quote:Admiraal_Anaal, 27 jaar, Hagenees en houd me vooral bezig met werken, sport, computers, uitgaan, uit eten, bios en fok!
quote:Elegy, man 27 jaar, import bewoner van Den Haag. Doet werk waar hij niet voor opgeleid is maar heeft er wel een Polo'tje bij.Voor verder info zie signature en fotoboek
quote:jna. Man 20 jaar. Woon al heel m'n leven in Den Haag, verder studeer ik Media & Entertainment Management. Ik kan Woody Woodpecker nadoen en m'n hobby is punniken
quote:Chiquitina, 25 jaar, op en top vrouw, geimporteerde vlaming, werkt in ICT, trefwoorden zijn koken, reptielen, uitgaan (hoewel dat tijdelijk minder is), shoppen, en af en toe wat sport
quote:AirwiN, import Hagenaar die zich vooral thuis voelt op het zand!
quote:Atreidez, 30 jaar, rasechte Scheveninger, ICT'r werkend in Delft, gek op F1, dieren, (live)muziek, games, sitcoms en films
quote:Addict89, 19 , vrouw, woonachtig in een dorpje bij Hilversum. Student Rechten, houdt van shoppen en verslaafd aan series.
quote:CaLeX bijna 25 jaar pud mannetje, geboren en getogen Hagenees, werkzaam bij een op en top Haags bedrijf (HTM)
quote:RATMEN, 30, man, woont in zijn paleisje in Bezuidenhout, werkt als Inkoop Manager maar besteed het grootste deel van zijn tijd aan acteren. Speelt bij diverse gezelschappen, maar maakt ook onderdeel uit van een cabaretduo. Nog even en dan wordt acteren zijn fulltime vak.
quote:Jill-RMC, vrouw, 23 jaar, werkt en woont op Scheveningen, gaat graag naar concerten, kijkt redelijk veel series en is goed in het uitvoeren van foute ideeën die wonder boven wonder meestal goed uitpakken
quote:Zeemonster, ... jaar, ik woon in de zee en als je daar gaat zwemmen bijt ik in je billen
quote:m@x.....tja is gewoon m@x. Op en top een dame met feministische trekjes uit Rijswijk, waar ze natuurlijk ook niets aan kan doen
quote:Yoni: 28 jarige import Hagenaar, woonachtig in Bouwlust. De vrouw die de regel bevestigt: ofwel eentje die wel kan autorijden en verstand heeft van computers. Passies: fotografie en muziek, wat perfect gecombineerd wordt in haar vrijwilligerswerk voor 3voor12 Den Haag.
quote:4-elements: 24 jaar. Ze krijgen hem maar niet weg uit Moerwijk. Werkt in Rijswijk waar hij veel op een toetsenbord ramt. Kan het vijfde element maar niet vinden...
quote:Zotheid: Hagenaar aan het plein. Zo goed als 20 jaar. Houd van muziek en loopt vaak hard door onze mooie stad. Kijkt uit naar de CPC en is daarnaast dringend op zoek naar een baan...
quote:2Mini: Klein irritant Surinaams/ Javaans mannetje van een jaar of 20. Loopt rond in het Regentessekwartier en probeert nog steeds een papiertje te vangen.
quote:petre86 mannetje van 22 jaar oud, student met bijbaan, woont in het oude centrum/randje schilderswijk. Muziek, lezen, computeren, vrijwilligerswerk, discussiëren, FOK!ken en fotograferen zijn steekwoorden.
quote:Walter-Ego, 26-jarige man(netje), TU bouwkunde en werkzaam als assistent ontwerper bij een architectenbureau in A'dam. Daarnaast ernstig concertverslaafd (rock'n'roll, psychobilly, punk, ska), gek op oldtimers en rasechte speedfreak.
quote:tripack: Hagenees met plannen om te verhuizen, woont nu in Rustenburg-Oostbroek en studeert . Verdere hobby's lezen, muziek luisteren, fok!en. Heeft zijn soulmate gevonden
quote:Becky, vrouw, 29, import Hagenaar, ambtenaar, doe aan snowboarden, tennis en squash. Wijn, bier, klussen en fotografie zijn hobbies naast regelmatig in de kroeg hangen en soms cultureel doen.
quote:MissMSX: Import (oorspronkelijk Zwijndrechtenaar). Gezworen nooit in Den Haag te gaan wonen, maar dat doe ik ondertussen toch al bijna 2 jaar wel (liefde overwint alles) En nu moet toegeven dat ik het hier toch wel erg leuk vind
. Verder ben ik een enorme Japanofiel en rasluiaard (in willekeurige volgorde).
quote:Charisma: creabea met sieraden en ook klus-vrouw ! nu BZH maar afkomstig van Scheveningen, daar 13 jaar gewoond en nog steeds verslaafd aan strand en zon...
zomers bakken op mijn ligbed in de achtertuin ...leeftijd ? mogen jullie raden
quote:Chiquitina 6 januari
Conekiller 8 januari
Becky27 16 januari
Airwin 10 februari
CaleX 27 februari
Admiraal_Anaal 13 maart
Charisma 1april
Atreidez 4 april
petre86 27 april
m@x 12 mei
Addict89 21 mei
Yoni 25 juni
XL 22 juli
jna 2 Augustus
Jill-RMC 6 augustus
ook_gek 22 augustus
2Mini 08 september
Ratmen 3 november
winterapfel 17 december
Huppelei 21 december
Elegy 31 december
Zo ken ik je weerquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:07 schreef zeemonster het volgende:
Tweede en god wat ben ik een kluns... Ik ben de dorpels hier aan het verven en heb iedereen inclusief hond bedreigd om er niet op te gaan staan....
Vervolgens sta ik er zelf doodleuk op
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:07 schreef zeemonster het volgende:
Tweede en god wat ben ik een kluns... Ik ben de dorpels hier aan het verven en heb iedereen inclusief hond bedreigd om er niet op te gaan staan....
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:07 schreef zeemonster het volgende:
Mwehehehehequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:07 schreef zeemonster het volgende:
Hee houd je op want het kan zomaar gebeuren met mij !!!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:49 schreef Elegy het volgende:
...en toen viel er een zak suiker op je drempels...
...of er komt ineens een grote wolk saharazand binnenwaaienquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:52 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Hee houd je op want het kan zomaar gebeuren met mij !!!
Nou, ga er dan zelf maar nog een keer op staanquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:02 schreef zeemonster het volgende:
Dat is zelfs voor mij heel lastig om voor elkaar te krijgen
Jij gunt iemand ook wel wat he....quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:53 schreef Elegy het volgende:
[..]
...of er komt ineens een grote wolk saharazand binnenwaaien
Haha nee alsjeblieft , heb hem net opnieuw zitten verven , ben er nu wel klaar meequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:03 schreef m@x het volgende:
[..]
Nou, ga er dan zelf maar nog een keer op staan
Ga uit van het ergste, dan kan het alleen maar meevallenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:04 schreef soapie het volgende:
[..]
Jij gunt iemand ook wel wat he....
Zou wel willen maar me meisje is zaterdag jarig dus heb ik andere dingen te doenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:07 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Haha nee alsjeblieft , heb hem net opnieuw zitten verven , ben er nu wel klaar mee.
En met mijzelf schoonmaken ook , ik kan niet netjes verven ..
Gaan er nog mensen naar Beatstad eigenlijk ? Ik twijfel nog steeds , overdag vier ik namelijk de verjaardag van mijn dochtertje.
Ikkequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:07 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Gaan er nog mensen naar Beatstad eigenlijk ?
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:13 schreef Atreidez het volgende:
http://www.beatstad.nl/
Soms is het zo makkelijk
[insert blont smilie]quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:22 schreef becky27 het volgende:
kom ook op tv!!! ben van het weekend geinterviewd door Yvon Jaspers........en een heule domme opmerking gemaakt
Wie weet joh, soms kunnen domme opmerkingen heel goed uitpakkenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:22 schreef becky27 het volgende:
kom ook op tv!!! ben van het weekend geinterviewd door Yvon Jaspers........en een heule domme opmerking gemaakt
dat hopen we dan maar, ach ja, ze knippen en plakken er toch op los en als ik nu een goede fles wijn naar de redactie stuur................quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:27 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Wie weet joh, soms kunnen domme opmerkingen heel goed uitpakken
Ja, voor je t weet zit je bij De Wereld Draait Door en kent heel nederland jequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:27 schreef zeemonster het volgende:
Wie weet joh, soms kunnen domme opmerkingen heel goed uitpakken
Klopt. Hij bleef maar op rood.. toen zag ik dat groen mannetje begont te knipperen.. kwam die fokking randstadrail.. sprong het mannetje weer aan.. grrrr!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:48 schreef Atreidez het volgende:
Echt het irritantste kruispunt van de hele loosduinse weg, misschien wel van heel Den Haag
[..]
Ja, voor je t weet zit je bij De Wereld Draait Door en kent heel nederland je
Beterschap!quote:
sterktequote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:35 schreef melanie_the_miss het volgende:
ik ben weer eens ziek.
Ik heb hier een hele berg kiwi'squote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:45 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Krijg ik nu kiwi;s?
[ afbeelding ]
die vind ik bahquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:46 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heb hier een hele berg kiwi's
Alleen de Zespri Gold heb ik al op
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:35 schreef melanie_the_miss het volgende:
ik ben weer eens ziek.
*troost*quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:02 schreef melanie_the_miss het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
troost mij, voor ik moet braken
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
danku, hierdoor is het braken uitgebleven.quote:
Zespri goldquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:46 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heb hier een hele berg kiwi's
Alleen de Zespri Gold heb ik al op
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:02 schreef melanie_the_miss het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
troost mij, voor ik moet braken
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:52 schreef MrKawada het volgende:
doe eens niet zo lui
je bent helemaal niet ziek
aansteller
doe eens niet zo lui
aansteller
doe eens niet zo lui
aansteller
doe eens niet zo lui
aansteller
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:09 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je pest me@!!
[..]
[..]
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je pest me@!!
[..]
[..]
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je pest me@!!
oh okquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:09 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je pest me@!!
Misschien heeft ze rechten gestudeerd.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Waarom heet je MRkawada en staat in je profiel dat je vrouw bent?
mrkawada is mijn heldquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Waarom heet je MRkawada en staat in je profiel dat je vrouw bent?
hagendas maar of die in den haag zit...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:47 schreef MrKawada het volgende:
trouwens... ik woon in het centrum van den haag, en ik heb superveel zin in een wafel!
ik wil niet naar bakker bart ofzo haha maar waar kan ik een lekkere wafel kopen nu???
ik weet bij australian dat ze wafel verkopen... maar waar nog meer??
Irritantste kruispunt is by far bij de ingang van het zuiderpark naast veluweplein/hapsnap.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:48 schreef Atreidez het volgende:
Echt het irritantste kruispunt van de hele loosduinse weg, misschien wel van heel Den Haag
[..]
Nah, daar sta je echt niet zo lang stil hoor. Geen tramsquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:28 schreef Fiskus het volgende:
Irritantste kruispunt is by far bij de ingang van het zuiderpark naast veluweplein/hapsnap.
Den Haag is een grote permanente bouwputquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:24 schreef Fiskus het volgende:
Ligt het aan mij of wordt er tegenwoordig teringveel gebouwd in Den Haag. Waar ik woon, de rades, gaan helemaal op de schop, bij melis stokelaan huizen van 3 ton, de la reyweg gaat helemaal veranderen..
Wat wil je ermee doen? Hoeveel wil je er aan uitgeven? En hoeveel geld wil je er na aanschaf nog aan uitgeven? Dat is het 'nadeel' van een SLR, je blijft bijkopen, en niet iedereen realiseert zich dat.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:00 schreef 4-elements het volgende:
Zo, daar ben ik ook weer eens. Druk druk druk.![]()
Wil binnenkort een digitale spiegelreflexcamera aanschaffen. Aangezien hier ook wat (amateur)fotografen zitten, nog tips?
vriendje? Die is nieuw voor mequote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:32 schreef xxMirandaxx het volgende:
Zekers wel.
Ook_gek!!!! nog gefeliciteerd vriendje![]()
Hoe kom je daaraan?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:20 schreef ook_gek het volgende:
over kiwi gesproken. Ik heb nog wel een paar kistjes staan
en aardbijen,druiven en paar dozen bananen, manderijnen peren zeg maar veel sorten fruit
Tja het staat bekend onder de naam groente boer.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:22 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Hoe kom je daaraan?
IK WIL OOOK
Mag ik ook aardbeien van je vader?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tja het staat bekend onder de naam groente boer.
handig zo een vader
Op een witte boterham met verse ju en een glas champagne. Afgemaakt met mooie rode roos.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:36 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Mag ik ook aardbeien van je vader?
Ik fotografeer alles wat los en vast zit. Tot dan mijn oude toestel het begaf dan. Gewone kiekjes, maar ik ga ook vaak naar races. Lijkt me leuk (maar ook wel moeilijk) om eindelijk eens alles zelf in te kunnen stellen. Gelukkig heb ik mensen die mij dat kunnen leren.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 07:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat wil je ermee doen? Hoeveel wil je er aan uitgeven? En hoeveel geld wil je er na aanschaf nog aan uitgeven? Dat is het 'nadeel' van een SLR, je blijft bijkopen, en niet iedereen realiseert zich dat.
ik heb er een hekel aan dat ik geen geld heb om een schoonmaakster te betalenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:14 schreef RATMEN het volgende:
Ik heb er toch zo'n hekel aan als mijn schoonmaakster te laat is. Narigheid!
Snel! Breek uit in blinde paniek! Bel 112! Het leger! De brandweer! De NATO! Dit kan niet!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:14 schreef RATMEN het volgende:
Ik heb er toch zo'n hekel aan als mijn schoonmaakster te laat is. Narigheid!
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:23 schreef Elegy het volgende:
[..]
Snel! Breek uit in blinde paniek! Bel 112! Het leger! De brandweer! De NATO! Dit kan niet!
AAAAAAAARRRRGGGGGHHHHHHH!!!1111einzeinz!!11eleven!!
[ afbeelding ]
Wel tof trouwens dat je de echte "USB Stress Panic Button" in je post gebruikt hebtquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:23 schreef Elegy het volgende:
[..]
Snel! Breek uit in blinde paniek! Bel 112! Het leger! De brandweer! De NATO! Dit kan niet!
AAAAAAAARRRRGGGGGHHHHHHH!!!1111einzeinz!!11eleven!!
[ afbeelding ]
Daar werken best wel lekkere meidenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:37 schreef Elegy het volgende:
Kan je hier kopen: http://www.megagadgets.nl/
Ja, daarom dusquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Daar werken best wel lekkere meidenalthans paar maanden geleden
Waar ga je heen? Heel veel plezier in ieder geval!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:21 schreef Atreidez het volgende:
Yeah, vakantie eindelijk begonnen. Zondag vliegenEn het lekkere weer neem ik natuurlijk mee
![]()
450Dquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:00 schreef 4-elements het volgende:
Zo, daar ben ik ook weer eens. Druk druk druk.![]()
Wil binnenkort een digitale spiegelreflexcamera aanschaffen. Aangezien hier ook wat (amateur)fotografen zitten, nog tips?
In het snoepwinkeltje op de scheveingenpier hebben ze heel veel van die rotzooi. Soms ook bij bartsmit en intertoys.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
Snoep gezocht, help help help
Please allemaal even kijken of jullie mij kunnen helpenheb redelijk wat snoepzaken en Jamins af moeten lopen maar kan hem niet vinden
Dus wie kan mij helpenwaar ik deze kan krijgen omgeving Den Haag
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:53 schreef RATMEN het volgende:
Waar ga je heen? Heel veel plezier in ieder geval!.
Hou je van muziek?quote:
Ik wil ook naar canada.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:45 schreef Atreidez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet nog zoveel regelen vandaag, hoop dat t in me dag past!
Dat ruled met dit weer.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:38 schreef Elegy het volgende:
Dan zou ik doen als ik: binnen blijven achter de pc
Dus dat was die herrie hierachter.quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zo laatste visite naar huisdus zo gaan puinruimen
Oja ik kan die snoepringen niet vinden in scheveningen
Ja sorriequote:Op zondag 31 augustus 2008 00:41 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dus dat was die herrie hierachter.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ja sorrieergste was nog dat een neef van me vriendin iets te veel op had en nick en simon cd van ze dochter op ging zetten en op max volume aanzet en volledig alle teksten meezingt op dakterras
quote:
Echt waar? Niks gehoord hierquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:02 schreef Jill-RMC het volgende:
Iemand in de buurt van Laan van NOI?
Auto ongeluk gebeurd - ambulances, brandweer, politie, traumheli....de hele mikmak :S
niet best iigquote:14:31:16 31-08-08 15 I AMBU A1 LAAN VAN NIEUW OOSTEINDE VOORBURG (VB) 70105 (Personen auto: ja)
808311431161520082 1520082 RAD Haaglanden ( Motorambulance 15-382 )
808311430331420059
14:30:33 31-08-08 28 G AMBU A1 HELI LAAN VAN NIEUW OOSTEINDE 124 THV 2274EL VOORBURG vb bon 62831
808311430331420059 HELI 1420059 MKA Rotterdam-Rijnmond ( Trauma Heli Lifeliner 2 )
808311429441520026
14:29:44 31-08-08 15 I AMBU A1 LAAN VAN NIEUW OOSTEINDE 124 A VOORBURG (VB) 2274EL 70102
808311429441520026 1520026 Witte Kruis Den haag ( Ambulance 26 )
808311429371520043
14:29:37 31-08-08 15 I AMBU A1 LAAN VAN NIEUW OOSTEINDE VOORBURG (VB) 70103
808311429371520043 1520043 Ambuzorg Zoetermeer ( Ambulance 43 )
808311429201500522
14:29:20 31-08-08 15 G BRAN Prio 1 VOORBURG (VB) LAAN VAN NIEUW OOSTEINDE 71 Beknelling (Personen auto: ja) 0771 0742 0094
808311429201500522 1500522 BRW Leidschendam-Voorburg ( Lichtkrant )
808311429201500141 1500141 BRW Leidschendam-Voorburg ( Kazernealarm )
808311429201500029 1500029 BRW Haaglanden ( OvD Noord )
808311429201500010 1500010 BRW Haaglanden ( Monitorcode RAC )
Hoezo dat? het was wel weer topdrukte daar vandaag en kijkduin ook.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:39 schreef melanie_the_miss het volgende:
iemand verdronken op scheveningen?
Ik zal het morgen wel horen....quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:41 schreef melanie_the_miss het volgende:
ze zeiden kind van 1,5.
een stuk of 5 boten 2 boten met duikers
1 reddingsboot
1 marineschip
en de beruchte heli die een halfuur er echt zocht.
Als ze er iemand mee kunnen redden (wat ik betwijfel met een kind na meer als een half uur) dan mogen ze van mij de hele nacht over en weer vliegen hoe gek ik er ook van zou wordenquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:16 schreef ook_gek het volgende:
oh daarom vloog dat ding elke keer over, gek werd ik er van.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ga dinsdag kijken bij Bart Smit zeemonsteren als ze ze hebben heb ik ook een lekker cadeautje voor jou
Bleek dus dat een vrouw in zee tegen iets aan was gezwommen en dacht dat het een "stoffelijk overschot" was. Ze hebben na uren zoeken niets gevonden en er waren ook geen meldingen van vermissingen binnengekomen. Ze vermoeden dat ze tegen 1 of meerdere kwallen is aangezwommen omdat die er nu heel veel zijn voor de kust.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:41 schreef melanie_the_miss het volgende:
ze zeiden kind van 1,5.
een stuk of 5 boten 2 boten met duikers
1 reddingsboot
1 marineschip
en de beruchte heli die een halfuur er echt zocht.
bron?quote:Op maandag 1 september 2008 08:36 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Bleek dus dat een vrouw in zee tegen iets aan was gezwommen en dacht dat het een "stoffelijk overschot" was. Ze hebben na uren zoeken niets gevonden en er waren ook geen meldingen van vermissingen binnengekomen. Ze vermoeden dat ze tegen 1 of meerdere kwallen is aangezwommen omdat die er nu heel veel zijn voor de kust.
De vers wagens zijn langs geweest vanochtend van melkunie en unileverquote:
ze werkt bij een krant en is dus zelf de bronquote:
Nouja ik hoor het dan ook weer van aardige mensen van de KNRM die mij op de hoogte houdenquote:Op maandag 1 september 2008 12:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ze werkt bij een krant en is dus zelf de bron
quote:Op maandag 1 september 2008 10:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
De vers wagens zijn langs geweest vanochtend van melkunie en unileverdus ze zijn al weer aan het vullen
Voor welke krant werk je dan?quote:Op maandag 1 september 2008 13:16 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Nouja ik hoor het dan ook weer van aardige mensen van de KNRM die mij op de hoogte houden
Niet hierquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:34 schreef RATMEN het volgende:
De storm, regen en onweer zijn begonnen.
het olympisch stadion en de daarbij behorende botanische tuinen zijn erg leuk, natuurlijk het oude centrum, huur een fiets, dat is erg makkelijk al zeg ik het zelf!quote:Op dinsdag 2 september 2008 02:50 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Niet hierNog steeds 28 graden en t blijft nog even. Hele weekend rond een meer (Lake Magog) gehangen, gezeild, en veel van de omgeving gezien. Nu weer terug in Montreal, en morgen de stad echt verkennen. Heb hier relaxed wireless enzo, dus ik kan gewoon door blijven posten
Niet dat ik veel tijd op Fok ga rondhangen natuurlijk ...
quote:Op woensdag 3 september 2008 07:43 schreef Atreidez het volgende:
Zodra de temperatuur het toelaat ga ik fietsen en dan ga ik er langs Becky.. Het was hier vandaag 33 graden en je kon amper bewegen voor je het loodje zou leggenVerder alles ok! Ik las dat er problemen zijn met veel regen in NL? Den Haag ook?
Het heeft de hele dag geregend en dan niet van goh het druppelt een btje, maar meer van sjees wat een stortbui :Squote:Op woensdag 3 september 2008 07:43 schreef Atreidez het volgende:
Zodra de temperatuur het toelaat ga ik fietsen en dan ga ik er langs Becky.. Het was hier vandaag 33 graden en je kon amper bewegen voor je het loodje zou leggenVerder alles ok! Ik las dat er problemen zijn met veel regen in NL? Den Haag ook?
quote:Bekend en onbekend talent in Pauwen en Reigers
Na hoofdrolspeler Bas Muijs is nu ook het grootste deel van de overige cast van de nieuwe regiokomedie van Omroep West, Pauwen en Reigers, bekend. De serie, die vanaf zondag 26 oktober wekelijks te zien zal zijn op de regionale publieke tv-zender, krijgt meerdere bekende spelers, zoals Frederique Sluyterman van Loo, bekend van grote musicals als Chicago en 42nd Street.
De regiokomedie draait om twee jongemannen die sprekend op elkaar lijken (Bas Muijs), de één uit een rijke familie uit de Duin en Bollenstreek, de ander uit een volkse familie uit Scheveningen, die in elkaars wereld terecht komen. Sluyterman van Loo speelt de stiefmoeder in de bollenfamilie die een duister verleden heeft.
Andere rollen worden vervuld door Geerteke van Lierop, Marnix van der Pol, Winny Rolfes, Afra Margeridon en Esmeralda Blansjaar. Over enkele weken hoopt Omroep West de cast helemaal rond te hebben. Met enkele nationaal bekende acteurs lopen nog gesprekken.
Omroep West heeft ook de speciale website www.pauwenenreigers.nl geopend, met daarop alle achtergronden van de acteurs, het verhaal en natuurlijk de laatste nieuwtjes rond de opnamen van deze bijzondere serie.
De regionale komedie van Omroep West wordt geproduceerd door Nijenhuis & de Levita Film en TV, onder meer bekend van Keyzer & De Boer Advocaten, SpangaS en Voetbalvrouwen.
Tis een hype!quote:Op woensdag 3 september 2008 13:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
Google wagen staat nu voor me deurbestuurder is aan het lunchen in ze wagen. Ff wat foto's gemaakt
quote:Op woensdag 3 september 2008 20:42 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Tis een hype!
Spot de google wagen, maak er een foto van en pleur em op fok. Dan hopen dat je volgend jaar met je camera op google maps te vinden ben
meen je niet had wel mee gewiltquote:Op woensdag 3 september 2008 20:46 schreef Koploperkopper het volgende:
Iemand toevallig zin om 309 euro uit te geven aan een Race Experience morgen? We hebben een afzeggert.
Die gabber ben ik inmiddels ook al 2x tegengekomen.quote:
Ja die AH is mooi geworden hequote:Op donderdag 4 september 2008 21:39 schreef McKillem het volgende:
[..]
Die gabber ben ik inmiddels ook al 2x tegengekomen.
1x hier aan de Rijswijkse weg. En 1x ergens om en nabij de binnenstad.
Staan nog geen foto's op streetview/google maps.
Die AH is trouwens met een factor of 30 verbeterd. Kom er net weg.
Okquote:
Segbroekquote:Op vrijdag 5 september 2008 00:56 schreef 2Mini het volgende:
De C1000 hier aan de.. aan de... daar bij die politieburo en het stadsdeelkantoor.. (kom ff niet op de naam..) aan het eind van de weimarstraat.. is ook vernaderd in een AH.
Die is ook mooi geworden.. met plasmaschermen enzo
Dan woon je vlak bij mij!quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:51 schreef nectarientje het volgende:
[..]
SegbroekDie is inderdaad erg mooi geworden!
Ik woon alleen inmiddels dichterbij de appie aan het Monnickendamplein dus ik kom er niet vaak meer.
Tenzij jij natuurlijk aan de andere kant woontquote:Op vrijdag 5 september 2008 09:54 schreef Yurzinho het volgende:
Dan woon je vlak bij mij!![]()
Ik vind de AH op het Monnickendamplein trouwens erg slecht....
Ik woon aan de andere kant, vlakbij het Castricumplein. En inderdaad, de C1000 daar is helemaal ergquote:Op vrijdag 5 september 2008 09:55 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Tenzij jij natuurlijk aan de andere kant woontIk woon tussen de Dierenselaan Appie en die op het Monnickendamplein. En als ik moet kiezen weet ik het wel hoor
De C1000 daar is helemaal een eng hok *ril*
Dan ben ik gister nog wel langs je huis gefietst op zoek naar winkelcentrum Leyweg. En zonder kaart (hoewel, ook wel met denk ik) ben ik net een dode postduif qua richtingsgevoel dus op de gok ben ik lekker omgefietstquote:Op vrijdag 5 september 2008 09:58 schreef Yurzinho het volgende:
Ik woon aan de andere kant, vlakbij het Castricumplein. En inderdaad, de C1000 daar is helemaal erg![]()
Het viel me in de AH trouwens op dat ze de borden " 3 in de rij, kassa erbij" toch maar hebben weggehaald
Ik denk dat ik maar gewoon naar de LIDL ga voortaanquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:01 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dan ben ik gister nog wel langs je huis gefietst op zoek naar winkelcentrum Leyweg. En zonder kaart (hoewel, ook wel met denk ik) ben ik net een dode postduif qua richtingsgevoel dus op de gok ben ik lekker omgefietst![]()
Ja, die rijen daar zijn echt kansloos en ik vind de indeling ook echt on-Alberts om het zo even te zeggen. Ik kan er nooit iets vinden (vandaar dat vriendlief vandaag de boodschappen mag doen maar hem kennende gaat hij lekker naar de XL)
Zit er eentje in de buurt? Ik ga op de terugweg van het station nog wel eens naar die bij de markt maar die vind ik niet heel ideaal.quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:03 schreef Yurzinho het volgende:
Ik denk dat ik maar gewoon naar de LIDL ga voortaan
De dichtstbijzijnde zit op het Almeloplein, maar parkeren is daar een hele opgave....quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:05 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Zit er eentje in de buurt? Ik ga op de terugweg van het station nog wel eens naar die bij de markt maar die vind ik niet heel ideaal.
Lang leve de fiets! En nu even op zoek naar de kaart waar het Almeloplein dan nou weer isquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:09 schreef Yurzinho het volgende:
De dichtstbijzijnde zit op het Almeloplein, maar parkeren is daar een hele opgave....
Aan het einde van de driebergenstraatquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:11 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Lang leve de fiets! En nu even op zoek naar de kaart waar het Almeloplein dan nou weer is
Natuurlijk, de driebergenstraat, wie kent 'm nietquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:13 schreef Yurzinho het volgende:
Aan het einde van de driebergenstraat
Als ik naar de LIDL ga, haal ik voor een week (of meer) boodschappen. Dat gaat niet passen op m'n fiets
mja, of eens kijken in welke verhuisdoos de kaart verstopt zitquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:07 schreef Jill-RMC het volgende:
Mss een TomTom voor op je fiets halen
Trust me, ik kan verdwalen als de beste! Zelfs met logicaquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:49 schreef RATMEN het volgende:
En dat terwijl Den Haag best simpel in elkaar zit, zeker dat deel.
Dat lijkt me ergens wel een keer leuk, gewoon echt niet weten waar je bent, waar je vandaan komt en hoe je er weer weg komtquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:59 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Trust me, ik kan verdwalen als de beste! Zelfs met logica
Welcome to my worldquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:32 schreef RATMEN het volgende:
Dat lijkt me ergens wel een keer leuk, gewoon echt niet weten waar je bent, waar je vandaan komt en hoe je er weer weg komt.
Dat zouden ze bij meer AH's moeten doen. Die bij de Savornin Lohmanplein bijvoorbeeld. Sowieso, het enige dat daar vol is, is de rij naar de kassa. Verder lijkt het af en toe wel een Oost-Europese supermarkt met al die lege schappen...quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:58 schreef Yurzinho het volgende:
Het viel me in de AH trouwens op dat ze de borden " 3 in de rij, kassa erbij" toch maar hebben weggehaald
Ik doe mee!quote:
Met kwijlen?quote:
Precies, het kan mij niet nat genoeg zijn!quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:58 schreef RATMEN het volgende:
Met kwijlen?
Jij beoordeelt de kwaliteit van een supermarkt op basis van hoe mooi de winkelmeisjes zijn?quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:06 schreef 2Mini het volgende:
Nee.. geef mij maar XL
Gratis parkeren.. mooie meiden die daar werken.. grote aanbiedingen..
quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:26 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Jij beoordeelt de kwaliteit van een supermarkt op basis van hoe mooi de winkelmeisjes zijn?.
godver!quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:35 schreef Elegy het volgende:
Kom ik na een paar dagen op vakantie te zijn geweest terug in de Appie, is ie helemaal vernieuwdEn hoe!
Kreeg zelfs twee appeltaartjes toen ik weer naar buiten ging
duhquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:26 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Jij beoordeelt de kwaliteit van een supermarkt op basis van hoe mooi de winkelmeisjes zijn?.
Buuv!quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:04 schreef zeemonster het volgende:
En de AH bij het Savornin Lohmanplein daar woon ik vlak achter. Ik kom er bijna nooit eigenlijk al zal daar binnenkort wel verandering in komen omdat de supermarkten hier vlakbij veranderen in de Lidl (Lidl kom ik weleens maar niet veel).
haha wat een schokquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:50 schreef Elegy het volgende:
Ze hadden nog een heleboel van die pallets staan dus ga gauw
Hey, de Jumbo, daar ben ik morgen ongeveer naast de HELE dag aan het repeterenquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Buuv!
Maar goed, je kan beter naar de Jumbo aan de Annemoonstraat of bij winkelcentrum Leyweg gaan...
Groot is het geworden hèquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:15 schreef Yorrit het volgende:
[..]
haha wat een schok
wist ook niet meer wat ik moest kopen
wel 2 taartjes
En ging net peuken halen, stond er echt een fucking lange rij alleen maar om die gratis taartquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:09 schreef Yorrit het volgende:
hehe das wel heel erg
Welke van de twee?quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:16 schreef RATMEN het volgende:
Hey, de Jumbo, daar ben ik morgen ongeveer naast de HELE dag aan het repeteren.
Ehm ...quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:04 schreef AirwiN het volgende:
Maar goed, je kan beter naar de Jumbo aan de Annemoonstraat of bij winkelcentrum Leyweg gaan...
Diequote:Op vrijdag 5 september 2008 19:16 schreef RATMEN het volgende:
Hey, de Jumbo, daar ben ik morgen ongeveer naast de HELE dag aan het repeteren.
Ik had geen zin om twee keer Jumbo te typen, maar bedoelde dus de Jumbo aan de Annemoonstraat of de Jumbo bij winkelcentrum Leyweg. Annemoonstraat is beter!quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:31 schreef RATMEN het volgende:
Ehm ...
Ah! RATMEN snapt het eindelijkquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had geen zin om twee keer Jumbo te typen, maar bedoelde dus de Jumbo aan de Annemoonstraat of de Jumbo bij winkelcentrum Leyweg. Annemoonstraat is beter!
Volgens mij niet , ik had verleden week met een vriendin afgesproken om naar de bios te gaan en had mijn auto onder de mediamarkt (daar ergens dan ..) geparkeerd en was na afloop 14 euro kwijtquote:Op zaterdag 6 september 2008 15:41 schreef 2Mini het volgende:
In de buurt van centraal.. kan je ergens hele dage gratis parkeren?
Alleen na 2en en in het weekend zeker..
De parkeertarieven van de Q-Park in de binnenstad gaan inderdaad helemaal nergens over.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:06 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Volgens mij niet , ik had verleden week met een vriendin afgesproken om naar de bios te gaan en had mijn auto onder de mediamarkt (daar ergens dan ..) geparkeerd en was na afloop 14 euro kwijt. Maar ach het was een leuke avond.
Op zondag is het wel gratis daar rond centraal toch ?
quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:17 schreef Elegy het volgende:
Als jullie de auto maar niet bij mij in de straat zetten
wat heb je allemaal gedaan dan?quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:33 schreef Koploperkopper het volgende:
Whehehe jammer ook_gek. Was dik. Wel een beetje spierpijn van het quadrijden nu.
Pfff euh, echt een hele waslijst, race-spec Porsche GT3, Gallardo, BMW 130i race-spec, open-wheel Formula geval, meerijden met een drifter (Ford Mustang GT), 4x4 (Suzuki Jimmyquote:
GAAF!!! had ik graag mee willen maken!!!!!quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:51 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Pfff euh, echt een hele waslijst, race-spec Porsche GT3, Gallardo, BMW 130i race-spec, open-wheel Formula geval, meerijden met een drifter (Ford Mustang GT), 4x4 (Suzuki Jimmy) rijden, Quad, slalom en ijsrijden in een Swift.
Gallardo is echt een enorme bruut, was een tiptronic geval, als je terugschakelde schreeuwde dat ding het echt uit. Prachtig.
Porsche en BMW hadden een race versnellingsbak die pas vanaf 6k+ RPM gesynced waren dus die moest je flink doortrappen anders poetste je ff de tandjes van die bak.
Rijdt wel een instructeur voorop, maar die had echt peper in z'n reet zeg. In die Gallardo moest je echt hard doorrijden om 'em bij te houden, zo hard zelfs dat bij het opkomen van het rechte stuk constant de ESP aan het ingrijpen was terwijl je 'em met 120 door de bocht worstelde.
quote:Op zondag 7 september 2008 01:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
GAAF!!! had ik graag mee willen maken!!!!!
En ESP kan uit toch
maar mag je hem ook echt helemaal door trekken vol in de toeren en flink mee gooien en smijten of mag dat niet.quote:Op zondag 7 september 2008 10:52 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Nee, al die knopjes hadden ze kaduk gemaakt in die wagens, handrem eruit enzo.Zat ook overal steenslag op de ramen, kapotte koplampen, missende paneeltjes etc.
En het interieur lag er overal uit.
Toen ik de Lamborghini opstartte kreeg ik ook meteen een melding dat er iets mis wat met de versnellingsbak.
quote:
Je moet ze zelfs door de toeren heentrekken, anders poets je de tanden van de versnellingsbak.quote:Op zondag 7 september 2008 12:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
maar mag je hem ook echt helemaal door trekken vol in de toeren en flink mee gooien en smijten of mag dat niet.
als je een beetje leuk een bocht in gaat moet dat ding toch kunnen uitbreken?
Zie je wel....ik moet zo'n auto hebben. Stomme normale auto's gaan iedere keer maar protesteren als je m een keertje leuk doortrektquote:Op zondag 7 september 2008 13:20 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
[..]
Je moet ze zelfs door de toeren heentrekken, anders poets je de tanden van de versnellingsbak.Ze geven enigzins instructie voordat je vertrekt en daarbij vertellen ze hoeveel toeren je ongeveer moet maken alvorens te schakelen, bij de Porsche en BMW was dat 6k+.
ik zeg leuk idee voor een meetingquote:Op zondag 7 september 2008 13:20 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
[..]
Je moet ze zelfs door de toeren heentrekken, anders poets je de tanden van de versnellingsbak.Ze geven enigzins instructie voordat je vertrekt en daarbij vertellen ze hoeveel toeren je ongeveer moet maken alvorens te schakelen, bij de Porsche en BMW was dat 6k+.
ESP is echt heel streng in die dingen hoor, ook al doe je volgas ondanks dat de ESP al aan het piepen is, hij houdt gewoon in. Ze zorgen ook dat je niet een te groot gat laat vallen, dus je moet ook wel optijd remmen voor bochten etc.
mag je naast mij mee rijdenquote:Op zondag 7 september 2008 15:58 schreef zeemonster het volgende:
Ik zeg leuk om langs de kant te kijken
Hahaha nou ik heb/had (contact verwaterd) een goede vriend waarbij ik in dat soort rijsituaties wel naast durf te zitten maar dat zou ook de enige zijnquote:
je mag tijdens het rijden mijn handje vasthouden danquote:Op zondag 7 september 2008 18:25 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Hahaha nou ik heb/had (contact verwaterd) een goede vriend waarbij ik in dat soort rijsituaties wel naast durf te zitten maar dat zou ook de enige zijn. Ik kijk dan toch liever.. ik ben niet zo een held
jij gaat je super relext voelen naast mij gelooooof mequote:Op zondag 7 september 2008 21:43 schreef zeemonster het volgende:
hahaha jij moet levensmoe zijn , met mij kan je beter niet in 1 auto zitten en dan zeker niet in het soort autos waar het gesprek over gaat. Ik zou zeven kleuren schijten en jouw doof maken
quote:
quote:Op zondag 7 september 2008 20:12 schreef zeemonster het volgende:
Oeh ik heb een vreet tik de laatste dagen!!! Alles wat ik hoor wil ik eten dus A_A niet het antwoord geven
Die waar je me Generaal Kontneuker noemt?quote:Op maandag 8 september 2008 00:40 schreef El_Matador het volgende:
Hey Admiraal, pbtje gezien?
Ja, jij kiest toch voor een nick Admiraal Anaal?quote:Op maandag 8 september 2008 00:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Die waar je me Generaal Kontneuker noemt?![]()
Mijn dank is groot doch niet eeuwig.quote:Die heb ik gezien ja![]()
Bij het volgende topic zullen dingen aangepast zijn
lopen ze nu ook al de Helal af te rippen?quote:Op maandag 8 september 2008 00:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]die ze in de grill hebben liggen bij de vers/vlees/kaas afdeling en alleen tussen 1600 en 1900 braden ter plaatsen in de zaak
dus je kan gewoon een warm kippetje meenemen
ze hebben naturel en gekruid. Ik heb enkel de gekruide geprobeerd maar moet zeggen dat ze erg lekker zijn
Oeh men, is het al vier uur?quote:Op maandag 8 september 2008 00:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]die ze in de grill hebben liggen bij de vers/vlees/kaas afdeling en alleen tussen 1600 en 1900 braden ter plaatsen in de zaak
dus je kan gewoon een warm kippetje meenemen
ze hebben naturel en gekruid. Ik heb enkel de gekruide geprobeerd maar moet zeggen dat ze erg lekker zijn
[..]
Lekker puh![]()
quote:Op maandag 8 september 2008 10:37 schreef Elegy het volgende:
Ik had gisteren zo'n kip piri piri ovenschotel gekocht, alleen weet ik niet hoe mijn oven werkt![]()
En dan woon ik hier dus al een jaar hè...quote:
quote:Op zondag 7 september 2008 14:31 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Zie je wel....ik moet zo'n auto hebben. Stomme normale auto's gaan iedere keer maar protesteren als je m een keertje leuk doortrekt
quote:
Misschien heeft-ie zich juist dood verveeld.quote:Op maandag 8 september 2008 17:27 schreef ook_gek het volgende:
feestje bij mijn ouders buren in de tuin afgelopen zaterdag. Maar er was niks opgeruimd tot op de dag van vandaag. Kijkt me moeder over de schutting ligt de buurman dood....
Leuk feestje moet dat geweest zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |