik ben er zeer content mee zelfs. De maps in RSV2 ken ik nu wel, tijd voor Rainbow Six Londen, Amsterdam, Berlijn of New York!quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ben je daarover verbaasd?
Uitmelken die hap!
Serieus? het origineel?quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:35 schreef Scarface2004 het volgende:
Oke we moeten te weten komen wie begonnen is met het verspreiden van deze groffe leugenquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oke we moeten te weten komen wie begonnen is met het verspreiden van deze groffe leugen
quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:35 schreef Scarface2004 het volgende:
Theme Hospital is een gaar gerucht van Scarface2004.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Theme Hospital op de XBOX???? Vette shit!!!!!!! Wanneer?
En wanneer komt die Formule 1 game nou? En waarom heeft Microsoft flight simulator X niet uitgebracht op de Xbox?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:05 schreef AQuila360 het volgende:
Scarface heeft iedereen in dit topic gepwned![]()
Wat een kel
Now we're talking Roy.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
tijd voor Rainbow Six Amsterdam!!
Steel Battalionquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:46 schreef Niek. het volgende:En FS X kwam niet omdat het te hardcore is, te uitgebreid voor alleen je controller dat zou die "game" geen recht doen.
Alleen met destructible scenery.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
tijd voor Rainbow Six Amsterdam
Owke, dat zou wel een optie zijn ja, maar ik denk niet dat het een enorm succes zou worden, denk niet dat het xbox360 publiek en de FS fans erg veel overlappen.quote:
Niek,quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:49 schreef Niek. het volgende:
Bully voor de pc is maar 1 euro bij zuiderpark
Doodknuffelen met teddybears!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:20 schreef Sala-adin het volgende:
Je hebt bij gears 2 een achievement waarbij je 11 unieke kills met wapens moet maken ik heb er 10 maar die 11e weet niet hoe ik moet maken.
Iemand enig idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |