Ik was ook eerst voorzitter van zijn fanclub! Maar na het Fok! debacle ben ik opgestapt!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:08 schreef RitseB het volgende:
[..]
had eigenlijk niet anders verwacht
Dit is niet echt de plek ervoor, maar ik ben in een toffe buiquote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:24 schreef TheStar het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die EA Games actie van het 4 jarig bestaan, heb een email gestuurd omdat ik gewonnen had, maar daarna niets meer gehoord, ook geen bevestiging oid dat mn mailtje is ontvangen.
Lastig idd Spanky!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:07 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Zo en nu weer ontopic, dus offtopic!
Ik kijk net naar mn icoontje, en ik denk: "nee, ik wil een nieuwe"!
Alleen weet ik dus niet van wat... Ik heb gewoon niets waar ik nu echt helemaal hyped over ben, behalve natuurlijk over Roy en Aquila, maar dat spreekt voor zich... Misschien een zombie van Left4Dead ofzo? Toch nog iets met de Duke? Iets met commander Keen of de originele Doom? HELP!!!!11
Iets van The Velvet Express misschien?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:07 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dit is niet echt de plek ervoor, maar ik ben in een toffe bui(voornamelijk omdat ik in de bieb zit en zou moeten studeren maar keihard aan het soggen ben)
Je mailtje is binnengekomen, en is doorgegeven aan EA, want zij zouden het prijspakket verstrekkenHet is niet ongebruikelijk dat het zo lang duurt, maar als er over een paar weekjes nog steeds niet is mail ons dan even (of PM kan ook), dan gaan we er ff achter aan
Voorlopig zou ik me nog geen zorgen maken!
Zo en nu weer ontopic, dus offtopic!
Ik kijk net naar mn icoontje, en ik denk: "nee, ik wil een nieuwe"!
Alleen weet ik dus niet van wat... Ik heb gewoon niets waar ik nu echt helemaal hyped over ben, behalve natuurlijk over Roy en Aquila, maar dat spreekt voor zich... Misschien een zombie van Left4Dead ofzo? Toch nog iets met de Duke? Iets met commander Keen of de originele Doom? HELP!!!!11
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:23 schreef AQuila360 het volgende:
Is het mogelijk dat ik die dan kan krijgen?
Dat bespreek ik liever met een ERquote:
Oh je bent er zo een. In natura met de baasquote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat bespreek ik liever met een ER
Tja, het is wel een beetje raar maar wat mij betreft kan het gewoon. Ik zal het even gaan bespreken met de andere ER's, maar ik zie geen reden waarom het niet zou kunnen. Het zijn rkatiers prijzen, wat hij ermee wil doen is ons om het evenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:23 schreef AQuila360 het volgende:
Nog even over die prijs van het 4jarige bestaan! Rkatier had ook 3 games gewonnen voor op de 360 maar hij hoeft ze niet meer zei die!
Oke dan horen we het wel! Moet ik alvast mijn adres PMén of hoe werkt dat?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:28 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Tja, het is wel een beetje raar maar wat mij betreft kan het gewoon. Ik zal het even gaan bespreken met de andere ER's, maar ik zie geen reden waarom het niet zou kunnen. Het zijn rkatiers prijzen, wat hij ermee wil doen is ons om het even(zolang ie ze maar niet verkoopt, daar worden we minder blij van)
Ga ik even naar me werk toe, kom ik kapot terug. Zie ik dit. Je wordt bedankt.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:23 schreef AQuila360 het volgende:
Nog even over die prijs van het 4jarige bestaan! Rkatier had ook 3 games gewonnen voor op de 360 maar hij hoeft ze niet meer zei die!
Haphapquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:26 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ga ik even naar me werk toe, kom ik kapot terug. Zie ik dit. Je wordt bedankt.
NATUURLIJK WIL IK DE GAMES GEWOON ZELF ONTVANGEN.
Wat een fucking triest mannetje ben je
Even voor de duidelijkheid ik ben HIER NIET VAN OP DE HOOGTE!! EN IK WIL DE GAMES GEWOON ZELF ONTVANGEN WAT AQuila ook loopt te janken.
En als het zo is dan kun je toch bewijzen AQuila, want zover ik weet kun je niets laten zien wat aantoont dat ik ooit zoiets beweerd heb. Omdat ik dat namelijk nooit gedaan heb.
Ik was al behoorlijk gaar toen ik thuis kwam, maar buiten dat feit om moet hij niet denken dat hij maar overal geintjes over kan maken. Ik zag het gisteren niet hoor.quote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:26 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ga ik even naar me werk toe, kom ik kapot terug. Zie ik dit. Je wordt bedankt.
NATUURLIJK WIL IK DE GAMES GEWOON ZELF ONTVANGEN.
Wat een fucking triest mannetje ben je
Even voor de duidelijkheid ik ben HIER NIET VAN OP DE HOOGTE!! EN IK WIL DE GAMES GEWOON ZELF ONTVANGEN WAT AQuila ook loopt te janken.
En als het zo is dan kun je toch bewijzen AQuila, want zover ik weet kun je niets laten zien wat aantoont dat ik ooit zoiets beweerd heb. Omdat ik dat namelijk nooit gedaan heb.
Je liegt, je bedriegt en je post nooit een serieuze repliequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]Je reactie is nog veel toffer als ik gehoopt had
![]()
Ik probeer dat te verbeteren Disjfa! Geef toe dat ik minder onzin in het 360 topic neer pleur!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:05 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je liegt, je bedriegt en je post nooit een serieuze replieJe voegt zoveel toe
Kun jij hier geen tips doorgeven over aandelenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:15 schreef SummerBreeze het volgende:
Ik geloof dat ik ziek ben. Ik heb zowaar zin in mijn werk....
Je bent de enige die dat merktquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik probeer dat te verbeteren Disjfa!
Dat is niet eerlijkquote:
vanwege je raketbrandstofbommenbouwerbaan?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:47 schreef Rossdale het volgende:
Rustig maar Rkatier, denk je echt dat we zomaar de games aan iemand anders zouden geven?
Oh en ik kan nu dikke matties worden met Poit! Ik heb sinds gister ook ontslag genomenNog twee maandjes te gaan and counting.
Het leven is niet eerlijk "ik doe mijn best" fanboyquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat is niet eerlijkIk doe mijn best
Zoals ik eerder al aangaf kan ik geen tips geven, ook al zou ik het mogen. We hebben hier geen voorinformatie. Bovendien werk ik op de afdeling functioneel beheer en ik heb dus de ballen verstand van beleggen...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kun jij hier geen tips doorgeven over aandelenOf dat mag zeker ook niet?
Oke jammerquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:51 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Zoals ik eerder al aangaf kan ik geen tips geven, ook al zou ik het mogen. We hebben hier geen voorinformatie. Bovendien werk ik op de afdeling functioneel beheer en ik heb dus de ballen verstand van beleggen...
Ik ben geen fanboy! Nooit geweest ook!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:40 schreef disjfa het volgende:
[..]
Het leven is niet eerlijk "ik doe mijn best" fanboy
Ah! Dus kjevo is weer een nieuwekloon van jequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ben geen fanboy! Nooit geweest ook!
kansloos topic trouwensquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:10 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ah! Dus kjevo is weer een nieuwekloon van je
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:10 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ah! Dus kjevo is weer een nieuwekloon van je
Deze is wel leuk bedacht dat moet ik je nageven!quote:
iddquote:
Hell yesquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:20 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
vanwege je raketbrandstofbommenbouwerbaan?
Omdat ik gisteren mijn nieuwe contract pas thuis kreegquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:02 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
waarom heb je gisteren dan pas ontslag genomen?
Blijft mooi je reactiequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:38 schreef Rkatier het volgende:
Gisteren was uberhaupt al een van mijn waardeloze dagen ooit![]()
Eerst laat ik bij de apotheek de kraan iets te warm worden waardoor heel veel dosetjes de binnenkant van smelten![]()
[ afbeelding ]
Daarna bij 2de werk bleef het werk maar komen, ik werd knettergek.
Dus toen ik om 12 uur thuis kwam dacht ik ff nog op fok kijken, kan nooit zo erg meer zijn. Zag ik het 'verhaal' van AQuila. Dus kun ik toch nog lekker afreageren ik hield me nog behoorlijk in, het had veel erger kunnen worden, maar dan was het toch wel geedit/verwijderd hehe
Maar jij hebt al een nieuwe baanquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:47 schreef Rossdale het volgende:
Rustig maar Rkatier, denk je echt dat we zomaar de games aan iemand anders zouden geven?
Oh en ik kan nu dikke matties worden met Poit! Ik heb sinds gister ook ontslag genomenNog twee maandjes te gaan and counting.
Hartelijk lachen heb ik gedaan.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:07 schreef SummerBreeze het volgende:
Voor wie eens hartelijk wil lachen:
Zaken gedaan met een randdebiel
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:50 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hartelijk lachen heb ik gedaan.
QFTquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:50 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hartelijk lachen heb ik gedaan.
Mijn dank is dan ook zeer groot.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:33 schreef SummerBreeze het volgende:
Ik ben blij dat ik jullie indirect heb kunnen vermaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |