sterktequote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:35 schreef melanie_the_miss het volgende:
ik ben weer eens ziek.
Ik heb hier een hele berg kiwi'squote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:45 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Krijg ik nu kiwi;s?
[ afbeelding ]
die vind ik bahquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:46 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heb hier een hele berg kiwi's
Alleen de Zespri Gold heb ik al op
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:35 schreef melanie_the_miss het volgende:
ik ben weer eens ziek.
*troost*quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:02 schreef melanie_the_miss het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
troost mij, voor ik moet braken
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
danku, hierdoor is het braken uitgebleven.quote:
Zespri goldquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:46 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heb hier een hele berg kiwi's
Alleen de Zespri Gold heb ik al op
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:02 schreef melanie_the_miss het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
troost mij, voor ik moet braken
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:52 schreef MrKawada het volgende:
doe eens niet zo lui
je bent helemaal niet ziek
aansteller
doe eens niet zo lui
aansteller
doe eens niet zo lui
aansteller
doe eens niet zo lui
aansteller
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:09 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je pest me@!!
[..]
[..]
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je pest me@!!
[..]
[..]
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je pest me@!!
oh okquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:09 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je pest me@!!
Misschien heeft ze rechten gestudeerd.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Waarom heet je MRkawada en staat in je profiel dat je vrouw bent?
mrkawada is mijn heldquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Waarom heet je MRkawada en staat in je profiel dat je vrouw bent?
hagendas maar of die in den haag zit...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:47 schreef MrKawada het volgende:
trouwens... ik woon in het centrum van den haag, en ik heb superveel zin in een wafel!
ik wil niet naar bakker bart ofzo haha maar waar kan ik een lekkere wafel kopen nu???
ik weet bij australian dat ze wafel verkopen... maar waar nog meer??
Irritantste kruispunt is by far bij de ingang van het zuiderpark naast veluweplein/hapsnap.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:48 schreef Atreidez het volgende:
Echt het irritantste kruispunt van de hele loosduinse weg, misschien wel van heel Den Haag
[..]
Nah, daar sta je echt niet zo lang stil hoor. Geen tramsquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:28 schreef Fiskus het volgende:
Irritantste kruispunt is by far bij de ingang van het zuiderpark naast veluweplein/hapsnap.
Den Haag is een grote permanente bouwputquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:24 schreef Fiskus het volgende:
Ligt het aan mij of wordt er tegenwoordig teringveel gebouwd in Den Haag. Waar ik woon, de rades, gaan helemaal op de schop, bij melis stokelaan huizen van 3 ton, de la reyweg gaat helemaal veranderen..
Wat wil je ermee doen? Hoeveel wil je er aan uitgeven? En hoeveel geld wil je er na aanschaf nog aan uitgeven? Dat is het 'nadeel' van een SLR, je blijft bijkopen, en niet iedereen realiseert zich dat.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:00 schreef 4-elements het volgende:
Zo, daar ben ik ook weer eens. Druk druk druk.![]()
Wil binnenkort een digitale spiegelreflexcamera aanschaffen. Aangezien hier ook wat (amateur)fotografen zitten, nog tips?
vriendje? Die is nieuw voor mequote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:32 schreef xxMirandaxx het volgende:
Zekers wel.
Ook_gek!!!! nog gefeliciteerd vriendje![]()
Hoe kom je daaraan?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:20 schreef ook_gek het volgende:
over kiwi gesproken. Ik heb nog wel een paar kistjes staan
en aardbijen,druiven en paar dozen bananen, manderijnen peren zeg maar veel sorten fruit
Tja het staat bekend onder de naam groente boer.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:22 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Hoe kom je daaraan?
IK WIL OOOK
Mag ik ook aardbeien van je vader?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tja het staat bekend onder de naam groente boer.
handig zo een vader
Op een witte boterham met verse ju en een glas champagne. Afgemaakt met mooie rode roos.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:36 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Mag ik ook aardbeien van je vader?
Ik fotografeer alles wat los en vast zit. Tot dan mijn oude toestel het begaf dan. Gewone kiekjes, maar ik ga ook vaak naar races. Lijkt me leuk (maar ook wel moeilijk) om eindelijk eens alles zelf in te kunnen stellen. Gelukkig heb ik mensen die mij dat kunnen leren.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 07:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat wil je ermee doen? Hoeveel wil je er aan uitgeven? En hoeveel geld wil je er na aanschaf nog aan uitgeven? Dat is het 'nadeel' van een SLR, je blijft bijkopen, en niet iedereen realiseert zich dat.
ik heb er een hekel aan dat ik geen geld heb om een schoonmaakster te betalenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:14 schreef RATMEN het volgende:
Ik heb er toch zo'n hekel aan als mijn schoonmaakster te laat is. Narigheid!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |