Ah ja, maar volgens mij is dat Blue Dragon ook nogal kiddiequote:Op woensdag 7 januari 2009 13:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Op dit moment is White Knight Chronicles de enige JRPG die de moeite waard is op de PS3, en daarin spelen kleine Japanse kindertjes die leven in een Westerse fantasy ridder/setting.
De 360 is op dit moment dé console voor JRPG fanaten Eternal Sonata, Blue Dragon, Tales of Vesperia, Lost Odyssey en zelfs Final Fantasy XIII komt naar de 360
Jammer dat die grote Knights soms voor je vechten. Voelt dan ineens een beetje aan als Xenogears of Blue Dragon. Baalde daar echt van toen ik het zag,...... ik hoop maar dat het goed uitpakt!quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Op dit moment is White Knight Chronicles de enige JRPG die de moeite waard is op de PS3, en daarin spelen kleine Japanse kindertjes die leven in een Westerse fantasy ridder/setting.
Je vergeetquote:[quote]Op woensdag 7 januari 2009 13:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
de leek me ook gruwlijk, jammer dat ie niet voor de xbox is manquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je vergeetValkyria Chronicles
Al is dat meer een tactische RPG.
Tja, zijn videospelletjes niet sowieso kiddy?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:03 schreef Adamo144 het volgende:
[..]
Ah ja, maar volgens mij is dat Blue Dragon ook nogal kiddie
En op de ps3 komt die dark versie van FF13 geloof ik, zag er echt bruut uit. Ik wil niet weer dat zelfde gezeik als eerst, dat ineens die PS al die rpgs gaat wegkapen straks
He,.. een Blogquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tja, zijn videospelletjes niet sowieso kiddy?
Last Remnant is lelijk.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:21 schreef torn_Machina het volgende:
Roy, vergeet The Last Remnant niet.
Dit spel krijgt niet genoeg waardering.
Alleen wil ik nu wel eens weten wanneer we Tales of Vesperia kunnen verwachten.
Eerste kwartaal 2009 is ook zo vaag.
en een linkje van dit topic in je laatste post van het vorige topic was ook geen overbodige luxe geweest.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:02 schreef Sjotime het volgende:
Volgens mij sla ik een topic over en moet het 392 zijn
Waarvoor is dat eigenlijk nodig? Je kunt toch ook op Mijn actieve topics klikken.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:27 schreef Wouter2006 het volgende:
en een linkje van dit topic in je laatste post van het vorige topic was ook geen overbodige luxe geweest.
Die staat er al, maar die kan jij met je FOK! free abonnement niet zien denk ik!quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:27 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
en een linkje van dit topic in je laatste post van het vorige topic was ook geen overbodige luxe geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
je bent infinite undiscovery en star ocean 4 vergetenquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:30 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Die staat er al, maar die kan jij met je FOK! free abonnement niet zien denk ik!Waaaat.. je moet betalen om links naar andere topics te kunnen zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:30 schreef Sjotime het volgende:
Die staat er al, maar die kan jij met je FOK! free abonnement niet zien denk ik!Plaatjes van Geile wijven > Links naar vorige topics.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed bezig Gijs![]()
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
IU: Zie WKC, Star Ocean 4: Japanse kindertjes in space.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:33 schreef DJ_ het volgende:
[..]
je bent infinite undiscovery en star ocean 4 vergeten
Mediocre meuk.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:21 schreef torn_Machina het volgende:
Roy, vergeet The Last Remnant niet.
nou en , ik heb het 2e boek van mass-effect binnenquote:
Die moet ik nog! ook nog paar halo boeken maar keer doen! Hoe heet dit boek trouwens?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:54 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nou en , ik heb het 2e boek van mass-effect binnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Die 360 in je naam is natuurlijk een enorme druk op je prestatie vermogen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:18 schreef AQuila360 het volgende:
Het was Gears 2 niet![]()
Excuses voor de foutieve informatie
Ok daar heb je een punt, maar kinderachtig vind ik nog wel ff een stapje verder gaanquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tja, zijn videospelletjes niet sowieso kiddy?
Als je van alle goede games wil genieten zul je overigens alle consoles moeten hebben. Zelfs een Wii.
mass effect : ascension .quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die moet ik nog! ook nog paar halo boeken maar keer doen! Hoe heet dit boek trouwens?
45 euro, incl verzenden?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:30 schreef DutchErrorist het volgende:
Hoi! Mensen die Dead Rising hebben en dit spel kwijt willen? Toevallig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:58 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb Dead Space binnenHete shit neger, aight.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
Ga je weer naar Joran in Thailand!quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:30 schreef DJ_ het volgende:
[..]
mass effect : ascension .
heb ik wat te lezen in het vliegtuig straks op vakantie
Die zoek ik al een tijdje. Maar ben bij de FRS en Mediamarkt geweest maar daar was ie nietquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wie spelen er online Rainbow Six Las Vegas 2 ?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Plaatjes van Geile wijven > Links naar vorige topics.
Goed bezig Gijs![]()
Helaas/gelukkig niet!quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:49 schreef Strolie75 het volgende:
Aquila, is dat jouw kamer?
http://www.dumpert.nl/med(...)aat_playstation.html
Het is maar wat je middelmatig noemt. Heb je hem eigenlijk wel gespeeld Cyberia?quote:
Bij de bart smit is die er welquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:26 schreef Leonos het volgende:
[..]
Die zoek ik al een tijdje. Maar ben bij de FRS en Mediamarkt geweest maar daar was ie niet
Dus als iemand hem kwijt wilt
nee canada dit keer , vorige was het geen thailand maar maleisiequote:Op woensdag 7 januari 2009 16:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ga je weer naar Joran in Thailand!
FUCK CANADAquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:07 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nee canada dit keer , vorige was het geen thailand maar maleisie
tales of vesperia is echt goed , heb die game met plezier gespeeld en er zijn veel extra's en sidequestsquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:04 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Het is maar wat je middelmatig noemt. Heb je hem eigenlijk wel gespeeld Cyberia?![]()
Blue Dragon en Infinite Undiscovery waren naar mijn mening ook middelmatig, maar ik heb ze met plezier gespeeld.
J-RPG's staan er om bekend dat ze niet vernieuwend zijn, maar dat hoeft van mij ook niet.
Zolang er een degelijk verhaal en een leuk battle systeem in zit ben ik al tevreden.
The Last Remnant heeft natuurlijk wat technische problemen, maar die worden verholpen als je de game op je HDD hebt geïnstalleerd.
Natuurlijk is het spel niet perfect, maar ik heb mij in geen tijden zo vermaakt met een J-RPG.
Nu maar wachten op Tales of Vesperia en Star Ocean 4
ik heb dat ding nog niet in de winkels gezienquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:12 schreef DJ_ het volgende:
[..]
tales of vesperia is echt goed , heb die game met plezier gespeeld en er zijn veel extra's en sidequests
de replay value is ook nog best hoog
ik heb een amerikaanse xbox ( daar gekocht toen ik er nog woonde )quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:20 schreef Adamo144 het volgende:
[..]
ik heb dat ding nog niet in de winkels gezien
Vetquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:49 schreef Strolie75 het volgende:
Aquila, is dat jouw kamer?
http://www.dumpert.nl/med(...)aat_playstation.html
Dan al die reacties bij die video op dumpert.. wat een kk volk zegquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Helaas/gelukkig niet!
Maar best nog vet moet ik zeggen
de wifi is bespotelijk ja .quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:50 schreef speknek het volgende:
xbox360 gekocht.
Jammer genoeg zal het nog wel twee weken duren voordat ik een beetje leuke games binnenkrijg van Play.com.
En WTF, 50 euro voor een HDMI kabel, 80 voor een wifi adapter? Ik dacht dat Nintendo achterlijke prijzen vroeg, maar Microsoft gaat daar nog twee keer overheen.
Daar klaagt Lennart ook altijd over!quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:31 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Dan al die reacties bij die video op dumpert.. wat een kk volk zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |