Ah ja, maar volgens mij is dat Blue Dragon ook nogal kiddiequote:Op woensdag 7 januari 2009 13:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Op dit moment is White Knight Chronicles de enige JRPG die de moeite waard is op de PS3, en daarin spelen kleine Japanse kindertjes die leven in een Westerse fantasy ridder/setting.
De 360 is op dit moment dé console voor JRPG fanaten Eternal Sonata, Blue Dragon, Tales of Vesperia, Lost Odyssey en zelfs Final Fantasy XIII komt naar de 360
Jammer dat die grote Knights soms voor je vechten. Voelt dan ineens een beetje aan als Xenogears of Blue Dragon. Baalde daar echt van toen ik het zag,...... ik hoop maar dat het goed uitpakt!quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Op dit moment is White Knight Chronicles de enige JRPG die de moeite waard is op de PS3, en daarin spelen kleine Japanse kindertjes die leven in een Westerse fantasy ridder/setting.
Je vergeetquote:[quote]Op woensdag 7 januari 2009 13:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
de leek me ook gruwlijk, jammer dat ie niet voor de xbox is manquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je vergeetValkyria Chronicles
Al is dat meer een tactische RPG.
Tja, zijn videospelletjes niet sowieso kiddy?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:03 schreef Adamo144 het volgende:
[..]
Ah ja, maar volgens mij is dat Blue Dragon ook nogal kiddie
En op de ps3 komt die dark versie van FF13 geloof ik, zag er echt bruut uit. Ik wil niet weer dat zelfde gezeik als eerst, dat ineens die PS al die rpgs gaat wegkapen straks
He,.. een Blogquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tja, zijn videospelletjes niet sowieso kiddy?
Last Remnant is lelijk.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:21 schreef torn_Machina het volgende:
Roy, vergeet The Last Remnant niet.
Dit spel krijgt niet genoeg waardering.
Alleen wil ik nu wel eens weten wanneer we Tales of Vesperia kunnen verwachten.
Eerste kwartaal 2009 is ook zo vaag.
en een linkje van dit topic in je laatste post van het vorige topic was ook geen overbodige luxe geweest.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:02 schreef Sjotime het volgende:
Volgens mij sla ik een topic over en moet het 392 zijn
Waarvoor is dat eigenlijk nodig? Je kunt toch ook op Mijn actieve topics klikken.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:27 schreef Wouter2006 het volgende:
en een linkje van dit topic in je laatste post van het vorige topic was ook geen overbodige luxe geweest.
Die staat er al, maar die kan jij met je FOK! free abonnement niet zien denk ik!quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:27 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
en een linkje van dit topic in je laatste post van het vorige topic was ook geen overbodige luxe geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
je bent infinite undiscovery en star ocean 4 vergetenquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:30 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Die staat er al, maar die kan jij met je FOK! free abonnement niet zien denk ik!Waaaat.. je moet betalen om links naar andere topics te kunnen zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:30 schreef Sjotime het volgende:
Die staat er al, maar die kan jij met je FOK! free abonnement niet zien denk ik!Plaatjes van Geile wijven > Links naar vorige topics.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed bezig Gijs![]()
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
IU: Zie WKC, Star Ocean 4: Japanse kindertjes in space.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:33 schreef DJ_ het volgende:
[..]
je bent infinite undiscovery en star ocean 4 vergeten
Mediocre meuk.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:21 schreef torn_Machina het volgende:
Roy, vergeet The Last Remnant niet.
nou en , ik heb het 2e boek van mass-effect binnenquote:
Die moet ik nog! ook nog paar halo boeken maar keer doen! Hoe heet dit boek trouwens?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:54 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nou en , ik heb het 2e boek van mass-effect binnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Die 360 in je naam is natuurlijk een enorme druk op je prestatie vermogen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:18 schreef AQuila360 het volgende:
Het was Gears 2 niet![]()
Excuses voor de foutieve informatie
Ok daar heb je een punt, maar kinderachtig vind ik nog wel ff een stapje verder gaanquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tja, zijn videospelletjes niet sowieso kiddy?
Als je van alle goede games wil genieten zul je overigens alle consoles moeten hebben. Zelfs een Wii.
mass effect : ascension .quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die moet ik nog! ook nog paar halo boeken maar keer doen! Hoe heet dit boek trouwens?
45 euro, incl verzenden?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:30 schreef DutchErrorist het volgende:
Hoi! Mensen die Dead Rising hebben en dit spel kwijt willen? Toevallig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:58 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb Dead Space binnenHete shit neger, aight.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
Ga je weer naar Joran in Thailand!quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:30 schreef DJ_ het volgende:
[..]
mass effect : ascension .
heb ik wat te lezen in het vliegtuig straks op vakantie
Die zoek ik al een tijdje. Maar ben bij de FRS en Mediamarkt geweest maar daar was ie nietquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wie spelen er online Rainbow Six Las Vegas 2 ?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Plaatjes van Geile wijven > Links naar vorige topics.
Goed bezig Gijs![]()
Helaas/gelukkig niet!quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:49 schreef Strolie75 het volgende:
Aquila, is dat jouw kamer?
http://www.dumpert.nl/med(...)aat_playstation.html
Het is maar wat je middelmatig noemt. Heb je hem eigenlijk wel gespeeld Cyberia?quote:
Bij de bart smit is die er welquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:26 schreef Leonos het volgende:
[..]
Die zoek ik al een tijdje. Maar ben bij de FRS en Mediamarkt geweest maar daar was ie niet
Dus als iemand hem kwijt wilt
nee canada dit keer , vorige was het geen thailand maar maleisiequote:Op woensdag 7 januari 2009 16:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ga je weer naar Joran in Thailand!
FUCK CANADAquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:07 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nee canada dit keer , vorige was het geen thailand maar maleisie
tales of vesperia is echt goed , heb die game met plezier gespeeld en er zijn veel extra's en sidequestsquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:04 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Het is maar wat je middelmatig noemt. Heb je hem eigenlijk wel gespeeld Cyberia?![]()
Blue Dragon en Infinite Undiscovery waren naar mijn mening ook middelmatig, maar ik heb ze met plezier gespeeld.
J-RPG's staan er om bekend dat ze niet vernieuwend zijn, maar dat hoeft van mij ook niet.
Zolang er een degelijk verhaal en een leuk battle systeem in zit ben ik al tevreden.
The Last Remnant heeft natuurlijk wat technische problemen, maar die worden verholpen als je de game op je HDD hebt geïnstalleerd.
Natuurlijk is het spel niet perfect, maar ik heb mij in geen tijden zo vermaakt met een J-RPG.
Nu maar wachten op Tales of Vesperia en Star Ocean 4
ik heb dat ding nog niet in de winkels gezienquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:12 schreef DJ_ het volgende:
[..]
tales of vesperia is echt goed , heb die game met plezier gespeeld en er zijn veel extra's en sidequests
de replay value is ook nog best hoog
ik heb een amerikaanse xbox ( daar gekocht toen ik er nog woonde )quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:20 schreef Adamo144 het volgende:
[..]
ik heb dat ding nog niet in de winkels gezien
Vetquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:49 schreef Strolie75 het volgende:
Aquila, is dat jouw kamer?
http://www.dumpert.nl/med(...)aat_playstation.html
Dan al die reacties bij die video op dumpert.. wat een kk volk zegquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Helaas/gelukkig niet!
Maar best nog vet moet ik zeggen
de wifi is bespotelijk ja .quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:50 schreef speknek het volgende:
xbox360 gekocht.
Jammer genoeg zal het nog wel twee weken duren voordat ik een beetje leuke games binnenkrijg van Play.com.
En WTF, 50 euro voor een HDMI kabel, 80 voor een wifi adapter? Ik dacht dat Nintendo achterlijke prijzen vroeg, maar Microsoft gaat daar nog twee keer overheen.
Daar klaagt Lennart ook altijd over!quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:31 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Dan al die reacties bij die video op dumpert.. wat een kk volk zeg
heb toch liever ditquote:
DJ woont toch in een huis met alleen maar wit en lichte grijstinten?quote:
Harry Potter!quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:02 schreef DJ_ het volgende:
[..]
heb toch liever dit
[ afbeelding ]
ik had alleen de bank wat dichter bij gezet
Yup!quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:04 schreef PP. het volgende:
[..]
DJ woont toch in een huis met alleen maar wit en lichte grijstinten?
Op eBay gewoon voor 7,50 euroquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:55 schreef DJ_ het volgende:
[..]
de wifi is bespotelijk ja .
de HDMI kan ik nog wel mee leven , want er zijn duurdere en deze heeft ook nog een aparte connectie voor een optische geluidskabel voor het geval je reciever alleen beeld door kan sturen via HDMI en geen geluid .
dus dat is wel handig, koop maar is een gewone HDMI kabel met gouden connector ben je ook gouw 20-50 euro kwijt
ja dat ben ikquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:04 schreef PP. het volgende:
[..]
DJ woont toch in een huis met alleen maar wit en lichte grijstinten?
Tegen Lost Planet?quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:00 schreef Sala-adin het volgende:
Heb intresse in shooters dus noem maar wat jij kwijt wil. Ik heb al halo3 gears 1 en 2 cod 3 en 4 maar ben ook wel nieuwsgierig naar fallout 3 als iemand die al kwijt wilt, star wars tfu, far cry2 merc 2, bioshock
Liever niet te koop ben meer iemand van ruilen
Euhmm had ik 1 keer gespeeld en vond het niet echt denderend daarnaast is het spel ook heel erg oud dus kan ik hem ook weer moeilijk omruilenquote:
Je maakt het weer waar hequote:Op woensdag 7 januari 2009 21:07 schreef jorienvdherik het volgende:
FIFA 09 Toernooi (XBOX360) 2009 #3
Gefeliciteerd Jorien !![]()
![]()
Reflectie van een wit scherm in het hoogglansplafondquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:02 schreef DJ_ het volgende:
[..]
heb toch liever dit
[ afbeelding ]
ik had alleen de bank wat dichter bij gezet
Dank uquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je maakt het weer waar heBeste Fifa speler van NL
![]()
Velen dagen hem altijd uit maar winnen doen ze nooit
ja das wel een kleine failquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:13 schreef ach het volgende:
[..]
Reflectie van een wit scherm in het hoogglansplafond
Preview hèquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:57 schreef AQuila360 het volgende:
Gamer.nl reviewtje van Riddick Ik heb er nu al zin in
M'n P doet het nietquote:
Dat geeft natuurlijk niet, niels!quote:
hihihihihihiquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:47 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Zo leuk was mijn penis nou ook weer niet
Had m met 15 uur uit, zit nu op de 40 uur voor alle qwest en huizenquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:23 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik heb fable al uit en ik heb niet zo'n zin om verder te spelen nu![]()
Wat moet ik nu spelen
Maaruhm, je vraag over oordoppen/mic is toch niet zo heel erg relevant in een xbox360 topic? Daarnaast kan je moeilijk a la minute antwoord verwachten, als je vraag direct gerelateerd was aan een game hadden veel meer mensen een goed antwoord kunnen geven omdat het wat meer past binnen dit topicquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
En dit is me allerlaatste post in het kliekjes topic van de Xbox360![]()
Altijd dezelfde die hier reageren en als er eens wat gevraagd wordt door iemand buiten het kliekje (en niet alleen ik) dan wordt het volledig genegeerd
Dit is echt de allerlaatste, maar heb het al in meerdere topics van deze reeks gevraagdquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:20 schreef Niek. het volgende:
[..]
Maaruhm, je vraag over oordoppen/mic is toch niet zo heel erg relevant in een xbox360 topic? Daarnaast kan je moeilijk a la minute antwoord verwachten, als je vraag direct gerelateerd was aan een game hadden veel meer mensen een goed antwoord kunnen geven omdat het wat meer past binnen dit topic
dude als je zaakje wel werkt is het helemaal cool , dan kan je 5 uur door gaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
Om toch nog antwoord te geven, 99% van de mensen die een headset dragen tijdens het gamen op hun 360 dragen de standaard headsetquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dit is echt de allerlaatste, maar heb het al in meerdere topics van deze reeks gevraagdvind het jammer. En een headset (voor de 360) vraag in een 360 topic lijkt me redelijk relevant. Maar in het vervolg open ik wel een apart topic erover
Ik antwoord altijd als ik iemand kan helpen, maar ik dacht inderdaad dat je een normale koptelefoon zocht aangezien ik er vanuit ging dat iedereen de standaard headset gebruikte.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dit is echt de allerlaatste, maar heb het al in meerdere topics van deze reeks gevraagdvind het jammer. En een headset (voor de 360) vraag in een 360 topic lijkt me redelijk relevant. Maar in het vervolg open ik wel een apart topic erover
Voor de prijs van zo'n 360 wifi antennetje kun je twee goede wireless routers kopenquote:
En dat allemaal dankzij de Wiiquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:07 schreef speknek het volgende:
[..]
Voor de prijs van zo'n 360 wifi antennetje kun je twee goede wireless routers kopen. Weet iemand nog goede internetwinkels in het buitenland? Ik neem aan dat je ze van overal kunt gebruiken, dus dan moet ik hem maar goedkoop inkopen met de lage pond/dollar koers.
Ik bedacht me net dat het toch wel een monumentaal moment was. Voor het eerst sinds de Commodore 64 heb ik een spelcomputer gekocht die niet van Nintendo is. Ik werd er een beetje emotioneel van.
nee , hij is 99 dollar in canada en 80 dollar in amerika dus dat maakt niks uitquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:07 schreef speknek het volgende:
[..]
Voor de prijs van zo'n 360 wifi antennetje kun je twee goede wireless routers kopen. Weet iemand nog goede internetwinkels in het buitenland? Ik neem aan dat je ze van overal kunt gebruiken, dus dan moet ik hem maar goedkoop inkopen met de lage pond/dollar koers.
Ik bedacht me net dat het toch wel een monumentaal moment was. Voor het eerst sinds de Commodore 64 heb ik een spelcomputer gekocht die niet van Nintendo is. Ik werd er een beetje emotioneel van.
Gamen is een dure hobby, wen er maar aan.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:07 schreef speknek het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Napraten is zo gemakkelijk hequote:Op donderdag 8 januari 2009 01:20 schreef Ron.666 het volgende:
Ook net PoP uitgespeeld. Wat een bagger game. Veel te makkelijk en veel te veel op Wii publiek gericht. Heb het mezelf maar moeilijk gemaakt door zoveel mogelijk achievements in een keer te halen, want voorlopig gaat ie mijn xbox niet meer in. Nou ja, ik wil nog 3 achievements halen en dan heb ik er alle leuke dingen wel uitgehaald. Advies: gewoon de game links laten liggen.
Kijk, dat is beter inderdaad. Voor mij staat de game in de top 5 voor 2008 overigens.quote:Op donderdag 8 januari 2009 01:49 schreef Ron.666 het volgende:
Was niet mijn bedoeling om na te praten. Probeer hier regelmatig bij te lezen, maar had in het xbox topic nog maar weinig gelezen over PoP... Maar goed, je hebt wel gelijk dat ik kort door de bocht was.
Ik heb het spel uitgespeeld met alle 1001 orbs, maar uiteraard niet in 12 uur en ook niet met minder dan 100x keer "doodgaan".Maar op zich zijn dat voor mij ook geen factoren om een spel moeilijker te maken. Voor mij zit dit dat vooral in de gameplay en PoP deed mij wat dat betreft te veel denken aan Assasins Creed. Prachtig, maar wel eentonig. En in dit geval zat er meer en betere actie in PoP dan in AC, maar het pad dat je moest volgen werd veel te veel voor je uitgestippeld. Mede door de hoeveelheid Orbs en de beperkte omvang van een level. Verder zaten er te beperkte moves in de game om er echt een vernieuwende platform game van te maken en het vechtsysteem was ook te beperkt met vier knopjes die alleen in specifieke volgorde iets anders deden dan de standaard. De platform moves bestonden uit lopen, rennen, springen en dubbelspringen. Dan had je nog de special powers waarvan 3 precies hetzelfde effect hadden. En het vechten was gewoon te basic.
Ook het level design was niet echt boeiend. Het plaatje was elke keer wel iets anders, maar de routes waren ook maximaaal onder te verdelen in een beperkt aantal basisideeen. Ik miste vooral de diepgang in de game en de ontwikkeling die je als speler meemaakt werd niet opgepakt. De game is in het eerste level vrijwel even moeilijk als in het laatste level.
Pluspunt: de eindbaas was wel creatief en nog enigszins spannend. Ook al had ik hem in 1x dood. Maar goed, dat niveau sloot aan op de rest van de game en kan ik dus wel vergeven vanwege het creatieve einde...
Zo beter?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:35 schreef Scarface2004 het volgende:
Volgende week Theme Hospital op XBLA
Ja ik wil het wel proberen ik heb hem toevallig gister gekocht.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
Echt helemaal niemand die RS Las Vegas 2 speelt?
Oja en ik ben op zoek naar een goed setje oordoppen/mic , wat raden jullie aan?
Nouja, meer omdat m'n vriendin en ik nu allebei werken, we verhuisd zijn, en nu eindelijk de bakken met geld binnen beginnen te stromenquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
En dat allemaal dankzij de Wii
Anyway, er zijn volgens mij wel andere manieren om wireless te gaan met de 360. Ik weet alleen niet hoe en of dat veel moeite is.
Wat is je gamertag btw? Gewoon Speknek?
Ziekenhuizen vol met kotsquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:35 schreef Scarface2004 het volgende:
Hrm er staat op zijn site dat hij direct na ontvangst van de betaling de codes per email verstuurt... ik heb nog steeds niets ontvangenquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:31 schreef Rossdale het volgende:
Laat maar, heb hem al
http://www.jasper1675.com/index.html bedoelde ik
Wou jij trouwens nog Crackdown van mij kopen?quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja komt vanzelf, die gozer zit ook niet 24/7 achter z'n pc. Gewoon even een paar uurtjes wachten.
Rustig maar Rossdalequote:Op donderdag 8 januari 2009 11:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hrm er staat op zijn site dat hij direct na ontvangst van de betaling de codes per email verstuurt... ik heb nog steeds niets ontvangenHet is nu wel nacht in de Joenaaitut Steets natuurlijk, maar toch. Iemand hier ervaringen mee?
Denk het wel ja, zal je straks wel ff mailen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:32 schreef -Dries- het volgende:
Wou jij trouwens nog Crackdown van mij kopen?
Tnx. Uiteindelijk maar bij play-asia gekocht. 65 Euro is nog steeds een bitch, maar iig 15 euro goedkoper dan in de winkel.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Gewoon marktplaats / x-bazaar op xbw en dat soort sites in de gaten houden, kun je ze vaak voor een paar tientjes van iemand overnemen.
Sites
www.play.com
www.game.co.uk
www.thehut.com
www.gamehubs.com
www.play-asia.com
www.gameplay.co.uk
www.blahdvd.com
etc.
Bij Dimension Plus issie ook gewoon 69 euro, en die verzenden gratis boven de 50 euro. Heb je 'm binnen 2 dagen thuis.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:45 schreef speknek het volgende:
[..]
Tnx. Uiteindelijk maar bij play-asia gekocht. 65 Euro is nog steeds een bitch, maar iig 15 euro goedkoper dan in de winkel.
Misschien al gezegd, maar waarom heb je perse WiFi nodig? Je kan dus blijkbaar niet een draadje leggen?quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:07 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat snap ik ook nooit. Ik heb mijn xbox toevallig bij mn tv staan. Daar gaat een kabel in die uit de muur komt, en daar komt mn internet ook uit dus waarom zou ik het draadloos willen. En bij 95% van de huizen die ik ken komt internet uit dezelfde plek als tv.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:03 schreef kepler het volgende:
[..]
Misschien al gezegd, maar waarom heb je perse WiFi nodig? Je kan dus blijkbaar niet een draadje leggen?
quote:De router staat aan de andere kant van de woonkamer and I'd be damned daar een kabel tussen te gaan trekken
HA , MS leest dit topic ik zweer het je .quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:35 schreef Scarface2004 het volgende:
Ok, maar toen ik hem bestelde was het een uurtje of 13:00 waar hij woont. Dus ik dacht ik vraag het even of het vaker voorkomtquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja komt vanzelf, die gozer zit ook niet 24/7 achter z'n pc. Gewoon even een paar uurtjes wachten.
Tsja, en dan 2 wireless routers aan elkaar gaan koppelen. Het kan, en is iets goedkoper, maar ook wel een heel gedoe en ik weet niet of het de snelheid ten goede komt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:14 schreef kepler het volgende:
Iets met een wireless-bridge ofzo
http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=583067
Nope, de ADSL zit rechtstreeks aan het ISRA punt aan de voorkant, en de xbox staat met de tv aan de achterkant. Ik heb wel een kabelaansluiting bij de tv, maar met digitenne gebruik ik die ook niet. En kabel mooi leggen kan niet, dan moet ik de eikenhouten vloerdelen eruit trekken of helemaal rond de keuken gaan.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:10 schreef lennartb.nl het volgende:
Dat snap ik ook nooit. Ik heb mijn xbox toevallig bij mn tv staan. Daar gaat een kabel in die uit de muur komt, en daar komt mn internet ook uit dus waarom zou ik het draadloos willen. En bij 95% van de huizen die ik ken komt internet uit dezelfde plek als tv.
Ik ben bang dat ik dan vooral mensen ken met kabel internet ipv adslquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:22 schreef speknek het volgende:
Nope, de ADSL zit rechtstreeks aan het ISRA punt aan de voorkant, en de xbox staat met de tv aan de achterkant. Ik heb wel een kabelaansluiting bij de tv, maar met digitenne gebruik ik die ook niet. En kabel mooi leggen kan niet, dan moet ik de eikenhouten vloerdelen eruit trekken of helemaal rond de keuken gaan.
Wat voor headset heb je, en hoe zit je internet in elkaar?quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:01 schreef SkyChat het volgende:
Ik hoor zo vaak een echo vanaf de andere kant met die headsets.
Is het niet mogelijk om het achter de plintjes weg te werken? Tja ik weet het is aardig wat werk, maar ook dat is een mogelijkheidquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:22 schreef speknek het volgende:
[..]
Tsja, en dan 2 wireless routers aan elkaar gaan koppelen. Het kan, en is iets goedkoper, maar ook wel een heel gedoe en ik weet niet of het de snelheid ten goede komt.
[..]
Nope, de ADSL zit rechtstreeks aan het ISRA punt aan de voorkant, en de xbox staat met de tv aan de achterkant. Ik heb wel een kabelaansluiting bij de tv, maar met digitenne gebruik ik die ook niet. En kabel mooi leggen kan niet, dan moet ik de eikenhouten vloerdelen eruit trekken of helemaal rond de keuken gaan.
Wat heb je? Wat vind je leuk om te spelen?quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:09 schreef koen_pijl het volgende:
Hey,
is er op arcade nog iets leuks te koop voor 800 points? Ik heb nog een tegoedbon van 10tje voor bol.com dan hoef ik maar 5 euro (incl verzendkosten) te betalen voor 800 punten.
Als je nou ff had gewacht: http://www.gcshop.nl/product.php?id=10233quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:45 schreef speknek het volgende:
[..]
Tnx. Uiteindelijk maar bij play-asia gekocht. 65 Euro is nog steeds een bitch, maar iig 15 euro goedkoper dan in de winkel.
Ok relax. Is dus wel 11e waard? Of ligt ie bij bart smit voor 10e?quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:32 schreef Rossdale het volgende:
The Darkness is echt heel tofEen van mijn favoeriete 360 spellen tot nu toe denk ik. Echt een underdog.
Je mag em voor 10 euro incl kopen bij mijquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:47 schreef koen_pijl het volgende:
Moet 12e betalen voor The Darkness. Mooi prijsje? Of kan ik hem beter tweedehands kopen?
12euro is mooi , 2ehands krijg je hem niet veel goedkoperquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:47 schreef koen_pijl het volgende:
Moet 12e betalen voor The Darkness. Mooi prijsje? Of kan ik hem beter tweedehands kopen?
Te laat heb hem net besteld bij bol.comquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:52 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Je mag em voor 10 euro incl kopen bij mij
Vetquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:35 schreef Scarface2004 het volgende:
Must havequote:Op donderdag 8 januari 2009 14:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Riddick:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cool!quote:
quote:The Iterative Level Design Process of Bioware's MASS EFFECT 2
Speaker: Corey Andruko (Project Manager, BioWare), Dusty Everman (Lead Technical Designer, BioWare)
Session Description
This session examines the BioWare Mass Effect team’s new level-creation process, which is focused on maximizing iteration for quality while minimizing rework and cost. This approach to building levels strives to integrate the Design, Art, and Production teams such that the highest-risk level-creation issues are addressed early in the development cycle. Lessons learned from Mass Effect lead to a detailed description of the new level-creation process, and graphical examples of a level illustrate its progression through the necessary phases. The discussion also examines how BioWare is currently implementing this process using elements of Scrum and Lean Development.
Takeaway
Attendees will: - Gain insight into some of the major issues the development team encountered while building Mass Effect at BioWare; - Get a detailed look at the Mass Effect team’s new approach to creating levels while avoiding these issues; - Find out how this new process is working for the Mass Effect team; - Learn about new pitfalls the team discovered that can potentially be avoided on future game projects.
https://www.cmpevents.com/GD09/a.asp?option=C&V=11&SessID=8854
which is focused on maximizing iteration for quality while minimizing rework and cost.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:05 schreef Strolie75 het volgende:
Wordt Mass Effect 2 op GDC2009 onthuld?
[..]
remake?quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:35 schreef Scarface2004 het volgende:
met patch hoop ik , want mijn char zit nog steeds vast door die crucible bug als je 2 keer alle rounds perfect hebtquote:
Ik teken al voor een fatsoenlijk inventory-systeem.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:07 schreef Sjotime het volgende:
which is focused on maximizing iteration for quality while minimizing rework and cost.
Ze hoeven de engine niet opnieuw te bouwen maar ik hoop wel op framerate en load verbeteringen.
Die vond ik ook wel wat vervelend ja, en hij ook wel wat framedrops.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik teken al voor een fatsoenlijk inventory-systeem.
framerate drops zijn ook grotendeels verholpen als je hem op je hdd instaleerd , zefde met de texture loadsquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:19 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Die vond ik ook wel wat vervelend ja, en hij ook wel wat framedrops.
Maar verder kan een sequel van Mass Effect niet veel fout doen
quote:Jeff Gardiner: Pete was talking about the level cap in the game as it was released. Level 20 is plenty tough. But we felt there's no harm in letting the player enjoy the game as long as they'd like, and so along with removing the game's "ending" with Broken Steel, we figure raising the level cap would allow them to do that. We plan on raising it to level 30 - but it will be a long, hard climb to get there!
Ben je daarover verbaasd?quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ubi bezig met nwe Rainbow Six en GRAW?
http://computerandvideogames.com/article.php?id=205377
Nee, ik ben er zeer content mee zelfs. De maps in RSV2 ken ik nu wel, tijd voor Rainbow Six Londen, Amsterdam, Berlijn of New York!quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ben je daarover verbaasd?
Uitmelken die hap!
Serieus? het origineel?quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:35 schreef Scarface2004 het volgende:
Oke we moeten te weten komen wie begonnen is met het verspreiden van deze groffe leugenquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oke we moeten te weten komen wie begonnen is met het verspreiden van deze groffe leugen
quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:35 schreef Scarface2004 het volgende:
Theme Hospital is een gaar gerucht van Scarface2004.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Theme Hospital op de XBOX???? Vette shit!!!!!!! Wanneer?
En wanneer komt die Formule 1 game nou? En waarom heeft Microsoft flight simulator X niet uitgebracht op de Xbox?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:05 schreef AQuila360 het volgende:
Scarface heeft iedereen in dit topic gepwned![]()
Wat een kel
Now we're talking Roy.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
tijd voor Rainbow Six Amsterdam!!
Steel Battalionquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:46 schreef Niek. het volgende:En FS X kwam niet omdat het te hardcore is, te uitgebreid voor alleen je controller dat zou die "game" geen recht doen.
Alleen met destructible scenery.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
tijd voor Rainbow Six Amsterdam
Owke, dat zou wel een optie zijn ja, maar ik denk niet dat het een enorm succes zou worden, denk niet dat het xbox360 publiek en de FS fans erg veel overlappen.quote:
Niek,quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:49 schreef Niek. het volgende:
Bully voor de pc is maar 1 euro bij zuiderpark
Doodknuffelen met teddybears!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:20 schreef Sala-adin het volgende:
Je hebt bij gears 2 een achievement waarbij je 11 unieke kills met wapens moet maken ik heb er 10 maar die 11e weet niet hoe ik moet maken.
Iemand enig idee?
Kijk je op je goeie mail? heb je al wel een betalingsbesvestiging? want soms krijg je die weer maar dan met de code er boven bij gedaan! valt opzich niet echt op soms!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:47 schreef Rossdale het volgende:
Nog steeds geen xbox live-code van jasperMeer dan 24 uur geleden dus ik ga maar eens mailen
Maar voor de rest zie ik daar geen code in staanquote:Uw bestelling bij Jasper1675.com is verzonden (USD 47,00)
Waarom is dat niet in euro's? Ik heb altijd die euro versie ofzo?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:11 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb alleen een mailtje van google checkout
[..]
Maar voor de rest zie ik daar geen code in staan
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:19 schreef Niek. het volgende:
[..]
Niek,
Bully stond helaas foutief geprijsd op de website, het moet 10 euro zijn.
Wil je hem alsnog bestellen of zal ik het geld even terug storten?
Met vriendelijke groet,
Hans
En ik had er net 5 besteldDan maar annuleren.
quote:Wesley,
Het spel is netjes door ons opgestuurd dus of TNT Post heeft het verneukt of jij loopt de boel te flessen !!
Als je me je rekening nummer kan mailen dan stort ik morgen je geld terug.
Met vriendelijke groet,
Hans de Jonge
Zuiderpark Games
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Wat een boefje is die Hans toch.
Nog een keer dan omdat ie zo geniaal blijft:
[..]
Whaha dat was geniaal ja!quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
[..]
jij bent dan ook een oplichterquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
[..]
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
jij bent dan ook een oplichter
Leg uit.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
[..]
![]()
[..]
[Jorien mode]quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
[..]
![]()
[..]
1. Torque Bow - Yquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:20 schreef Sala-adin het volgende:
Je hebt bij gears 2 een achievement waarbij je 11 unieke kills met wapens moet maken ik heb er 10 maar die 11e weet niet hoe ik moet maken.
Iemand enig idee?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:50 schreef ikJur het volgende:
ik heb ook een xbox![]()
en omgebouwd![]()
net left 4 dead zitten spelenoja en de skate 2 demo is uit
Veel plezier met left 4 dead als je alleen nog maar singleplayer kan spelenquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:50 schreef ikJur het volgende:
ik heb ook een xbox![]()
en omgebouwd![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:50 schreef ikJur het volgende:
ik heb ook een xbox![]()
en omgebouwd![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:55 schreef Niek. het volgende:
[..]
Veel plezier met left 4 dead als je alleen nog maar singleplayer kan spelen
Graphics zijn niet zo dopequote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.gametrailers.com/player/44142.html
Prototype ziet er toffer uit dan ik dacht!
Waarom de demo spelen? Alsof je de game gaat kopenquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:50 schreef ikJur het volgende:
ik heb ook een xbox![]()
en omgebouwd![]()
omdat ie nog niet uit/gelekt isquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:15 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Waarom de demo spelen? Alsof je de game gaat kopen
Dude dit is hier niet het (sub)forum om een beetje stoer daarmee te doenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:36 schreef ikJur het volgende:
[..]
omdat ie nog niet uit/gelekt is
o zie ze haten, ik lach in me vuistje als jullie weer 60 e neerleggen voor een game
Ik betaal nooit 60euro voor een game, meestal hooguit 40quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:36 schreef ikJur het volgende:
[..]
omdat ie nog niet uit/gelekt is
o zie ze haten, ik lach in me vuistje als jullie weer 60 e neerleggen voor een game
Inderdaad!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:44 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ik betaal nooit 60euro voor een game, meestal hooguit 40En als je je games koopt geniet je er langer en meer van, ik merk het met pc games, als ik ze download besteed ik er weinig tijd aan en ga snel verder naar de volgende game.
ziet er wel leuk uit , maar slechte controls en cam komen erg vaak met dit soort spellen mee helaas .quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.gametrailers.com/player/44142.html
Prototype ziet er toffer uit dan ik dacht!
ja das wel waar iddquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:44 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ik betaal nooit 60euro voor een game, meestal hooguit 40En als je je games koopt geniet je er langer en meer van, ik merk het met pc games, als ik ze download besteed ik er weinig tijd aan en ga snel verder naar de volgende game.
Hoe gaat het met bails enzo? Ik werd zo gek van het veranderen in een ragdoll nadat je een fout maakte in skate 1quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:54 schreef ikJur het volgende:
[..]
ja das wel waar iddal kan ik de mooie single player verhalen wel waarderen.
maar ik hou er al over op. Verder over left 4 deadbazengame de hectiek, net een zombie film echt nice
en skate 2 beloofd ook wel wat al is de demo wel wat karig maar ik merk al wat verbeteringen ten opzichte van het vorige deel. Zo vind ik sommige bewegingen wat mooier en je kan weer terug naar je je gelockte punt tijdens de val dat is ook wel fijn. Het geluid is wel iets minder mooi
is al iets minder geworden maar nog steeds wel een beetje zo'n ragdoll inderdaad. maar je heb nu ook vaak dat hij ff afstapt waardoor je niet finaal op je plaat gaat. En zoals ik al zei dat je tijdens je bail nog terug naar je lockpoint (kan ff niet op die naam komen :p ) kan houdt de snelheid er ook wel inquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:58 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Hoe gaat het met bails enzo? Ik werd zo gek van het veranderen in een ragdoll nadat je een fout maakte in skate 1
Dat is ook een lekkere verbetering inderdaad! kan dat ook tijdens het grinden? Want dan vond ik ook wel storend.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:05 schreef ikJur het volgende:
[..]
is al iets minder geworden maar nog steeds wel een beetje zo'n ragdoll inderdaad. maar je heb nu ook vaak dat hij ff afstapt waardoor je niet finaal op je plaat gaat. En zoals ik al zei dat je tijdens je bail nog terug naar je lockpoint (kan ff niet op die naam komen :p ) kan houdt de snelheid er ook wel in
quote:Forza Central, a fansite dedicated to Microsoft's and Turn-10's racing series, discovered an interesting bit of info regarding Forza Motorsport 3 late last month. It seems that Kaarbo Design, a company that worked with Turn-10 in the past on menu graphics in the original Forza, accidentally let slip on their website that they're again working with Turn-10 on Forza 3. This also, naturally, seems to have once and for all confirmed the existence of Forza 3.
All mention of Forza 3 has since been taken down from Kaarbo Design's website, but not before a user on Forza Central's forum took screen captures for proof (via EvilAvatar). As you can see in the picture to the right, it looks like Kaarbo created a number of sample posters for race events that would appear in Forza 3, with a clear "Forza 3" logo in the corners of each poster. Furthermore, Forza 3 was also temporarily included on Kaarbo's website in the list of games they've worked on (you can see that screen capture here.)
This isn't the first leak Forza 3 has been involved with. Way back in June, Forza 3 was part of the massive series of leaks from marketing and research company Intellisponse. The leak at that time indicated a number of potential features for Forza 3, including the possibility that the game would be released on two discs and would be packed with 100 tracks and 400 cars.
Really, the prospect of Turn-10 making a third Forza title was almost a foregone conclusion before any of these leaks occurred, so with this evidence, it seems all that's left is for Turn-10 to officially announce the game themselves. Whether it'll actually have 100 tracks and 400 cars, though, remains to be seen. Cross your fingers, gearheads.
http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3172155
http://www.forzacentral.com/forum/showthread.php?t=30934
Zal ik de gameplay alvast beschrijvenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rondjes rijden?quote:
OMG Forza 3quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mag ik al pre-orderen ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heb er meer lol mee dan hersenloos op alles wat beweegt te schietenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Rondjes rijden?
Spel zal mij ook aan mijn reet roesten, maar sommige mensen schijnen het leuk te vinden.
Forza is zo gaaf... Zo kan je trouwens wel elk spel omlaag praten...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Rondjes rijden?
Spel zal mij ook aan mijn reet roesten, maar sommige mensen schijnen het leuk te vinden.
Idd het is wel tof alleen verdien je altijd te snel te veel geld dat is jammerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:14 schreef DJ_ het volgende:
[..]
heb er meer lol mee dan hersenloos op alles wat beweegt te schieten
ZZOMG!!!!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sommige shooters vragen tactiek,.... maar geef mij maar een goede RPG! J of West!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:14 schreef DJ_ het volgende:
[..]
heb er meer lol mee dan hersenloos op alles wat beweegt te schieten
Sommige racespellen vragen ook wel meer... Het is niet allemaal NFSquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:33 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Sommige shooters vragen tactiek,.... maar geef mij maar een goede RPG! J of West!
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:46 schreef Rossdale het volgende:
Als het goed is vandaag Mirror's Edge (en Timeshift) binnen. En ik zit nog maar op zo'n 6 uur met Fallout, dus ik ga me voorlopig wel vermaken gok ik zo
Alleen raak ik steeds gefrustreerder over die jasper, nog steeds geen code en ook geen antwoord op mijn email![]()
De SP is ook niet zo lang, maar wel extreem vetquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:47 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]![]()
Timeshift.... Viva Pinata is in Comic Sans
Overigens heb ik al weer bijn CoD4 uitgespeeld
Hij komt de eerste bocht nog niet door johquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:46 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Sommige racespellen vragen ook wel meer... Het is niet allemaal NFS
Hahaha klopt...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De SP is ook niet zo lang, maar wel extreem vet
Online zul je er vast nog wel een hele tijd mee bezig zijn. Het is omdat ik de maps wel had gezien en de MP van Cod5 vrijwel net zo tof vond, anders speelde ik de game nu nog
Viva Pinata is tof door de schattigheid en de dubbelzinnige vertalingen voor mensen met een zieke geest. "Ik heb je wel genoeg zaadjes gegeven" Maarja ik had hem toch dubbel
Mensen die denken dat je met volle snelheid door een bocht kanquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hij komt de eerste bocht nog niet door joh
Ik reed niet te hard, er lag gewoon te weinig asfalt!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:01 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hahaha klopt...
[..]
Mensen die denken dat je met volle snelheid door een bocht kan
Kutspelquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik reed niet te hard, er lag gewoon te weinig asfalt!
Het kan wel hoor, als je maar zorgt dat je 90 graden gedraait in een slip zit.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:01 schreef DutchErrorist het volgende:
de vrouwen slip is stukken geiler , die dusquote:
Ik wacht er even mee tot de ervaringen binnen zijn. Wil weten in hoeverre het echt een mooie nieuwe quest is die langer dan 3u duurt.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:48 schreef Sjotime het volgende:
Fallout 3 DLC info!
http://www.eurogamer.net/(...)-anchorage-interview
[ afbeelding ]
Heerlijk! En er volgen er nog 2!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:48 schreef Sjotime het volgende:
Fallout 3 DLC info!
http://www.eurogamer.net/(...)-anchorage-interview
[ afbeelding ]
Toch zeker wel met 100 kmquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:01 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hahaha klopt...
[..]
wat alleen niks is als je op de rechte stukken 320 rijdtquote:
Ik heb 't ook op een klein tvtje gespeeld en dat is goed te doenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:01 schreef speknek het volgende:
Kan echt niet wachten tot ik Fallout 3 binnenkrijg. Zal wel retekut spelen op m'n SD tv, maar toch.
waarom?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:42 schreef SkyChat het volgende:
Wat is die skate 2 demo toch ontiegelijk kut!
Dat is wel heel kut jaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:47 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Tijdslimiet in een demo is epic fail
Mee eens!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:53 schreef SkyChat het volgende:
Tijdslimieten in games zijn sowieso zwaar kut![]()
Ik speel om te relaxen, niet om te stressen!
Ga ff snel dood jij. Of iig dit topic uit.quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:00 schreef lennartb.nl het volgende:geen ideeee ik ben wel klaar met al m'n games
Denk dat je wel verrast wordt die game want die is is nog best goed! Dat gekloot met de tijd werkt best tof in de SP!quote:
PM mij ff wat er in je mailtje stond want volgens mij doe je iets verkeerdquote:Alleen raak ik steeds gefrustreerder over die jasper, nog steeds geen code en ook geen antwoord op mijn email![]()
Eerst krijg je een bevestiging van jasper1675@yahoo.comquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:46 schreef Rossdale het volgende:
Als het goed is vandaag Mirror's Edge (en Timeshift) binnen. En ik zit nog maar op zo'n 6 uur met Fallout, dus ik ga me voorlopig wel vermaken gok ik zo
Alleen raak ik steeds gefrustreerder over die jasper, nog steeds geen code en ook geen antwoord op mijn email![]()
Dit allemaalquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:05 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Doe je nog wat weg ofzo?
Ik zit een beetje vast met sommige games om die op 100% achievements te krijgen want er speelt fucking niemand meer online op dat gebied enzo![]()
MP Achievements
quote:Welcome to TheBudgetGamer.com, Here you will find the fastest Emailed Xbox Live membership / subscription codes on the web.
How fast is fast? about 20 minutes!
Ik had hem al geruild tegen GoW, 2 keer gespeeld, en ik vond het zo kut... Nu heb ik het geruild met Rossdale tegen viva pinataquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Denk dat je wel verrast wordt die game want die is is nog best goed! Dat gekloot met de tijd werkt best tof in de SP!
[..]
PM mij ff wat er in je mailtje stond want volgens mij doe je iets verkeerd![]()
En ik heb nu echt GoW 2 binnen![]()
Timeshift?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:07 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik had hem al geruild tegen GoW, 2 keer gespeeld, en ik vond het zo kut... Nu heb ik het geruild met Rossdale tegen viva pinata
Dat lijkt in elk geval heel veel op Theme Hospitalquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:11 schreef Ceased2Be het volgende:
qua theme hospital achtig iets... Dit komt er dan nog wel aan:
http://uk.xboxlive.ign.com/articles/926/926743p1.html
hospital hustle
Dat mailtje van Don was idd in mijn spamfolder beland! Maarja aangezien ik via het geforwarde emailadres van fok zo'n 30-50 spammailtjes per dag binnenkrijg was me dat totaal niet opgevallen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:32 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Eerst krijg je een bevestiging van jasper1675@yahoo.com
De daadwerkelijke code krijg je daarna in je mail met als afzender "Don" <jasper1675@yahoo.com>
Check even je spamfolder anders. Bij mij ging alles in 1 keer goed, maar vond het ook wel een beetje verwarrend. Ik heb betaald via Paypal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |