Volgens mij niet , ik had verleden week met een vriendin afgesproken om naar de bios te gaan en had mijn auto onder de mediamarkt (daar ergens dan ..) geparkeerd en was na afloop 14 euro kwijtquote:Op zaterdag 6 september 2008 15:41 schreef 2Mini het volgende:
In de buurt van centraal.. kan je ergens hele dage gratis parkeren?
Alleen na 2en en in het weekend zeker..
De parkeertarieven van de Q-Park in de binnenstad gaan inderdaad helemaal nergens over.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:06 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Volgens mij niet , ik had verleden week met een vriendin afgesproken om naar de bios te gaan en had mijn auto onder de mediamarkt (daar ergens dan ..) geparkeerd en was na afloop 14 euro kwijt. Maar ach het was een leuke avond.
Op zondag is het wel gratis daar rond centraal toch ?
quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:17 schreef Elegy het volgende:
Als jullie de auto maar niet bij mij in de straat zetten
wat heb je allemaal gedaan dan?quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:33 schreef Koploperkopper het volgende:
Whehehe jammer ook_gek. Was dik. Wel een beetje spierpijn van het quadrijden nu.
Pfff euh, echt een hele waslijst, race-spec Porsche GT3, Gallardo, BMW 130i race-spec, open-wheel Formula geval, meerijden met een drifter (Ford Mustang GT), 4x4 (Suzuki Jimmyquote:
GAAF!!! had ik graag mee willen maken!!!!!quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:51 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Pfff euh, echt een hele waslijst, race-spec Porsche GT3, Gallardo, BMW 130i race-spec, open-wheel Formula geval, meerijden met een drifter (Ford Mustang GT), 4x4 (Suzuki Jimmy) rijden, Quad, slalom en ijsrijden in een Swift.
Gallardo is echt een enorme bruut, was een tiptronic geval, als je terugschakelde schreeuwde dat ding het echt uit. Prachtig.
Porsche en BMW hadden een race versnellingsbak die pas vanaf 6k+ RPM gesynced waren dus die moest je flink doortrappen anders poetste je ff de tandjes van die bak.
Rijdt wel een instructeur voorop, maar die had echt peper in z'n reet zeg. In die Gallardo moest je echt hard doorrijden om 'em bij te houden, zo hard zelfs dat bij het opkomen van het rechte stuk constant de ESP aan het ingrijpen was terwijl je 'em met 120 door de bocht worstelde.
quote:Op zondag 7 september 2008 01:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
GAAF!!! had ik graag mee willen maken!!!!!
En ESP kan uit toch
maar mag je hem ook echt helemaal door trekken vol in de toeren en flink mee gooien en smijten of mag dat niet.quote:Op zondag 7 september 2008 10:52 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Nee, al die knopjes hadden ze kaduk gemaakt in die wagens, handrem eruit enzo.Zat ook overal steenslag op de ramen, kapotte koplampen, missende paneeltjes etc.
En het interieur lag er overal uit.
Toen ik de Lamborghini opstartte kreeg ik ook meteen een melding dat er iets mis wat met de versnellingsbak.
quote:
Je moet ze zelfs door de toeren heentrekken, anders poets je de tanden van de versnellingsbak.quote:Op zondag 7 september 2008 12:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
maar mag je hem ook echt helemaal door trekken vol in de toeren en flink mee gooien en smijten of mag dat niet.
als je een beetje leuk een bocht in gaat moet dat ding toch kunnen uitbreken?
Zie je wel....ik moet zo'n auto hebben. Stomme normale auto's gaan iedere keer maar protesteren als je m een keertje leuk doortrektquote:Op zondag 7 september 2008 13:20 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
[..]
Je moet ze zelfs door de toeren heentrekken, anders poets je de tanden van de versnellingsbak.Ze geven enigzins instructie voordat je vertrekt en daarbij vertellen ze hoeveel toeren je ongeveer moet maken alvorens te schakelen, bij de Porsche en BMW was dat 6k+.
ik zeg leuk idee voor een meetingquote:Op zondag 7 september 2008 13:20 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
[..]
Je moet ze zelfs door de toeren heentrekken, anders poets je de tanden van de versnellingsbak.Ze geven enigzins instructie voordat je vertrekt en daarbij vertellen ze hoeveel toeren je ongeveer moet maken alvorens te schakelen, bij de Porsche en BMW was dat 6k+.
ESP is echt heel streng in die dingen hoor, ook al doe je volgas ondanks dat de ESP al aan het piepen is, hij houdt gewoon in. Ze zorgen ook dat je niet een te groot gat laat vallen, dus je moet ook wel optijd remmen voor bochten etc.
mag je naast mij mee rijdenquote:Op zondag 7 september 2008 15:58 schreef zeemonster het volgende:
Ik zeg leuk om langs de kant te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |