ik heb een amerikaanse xbox ( daar gekocht toen ik er nog woonde )quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:20 schreef Adamo144 het volgende:
[..]
ik heb dat ding nog niet in de winkels gezien
Vetquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:49 schreef Strolie75 het volgende:
Aquila, is dat jouw kamer?
http://www.dumpert.nl/med(...)aat_playstation.html
Dan al die reacties bij die video op dumpert.. wat een kk volk zegquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Helaas/gelukkig niet!
Maar best nog vet moet ik zeggen
de wifi is bespotelijk ja .quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:50 schreef speknek het volgende:
xbox360 gekocht.
Jammer genoeg zal het nog wel twee weken duren voordat ik een beetje leuke games binnenkrijg van Play.com.
En WTF, 50 euro voor een HDMI kabel, 80 voor een wifi adapter? Ik dacht dat Nintendo achterlijke prijzen vroeg, maar Microsoft gaat daar nog twee keer overheen.
Daar klaagt Lennart ook altijd over!quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:31 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Dan al die reacties bij die video op dumpert.. wat een kk volk zeg
heb toch liever ditquote:
DJ woont toch in een huis met alleen maar wit en lichte grijstinten?quote:
Harry Potter!quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:02 schreef DJ_ het volgende:
[..]
heb toch liever dit
[ afbeelding ]
ik had alleen de bank wat dichter bij gezet
Yup!quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:04 schreef PP. het volgende:
[..]
DJ woont toch in een huis met alleen maar wit en lichte grijstinten?
Op eBay gewoon voor 7,50 euroquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:55 schreef DJ_ het volgende:
[..]
de wifi is bespotelijk ja .
de HDMI kan ik nog wel mee leven , want er zijn duurdere en deze heeft ook nog een aparte connectie voor een optische geluidskabel voor het geval je reciever alleen beeld door kan sturen via HDMI en geen geluid .
dus dat is wel handig, koop maar is een gewone HDMI kabel met gouden connector ben je ook gouw 20-50 euro kwijt
ja dat ben ikquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:04 schreef PP. het volgende:
[..]
DJ woont toch in een huis met alleen maar wit en lichte grijstinten?
Tegen Lost Planet?quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:00 schreef Sala-adin het volgende:
Heb intresse in shooters dus noem maar wat jij kwijt wil. Ik heb al halo3 gears 1 en 2 cod 3 en 4 maar ben ook wel nieuwsgierig naar fallout 3 als iemand die al kwijt wilt, star wars tfu, far cry2 merc 2, bioshock
Liever niet te koop ben meer iemand van ruilen
Euhmm had ik 1 keer gespeeld en vond het niet echt denderend daarnaast is het spel ook heel erg oud dus kan ik hem ook weer moeilijk omruilenquote:
Je maakt het weer waar hequote:Op woensdag 7 januari 2009 21:07 schreef jorienvdherik het volgende:
FIFA 09 Toernooi (XBOX360) 2009 #3
Gefeliciteerd Jorien !![]()
![]()
Reflectie van een wit scherm in het hoogglansplafondquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:02 schreef DJ_ het volgende:
[..]
heb toch liever dit
[ afbeelding ]
ik had alleen de bank wat dichter bij gezet
Dank uquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je maakt het weer waar heBeste Fifa speler van NL
![]()
Velen dagen hem altijd uit maar winnen doen ze nooit
ja das wel een kleine failquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:13 schreef ach het volgende:
[..]
Reflectie van een wit scherm in het hoogglansplafond
Preview hèquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:57 schreef AQuila360 het volgende:
Gamer.nl reviewtje van Riddick Ik heb er nu al zin in
M'n P doet het nietquote:
Dat geeft natuurlijk niet, niels!quote:
hihihihihihiquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:47 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Zo leuk was mijn penis nou ook weer niet
Had m met 15 uur uit, zit nu op de 40 uur voor alle qwest en huizenquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:23 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik heb fable al uit en ik heb niet zo'n zin om verder te spelen nu![]()
Wat moet ik nu spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |