quote:Op donderdag 2 april 2009 11:18 schreef Reintji het volgende:
En ik had nog wel een kekke TT en Steen!
Ik ga Steen 21 Mei zien hier in Leeuwarden. Ik verwacht er niet veel van, hoor negatieve dingen over z;n optredens.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:18 schreef Reintji het volgende:
En ik had nog wel een kekke TT en Steen!
Je plaatst het zelfquote:
Mogen z'n kloons in vrede met hem rusten...quote:
Feestje bij Fallen!!!quote:Op donderdag 2 april 2009 12:10 schreef Fallen het volgende:
gvd! Het is mooi weer, ik ben bijna jarig en natuurlijk begin ik nu zwaar verkouden te worden....
Een MR ruimte is natuurlijk eigenlijk ook een soort fotostudioquote:Op donderdag 2 april 2009 12:14 schreef lennartb.nl het volgende:
Mooi weer ja, hele dag de donkere fotostudio in
W00t Toen ik 12 had had ik dat zo leuk gevondenquote:Op donderdag 2 april 2009 12:24 schreef Poit het volgende:
HELL FUCKING YEAH!!!!
Limp Bizkit verschijnt in Rock Band
Ja, is goed... ik lig op bed enzo, schenk zelf ff wat in...quote:
Heerlijke ouwe zuurpruim ben je ookquote:Op donderdag 2 april 2009 12:25 schreef disjfa het volgende:
[..]
W00t Toen ik 12 had had ik dat zo leuk gevonden
Deal, ik vermaak me wel met Tempestquote:Op donderdag 2 april 2009 12:26 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja, is goed... ik lig op bed enzo, schenk zelf ff wat in...
euh... hangt van het gefotografeerde object af...quote:Op donderdag 2 april 2009 12:14 schreef lennartb.nl het volgende:
Mooi weer ja, hele dag de donkere fotostudio in
Toen dat uitkwam was je al 30 toch?quote:Op donderdag 2 april 2009 12:25 schreef disjfa het volgende:
[..]
W00t Toen ik 12 had had ik dat zo leuk gevonden
Ik wou het net plaatsenquote:Op donderdag 2 april 2009 12:24 schreef Poit het volgende:
HELL FUCKING YEAH!!!!
neh dit moet echt binnenquote:Op donderdag 2 april 2009 12:28 schreef Fallen het volgende:
[..]
euh... hangt van het gefotografeerde object af...
En anders kan je altijd nog naar buiten verhuizen... dan maar een buiten-rapportage.
Zit die ook in Rockband?quote:Op donderdag 2 april 2009 12:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Heerlijke ouwe zuurpruim ben je ook
Man, nookie meebléren is bijna net zo koning als Stand Alone van Godsmack!! Misschien nog wel koningER!!!
Vertel, wat is je opdracht?quote:
quote:
True dat!quote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 12:24 schreef Poit het volgende:
HELL FUCKING YEAH!!!!
Van mij mag Faith er ook wel inquote:Op donderdag 2 april 2009 12:56 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Maar alleen als Nookie, Break Stuff en Rollin in het pack zitten.
quote:Op donderdag 2 april 2009 13:04 schreef SocialDisorder het volgende:
Trouwens, een nummer dat nog steeds in Rock Band moet komen is Afraid Of Americans van Bowie en Reznor.
Dat sowieso. Ik wil nog dolgraag Closer (ja ik weet dat je dat nummer niet tof mag vinden als NIN-fan, maar het nummer is gewoon awesome), Getting Smaller, The Frail, The Wretched, Mr Self Destruct en Somewhat Damaged spelenquote:Op donderdag 2 april 2009 13:18 schreef Fallen het volgende:
[..]![]()
![]()
Er mag sowieso wel meer NIN beschikbaar komen voor Rock Band....
Zoomen, zoomen, zo mevrouw de Vries, bevalt ie??quote:Op donderdag 2 april 2009 13:47 schreef SocialDisorder het volgende:
[ afbeelding ]
Wehkamp is goed bezig
Wat is er mis met Closer?quote:Op donderdag 2 april 2009 13:35 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ik wil nog dolgraag Closer (ja ik weet dat je dat nummer niet tof mag vinden als NIN-fan, maar het nummer is gewoon awesome), Getting Smaller, The Frail, The Wretched, Mr Self Destruct en Somewhat Damaged spelen
En meer Metallica zou ook welkom zijn. En Electric Six. En Bloodhound Gang. En Golden Earring.
GIVE ME RADAR LOVE DAMMIT!
quote:The morn' that I was born my old man beat up the doctor
He clocked the doctor cause the doctor said I looked like Chewbacca
The doctor said sir you're misled sir which infers you mistook me
I did not mean your lovely wife was shackin' up with a wookie
What I mean is Wolverine is less hairy than your son
He's looks like Chewie Baba Booey Baba Booey and Hong Kong Phooey all in one
To put it mild your new-born child's completely nutty fu-fu lookin'
I'd shove him back into the oven until he is done cookin'
But why's everbody always pickin' on me?
Cause my fifteen year-old cousin has less acne
Ain't brushed them teeth since 1983
Cause you got the grooming habits of a chimpanzee
Cause you're white but you got a nose like Bill Cosby
Why's everbody always pickin' on me?
Always pickin' and rippin' apart poor ol' Jimmy Pop Ali
I got a schnoz like the 'Cos' but there's a lot more wrong with you
So back me up Bill yea and you're ugly too
So what if I brush my teeth with a piece of cheddar cheese
Or where a fish net shirt by Chams with my Sergio Valenti jeans
And my mirror never lies but it always verifies
I got more cheese and pepperoni than a homemade pizza pie
You compare me to a Monchichi but I don't understand
Why I'm scorned like I'm deformed like the Elephant Man
And yea I took my mom to the prom but hey she asked me first
But at least this time I didn't find my date in the back of a hearse
About as popular with the girls with Englebert Humperdink
And that might be 'cause everybody calls me Shrinky Dink
I know I'm known as Polaroid I'm not a total retard
It's cause I'm done in sixty seconds and you'll still want it enlarged
Cause ya wore velour flares until the late Eighties
Cause you run like a girl and sit down to pee
Cause your only school chum was the lunch lady
You took your mom to the prom but still got lucky
Like that episode where Gilligan gets sick of being teased
And he breaks into the Professor's lab and makes some LSD
Peaks freaks and eats the Skipper's brains then beats Ginger with coconuts
As Mr. Howell and Lovey burn alive inside their grass hut
Oh he'll kill again that Gilligan they he should of let him be
And like a postal clerk I'll go beserk if you don't stop teasing me
See the trick is only pick on those that can't do you no harm
Like the drummer from Def Leppard's only got one arm
The drummer from Def Leppard's only got one arm
Cause my fifteen year-old cousin has less acne
Ain't brushed them teeth since 1983
Cause you got the grooming habits of a chimpanzee
Cause you're white but you got a nose like Bill Cosby
Cause ya wore velour flares until the late Eighties
Cause you run like a girl and sit down to pee
Cause your only school chum was the lunch lady
Cause no one likes you monkey boy.
Vroeger zat jij niet om half drie al zwaar aan de alcoholquote:Op donderdag 2 april 2009 14:33 schreef disjfa het volgende:
Vroeger was de muzien nou eenmaal bezig.
quote:Op donderdag 2 april 2009 14:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Vroeger zat jij niet om half drie al zwaar aan de alcohol
Want?quote:Op donderdag 2 april 2009 14:38 schreef Edwinuss het volgende:
Eigenlijk is het best wel dom als mensen een bedrag overmaken naar iemand die belooft een product op te sturen![]()
Martkplaats etc.
Een beetje vertrouwen hebben in de medemens kan geen kwaad lijkt me zo?quote:Op donderdag 2 april 2009 14:40 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Niet het slimste wat je kan doen denk ik.
Vertrouwen in de medemens is zooo 1994quote:Op donderdag 2 april 2009 14:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Een beetje vertrouwen hebben in de medemens kan geen kwaad lijkt me zo?
ja man.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:58 schreef disjfa het volgende:
[..]
Vertrouwen in de medemens is zooo 1994
Ik lulde met jou mee hoorquote:
Het is natuurlijk veel slimmer om eerst het product te versturen en dan wachten op je geldquote:Op donderdag 2 april 2009 14:40 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Niet het slimste wat je kan doen denk ik.
Wat heb je toch een zwaar leven AQquote:Op donderdag 2 april 2009 15:33 schreef AQuila360 het volgende:
Tentamens zijn over![]()
Paar dagen vrij![]()
Beurs knalt omhoog![]()
Edje is de pijp uit![]()
Het is een mooie dag
Net klaar, we hebben 3 fotos van een ontploffende lamp gemaakt. Fucking vet gewordenquote:Op donderdag 2 april 2009 12:47 schreef Fallen het volgende:
[..]
Vertel, wat is je opdracht?
Ik wil ook weer eens een goede camera en wat meer gaan fotograferen... veel te lang geleden.
picsquote:Op donderdag 2 april 2009 16:28 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Net klaar, we hebben 3 fotos van een ontploffende lamp gemaakt. Fucking vet geworden
Binnenkort is nuquote:
Klinkt interessant!quote:Op donderdag 2 april 2009 16:28 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Net klaar, we hebben 3 fotos van een ontploffende lamp gemaakt. Fucking vet geworden
ALs ik dat nummer wil horen luister ik wel naar de metallica versiequote:
Dat is nu ff achter me he Tain!quote:
Dat leventje lijkt me idd lastiger dan dat van een vriendin van mequote:Op donderdag 2 april 2009 17:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat is nu ff achter me he Tain!
Vandaag is het goed!
Een vriendin van je?quote:Op donderdag 2 april 2009 17:40 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat leventje lijkt me idd lastiger dan dat van een vriendin van me
Nah, dan moet ik zijn gezeik op jou missen.quote:Op donderdag 2 april 2009 17:46 schreef AQuila360 het volgende:
Bart ga je disjfa een ban geven voor zijn SC's praktijken in GAM FEEDBACK ?
Machtsmisbruik doe ik niet aan. Ik doe enkel aan machtsgebruik. Wat heb ik anders aan macht? Zelfde als geld, zonde om het niet uit te geven.quote:Op donderdag 2 april 2009 17:47 schreef disjfa het volgende:
Bart moet zichzelf een keer een ban geven vanwege machtsmisbruik
Kewl!quote:Op donderdag 2 april 2009 17:53 schreef Pettigrew81 het volgende:
Yes sneller binnen dan verwacht
[ afbeelding ]
in Tshirt vorm
Ik moest hem gewoon hebbenquote:
Dude doe niet zo ratterig!quote:
BAN BART!quote:Op donderdag 2 april 2009 17:47 schreef disjfa het volgende:
Bart moet zichzelf een keer een ban geven vanwege machtsmisbruik
Die heeft een minder lastig leven dan jouw zo te lezenquote:
Wijze woorden jij spreekt! Young Padawan!quote:Op donderdag 2 april 2009 19:07 schreef disjfa het volgende:
[..]
Die heeft een minder lastig leven dan jouw zo te lezen
Zombieclan. Laat dode klonen postenquote:Op donderdag 2 april 2009 19:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Misschien kun je ooit chief van the clone army worden!
23 kind alleenquote:Op donderdag 2 april 2009 19:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dude doe niet zo ratterig!
Wat is er met haar dan??!
Hmm... Volgens mij woont Bart in Alkmaar...quote:Op donderdag 2 april 2009 13:47 schreef SocialDisorder het volgende:
[ afbeelding ]
Wehkamp is goed bezig
Ohh dat is wel klote idd voor der! Maar ook dom van der!! Zal wel zo'n breezer zijn geweest toen ofzo..quote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 19:56 schreef Lyzio het volgende:
AQuila gaat naar Rusland!
HAHA weer een stap dichter bij de goot dusquote:Op donderdag 2 april 2009 21:21 schreef Edwinuss het volgende:
Heb begrepen dat ik op korte termijn bij UPC weg moet. GVD.
Da's wel minder... zeker in deze tijd.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:21 schreef Edwinuss het volgende:
Heb begrepen dat ik op korte termijn bij UPC weg moet. GVD.
Op weg naar de goot zeg ik toch al! Of het criminele pad op! Wat me in het geval van Edje helemaal niet zou verbazenquote:Op donderdag 2 april 2009 21:37 schreef Fallen het volgende:
[..]
Da's wel minder... zeker in deze tijd.
En je was ook al van school gekicked toch?
Damn, da's echt wel ff minder... Heb je een tijdelijk contract?
quote:Op donderdag 2 april 2009 21:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ohh dat is wel klote idd voor der! Maar ook dom van der!! Zal wel zo'n breezer zijn geweest toen ofzo..
kzal kijken of ik nog een kloontje heb voor der oke?
Hoezo? Ik heb er toch genoeg!quote:
Ik had een halfjaar contract via het uitzendbureau, dit was in Augustus ingegaan en omdat het zo goed ging ben ik meteen naar een andere groep gegaan. Je hebt dat half jaar om je te bewijzen. Dit heb ik ook gedaan.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:37 schreef Fallen het volgende:
[..]
Da's wel minder... zeker in deze tijd.
En je was ook al van school gekicked toch?
Damn, da's echt wel ff minder... Heb je een tijdelijk contract?
Ik doe wat jij doet dude!quote:Op donderdag 2 april 2009 21:41 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik had een halfjaar contract via het uitzendbureau, dit was in Augustus ingegaan en omdat het zo goed ging ben ik meteen naar een andere groep gegaan. Je hebt dat half jaar om je te bewijzen. Dit heb ik ook gedaan.
Maar nu de cijfers wat minder zijn komt er iemand van bovenaf die je er zo uit kickt.
En AQ, je bent echt een stumper.
Dat bedoel ik niet dude!quote:Op donderdag 2 april 2009 21:43 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je baan kwijtraken is heel wat anders dan een dagje leren.
Mafkees.
Hey, doe's lief.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Op weg naar de goot zeg ik toch al! Of het criminele pad op! Wat me in het geval van Edje helemaal niet zou verbazen
Jongens het is een BIjbaantje! Ik heb de laatste 2 jaar ook geen bijbaantje meer gehad!quote:Op donderdag 2 april 2009 21:45 schreef Fallen het volgende:
[..]
Hey, doe's lief.![]()
Een geintje is leuk, maar iemand die z'n baan kwijt aan het raken is hoef je niet verder de grond in te stampen.
Je bent soms best wel een eikel...
Ik ben een vaste bron van goede inkomen kwijt.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jongens het is een BIjbaantje! Ik heb de laatste 2 jaar ook geen bijbaantje meer gehad!
Het is niet zo dat hij zijn BAAN kwijt raakt en daarmee zijn huis!
Ik ben een hoop geld kwijt geraakt met me aandelenquote:Op donderdag 2 april 2009 21:47 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik ben een vaste bron van goede inkomen kwijt.
Die beslissing heb ik al lang genomen, ik zal zeker weer naar school gaanquote:Op donderdag 2 april 2009 21:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ben een hoop geld kwijt geraakt met me aandelen![]()
Het komt beide wel weer goed Edje! Misschien dat je nu wel weer eerder besluit om naar school te gaan? Daar haal je uiteindelijk nog altijd het meeste geld mee op!
Ben je net zo'n kut IT'er als ik?quote:Op donderdag 2 april 2009 21:47 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik ben een vaste bron van goede inkomen kwijt.
1000 per maandquote:Op donderdag 2 april 2009 21:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ben een hoop geld kwijt geraakt met me aandelen![]()
Het komt beide wel weer goed Edje! Misschien dat je nu wel weer eerder besluit om naar school te gaan? Daar haal je uiteindelijk nog altijd het meeste geld mee op! Want die 1000 nu ofzo per maand is wel lekker idd maar ik ken er genoeg die daardoor school hebben laten schieten terwijl je dan later veel meer kunt verdienen!
Oke dat vind ik goed van je Edje!quote:Op donderdag 2 april 2009 21:49 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Die beslissing heb ik al lang genomen, ik zal zeker weer naar school gaan
Als bijbaan SUKKEL!quote:
Ongeveer 1000 dus!quote:
1000 als bijbaan is veel vind ikquote:
Kan nooit wat was dat voor bijbaan en hoeveel uur per week?quote:Op donderdag 2 april 2009 21:53 schreef Tain het volgende:
ik verdiende met mijn bijbaan 10 jaar geleden meer
8 uur in de weekquote:Op donderdag 2 april 2009 21:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kan nooit wat was dat voor bijbaan en hoeveel uur per week?
Ga weg man waar slaat dat op?quote:
Hussilin.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ga weg man waar slaat dat op?
Wat was dat dan?
iets heel simpelsquote:Op donderdag 2 april 2009 21:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat was dat dan?
Ik vind het een vreemd verhaal maar goed!quote:Op donderdag 2 april 2009 21:56 schreef Tain het volgende:
[..]
iets heel simpelskratjes sorteren bij een DC, maar kreeg dubbele bonussen door een overname
hoi AQ, 10 jaar geleden:quote:Op donderdag 2 april 2009 21:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat was dat dan?
Pimp zeker en dan was die ene van 23 bij je in dienstNu snap ik ook waarom je zo met der te doen hebt!
![]()
Kan je best vaak naar de hoeren.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vind het een vreemd verhaal maar goed!
1000 als bijbaantje is fors!
Het is mogelijk Tnquote:Op donderdag 2 april 2009 21:57 schreef Tain het volgende:
[..]
hoi AQ, 10 jaar geleden:
ik: 29-10 =19
zij: 23 - 10 = 13
ben je wel goed bij je hoofd?
Was anders wel special voor jou hoor! Nu je geen werk meer hebt kun je beter maar vast kijken waar de aanbiedingen zijn!!quote:Op donderdag 2 april 2009 22:15 schreef Edwinuss het volgende:
Grappig dat plaatje.
Kom niet meer bij.
quote:Op donderdag 2 april 2009 22:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Was anders wel special voor jou hoor! Nu je geen werk meer hebt kun je beter maar vast kijken waar de aanbiedingen zijn!!
8*4=32quote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 22:33 schreef koei het volgende:
[..]
8*4=32
1000/32= ¤ 31,25 per uur.
Ik denk dat je de enige bent die het gelooft Tain. Zeker aangezien tien jaar geleden alles nog in guldens ging en je nevernooit 70 gulden per uur kreeg als orderpicker op een DC. Mijn baas zit op de 28 euro per uur en dat is voor ongeschoold werk erg veel.
Ik heb ooit een bijbaantje gehad waarbij ik een vast bedrag kreeg om de klus te doen. Ze hadden alleen de benodigde tijd nogal ruim ingeschat, waardoor ik 3000 gulden voor nog geen tien uurtjes werk kreegBeste baantje ooit! Vooral omdat ik het thuis kon doen op een moment dat mij uit kwam.
huidige inflatiequote:Op donderdag 2 april 2009 22:43 schreef Tain het volgende:
[..]
ik kreeg voor 8 uur per week betaald en werkte uiteindelijk 6 uur voor voor 1800 gulden per maand
is ie ook werkloos ja?quote:Op donderdag 2 april 2009 22:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Was anders wel special voor jou hoor! Nu je geen werk meer hebt kun je beter maar vast kijken waar de aanbiedingen zijn!!
strike backquote:Op donderdag 2 april 2009 23:18 schreef Edwinuss het volgende:
Doet me denken aan die film.
Jay and silent Bob.
Hier ben ik lief!!quote:
Als jij maar gewoon een broek aan doet!!!quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:53 schreef disjfa het volgende:
Ik hoorde dat het vandaag rokjesdag was. Fijne rokjesdag iedereen!
[ afbeelding ]
Disjfa in kilt... dat zou hem nog verdomde goed staan ook volgens mijquote:Op vrijdag 3 april 2009 08:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Als jij maar gewoon een broek aan doet!!!
gelukkig doen ze er hier niks op uit.quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:53 schreef disjfa het volgende:
Ik hoorde dat het vandaag rokjesdag was. Fijne rokjesdag iedereen!
[ afbeelding ]
Indeedquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Disjfa in kilt... dat zou hem nog verdomde goed staan ook volgens mij
Rokjesdagquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:29 schreef disjfa het volgende:
Borsten doen er niet aan toe op rokjesdag edje. Even je prioriteiten recht zetten.
een rokje zonder inhoud is anders niet zo bijzonder hoorquote:
Jij bent negatief edje. hier ga ik niet op in.quote:
een kennis van me heeft dat ook ontdekt, en ipv vrijgezel te blijven, heeft ze nu elke week een anderquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:23 schreef SummerBreeze het volgende:
Ik heb gewoon een broek aan, rokjesdag of niet.
maar ter compensatie heb ik wel een iets te laag uitgesneden shirtje aan. Mannen denken ineens dat ze 30 cm lager moeten kijken om me in mijn ogen te kijken.
Best wel leuk om de mannen het hoofd op hol te brengen
Ben jij een neger en een kaptijnquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:45 schreef disjfa het volgende:
Kaptijn charismaloos komt weer binnen hoorRare neger.
Nee, maar dat gaf ik ook nergens aanquote:
Ohh dat dacht ikquote:
Niemand?quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:40 schreef Fallen het volgende:
Goedemorgen....
Neem een stukje!![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Post een pic van jezel in een rokje juichend dat je jarig bent en ik feliciteer je wel hoor.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:06 schreef Fallen het volgende:
[..]
Damn, ziek zijn op je verjaardag is al niet tof, maar als de rest je gewoon negeert...
En van Fallen in een rokje wel?quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:11 schreef disjfa het volgende:
[..]
Post een pic van jezel in een rokje juichend dat je jarig bent en ik feliciteer je wel hoor.
Als je een ouwe taart post word ik niet warm of koud.
Nee jij bent raar.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:14 schreef Lyzio het volgende:
[..]
En van Fallen in een rokje wel?Rare man ben je.
Nee JIJ bent raar. Nee JIJ bent raar. Echt niet, JIJ bent raar. Kleuter!!quote:
En jij bent altijd net wat raarder dan mij!quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:17 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Nee JIJ bent raar. Nee JIJ bent raar. Echt niet, JIJ bent raar. Kleuter!!
sorry ik ben nog aan het werkquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:06 schreef Fallen het volgende:
[..]
Niemand?
Damn, ziek zijn op je verjaardag is al niet tof, maar als de rest je gewoon negeert...
Ik verlaag me niet tot dit niveau disjfa!quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:18 schreef disjfa het volgende:
[..]
En jij bent altijd net wat raarder dan mij!
Ha
je vorige post was anders zelfs voor deze sc een dieptepunt qua niveau.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:21 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik verlaag me niet tot dit niveau disjfa!
DUDE!!!quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:40 schreef Fallen het volgende:
Goedemorgen....
Neem een stukje!![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Nee jij gefeliciteerd Lyzquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:36 schreef Lyzio het volgende:
Ohja, gefeliciteerd nog FallenBeterschap ook. Wegpinten die koorts!
Ik hou je niet tegenquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:39 schreef disjfa het volgende:
[..]
Nee jij gefeliciteerd Lyz
ja hoor, ik kan dit dagen volhouden
Nee dat is rampzalig, ik doelde meer hier opquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:29 schreef Lyzio het volgende:
Dat mijn koffie op was? Ik vind dat toch essentiële informatie.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:17 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Nee JIJ bent raar. Nee JIJ bent raar. Echt niet, JIJ bent raar. Kleuter!!
Had ik al gezegd dat ik klaar ben met werken en de hele middag en avond van de zon kan genietenquote:
Het was al middag hoor toen je dat postequote:Op vrijdag 3 april 2009 12:46 schreef lennartb.nl het volgende:
Gefeliciteerd Fallen, en een goede morgen!
Nieteswaar!quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:47 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Het was al middag hoor toen je dat poste
vrijdag 3 april 2009 12:46 na 12:00 is het hier gewoon middag. MIsschien een gebruik dat alleen in het oosten gedaan wordt, dan biedt ik nu mijn excuses aan.quote:
Als ik net wakker ben blijft het nog 1 a 2 uur ochtend vind ik!quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:51 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
vrijdag 3 april 2009 12:46 na 12:00 is het hier gewoon middag. MIsschien een gebruik dat alleen in het oosten gedaan wordt, dan biedt ik nu mijn excuses aan.
Wat je vind mag je naar de politie brengen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:56 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Als ik net wakker ben blijft het nog 1 a 2 uur ochtend vind ik!
Tja dat is het voordeel van werk hebbenquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:56 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Als ik net wakker ben blijft het nog 1 a 2 uur ochtend vind ik!
en toch zijn er delen van de dag die ik liever niet meemaak. Zoals het hele opstaan, douchen, wakker worden gebeuren.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:26 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Tja dat is het voordeel van werk hebbenje heb A. een inkomen en B. je maakt veel meer van de dag mee
Daar heb ik het over het algemeen geen probleem mee hoorquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:34 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
en toch zijn er delen van de dag die ik liever niet meemaak. Zoals het hele opstaan, douchen, wakker worden gebeuren.
Ben je chronisch manisch optimistisch ofzo?quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:39 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Daar heb ik het over het algemeen geen probleem mee hoor
Nou, hier is het systeemplafond maar grijsquote:
hier is het wit.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou, hier is het systeemplafond maar grijs
In je ivoren toren waar macht een belangrijke rol speelt. Macht heeft weinig kleur anders dan saai grijs!quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou, hier is het systeemplafond maar grijs
Je bedoelt in een oude garage van een Nissan-dealer waar een kantoortje is ingebouwd tegen zo laag mogelijke kosten, van waaruit we 25 monteurs aansturen? Ivoren torenquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:55 schreef disjfa het volgende:
[..]
In je ivoren toren waar macht een belangrijke rol speelt. Macht heeft weinig kleur anders dan saai grijs!
BART zit idd in zo'n hele hoge ivoren toren! Vandaar uit maakt die ons het leven zuur met zijn mod powers!quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:55 schreef disjfa het volgende:
[..]
In je ivoren toren waar macht een belangrijke rol speelt. Macht heeft weinig kleur anders dan saai grijs!
ik kan er weinig aan doen dat jij dat als jouw machtsbasis verkiest. Ik zou zelf een kleurrijkere omgeving hebben opgezicht. Maar iedereen zijn plezier.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Je bedoelt in een oude garage van een Nissan-dealer waar een kantoortje is ingebouwd tegen zo laag mogelijke kosten, van waaruit we 25 monteurs aansturen? Ivoren toren
Hij heeft het natuurlijk niet over je bijbaan, maar over je fulltime baan mij Fok!quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Je bedoelt in een oude garage van een Nissan-dealer waar een kantoortje is ingebouwd tegen zo laag mogelijke kosten, van waaruit we 25 monteurs aansturen? Ivoren toren
"Ik heb nu geen tijd, maar als u uw privénummer even geeft dan bel ik u vanavond even terug." werkt over het algemeen beterquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:55 schreef Pettigrew81 het volgende:
Jemig net een telefoontje gehad
Een man van buitenlandse afkomst (mag ik iedergeval hopen voor hem) vroeg mij of ik de eigenaar van de woning was. Ik zeg nee maar mijn vader is in achtertuin, ik kan hem wel ff halen.
Dus hij vraagt nog u bent de zoon van blablabla.. Ik zag ja..
begint hij een verkoopspraatje van hier tot tokyo. Ik moet hem gewoon onderbreken om hem te herinderen aan het feit dat niet ik maar mijn vader zulke beslissingen neemt. Dus hij vraag of hij mijn vader kan spreken. Ik zeg: ok ik haal hem ff uit de achtertuin. Krijg ik ineens de vraag: hoelaat verwacht u uw vader hier? Dus ik herhaal nog een keer die zin, weer zelfde opmerking. IK was al geirriteerd door het verloop van het gesprek en toen zei ik dus: u weet hopelijk toch wel wat een achtertuin is... die ligt aan de achterkant van een woning. Hij kan hier binnen 1 minuut zijn. Hij zegt ok. Ik ligt mijn vader kort in. Hij wil niks weten. Dus ik ga terug: mijn vader is niet geinterreseerd. Gaat hij zeuren over hoe goedkoop ze zijn (ik weet ook wel waarom ze dat zijn, maar dat is ander verhaal) en toen kapte ik af met de magische zin: mijn vader is net overgestapt. Dan hangen ze binnen 3 sec op
Maar ik heb helemaal geen toegang tot het torentjequote:Op vrijdag 3 april 2009 14:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
BART zit idd in zo'n hele hoge ivoren toren! Vandaar uit maakt die ons het leven zuur met zijn mod powers!
Ik zat in een mooie toren in Alkmaar. Maar toen werden we strategisch verhuisd naar Westknollendam. Ik had geen keusquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:04 schreef disjfa het volgende:
[..]
ik kan er weinig aan doen dat jij dat als jouw machtsbasis verkiest. Ik zou zelf een kleurrijkere omgeving hebben opgezicht. Maar iedereen zijn plezier.
Oh, die baanquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:04 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Hij heeft het natuurlijk niet over je bijbaan, maar over je fulltime baan mij Fok!
Nu heb je AQuilaquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:18 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik zat in een mooie toren in Alkmaar. Maar toen werden we strategisch verhuisd naar Westknollendam. Ik had geen kneus
Tip: zeg dat je bij de Nuon werkt en personeelskorting krijgt. Doe ik ook altijd, ben je gelijk van ze af. In mijn geval is het nog waar ook natuurlijkquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:55 schreef Pettigrew81 het volgende:
Jemig net een telefoontje gehad
Een man van buitenlandse afkomst (mag ik iedergeval hopen voor hem) vroeg mij of ik de eigenaar van de woning was. Ik zeg nee maar mijn vader is in achtertuin, ik kan hem wel ff halen.
Dus hij vraagt nog u bent de zoon van blablabla.. Ik zag ja..
begint hij een verkoopspraatje van hier tot tokyo. Ik moet hem gewoon onderbreken om hem te herinderen aan het feit dat niet ik maar mijn vader zulke beslissingen neemt. Dus hij vraag of hij mijn vader kan spreken. Ik zeg: ok ik haal hem ff uit de achtertuin. Krijg ik ineens de vraag: hoelaat verwacht u uw vader hier? Dus ik herhaal nog een keer die zin, weer zelfde opmerking. IK was al geirriteerd door het verloop van het gesprek en toen zei ik dus: u weet hopelijk toch wel wat een achtertuin is... die ligt aan de achterkant van een woning. Hij kan hier binnen 1 minuut zijn. Hij zegt ok. Ik ligt mijn vader kort in. Hij wil niks weten. Dus ik ga terug: mijn vader is niet geinterreseerd. Gaat hij zeuren over hoe goedkoop ze zijn (ik weet ook wel waarom ze dat zijn, maar dat is ander verhaal) en toen kapte ik af met de magische zin: mijn vader is net overgestapt. Dan hangen ze binnen 3 sec op
quote:
Prima ideequote:Op vrijdag 3 april 2009 17:19 schreef Poit het volgende:
Zo, kom net van het terras af
Teveel zon is niet goed voor deze lieve poit
Maar jongens en meisjes, wat vinden jullie van het voorstel om zaterdag over 2 weken, te weten 25 april bij mij in het pittoreske gouda, een kleine Rockband/SC meet te houden?
Rockband en benodigdheden plus een halve koelkast met AH bier worden door mij geregeld, inclusief een aantal slaapplaatsen. Overige materialen worden verwacht door de bezoeker meegenomen te worden. Cadeautjes zijn altijd welkom, vooral als het jong, geil, vrouwelijk, naakt is én uit een taart springt
Geďnteresseerde mogen mij een PM sturen.
Awesome en ik zou zeker komen, ware het niet dat ik dan een zwaar heerschende, rockende, bouncende en dope housewarmingpartay geef. Dus....quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:19 schreef Poit het volgende:
Zo, kom net van het terras af
Teveel zon is niet goed voor deze lieve poit
Maar jongens en meisjes, wat vinden jullie van het voorstel om zaterdag over 2 weken, te weten 25 april bij mij in het pittoreske gouda, een kleine Rockband/SC meet te houden?
Rockband en benodigdheden plus een halve koelkast met AH bier worden door mij geregeld, inclusief een aantal slaapplaatsen. Overige materialen worden verwacht door de bezoeker meegenomen te worden. Cadeautjes zijn altijd welkom, vooral als het jong, geil, vrouwelijk, naakt is én uit een taart springt
Geďnteresseerde mogen mij een PM sturen.
Oeh, dan moet ik gewoon even een andere datum zoeken natuurlijkquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:35 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Awesome en ik zou zeker komen, ware het niet dat ik dan een zwaar heerschende, rockende, bouncende en dope housewarmingpartay geef. Dus....
Zekur!!!quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:36 schreef SocialDisorder het volgende:
Owh en Poit: Zwaar metaal in screens en art van Brütal Legend
Deze game wordt zo awesome.
Het wordt sowieso een zaterdag, moet zelf ook werken natuurlijk, moet ook even kieken met eventuele koopzondagenquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:46 schreef Pettigrew81 het volgende:
Als je de zaterdag aanhoud vind ik het primaik moet wel tot half 7 werken, maar kan dan mooi die kant opkomen, zondag's toch vriij
en ik blijf nog wel ff oefenen
Oeh, Brusselquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:50 schreef lennartb.nl het volgende:
25apr kan ik ook niet, dan zit ik in brussel
Heel Brussel is een NO GO AREAquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:54 schreef koei het volgende:
[..]
Oeh, Brusselcheck mijn blog voor tips waar je wel en niet heen moet
Heerlijk inderdaad.quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:15 schreef lennartb.nl het volgende:
Om deze tijd is t zelfs nog heerlijk in een tshirt buiten
Doe dat maar Edje!quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:28 schreef Edwinuss het volgende:
Ga maar ff wat GTA online spelen, kijken of dat wat is.
Hoe is je lang verdiende weekend ?quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Doe dat maar Edje!
Vergeet niet een kaartje te sturen !
Lang en verdiend!quote:
ik ben er nog steedsquote:Op zaterdag 4 april 2009 00:40 schreef Edwinuss het volgende:
Waar was je dan gangster ?
Fok op je mobiel ?quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:45 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
ik ben er nog steedsin hengelo. Missschien zo maar naar andere kroeg.
pokeren is gewoon leuk. Maar dan wel in privé sfeer. Ik heb niks met casino's. Black jack is anders ook leukquote:Op zaterdag 4 april 2009 01:40 schreef koei het volgende:
Ik ben 3e geworden bij een pokertournooi met verder alleen maar mannenEn dat terwijl het de eerste keer was dat ik het echt speelde
Ging het eerste rondje al meteen all-in (iemand anders ging, dus ik ging mee) en won vervolgens met een flush waarna niemand mijn verhaal nog geloofde
Maar het was wel erg leuk! Ik vond het pokeren zelfs leuker dan mijn gewoonlijke favoriet roulette
Toffe muziekquote:
Niet veel beter ben ik bang voor, grijsquote:Op zaterdag 4 april 2009 12:55 schreef Edwinuss het volgende:
Goedemiddag.
Het is hier grijs in Leeuwarden. Hoe is het weer in de rest van Nederland ?
Alkmaar zelfde.quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:55 schreef Edwinuss het volgende:
Goedemiddag.
Het is hier grijs in Leeuwarden. Hoe is het weer in de rest van Nederland ?
Dan moet ie dat zeggen.quote:
Jij geilt er gewoon op om een topic vol te makenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |