Vroeger zat jij niet om half drie al zwaar aan de alcoholquote:Op donderdag 2 april 2009 14:33 schreef disjfa het volgende:
Vroeger was de muzien nou eenmaal bezig.
quote:Op donderdag 2 april 2009 14:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Vroeger zat jij niet om half drie al zwaar aan de alcohol
Want?quote:Op donderdag 2 april 2009 14:38 schreef Edwinuss het volgende:
Eigenlijk is het best wel dom als mensen een bedrag overmaken naar iemand die belooft een product op te sturen![]()
Martkplaats etc.
Een beetje vertrouwen hebben in de medemens kan geen kwaad lijkt me zo?quote:Op donderdag 2 april 2009 14:40 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Niet het slimste wat je kan doen denk ik.
Vertrouwen in de medemens is zooo 1994quote:Op donderdag 2 april 2009 14:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Een beetje vertrouwen hebben in de medemens kan geen kwaad lijkt me zo?
ja man.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:58 schreef disjfa het volgende:
[..]
Vertrouwen in de medemens is zooo 1994
Ik lulde met jou mee hoorquote:
Het is natuurlijk veel slimmer om eerst het product te versturen en dan wachten op je geldquote:Op donderdag 2 april 2009 14:40 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Niet het slimste wat je kan doen denk ik.
Wat heb je toch een zwaar leven AQquote:Op donderdag 2 april 2009 15:33 schreef AQuila360 het volgende:
Tentamens zijn over![]()
Paar dagen vrij![]()
Beurs knalt omhoog![]()
Edje is de pijp uit![]()
Het is een mooie dag
Net klaar, we hebben 3 fotos van een ontploffende lamp gemaakt. Fucking vet gewordenquote:Op donderdag 2 april 2009 12:47 schreef Fallen het volgende:
[..]
Vertel, wat is je opdracht?
Ik wil ook weer eens een goede camera en wat meer gaan fotograferen... veel te lang geleden.
picsquote:Op donderdag 2 april 2009 16:28 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Net klaar, we hebben 3 fotos van een ontploffende lamp gemaakt. Fucking vet geworden
Binnenkort is nuquote:
Klinkt interessant!quote:Op donderdag 2 april 2009 16:28 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Net klaar, we hebben 3 fotos van een ontploffende lamp gemaakt. Fucking vet geworden
ALs ik dat nummer wil horen luister ik wel naar de metallica versiequote:
Dat is nu ff achter me he Tain!quote:
Dat leventje lijkt me idd lastiger dan dat van een vriendin van mequote:Op donderdag 2 april 2009 17:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat is nu ff achter me he Tain!
Vandaag is het goed!
Een vriendin van je?quote:Op donderdag 2 april 2009 17:40 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat leventje lijkt me idd lastiger dan dat van een vriendin van me
Nah, dan moet ik zijn gezeik op jou missen.quote:Op donderdag 2 april 2009 17:46 schreef AQuila360 het volgende:
Bart ga je disjfa een ban geven voor zijn SC's praktijken in GAM FEEDBACK ?
Machtsmisbruik doe ik niet aan. Ik doe enkel aan machtsgebruik. Wat heb ik anders aan macht? Zelfde als geld, zonde om het niet uit te geven.quote:Op donderdag 2 april 2009 17:47 schreef disjfa het volgende:
Bart moet zichzelf een keer een ban geven vanwege machtsmisbruik
Kewl!quote:Op donderdag 2 april 2009 17:53 schreef Pettigrew81 het volgende:
Yes sneller binnen dan verwacht
[ afbeelding ]
in Tshirt vorm
Ik moest hem gewoon hebbenquote:
Dude doe niet zo ratterig!quote:
BAN BART!quote:Op donderdag 2 april 2009 17:47 schreef disjfa het volgende:
Bart moet zichzelf een keer een ban geven vanwege machtsmisbruik
Die heeft een minder lastig leven dan jouw zo te lezenquote:
Wijze woorden jij spreekt! Young Padawan!quote:Op donderdag 2 april 2009 19:07 schreef disjfa het volgende:
[..]
Die heeft een minder lastig leven dan jouw zo te lezen
Zombieclan. Laat dode klonen postenquote:Op donderdag 2 april 2009 19:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Misschien kun je ooit chief van the clone army worden!
23 kind alleenquote:Op donderdag 2 april 2009 19:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dude doe niet zo ratterig!
Wat is er met haar dan??!
Hmm... Volgens mij woont Bart in Alkmaar...quote:Op donderdag 2 april 2009 13:47 schreef SocialDisorder het volgende:
[ afbeelding ]
Wehkamp is goed bezig
Ohh dat is wel klote idd voor der! Maar ook dom van der!! Zal wel zo'n breezer zijn geweest toen ofzo..quote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 19:56 schreef Lyzio het volgende:
AQuila gaat naar Rusland!
HAHA weer een stap dichter bij de goot dusquote:Op donderdag 2 april 2009 21:21 schreef Edwinuss het volgende:
Heb begrepen dat ik op korte termijn bij UPC weg moet. GVD.
Da's wel minder... zeker in deze tijd.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:21 schreef Edwinuss het volgende:
Heb begrepen dat ik op korte termijn bij UPC weg moet. GVD.
Op weg naar de goot zeg ik toch al! Of het criminele pad op! Wat me in het geval van Edje helemaal niet zou verbazenquote:Op donderdag 2 april 2009 21:37 schreef Fallen het volgende:
[..]
Da's wel minder... zeker in deze tijd.
En je was ook al van school gekicked toch?
Damn, da's echt wel ff minder... Heb je een tijdelijk contract?
quote:Op donderdag 2 april 2009 21:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ohh dat is wel klote idd voor der! Maar ook dom van der!! Zal wel zo'n breezer zijn geweest toen ofzo..
kzal kijken of ik nog een kloontje heb voor der oke?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |