denk de 27e, aangezien de releaseparty in de nacht van 26 op 27 februari gehouden wordt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:03 schreef Cyberia18 het volgende:
In the end, there will be only chaos.
![]()
Verschijnt Killzone 2 trouwens de 25e of ook de 27e hier in Europa?
Wat een kelquote:
quote:
Niet iedereen heeft alles op dezelfde instelling qua post per pagina he..quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou ja vooruit dan, aangezien we nu op een nieuwe pagina zitten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee, jij zit op een nieuwe paginaquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou ja vooruit dan, aangezien we nu op een nieuwe pagina zitten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Snap er geen hol van maar moest lachen om die RROD op het eerste plaatjequote:
Fanboys zijn geen vriendjes van elkaar, consoles wel.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:23 schreef Sjotime het volgende:
Snap er geen hol van maar moest lachen om die RROD op het eerste plaatje
Boodschap +9quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Fanboys zijn geen vriendjes van elkaar, consoles wel.
Leugens!quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:40 schreef Mrakz0r het volgende:
Of misschien dat je 's wat vaker met je vriendjes moet spelen. IRL dus. Je weet wel, in het echt, als je bij mekaar bent. Samen dingen doen, zonder internet. Geen games, maar zelfbedachte spelletjes en dan zelf uitvoeren. Op die manier. Schijnt dat 't in de vorige eeuw nog wel 's werd gedaan.
leek me een te standaard jrpgquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:21 schreef Sjotime het volgende:
White Knight Chronicles import review,.... niet revolutionair maar erg goed
http://www.eurogamer.net/articles/white-knight-chronicles-review
Had er ook meer van verwacht!quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:10 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Moeten we nou echt 5 keer dezelfde gow screens zien
Anyway,
KZ2 zou toch 2 dagen eerder in de EU in de schappen liggen?
quote:
Maar nou heb je wel een post in deze reeks! Goedzo!quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:20 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Vind het niet storend, het zijn screenshots en aangezien de meeste users 50 posts per pagina hebben ingesteld zouden veel users deze screenshot niet gezien hebben, aangezien het één van de laatste posts was op pagina 5. En God of War is gewoon tof.
Ik heb nooit gezegd dat ik Japans praatquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:14 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Hoe heb jij japans geleerd dan gekkenhuis? Of ben je -_-
[..]
Idd cyb! Die eerste beelden vond ik echt super mooiquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:38 schreef Cyberia18 het volgende:
WKS in 2006:
[ afbeelding ]
Why Level 5, why![]()
Die klapjosti heeft weer eens niks beters te doen...quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:49 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
[..]
Maar nou heb je wel een post in deze reeks! Goedzo!
Maar het is een RPG van Level 5quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Idd cyb! Die eerste beelden vond ik echt super mooiMaar dit doet me niet veel..
Zeer zeker het checken waard ja. Het is ook maar een import review maar die dikke 8 staatquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:29 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Maar het is een RPG van Level 5![]()
Instant buy toch
http://kotaku.com/5155591/yakuza-3-demo-out-on-feb-19quote:Ryu Ga Gotoku 3 looks great. Blue Sega skies, hostesses, fisticuffs and tanning salons? Yes. Please. Alas, a Western release may never happen, so this demo might be as close as you get.
Perhaps to celebrate the game receiving a mighty 38/40 (9/10/9/10) in Japanese mag Famitsu, but probably just to drum up a little more interest in the title, Sega have announced that a demo will go live on the Japanese PlayStation Store tomorrow, February 19.
Dark Chroniclequote:Op woensdag 18 februari 2009 18:29 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Maar het is een RPG van Level 5![]()
Instant buy toch
Chinballs op 0:34quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:23 schreef Fallen het volgende:
Vager dan vaag... Noby Boby Boy
http://www.gamersyde.com/stream_10098_en.html
Ik heb Flower... ik vind het wel tof, maar of het het geld waard is... ?quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:35 schreef ikookhier het volgende:
Zijn er mensen met Flower en wat vinden jullie er vanis het het geld waard
![]()
lol, ik heb hetzelfde, vage games for the winquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:39 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik heb Flower... ik vind het wel tof, maar of het het geld waard is... ?
JA!
edit:
Maar ja, ik vind fl0w ook wel grappig en heb wel wat met vage games, dusss... mja... nou, euh... aan mijn mening heb je niet zo veel.
Die en Aquanaut's Holiday ga ik binnekort ook maar importeren.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:31 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik wil eigenlijk best Afrika nog spelen![]()
Toch nog maar een x importeren
ja samequote:Op donderdag 19 februari 2009 00:44 schreef Fallen het volgende:
yeah, hoewel ik nog steeds wel games mis op PSN zoals Braid en Space Giraffe, die wel op XBL te vinden zijn.
En aangezien ik geen Xbox360 heb...
waarom post je hem heel snel dubbel, zo irritantquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Die klapjosti heeft weer eens niks beters te doen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |