abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61428005
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 15:41 schreef 2Mini het volgende:
In de buurt van centraal.. kan je ergens hele dage gratis parkeren?
Alleen na 2en en in het weekend zeker..
Volgens mij niet , ik had verleden week met een vriendin afgesproken om naar de bios te gaan en had mijn auto onder de mediamarkt (daar ergens dan ..) geparkeerd en was na afloop 14 euro kwijt . Maar ach het was een leuke avond.

Op zondag is het wel gratis daar rond centraal toch ?
pi_61431046
Anders zet je m toch op de Wagenaarweg, 5 minuutjes met tram 9 en je staat op centraal.
pi_61431067
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 16:06 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Volgens mij niet , ik had verleden week met een vriendin afgesproken om naar de bios te gaan en had mijn auto onder de mediamarkt (daar ergens dan ..) geparkeerd en was na afloop 14 euro kwijt . Maar ach het was een leuke avond.

Op zondag is het wel gratis daar rond centraal toch ?
De parkeertarieven van de Q-Park in de binnenstad gaan inderdaad helemaal nergens over.
  zaterdag 6 september 2008 @ 18:17:53 #254
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_61431149
Als jullie de auto maar niet bij mij in de straat zetten

"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_61434500
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 18:17 schreef Elegy het volgende:
Als jullie de auto maar niet bij mij in de straat zetten

waar in de straat zei je ook alweer?
  zaterdag 6 september 2008 @ 20:33:21 #256
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_61434528
Daar waar het gratis is
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_61434547
Whehehe jammer ook_gek. Was dik. Wel een beetje spierpijn van het quadrijden nu.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_61434714
Bij mij in de straat is het ook gratis, na 17:00. Letterlijk 5 min lopen (waggelen voor zeemonster) naar de MediaMarkt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 6 september 2008 @ 20:47:30 #259
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_61434902
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 20:33 schreef Koploperkopper het volgende:
Whehehe jammer ook_gek. Was dik. Wel een beetje spierpijn van het quadrijden nu.
wat heb je allemaal gedaan dan?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_61435023
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 20:47 schreef ook_gek het volgende:

[..]

wat heb je allemaal gedaan dan?
Pfff euh, echt een hele waslijst, race-spec Porsche GT3, Gallardo, BMW 130i race-spec, open-wheel Formula geval, meerijden met een drifter (Ford Mustang GT), 4x4 (Suzuki Jimmy ) rijden, Quad, slalom en ijsrijden in een Swift.

Gallardo is echt een enorme bruut, was een tiptronic geval, als je terugschakelde schreeuwde dat ding het echt uit. Prachtig.

Porsche en BMW hadden een race versnellingsbak die pas vanaf 6k+ RPM gesynced waren dus die moest je flink doortrappen anders poetste je ff de tandjes van die bak.

Rijdt wel een instructeur voorop, maar die had echt peper in z'n reet zeg. In die Gallardo moest je echt hard doorrijden om 'em bij te houden, zo hard zelfs dat bij het opkomen van het rechte stuk constant de ESP aan het ingrijpen was terwijl je 'em met 120 door de bocht worstelde.
pi_61435608
Haha een waggelend zeemonster door de stad... ah Elegy vertel nou waar ik de auto wel gratis kan neerzetten want ondanks het parkeer probleem is de bios daar wel het fijnst . please please please

De c1000 gaat hier 20 september dicht dus ik ga toch maar eens andere supermarkten naast de AH verkennen ..
  zondag 7 september 2008 @ 01:21:57 #262
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_61440726
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 20:51 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Pfff euh, echt een hele waslijst, race-spec Porsche GT3, Gallardo, BMW 130i race-spec, open-wheel Formula geval, meerijden met een drifter (Ford Mustang GT), 4x4 (Suzuki Jimmy ) rijden, Quad, slalom en ijsrijden in een Swift.

Gallardo is echt een enorme bruut, was een tiptronic geval, als je terugschakelde schreeuwde dat ding het echt uit. Prachtig.

Porsche en BMW hadden een race versnellingsbak die pas vanaf 6k+ RPM gesynced waren dus die moest je flink doortrappen anders poetste je ff de tandjes van die bak.

Rijdt wel een instructeur voorop, maar die had echt peper in z'n reet zeg. In die Gallardo moest je echt hard doorrijden om 'em bij te houden, zo hard zelfs dat bij het opkomen van het rechte stuk constant de ESP aan het ingrijpen was terwijl je 'em met 120 door de bocht worstelde.
GAAF!!! had ik graag mee willen maken!!!!!

En ESP kan uit toch
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  zondag 7 september 2008 @ 09:18:40 #263
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_61442859
Zo, gedoucht, aangekleed en nu even wat Brinta naar binnen gieten.
pi_61443450
Laatste vakantiedag .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_61443495
Oef balen Addict .

Ik moet morgen werken en heb nu al geen zin... maar voorlopig nog een hele zondag te gaan..een regenachtige dat wel.
pi_61443585
quote:
Op zondag 7 september 2008 01:21 schreef ook_gek het volgende:

[..]

GAAF!!! had ik graag mee willen maken!!!!!

En ESP kan uit toch

Nee, al die knopjes hadden ze kaduk gemaakt in die wagens, handrem eruit enzo. Zat ook overal steenslag op de ramen, kapotte koplampen, missende paneeltjes etc. En het interieur lag er overal uit. Toen ik de Lamborghini opstartte kreeg ik ook meteen een melding dat er iets mis wat met de versnellingsbak.
pi_61444322
goede morgen, ik ben er weer terug van vaknatie, niet veel gebeurd hierzo he ?
pi_61444557
Het gebruikelijke, paar mensen neergestoken, aantal gevalletjes zinloos geweld, hulpverleners die bedreigd zijn, etc.
pi_61445054
klinkt goed
  zondag 7 september 2008 @ 12:28:44 #270
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_61445213
quote:
Op zondag 7 september 2008 10:52 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Nee, al die knopjes hadden ze kaduk gemaakt in die wagens, handrem eruit enzo. Zat ook overal steenslag op de ramen, kapotte koplampen, missende paneeltjes etc. En het interieur lag er overal uit. Toen ik de Lamborghini opstartte kreeg ik ook meteen een melding dat er iets mis wat met de versnellingsbak.
maar mag je hem ook echt helemaal door trekken vol in de toeren en flink mee gooien en smijten of mag dat niet.

als je een beetje leuk een bocht in gaat moet dat ding toch kunnen uitbreken?
pi_61446170
quote:
Op zondag 7 september 2008 12:19 schreef Charisma het volgende:
klinkt goed
quote:
Op zondag 7 september 2008 12:28 schreef ook_gek het volgende:

[..]

maar mag je hem ook echt helemaal door trekken vol in de toeren en flink mee gooien en smijten of mag dat niet.

als je een beetje leuk een bocht in gaat moet dat ding toch kunnen uitbreken?
Je moet ze zelfs door de toeren heentrekken, anders poets je de tanden van de versnellingsbak. Ze geven enigzins instructie voordat je vertrekt en daarbij vertellen ze hoeveel toeren je ongeveer moet maken alvorens te schakelen, bij de Porsche en BMW was dat 6k+.

ESP is echt heel streng in die dingen hoor, ook al doe je volgas ondanks dat de ESP al aan het piepen is, hij houdt gewoon in. Ze zorgen ook dat je niet een te groot gat laat vallen, dus je moet ook wel optijd remmen voor bochten etc.
pi_61447793
quote:
Op zondag 7 september 2008 13:20 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

[..]

Je moet ze zelfs door de toeren heentrekken, anders poets je de tanden van de versnellingsbak. Ze geven enigzins instructie voordat je vertrekt en daarbij vertellen ze hoeveel toeren je ongeveer moet maken alvorens te schakelen, bij de Porsche en BMW was dat 6k+.
Zie je wel....ik moet zo'n auto hebben. Stomme normale auto's gaan iedere keer maar protesteren als je m een keertje leuk doortrekt
  zondag 7 september 2008 @ 14:35:49 #273
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_61447901
quote:
Op zondag 7 september 2008 13:20 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

[..]

ESP is echt heel streng in die dingen hoor, ook al doe je volgas ondanks dat de ESP al aan het piepen is, hij houdt gewoon in. Ze zorgen ook dat je niet een te groot gat laat vallen, dus je moet ook wel optijd remmen voor bochten etc.
ik zeg leuk idee voor een meeting
pi_61449869
Ik zeg leuk om langs de kant te kijken
  zondag 7 september 2008 @ 16:51:10 #275
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_61451096
quote:
Op zondag 7 september 2008 15:58 schreef zeemonster het volgende:
Ik zeg leuk om langs de kant te kijken
mag je naast mij mee rijden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')