Maar FFXIII dus niet?quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:07 schreef Cid het volgende:
[..]
Final Fantasy VII: Advent Children bluray krijgt een FF demo volgens mij.
Die BRD komt met de FFXIII demo, maar is PS3 only.quote:
Ow op die fiets...quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die BRD komt met de FFXIII demo, maar is PS3 only.
ik wilquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:32 schreef Sjotime het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
knoepert hard kut inderdaad!quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:43 schreef Fipotje het volgende:
Final Fantasy is knoepert hard vriend!
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:06 schreef -Dries- het volgende:
Is dat een wasmachine op die eerste 50 cent screen
quote:
Bij operation flashpoint 2 moet je zeker tegen fittie vechtenquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:52 schreef gijsje79 het volgende:
Operation Flashpoint 2
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
The Godfather II
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet iedereen trekt Final Fantasy. Zelf kan ik er geen genoeg kan krijgen en verslind echt elk deel. Elke FF krijgt minimaal 3 tot 5 playthroughs!quote:
Damn ik vind het echt zo saai... Ik heb FF op de DS... Geef mij maar Pokémonquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:13 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Niet iedereen trekt Final Fantasy. Zelf kan ik er geen genoeg kan krijgen en verslind echt elk deel. Elke FF krijgt minimaal 3 tot 5 playthroughs!
FF op de DS heb ik na 10 minuten aan de kant gezet. Trek ik ook niet. Het voelt gewoon niet lekker aan. Veels te veel random battles met een te hoge moeilijkheidsgraad. De balans is ver te zoeken in de DS games. Maar dat is persoonlijk.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:16 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Damn ik vind het echt zo saai... Ik heb FF op de DS... Geef mij maar Pokémon(nee grapje
)
ff8 en ff9 heb ik bijden een keer of 6-7 uitgespeeld ( van begin tot eind )quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:13 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Niet iedereen trekt Final Fantasy. Zelf kan ik er geen genoeg kan krijgen en verslind echt elk deel. Elke FF krijgt minimaal 3 tot 5 playthroughs!
Goh waarom zouden die screens hier nou worden gepost.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:19 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Komt Operation Flashpoint 2 naar de Xbox?
Goede vraagquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Goh waarom zouden die screens hier nou worden gepost.
Op dit moment is White Knight Chronicles de enige JRPG die de moeite waard is op de PS3, en daarin spelen kleine Japanse kindertjes die leven in een Westerse fantasy ridder/setting.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:52 schreef Adamo144 het volgende:
ik vraag me echt af of er net zoals op de PS2 van die 'anime achtige' rpgs uitkomen, of moet ik dan toch een Ps3 aanschaffen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |