Hahaha nou ik heb/had (contact verwaterd) een goede vriend waarbij ik in dat soort rijsituaties wel naast durf te zitten maar dat zou ook de enige zijnquote:
je mag tijdens het rijden mijn handje vasthouden danquote:Op zondag 7 september 2008 18:25 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Hahaha nou ik heb/had (contact verwaterd) een goede vriend waarbij ik in dat soort rijsituaties wel naast durf te zitten maar dat zou ook de enige zijn. Ik kijk dan toch liever.. ik ben niet zo een held
jij gaat je super relext voelen naast mij gelooooof mequote:Op zondag 7 september 2008 21:43 schreef zeemonster het volgende:
hahaha jij moet levensmoe zijn , met mij kan je beter niet in 1 auto zitten en dan zeker niet in het soort autos waar het gesprek over gaat. Ik zou zeven kleuren schijten en jouw doof maken
quote:
quote:Op zondag 7 september 2008 20:12 schreef zeemonster het volgende:
Oeh ik heb een vreet tik de laatste dagen!!! Alles wat ik hoor wil ik eten dus A_A niet het antwoord geven
Die waar je me Generaal Kontneuker noemt?quote:Op maandag 8 september 2008 00:40 schreef El_Matador het volgende:
Hey Admiraal, pbtje gezien?
Ja, jij kiest toch voor een nick Admiraal Anaal?quote:Op maandag 8 september 2008 00:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Die waar je me Generaal Kontneuker noemt?![]()
Mijn dank is groot doch niet eeuwig.quote:Die heb ik gezien ja![]()
Bij het volgende topic zullen dingen aangepast zijn
lopen ze nu ook al de Helal af te rippen?quote:Op maandag 8 september 2008 00:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]die ze in de grill hebben liggen bij de vers/vlees/kaas afdeling en alleen tussen 1600 en 1900 braden ter plaatsen in de zaak
dus je kan gewoon een warm kippetje meenemen
ze hebben naturel en gekruid. Ik heb enkel de gekruide geprobeerd maar moet zeggen dat ze erg lekker zijn
Oeh men, is het al vier uur?quote:Op maandag 8 september 2008 00:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]die ze in de grill hebben liggen bij de vers/vlees/kaas afdeling en alleen tussen 1600 en 1900 braden ter plaatsen in de zaak
dus je kan gewoon een warm kippetje meenemen
ze hebben naturel en gekruid. Ik heb enkel de gekruide geprobeerd maar moet zeggen dat ze erg lekker zijn
[..]
Lekker puh![]()
quote:Op maandag 8 september 2008 10:37 schreef Elegy het volgende:
Ik had gisteren zo'n kip piri piri ovenschotel gekocht, alleen weet ik niet hoe mijn oven werkt![]()
En dan woon ik hier dus al een jaar hè...quote:
quote:Op zondag 7 september 2008 14:31 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Zie je wel....ik moet zo'n auto hebben. Stomme normale auto's gaan iedere keer maar protesteren als je m een keertje leuk doortrekt
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |