Steel Battalionquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:46 schreef Niek. het volgende:En FS X kwam niet omdat het te hardcore is, te uitgebreid voor alleen je controller dat zou die "game" geen recht doen.
Alleen met destructible scenery.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
tijd voor Rainbow Six Amsterdam
Owke, dat zou wel een optie zijn ja, maar ik denk niet dat het een enorm succes zou worden, denk niet dat het xbox360 publiek en de FS fans erg veel overlappen.quote:
Niek,quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:49 schreef Niek. het volgende:
Bully voor de pc is maar 1 euro bij zuiderpark
Doodknuffelen met teddybears!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:20 schreef Sala-adin het volgende:
Je hebt bij gears 2 een achievement waarbij je 11 unieke kills met wapens moet maken ik heb er 10 maar die 11e weet niet hoe ik moet maken.
Iemand enig idee?
Kijk je op je goeie mail? heb je al wel een betalingsbesvestiging? want soms krijg je die weer maar dan met de code er boven bij gedaan! valt opzich niet echt op soms!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:47 schreef Rossdale het volgende:
Nog steeds geen xbox live-code van jasperMeer dan 24 uur geleden dus ik ga maar eens mailen
Maar voor de rest zie ik daar geen code in staanquote:Uw bestelling bij Jasper1675.com is verzonden (USD 47,00)
Waarom is dat niet in euro's? Ik heb altijd die euro versie ofzo?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:11 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb alleen een mailtje van google checkout
[..]
Maar voor de rest zie ik daar geen code in staan
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:19 schreef Niek. het volgende:
[..]
Niek,
Bully stond helaas foutief geprijsd op de website, het moet 10 euro zijn.
Wil je hem alsnog bestellen of zal ik het geld even terug storten?
Met vriendelijke groet,
Hans
En ik had er net 5 besteldDan maar annuleren.
quote:Wesley,
Het spel is netjes door ons opgestuurd dus of TNT Post heeft het verneukt of jij loopt de boel te flessen !!
Als je me je rekening nummer kan mailen dan stort ik morgen je geld terug.
Met vriendelijke groet,
Hans de Jonge
Zuiderpark Games
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Wat een boefje is die Hans toch.
Nog een keer dan omdat ie zo geniaal blijft:
[..]
Whaha dat was geniaal ja!quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
[..]
jij bent dan ook een oplichterquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
[..]
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
jij bent dan ook een oplichter
Leg uit.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
[..]
[Jorien mode]quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |