Hoezo dat? het was wel weer topdrukte daar vandaag en kijkduin ook.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:39 schreef melanie_the_miss het volgende:
iemand verdronken op scheveningen?
Ik zal het morgen wel horen....quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:41 schreef melanie_the_miss het volgende:
ze zeiden kind van 1,5.
een stuk of 5 boten 2 boten met duikers
1 reddingsboot
1 marineschip
en de beruchte heli die een halfuur er echt zocht.
Als ze er iemand mee kunnen redden (wat ik betwijfel met een kind na meer als een half uur) dan mogen ze van mij de hele nacht over en weer vliegen hoe gek ik er ook van zou wordenquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:16 schreef ook_gek het volgende:
oh daarom vloog dat ding elke keer over, gek werd ik er van.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ga dinsdag kijken bij Bart Smit zeemonsteren als ze ze hebben heb ik ook een lekker cadeautje voor jou
Bleek dus dat een vrouw in zee tegen iets aan was gezwommen en dacht dat het een "stoffelijk overschot" was. Ze hebben na uren zoeken niets gevonden en er waren ook geen meldingen van vermissingen binnengekomen. Ze vermoeden dat ze tegen 1 of meerdere kwallen is aangezwommen omdat die er nu heel veel zijn voor de kust.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:41 schreef melanie_the_miss het volgende:
ze zeiden kind van 1,5.
een stuk of 5 boten 2 boten met duikers
1 reddingsboot
1 marineschip
en de beruchte heli die een halfuur er echt zocht.
bron?quote:Op maandag 1 september 2008 08:36 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Bleek dus dat een vrouw in zee tegen iets aan was gezwommen en dacht dat het een "stoffelijk overschot" was. Ze hebben na uren zoeken niets gevonden en er waren ook geen meldingen van vermissingen binnengekomen. Ze vermoeden dat ze tegen 1 of meerdere kwallen is aangezwommen omdat die er nu heel veel zijn voor de kust.
De vers wagens zijn langs geweest vanochtend van melkunie en unileverquote:
ze werkt bij een krant en is dus zelf de bronquote:
Nouja ik hoor het dan ook weer van aardige mensen van de KNRM die mij op de hoogte houdenquote:Op maandag 1 september 2008 12:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ze werkt bij een krant en is dus zelf de bron
quote:Op maandag 1 september 2008 10:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
De vers wagens zijn langs geweest vanochtend van melkunie en unileverdus ze zijn al weer aan het vullen
Voor welke krant werk je dan?quote:Op maandag 1 september 2008 13:16 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Nouja ik hoor het dan ook weer van aardige mensen van de KNRM die mij op de hoogte houden
Niet hierquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:34 schreef RATMEN het volgende:
De storm, regen en onweer zijn begonnen.
het olympisch stadion en de daarbij behorende botanische tuinen zijn erg leuk, natuurlijk het oude centrum, huur een fiets, dat is erg makkelijk al zeg ik het zelf!quote:Op dinsdag 2 september 2008 02:50 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Niet hierNog steeds 28 graden en t blijft nog even. Hele weekend rond een meer (Lake Magog) gehangen, gezeild, en veel van de omgeving gezien. Nu weer terug in Montreal, en morgen de stad echt verkennen. Heb hier relaxed wireless enzo, dus ik kan gewoon door blijven posten
Niet dat ik veel tijd op Fok ga rondhangen natuurlijk ...
quote:Op woensdag 3 september 2008 07:43 schreef Atreidez het volgende:
Zodra de temperatuur het toelaat ga ik fietsen en dan ga ik er langs Becky.. Het was hier vandaag 33 graden en je kon amper bewegen voor je het loodje zou leggenVerder alles ok! Ik las dat er problemen zijn met veel regen in NL? Den Haag ook?
Het heeft de hele dag geregend en dan niet van goh het druppelt een btje, maar meer van sjees wat een stortbui :Squote:Op woensdag 3 september 2008 07:43 schreef Atreidez het volgende:
Zodra de temperatuur het toelaat ga ik fietsen en dan ga ik er langs Becky.. Het was hier vandaag 33 graden en je kon amper bewegen voor je het loodje zou leggenVerder alles ok! Ik las dat er problemen zijn met veel regen in NL? Den Haag ook?
quote:Bekend en onbekend talent in Pauwen en Reigers
Na hoofdrolspeler Bas Muijs is nu ook het grootste deel van de overige cast van de nieuwe regiokomedie van Omroep West, Pauwen en Reigers, bekend. De serie, die vanaf zondag 26 oktober wekelijks te zien zal zijn op de regionale publieke tv-zender, krijgt meerdere bekende spelers, zoals Frederique Sluyterman van Loo, bekend van grote musicals als Chicago en 42nd Street.
De regiokomedie draait om twee jongemannen die sprekend op elkaar lijken (Bas Muijs), de één uit een rijke familie uit de Duin en Bollenstreek, de ander uit een volkse familie uit Scheveningen, die in elkaars wereld terecht komen. Sluyterman van Loo speelt de stiefmoeder in de bollenfamilie die een duister verleden heeft.
Andere rollen worden vervuld door Geerteke van Lierop, Marnix van der Pol, Winny Rolfes, Afra Margeridon en Esmeralda Blansjaar. Over enkele weken hoopt Omroep West de cast helemaal rond te hebben. Met enkele nationaal bekende acteurs lopen nog gesprekken.
Omroep West heeft ook de speciale website www.pauwenenreigers.nl geopend, met daarop alle achtergronden van de acteurs, het verhaal en natuurlijk de laatste nieuwtjes rond de opnamen van deze bijzondere serie.
De regionale komedie van Omroep West wordt geproduceerd door Nijenhuis & de Levita Film en TV, onder meer bekend van Keyzer & De Boer Advocaten, SpangaS en Voetbalvrouwen.
Tis een hype!quote:Op woensdag 3 september 2008 13:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
Google wagen staat nu voor me deurbestuurder is aan het lunchen in ze wagen. Ff wat foto's gemaakt
quote:Op woensdag 3 september 2008 20:42 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Tis een hype!
Spot de google wagen, maak er een foto van en pleur em op fok. Dan hopen dat je volgend jaar met je camera op google maps te vinden ben
meen je niet had wel mee gewiltquote:Op woensdag 3 september 2008 20:46 schreef Koploperkopper het volgende:
Iemand toevallig zin om 309 euro uit te geven aan een Race Experience morgen? We hebben een afzeggert.
Die gabber ben ik inmiddels ook al 2x tegengekomen.quote:
Ja die AH is mooi geworden hequote:Op donderdag 4 september 2008 21:39 schreef McKillem het volgende:
[..]
Die gabber ben ik inmiddels ook al 2x tegengekomen.
1x hier aan de Rijswijkse weg. En 1x ergens om en nabij de binnenstad.
Staan nog geen foto's op streetview/google maps.
Die AH is trouwens met een factor of 30 verbeterd. Kom er net weg.
Okquote:
Segbroekquote:Op vrijdag 5 september 2008 00:56 schreef 2Mini het volgende:
De C1000 hier aan de.. aan de... daar bij die politieburo en het stadsdeelkantoor.. (kom ff niet op de naam..) aan het eind van de weimarstraat.. is ook vernaderd in een AH.
Die is ook mooi geworden.. met plasmaschermen enzo
Dan woon je vlak bij mij!quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:51 schreef nectarientje het volgende:
[..]
SegbroekDie is inderdaad erg mooi geworden!
Ik woon alleen inmiddels dichterbij de appie aan het Monnickendamplein dus ik kom er niet vaak meer.
Tenzij jij natuurlijk aan de andere kant woontquote:Op vrijdag 5 september 2008 09:54 schreef Yurzinho het volgende:
Dan woon je vlak bij mij!![]()
Ik vind de AH op het Monnickendamplein trouwens erg slecht....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |