quote:
Maar nou heb je wel een post in deze reeks! Goedzo!quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:20 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Vind het niet storend, het zijn screenshots en aangezien de meeste users 50 posts per pagina hebben ingesteld zouden veel users deze screenshot niet gezien hebben, aangezien het één van de laatste posts was op pagina 5. En God of War is gewoon tof.
Ik heb nooit gezegd dat ik Japans praatquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:14 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Hoe heb jij japans geleerd dan gekkenhuis? Of ben je -_-
[..]
Idd cyb! Die eerste beelden vond ik echt super mooiquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:38 schreef Cyberia18 het volgende:
WKS in 2006:
[ afbeelding ]
Why Level 5, why![]()
Die klapjosti heeft weer eens niks beters te doen...quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:49 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
[..]
Maar nou heb je wel een post in deze reeks! Goedzo!
Maar het is een RPG van Level 5quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Idd cyb! Die eerste beelden vond ik echt super mooiMaar dit doet me niet veel..
Zeer zeker het checken waard ja. Het is ook maar een import review maar die dikke 8 staatquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:29 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Maar het is een RPG van Level 5![]()
Instant buy toch
http://kotaku.com/5155591/yakuza-3-demo-out-on-feb-19quote:Ryu Ga Gotoku 3 looks great. Blue Sega skies, hostesses, fisticuffs and tanning salons? Yes. Please. Alas, a Western release may never happen, so this demo might be as close as you get.
Perhaps to celebrate the game receiving a mighty 38/40 (9/10/9/10) in Japanese mag Famitsu, but probably just to drum up a little more interest in the title, Sega have announced that a demo will go live on the Japanese PlayStation Store tomorrow, February 19.
Dark Chroniclequote:Op woensdag 18 februari 2009 18:29 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Maar het is een RPG van Level 5![]()
Instant buy toch
Chinballs op 0:34quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:23 schreef Fallen het volgende:
Vager dan vaag... Noby Boby Boy
http://www.gamersyde.com/stream_10098_en.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |