Jij beoordeelt de kwaliteit van een supermarkt op basis van hoe mooi de winkelmeisjes zijn?quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:06 schreef 2Mini het volgende:
Nee.. geef mij maar XL
Gratis parkeren.. mooie meiden die daar werken.. grote aanbiedingen..
quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:26 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Jij beoordeelt de kwaliteit van een supermarkt op basis van hoe mooi de winkelmeisjes zijn?.
godver!quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:35 schreef Elegy het volgende:
Kom ik na een paar dagen op vakantie te zijn geweest terug in de Appie, is ie helemaal vernieuwdEn hoe!
Kreeg zelfs twee appeltaartjes toen ik weer naar buiten ging
duhquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:26 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Jij beoordeelt de kwaliteit van een supermarkt op basis van hoe mooi de winkelmeisjes zijn?.
Buuv!quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:04 schreef zeemonster het volgende:
En de AH bij het Savornin Lohmanplein daar woon ik vlak achter. Ik kom er bijna nooit eigenlijk al zal daar binnenkort wel verandering in komen omdat de supermarkten hier vlakbij veranderen in de Lidl (Lidl kom ik weleens maar niet veel).
haha wat een schokquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:50 schreef Elegy het volgende:
Ze hadden nog een heleboel van die pallets staan dus ga gauw
Hey, de Jumbo, daar ben ik morgen ongeveer naast de HELE dag aan het repeterenquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Buuv!
Maar goed, je kan beter naar de Jumbo aan de Annemoonstraat of bij winkelcentrum Leyweg gaan...
Groot is het geworden hèquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:15 schreef Yorrit het volgende:
[..]
haha wat een schok
wist ook niet meer wat ik moest kopen
wel 2 taartjes
En ging net peuken halen, stond er echt een fucking lange rij alleen maar om die gratis taartquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:09 schreef Yorrit het volgende:
hehe das wel heel erg
Welke van de twee?quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:16 schreef RATMEN het volgende:
Hey, de Jumbo, daar ben ik morgen ongeveer naast de HELE dag aan het repeteren.
Ehm ...quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:04 schreef AirwiN het volgende:
Maar goed, je kan beter naar de Jumbo aan de Annemoonstraat of bij winkelcentrum Leyweg gaan...
Diequote:Op vrijdag 5 september 2008 19:16 schreef RATMEN het volgende:
Hey, de Jumbo, daar ben ik morgen ongeveer naast de HELE dag aan het repeteren.
Ik had geen zin om twee keer Jumbo te typen, maar bedoelde dus de Jumbo aan de Annemoonstraat of de Jumbo bij winkelcentrum Leyweg. Annemoonstraat is beter!quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:31 schreef RATMEN het volgende:
Ehm ...
Ah! RATMEN snapt het eindelijkquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had geen zin om twee keer Jumbo te typen, maar bedoelde dus de Jumbo aan de Annemoonstraat of de Jumbo bij winkelcentrum Leyweg. Annemoonstraat is beter!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |