Maar het is een RPG van Level 5quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Idd cyb! Die eerste beelden vond ik echt super mooiMaar dit doet me niet veel..
Zeer zeker het checken waard ja. Het is ook maar een import review maar die dikke 8 staatquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:29 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Maar het is een RPG van Level 5![]()
Instant buy toch
http://kotaku.com/5155591/yakuza-3-demo-out-on-feb-19quote:Ryu Ga Gotoku 3 looks great. Blue Sega skies, hostesses, fisticuffs and tanning salons? Yes. Please. Alas, a Western release may never happen, so this demo might be as close as you get.
Perhaps to celebrate the game receiving a mighty 38/40 (9/10/9/10) in Japanese mag Famitsu, but probably just to drum up a little more interest in the title, Sega have announced that a demo will go live on the Japanese PlayStation Store tomorrow, February 19.
Dark Chroniclequote:Op woensdag 18 februari 2009 18:29 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Maar het is een RPG van Level 5![]()
Instant buy toch
Chinballs op 0:34quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:23 schreef Fallen het volgende:
Vager dan vaag... Noby Boby Boy
http://www.gamersyde.com/stream_10098_en.html
Ik heb Flower... ik vind het wel tof, maar of het het geld waard is... ?quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:35 schreef ikookhier het volgende:
Zijn er mensen met Flower en wat vinden jullie er vanis het het geld waard
![]()
lol, ik heb hetzelfde, vage games for the winquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:39 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik heb Flower... ik vind het wel tof, maar of het het geld waard is... ?
JA!
edit:
Maar ja, ik vind fl0w ook wel grappig en heb wel wat met vage games, dusss... mja... nou, euh... aan mijn mening heb je niet zo veel.
Die en Aquanaut's Holiday ga ik binnekort ook maar importeren.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:31 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik wil eigenlijk best Afrika nog spelen![]()
Toch nog maar een x importeren
ja samequote:Op donderdag 19 februari 2009 00:44 schreef Fallen het volgende:
yeah, hoewel ik nog steeds wel games mis op PSN zoals Braid en Space Giraffe, die wel op XBL te vinden zijn.
En aangezien ik geen Xbox360 heb...
waarom post je hem heel snel dubbel, zo irritantquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Die klapjosti heeft weer eens niks beters te doen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |