heb er meer lol mee dan hersenloos op alles wat beweegt te schietenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Rondjes rijden?
Spel zal mij ook aan mijn reet roesten, maar sommige mensen schijnen het leuk te vinden.
Forza is zo gaaf... Zo kan je trouwens wel elk spel omlaag praten...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Rondjes rijden?
Spel zal mij ook aan mijn reet roesten, maar sommige mensen schijnen het leuk te vinden.
Idd het is wel tof alleen verdien je altijd te snel te veel geld dat is jammerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:14 schreef DJ_ het volgende:
[..]
heb er meer lol mee dan hersenloos op alles wat beweegt te schieten
ZZOMG!!!!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sommige shooters vragen tactiek,.... maar geef mij maar een goede RPG! J of West!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:14 schreef DJ_ het volgende:
[..]
heb er meer lol mee dan hersenloos op alles wat beweegt te schieten
Sommige racespellen vragen ook wel meer... Het is niet allemaal NFSquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:33 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Sommige shooters vragen tactiek,.... maar geef mij maar een goede RPG! J of West!
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:46 schreef Rossdale het volgende:
Als het goed is vandaag Mirror's Edge (en Timeshift) binnen. En ik zit nog maar op zo'n 6 uur met Fallout, dus ik ga me voorlopig wel vermaken gok ik zo
Alleen raak ik steeds gefrustreerder over die jasper, nog steeds geen code en ook geen antwoord op mijn email![]()
De SP is ook niet zo lang, maar wel extreem vetquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:47 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]![]()
Timeshift.... Viva Pinata is in Comic Sans
Overigens heb ik al weer bijn CoD4 uitgespeeld
Hij komt de eerste bocht nog niet door johquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:46 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Sommige racespellen vragen ook wel meer... Het is niet allemaal NFS
Hahaha klopt...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De SP is ook niet zo lang, maar wel extreem vet
Online zul je er vast nog wel een hele tijd mee bezig zijn. Het is omdat ik de maps wel had gezien en de MP van Cod5 vrijwel net zo tof vond, anders speelde ik de game nu nog
Viva Pinata is tof door de schattigheid en de dubbelzinnige vertalingen voor mensen met een zieke geest. "Ik heb je wel genoeg zaadjes gegeven" Maarja ik had hem toch dubbel
Mensen die denken dat je met volle snelheid door een bocht kanquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hij komt de eerste bocht nog niet door joh
Ik reed niet te hard, er lag gewoon te weinig asfalt!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:01 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hahaha klopt...
[..]
Mensen die denken dat je met volle snelheid door een bocht kan
Kutspelquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik reed niet te hard, er lag gewoon te weinig asfalt!
Het kan wel hoor, als je maar zorgt dat je 90 graden gedraait in een slip zit.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:01 schreef DutchErrorist het volgende:
de vrouwen slip is stukken geiler , die dusquote:
Ik wacht er even mee tot de ervaringen binnen zijn. Wil weten in hoeverre het echt een mooie nieuwe quest is die langer dan 3u duurt.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:48 schreef Sjotime het volgende:
Fallout 3 DLC info!
http://www.eurogamer.net/(...)-anchorage-interview
[ afbeelding ]
Heerlijk! En er volgen er nog 2!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:48 schreef Sjotime het volgende:
Fallout 3 DLC info!
http://www.eurogamer.net/(...)-anchorage-interview
[ afbeelding ]
Toch zeker wel met 100 kmquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:01 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hahaha klopt...
[..]
wat alleen niks is als je op de rechte stukken 320 rijdtquote:
Ik heb 't ook op een klein tvtje gespeeld en dat is goed te doenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:01 schreef speknek het volgende:
Kan echt niet wachten tot ik Fallout 3 binnenkrijg. Zal wel retekut spelen op m'n SD tv, maar toch.
waarom?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:42 schreef SkyChat het volgende:
Wat is die skate 2 demo toch ontiegelijk kut!
Dat is wel heel kut jaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:47 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Tijdslimiet in een demo is epic fail
Mee eens!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:53 schreef SkyChat het volgende:
Tijdslimieten in games zijn sowieso zwaar kut![]()
Ik speel om te relaxen, niet om te stressen!
Ga ff snel dood jij. Of iig dit topic uit.quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:00 schreef lennartb.nl het volgende:geen ideeee ik ben wel klaar met al m'n games
Denk dat je wel verrast wordt die game want die is is nog best goed! Dat gekloot met de tijd werkt best tof in de SP!quote:
PM mij ff wat er in je mailtje stond want volgens mij doe je iets verkeerdquote:Alleen raak ik steeds gefrustreerder over die jasper, nog steeds geen code en ook geen antwoord op mijn email![]()
Eerst krijg je een bevestiging van jasper1675@yahoo.comquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:46 schreef Rossdale het volgende:
Als het goed is vandaag Mirror's Edge (en Timeshift) binnen. En ik zit nog maar op zo'n 6 uur met Fallout, dus ik ga me voorlopig wel vermaken gok ik zo
Alleen raak ik steeds gefrustreerder over die jasper, nog steeds geen code en ook geen antwoord op mijn email![]()
Dit allemaalquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:05 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Doe je nog wat weg ofzo?
Ik zit een beetje vast met sommige games om die op 100% achievements te krijgen want er speelt fucking niemand meer online op dat gebied enzo![]()
MP Achievements
quote:Welcome to TheBudgetGamer.com, Here you will find the fastest Emailed Xbox Live membership / subscription codes on the web.
How fast is fast? about 20 minutes!
Ik had hem al geruild tegen GoW, 2 keer gespeeld, en ik vond het zo kut... Nu heb ik het geruild met Rossdale tegen viva pinataquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Denk dat je wel verrast wordt die game want die is is nog best goed! Dat gekloot met de tijd werkt best tof in de SP!
[..]
PM mij ff wat er in je mailtje stond want volgens mij doe je iets verkeerd![]()
En ik heb nu echt GoW 2 binnen![]()
Timeshift?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:07 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik had hem al geruild tegen GoW, 2 keer gespeeld, en ik vond het zo kut... Nu heb ik het geruild met Rossdale tegen viva pinata
Dat lijkt in elk geval heel veel op Theme Hospitalquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:11 schreef Ceased2Be het volgende:
qua theme hospital achtig iets... Dit komt er dan nog wel aan:
http://uk.xboxlive.ign.com/articles/926/926743p1.html
hospital hustle
Dat mailtje van Don was idd in mijn spamfolder beland! Maarja aangezien ik via het geforwarde emailadres van fok zo'n 30-50 spammailtjes per dag binnenkrijg was me dat totaal niet opgevallen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:32 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Eerst krijg je een bevestiging van jasper1675@yahoo.com
De daadwerkelijke code krijg je daarna in je mail met als afzender "Don" <jasper1675@yahoo.com>
Check even je spamfolder anders. Bij mij ging alles in 1 keer goed, maar vond het ook wel een beetje verwarrend. Ik heb betaald via Paypal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |