Ik ben een Kees fan maar moet eerlijk zeggen dat het ook wel een beetje uit de hand liep met al die spullen. Was op zich goed dat die picknick tafel op den duur werd weggehaald.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:36 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Toen iedereen planten ging rausen voor Kees in het Limagebied werd een gastje die met een bloembak liep door 3 undercover agenten aangehouden en moest mee komen voor een boete. Die arme jongen rende samen met een vriend van 'm weg omdat ie er (terecht) vanuit ging dat het een grap was.
Rare actie van de politie om hem af te voeren terwijl er op datzelfde moment een picknicktafel, een kliko en een berg mensen met afgebroken takken in de Lima stonden (O+!)
quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:41 schreef miekd het volgende:
In het kort:
- Dansen met Jón Þór Birgisson (oftewel, leadzanger van Sigur Ros) in de magneetbar.
Wtf!! Ik heb nog even overwogen (voor zover je het dat mag noemen om zo'n tijd als je al redelijk ver heen bent) om er één bij die 'eerlijke' koffie-tent mee te nemen, maar goed dat we dat niet gedaan hebben zeg.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:36 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Toen iedereen planten ging rausen voor Kees in het Limagebied werd een gastje die met een bloembak liep door 3 undercover agenten aangehouden en moest mee komen voor een boete. Die arme jongen rende samen met een vriend van 'm weg omdat ie er (terecht) vanuit ging dat het een grap was.
Rare actie van de politie om hem af te voeren terwijl er op datzelfde moment een picknicktafel, een kliko en een berg mensen met afgebroken takken in de Lima stonden (O+!)
niet op de postquote:Op maandag 18 augustus 2008 19:27 schreef snorfiets het volgende:
[..]
clown met een zere elleboog gezien?
x
EHBO-postquote:
En dan zie je de mensen die knock-out bij de ehbo lagen nog niet eensquote:Op maandag 18 augustus 2008 19:35 schreef Memento-Mori het volgende:
wij hadden zaterdag op zondag op onze camping iemand die er heilig van overtuigd was dat een tent van opnze groep die van haar was, ze kon geen stap meer zetten zonder zich vast te houden ::') en ze dook gewokon de tent in ook waar dus al mensen lagen, uiteindelijk ios ze maar gehaald door dr vriendinnen, echt wat waren sommigen ver heen
Tja, ik vond het vooral lullig voor dat ventje, alsof je daarmee het probleem oplost. Nu verziek je zijn Lowlands op de laatste avond, terwijl er wel belangrijker zaken zijnquote:Op maandag 18 augustus 2008 19:42 schreef Horloge het volgende:
[..]
Wtf!! Ik heb nog even overwogen (voor zover je het dat mag noemen om zo'n tijd als je al redelijk ver heen bent) om er één bij die 'eerlijke' koffie-tent mee te nemen, maar goed dat we dat niet gedaan hebben zeg.
The Flaming Lips verbloemen hun muziek ook met de show. m.a.w. muzikaal niet veel aan.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:44 schreef rood_verzet het volgende:
Sigur Ros was inderdaad erg mooi, daar ga ik zeker meer van luisteren. Alleen: The Flaming Lips??? Leek op een foking kinderfeestje, dat was echt gewoon veel te veel overdreven en ik liep spoedig hoofdschuddend de tent weer uit.
Ik was mijn truffels vergeten, anders had ik het wellicht leuk gevondenquote:Op maandag 18 augustus 2008 19:45 schreef BloodyLotte het volgende:
Dude, flaming lips was 1 van mn hoogtepunten. Geweldig!
quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:47 schreef Damzkieee het volgende:
Hoe was Editors?
Ja heel treurig.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:51 schreef Chooselife het volgende:
Ik ben overigens lichtelijk geschrokken hoe jong en veelvuldig men al aan de fucking dope zit. Heb een behoorlijk aantal echt jonge gastjes en meisjes óf out zien gaan, óf helemaal verdwaasd rond zien lopen. En ook met die koude nacht, halfnaakt. Flink onverantwoord dom gedrag.
Opkomend fenomeen. Want dit was pakweg 5 jaar terug veel minder het geval.
Ja fuck man, ik ging 20 minuten voor mgmt pissen en ik kwam terug, opeens fucking druk in de india, maar wel nog mogelijk overal tussendoor te schuiven, staat er zo'n kutjoch die me gewoon bij het langslopen elke keer terug naar achter duwde en ging schelden. toen ik er eenmaal toch doorkwam heb ik fijn even op z'n teenslipper getrapt met m'n regenlaars.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:50 schreef Horloge het volgende:
Overigens hilarisch, de übernette (Breezah-)meisjes bij N*E*R*D. Ging er zo'n klein meisje voor me staan, vroeg ze of het oké was. Als er iemand voor hun wegliep, hielden ze exact dezelfde volgorde aan bij het 'inschuiven' en ze waren ontzettend verontwaardigd dat er een kerel was die zich naar voren toe werkte.
Echt leuk om te zien.
Wij kwamen vrijdag aan en hadden gelukkig nog genoeg ruimte om de tenten op te zetten bij vrienden van ons die donderdag al gegaan waren. Dat was wel fijn, we hadden een gezellige groep.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:54 schreef Chooselife het volgende:
Ook leuk op camping 1, van die breezermeisjes die donderdagmiddag complete lappen camping proberen te "reserveren" voor hun 3 vrienden.
Zeker eerste keer Lowlands. "ehhh, volgens mij wel ja". Priceless.
jaja..quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:55 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ja fuck man, ik ging 20 minuten voor mgmt pissen en ik kwam terug, opeens fucking druk in de india, maar wel nog mogelijk overal tussendoor te schuiven, staat er zo'n kutjoch die me gewoon bij het langslopen elke keer terug naar achter duwde en ging schelden. toen ik er eenmaal toch doorkwam heb ik fijn even op z'n teenslipper getrapt met m'n regenlaars.
Verbannen naar de overkant van 't meer. Arme wortel.quote:
Ik heb QotSA niet gezien op Pinkpop (niet geweest), maar ik ben wel bij hun optreden in HMH geweest en dat was toch wel erg tof. Heerlijke meezing/meebeuk muziek tbhquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
RATM was meesterlijk, absoluut lowlandswaardig. Eens.
Metallica was goed, maar zeker niet in topvorm en totaal niet op z'n plek op Lowlands. QOTSA was werkelijk aller belabbertst, die zijn echt rijp voor hun pensioen, ongemotiveerde, volgevreten persiflage van de briljante band die ze ooit waren. FF is goed, maar nog nepper, commercieler en afgezaagder dan NERD.
De enige act op Pinkpop die ,naast RATM, echt Lowlandswaardig was deze editie was Justice, maar die waren er vorig jaar al. En misschien de Editors, die mij niet boeien, maar wel in vorm waren.....en hey, die waren er ook dit jaar.
Snie! Toen dat gebeurde waren ze net 30 seconden bezigquote:Op maandag 18 augustus 2008 19:58 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
jaja... Jij bent vast zo iemand die 10 minuten voor het einde van het optreden nog even voor aan wil staan
"Glauw" was dat woord. Stond ook in vrijwel elk wc-hokje op 2.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:54 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Iemand die groep belgen op camping 2 nog gezien die pleitte voor een of ander nieuw woord? Het leek wel een fucking religie.
Ik vond die nieuwe '24u' wel gaar, voor m'n gevoel was ie meer dicht dan open. En beetje jammer dat Duracell per se zo groot er op moet
Inderdaad, wat een zuur kutstuk. Die gast heeft zo te lezen echt enorm veel gemist. Er waren zeker leuke, sympathieke en frisse acts bij. Zoals ongeveer het hele Lima-programma (minus Kees van Hondt en die Balkan-shit dan). Wat ik ook geweldig vond is Volbeat. Ook nergens wat over gelezen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:58 schreef Shazbot het volgende:
[..]
Ik heb QotSA niet gezien op Pinkpop (niet geweest), maar ik ben wel bij hun optreden in HMH geweest en dat was toch wel erg tof. Heerlijke meezing/meebeuk muziek tbh.
Metallica is inderdaad meer op hun retour. Hun muziek valt niet echt meer onder metal/hard rock, het is allemaal een beetje te liefelijk
Dat Stentor flut verslag, sloeg echt nergens op. Ik had het idee dat het een gefrustreerde Sex Pistols fan was. Hij zeurde maar over dat een deel van het programma al er eerder was geweest, maar er waren ook tientallen nieuwe acts en als een act goed is, wat is het probleem
. Ook was een deel van de acts die hij noemde al een paar jaar niet geweest, ik was juist blij dat ze dEUS weer hadden (nog niet eerder gezien). Daarnaast haalde hij ook aan dat Anouk over het paard getild was, terwijl dat volgens mij niks met de muziek te maken had. Ook over NERD hetzelfde en later gaan zeuren over opgestelde laptops
bij een band.
Ik heb me geweldig vermaakt in ieder geval. Op naar volgend jaar![]()
Btw. In het vorige topic zei iemand dat de Sex Pistols als vervanging dienden voor FOR, waar staat FOR voor
En iemand die in boxershort in zo'n paal klom.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:01 schreef Memento-Mori het volgende:
was ook geniaal dat die batterij zonder stroom zat donderdagnacht
Vriend van mij had dat op zaterdagnacht, liep met een plant uit de groove tube en werd de eerste keer teruggestuurd. Paar uur later deed ie het weer en kwam hij een andere security tegen en moest hij mee komen backstage, 24 uur verwijdering. Dag erna liep ie na dEUS gewoon weer rond, bandje losknippen van iemand die wegging en weer vastsmeltenquote:Toen iedereen planten ging rausen voor Kees in het Limagebied werd een gastje die met een bloembak liep door 3 undercover agenten aangehouden en moest mee komen voor een boete. Die arme jongen rende samen met een vriend van 'm weg omdat ie er (terecht) vanuit ging dat het een grap was.
Fields of Rock.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:58 schreef Shazbot het volgende:
Btw. In het vorige topic zei iemand dat de Sex Pistols als vervanging dienden voor FOR, waar staat FOR voor
quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:02 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Vriend van mij had dat op zaterdagnacht, liep met een plant uit de groove tube en werd de eerste keer teruggestuurd. Paar uur later deed ie het weer en kwam hij een andere security tegen en moest hij mee komen backstage, 24 uur verwijdering. Dag erna liep ie na dEUS gewoon weer rond, bandje losknippen van iemand die wegging en weer vastsmelten
Jaa!quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:01 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
GLAUW!!!
Daar stonden we bijna tegenover, die badjasman was tof.
Hij zei dat het een 'tongval was van een Amerikaanse politicus', maar dat is volgens mij onzin.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:04 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Jaa!Wat een geniale gast was dat
.
Wat is een glauw nou eigenlijk, dat is me nou nog steeds niet duidelijk.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:02 schreef HenkBenzinetank het volgende:
nog maar een keer:
Sigur Rós. Epic.
.
Alles klopte gewoon.
Meest belachelijk is dat hij als een van de weinige daarvoor is gepakt, op zondagnacht werden ook weer de bomen meegenomen en niemand van de security die er wat aan deed....quote:
Jaa, dat was zeker mooi!quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:05 schreef Aventura het volgende:
Eh, waarom post iedereen zijn verslag nog een x? Zo kunnen we wel blijven doorgaan.
Iemand de gedeeltelijke maansverduistering zaterdagavond nog gespot toevallig?
Dat dus. Ik vind het prima dat je wat aan het vandalisme wil doen, maar wees dan consequent in je beleid en ga niet voor een paar individuen het festival verpesten.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:06 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Meest belachelijk is dat hij als een van de weinige daarvoor is gepakt, op zondagnacht werden ook weer de bomen meegenomen en niemand van de security die er wat aan deed....
Na underworld gezien ja, veel mensen snapten het niet. Stond trouwens ook in the daily paradisequote:Op maandag 18 augustus 2008 20:05 schreef Aventura het volgende:
Eh, waarom post iedereen zijn verslag nog een x? Zo kunnen we wel blijven doorgaan.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:55 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ja fuck man, ik ging 20 minuten voor mgmt pissen en ik kwam terug, opeens fucking druk in de india, maar wel nog mogelijk overal tussendoor te schuiven, staat er zo'n kutjoch die me gewoon bij het langslopen elke keer terug naar achter duwde en ging schelden. toen ik er eenmaal toch doorkwam heb ik fijn even op z'n teenslipper getrapt met m'n regenlaars.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:05 schreef Aventura het volgende:
Nja in eerste instantie begonnen ze erover dat hij de schade moest betalen, maar hij had niks vernield dus na een belletje hoefde hij niks te betalen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:07 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Dat dus. Ik vind het prima dat je wat aan het vandalisme wil doen, maar wees dan consequent in je beleid en ga niet voor een paar individuen het festival verpesten.
Ja vind ik ook. En zal wel als een oude moraalridder klinken maar het is de afspiegeling van de maatschappij. Op Pinkpop is t al erg, maar LL gaat ook een beetje die kant op. Erg jammer.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:07 schreef Horloge het volgende:
[..]
Overigens ook zoiets meegemaakt, wilde bij The Roots naar voren lopen, ik loop dicht langs twee dudes, drukt één van die lijers snel een sigaret (rookverbod anyone?) in mijn shirt uit. Heb het idee dat er veel meer ongemanierde boeren dan vorig jaar waren, kreeg ook regelmatig bier, ijs en afval mijn richting in geslingerd.
Het mag niet, maar ik deed het lekker toch. Behalve in de x-ray en de juliet. want juliet is theater en dat doe je gewoon niet en x-ray is zo klein en warm, daar word je zonder sigarettenlucht al astmatisch van. maar daar ben ik eigenlijk helemaal niet geweest dit jaar. 3 minuten ofzoquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:08 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Over rookverbod, hoe zit het nou? Mocht er wel of niet gerookt worden in de tenten? Ik was laatst op een festivalletje waar het niet mocht, maar die tent was aan alle kanten dicht.
Er stond volgens mij niets in het programmaboekje (dan neem je 't al niet serieus), maar bij de Lima stond een securitygast wel de peuken uit de handen/monden te kijken..quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:08 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Over rookverbod, hoe zit het nou? Mocht er wel of niet gerookt worden in de tenten? Ik was laatst op een festivalletje waar het niet mocht, maar die tent was aan alle kanten dicht.
Mocht in geen enkele tent gerookt worden, paar miniscuul kleine bordjes hingen aan de palen. Tom Barman (Zanger dEUS) rookte zelf ook vrolijk door tijdens zijn optreden.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:08 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ah, ok. Er werd ook verder totaal niks gedaan om ervoor te zorgen dat het verbod nageleefd wordt, vandaar dat ik ook twijfelde. Maar ja, het zal wel, ik heb ook in de tenten gerookt.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:11 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Het mag niet, maar ik deed het lekker toch. Behalve in de x-ray en de juliet. want juliet is theater en dat doe je gewoon niet en x-ray is zo klein en warm, daar word je zonder sigarettenlucht al astmatisch van. maar daar ben ik eigenlijk helemaal niet geweest dit jaar. 3 minuten ofzo
Inderdaad. Ik heb donderdagmiddag bij de ingang 3 voordringers op hun gedrag aangesproken. Fucking asociaal kutgedrag, als de meeste mensen er al meer dan een uur staan. In de afgelopen 5 jaar niet eerder meegemaakt.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:07 schreef Horloge het volgende:
[..]
Overigens ook zoiets meegemaakt, wilde bij The Roots naar voren lopen, ik loop dicht langs twee dudes, drukt één van die lijers snel een sigaret (rookverbod anyone?) in mijn shirt uit. Heb het idee dat er veel meer ongemanierde boeren dan vorig jaar waren, kreeg ook regelmatig bier, ijs en afval mijn richting in geslingerd.
The Gutter twins niet..dat moet een zware bevalling geweest zijn!quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:12 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Tom Barman (Zanger dEUS) rookte zelf ook vrolijk door tijdens zijn optreden.
Op 3voor12 staat interview met de directeur van LL. Hij riskeert een boete maar vind de regelgeving raar. Begrijpelijk. Je kan ook moeilijk in een Alpha op rokers controleren....quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:12 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ah, ok. Er werd ook verder totaal niks gedaan om ervoor te zorgen dat het verbod nageleefd wordt, vandaar dat ik ook twijfelde. Maar ja, het zal wel, ik heb ook in de tenten gerookt.
Vond dat er dit jaar ook meer mensen waren die je normaal niet op festivals zou aantreffen, maar in de Hollywood ofzo..quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:12 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb donderdagmiddag bij de ingang 3 voordringers op hun gedrag aangesproken. Fucking asociaal kutgedrag, als de meeste mensen er al meer dan een uur staan. In de afgelopen 5 jaar niet eerder meegemaakt.
Dat was ik.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:58 schreef Shazbot het volgende:
[..]
Ik heb QotSA niet gezien op Pinkpop (niet geweest), maar ik ben wel bij hun optreden in HMH geweest en dat was toch wel erg tof. Heerlijke meezing/meebeuk muziek tbh.
Metallica is inderdaad meer op hun retour. Hun muziek valt niet echt meer onder metal/hard rock, het is allemaal een beetje te liefelijk
Dat Stentor flut verslag, sloeg echt nergens op. Ik had het idee dat het een gefrustreerde Sex Pistols fan was. Hij zeurde maar over dat een deel van het programma al er eerder was geweest, maar er waren ook tientallen nieuwe acts en als een act goed is, wat is het probleem
. Ook was een deel van de acts die hij noemde al een paar jaar niet geweest, ik was juist blij dat ze dEUS weer hadden (nog niet eerder gezien). Daarnaast haalde hij ook aan dat Anouk over het paard getild was, terwijl dat volgens mij niks met de muziek te maken had. Ook over NERD hetzelfde en later gaan zeuren over opgestelde laptops
bij een band.
Ik heb me geweldig vermaakt in ieder geval. Op naar volgend jaar![]()
Fields of rock dus.quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Heb zojuist de volgende reactie gestuurd naar dat artikel:
Beste Erik,
Mischien had je je kunnen concentreren op hetgeen je niet kende, want zo te lezen heb je nogal wat gemist. Je stuk lijkt een ordinaire zeurpartij over alles wat je wel kent en veelal verafschuwd.
Je had jezelf een veel leuker weekend kunnen bezorgen, maar dat moet je natuurlijk wel willen!
Nog even een kleine toevoeging. Als je je research gedaan had, had je geweten waarom The Sex Pistols op LL waren (aflasten van FOR) en de flinke vinger van Mojo in de Lowlandspap.
Beterschap gewenst.
Met vriendelijke groet,
Peaceman
Ik vind het ook onzin, de tent is ook aan alle kanten open en er was sprake van dat het dan wel zou mogen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:14 schreef Longmen het volgende:
[..]
Op 3voor12 staat interview met de directeur van LL. Hij riskeert een boete maar vind de regelgeving raar. Begrijpelijk. Je kan ook moeilijk in een Alpha op rokers controleren....
Dat hielp vast!quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:11 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Er stond volgens mij niets in het programmaboekje (dan neem je 't al niet serieus), maar bij de Lima stond een securitygast wel de peuken uit de handen/monden te kijken..
nog genialer was dat het licht precies weer aan ging toen een gast in zn blote reet aan een balk hingquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:01 schreef Memento-Mori het volgende:
was ook geniaal dat die batterij zonder stroom zat donderdagnacht
Nu moet ik er wel bijzeggen dat-ie ook wel keek met een blik van 'What the fuck ben JIJ aan t doen, bitch!!!quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:20 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Jazeker! De mevrouw voor me gooide gelijk verontschuldigend haar peukie weg
Ja ik! Was erg goed.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:20 schreef Aventura het volgende:
Oh en aan de organisatie van LL: boek Gogol Bordello en alle aanverwante zaken zoals Russian Disco voor 2009 maar een keertje niet...Come on, Gogol Bordello in de Alpha...Dat is gekheid en (te) makkelijk scoren.
Heeft iemand trouwens Kraak & Smaak gezien? Waar ik het niet zo druk vond trouwens; vreemd voor een topact die voor de tweede keer een uitierst goede en succesvolle cd uitbracht.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:20 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
nog genialer was dat het licht precies weer aan ging toen een gast in zn blote reet aan een balk hing
Tja, ik heb niet zoveel genoten als vorig jaar helaasquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:01 schreef Aventura het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een zuur kutstuk. Die gast heeft zo te lezen echt enorm veel gemist. Er waren zeker leuke, sympathieke en frisse acts bij. Zoals ongeveer het hele Lima-programma (minus Kees van Hondt en die Balkan-shit dan). Wat ik ook geweldig vond is Volbeat. Ook nergens wat over gelezen.
Oh en FOR is Fields of Rock. Dat festival ging niet door wegens (geloof ik) een tekort aan acts.
Zo sneu.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:11 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Het mag niet, maar ik deed het lekker toch. Behalve in de x-ray en de juliet. want juliet is theater en dat doe je gewoon niet en x-ray is zo klein en warm, daar word je zonder sigarettenlucht al astmatisch van. maar daar ben ik eigenlijk helemaal niet geweest dit jaar. 3 minuten ofzo
Sorry, maar ik snap echt niet waarom je op een festival een film zou gaan kijkenquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:25 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Tja, ik heb niet zoveel genoten als vorig jaar helaas, de bands die ik zo ongeveer gezien heb zijn: Killswitch Engage, Volbeat, PotUSA, Nightwish, HIM, stukje Wombats, the National, The Kooks, stukje NERD, Danko Jones, MSI, AntiFlag, MGMT enneh dat was het wel zo'n beetje...nouja tenminste wel twee gave films gezien (Persepolis en Heavy Metal in Baghdad)
Had 'm al gezien een tijd voor Lowlands, is inderdaad een goede film. Snap alleen niet waarom 'ie nu pas 'ontdekt' wordt, is al een tijdje uit volgens mij?quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:27 schreef peaceman het volgende:
Niemand de film This is England gezien? Was een zeeeer goede film.
Wel No Country for Old Men gezien.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:27 schreef peaceman het volgende:
Niemand de film This is England gezien? Was een zeeeer goede film.
Volgens mij pas net op DVD in NL.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:30 schreef icebliss het volgende:
[..]
Had 'm al gezien een tijd voor Lowlands, is inderdaad een goede film. Snap alleen niet waarom 'ie nu pas 'ontdekt' wordt, is al een tijdje uit volgens mij?
Waarom niet? Als er een gat in de programmering zit en je wilt relaxen tijdens een leuke film... Wat is daar op tegen?quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:29 schreef snorfiets het volgende:
[..]
Sorry, maar ik snap echt niet waarom je op een festival een film zou gaan kijken
x
Precies, even lekker zitten en relaxen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waarom niet? Als er een gat in de programmering zit en je wilt relaxen tijdens een leuke film... Wat is daar op tegen?
Ja, ik ben ook geweestquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:24 schreef peaceman het volgende:
Maar weinig mensen naar The Dresden Dolls geweest of niet?
WIj hebben nog een vrouw zien zoeken in de afvalbakken... dat vind ik toch wel het dieptepunt...quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:33 schreef Aventura het volgende:
Ik vond dat groepje mensjes-met-downsyndroom ook leuk & lief. Die deden een toneelstuk tussen de Groove Tube en Cafe Americana. Verder heb ik niks theaterachtigs gedaan. Daarvoor kom ik niet op Lowlands.
Nog even over style: het viel me op dat er zoveel (jonge) mensen uiterst stylish verantwoord op pad gaan. Wel grappig, maar dat was in 'mijn tijd' wel anders. Je oudste shirtjes en broeken mee was toen het credo. Nu lijkt het wel een modeshow met al die sjaaltjes, armbanden en jurkjes. Oh en what's up met de glimmende spandex leggings in discokleuren? Is dat een nieuwe LL-trend ofzo?
Gek werd ik trouwens van de fanatieke bekerverzamelaars. Sommigen slaan echt door. Zo waren er mensen die nog voor we ons drankje ophadden, al aan ons vroegen of ze de bekertjes mochten. Er was ook zo'n vage figuur (klein, zwartedreads, zwerver-look) met tuinhandschoenen aan die fulltime bekers aan het rapen was, vooral rondom de heuvels bij Alpha. Die gozer heeft het hele festival gemist. Ik snap dat niet!
Ja was vrij rustig bij dresden dolls in de india. ongeveer 3 kwart of halfvol. Wat mij betreft wel een van de hoogtepunten dit jaar.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:24 schreef peaceman het volgende:
Maar weinig mensen naar The Dresden Dolls geweest of niet?
En dan ook nog een joint... maakt me niets uit maar in de echo vind ik het niet kunnen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:23 schreef peaceman het volgende:
Ik heb ook wel gerookt in de tenten om eerlijk te zijn. Wel minder dan andere jaren.
Overigens vind ik wel dat er in Echo, Echo 2 en Juliet niet gerookt moet worden. In echo 2 heb ik het ook een paar mensen zien doen. Terwijl die helemaal dicht is. Dan vind ik het best asociaal eigenlijk.
Goh... was je getipt door iemand?quote:
Jij ook al.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
WIj hebben nog een vrouw zien zoeken in de afvalbakken... dat vind ik toch wel het dieptepunt...
Idd. Ik voel me een arme sloeber met m'n armybroekje en m'n eenvoudige bandshirt! Lijkt wel een modeshow daaro!quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:33 schreef Aventura het volgende:
Nog even over style: het viel me op dat er zoveel (jonge) mensen uiterst stylish verantwoord op pad gaan. Wel grappig, maar dat was in 'mijn tijd' wel anders. Je oudste shirtjes en broeken mee was toen het credo. Nu lijkt het wel een modeshow met al die sjaaltjes, armbanden en jurkjes. Oh en what's up met de glimmende spandex leggings in discokleuren? Is dat een nieuwe LL-trend ofzo?
Behoorlijk ja. Dat was voorheen inderdaad wel anders.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:33 schreef Aventura het volgende:
Nog even over style: het viel me op dat er zoveel (jonge) mensen uiterst stylish verantwoord op pad gaan.
Ook gespot:quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:33 schreef Aventura het volgende:
Gek werd ik trouwens van de fanatieke bekerverzamelaars. Sommigen slaan echt door. Zo waren er mensen die nog voor we ons drankje ophadden, al aan ons vroegen of ze de bekertjes mochten. Er was ook zo'n vage figuur (klein, zwartedreads, zwerver-look) met tuinhandschoenen aan die fulltime bekers aan het rapen was, vooral rondom de heuvels bij Alpha. Die gozer heeft het hele festival gemist. Ik snap dat niet!
HET hoogtepunt wat mij betreft.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:35 schreef user_friendly het volgende:
[..]
Ja was vrij rustig bij dresden dolls in de india. ongeveer 3 kwart of halfvol. Wat mij betreft wel een van de hoogtepunten dit jaar.
Ik heb zo'n mooie afritsbroek, raak ik verdomme een broekspijp kwijt. Ik dacht net dat ik daarvoor moest uitkijken, toen ging ik zeiken en toen ik terug kwam bij de India had ik nog 1 broekspijp.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:36 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Idd. Ik voel me een arme sloeber met m'n armybroekje en m'n eenvoudige bandshirt! Lijkt wel een modeshow daaro!
Ik heb altijd de neiging die mensen bij hun benen op te tillen zodat ze head first de vuilnisbak in donderen. Maar eigenlijk hoef ik mensen die in vuilnisbakken graaien ook niet per se aan te raken.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:36 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ook gespot:
bekerraper zoekende in een vuilnisbak, die daar tevens een smakelijke loempia ontdekte![]()
Die gozer heb ik inderdaad ook gezien, met een standaard tasje op weg om bekertjes te zoeken.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:33 schreef Aventura het volgende:
Ik vond dat groepje mensjes-met-downsyndroom ook leuk & lief. Die deden een toneelstuk tussen de Groove Tube en Cafe Americana. Verder heb ik niks theaterachtigs gedaan. Daarvoor kom ik niet op Lowlands.
Ja echt, die heeft zijn kaartje gekocht om bekertjes te verzamelen en om zoveel mogelijk geld op te halen, dat moet haast wel.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:33 schreef Aventura het volgende:
Weggespoeld?quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:37 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb zo'n mooie afritsbroek, raak ik verdomme een broekspijp kwijt. Ik dacht net dat ik daarvoor moest uitkijken, toen ging ik zeiken en toen ik terug kwam bij de India had ik nog 1 broekspijp.
Ik denk het.quote:
Weet je wat ik niet snap? Dat er zoveel mensen commentaar hebben op de bezigheden van anderen op dit soort brede festivals. Elk jaar is er weer hetzelfde gezeik. Die snapt niet dat er mensen zijn die nauwelijks naar optredens gaan en tot 18u bij hun tent hangen, de ander snapt niet dat er mensen naar de 'dance' gaan, weer een ander snapt niet dat mensen midden in de alpha zich fijn laten drukken en dan heb je er ook nog die niet snappen dat mensen films gaan kijken.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:29 schreef snorfiets het volgende:
[..]
Sorry, maar ik snap echt niet waarom je op een festival een film zou gaan kijken
x
Dat was voor die loempiakraam. Toen kwam er een dikke dude die dacht dat ie heel lollig was. Sprintte die steeds naar dat bekertje om 'm snel van dat touwtje af te trekken.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:39 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ja echt, die heeft zijn kaartje gekocht om bekertjes te verzamelen en om zoveel mogelijk geld op te halen, dat moet haast wel.
Ik vond het wel grappig dat iemand een gaatje had gemaakt in een bekertje, en toen er een touwtje aan deed, vervolgens in het gras legde, zand over het touwtje en wachten tot iemand het bekertje op wil pakken.. Er stond een hele groep om heen die echt "Ahh" riepen..
Ja, een vriend van me volgens mij, ik ving zoiets op.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:41 schreef Lov1 het volgende:
Nog mensen ziek geworden van de hamburgers op vrijdag?
Die kerel pakte gewoon nog een beker bier van mij af waar nog zeker 1 slok in zat, 2 seconden later lag hij in de modder met zijn bekertjesquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:33 schreef Aventura het volgende:
quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Weet je wat ik niet snap? Dat er zoveel mensen commentaar hebben op de bezigheden van anderen op dit soort brede festivals. Elk jaar is er weer hetzelfde gezeik. Die snapt niet dat er mensen zijn die nauwelijks naar optredens gaan en tot 18u bij hun tent hangen, de ander snapt niet dat er mensen naar de 'dance' gaan, weer een ander snapt niet dat mensen midden in de alpha zich fijn laten drukken en dan heb je er ook nog die niet snappen dat mensen films gaan kijken.![]()
Mensen doen op zo'n festival gewoon wat ze leuk vinden en niet iedereen vindt hetzelfde leuk. Zo moeilijk is dat toch niet te snappen?
Ik heb een paar van die gasten wel nog nageroepen dat ze heel rap mijn beker terug moesten leggen waar ze 'm vonden, maar dat maakte volgens mij niet echt veel indruk.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:44 schreef stefmans het volgende:
[..]
Die kerel pakte gewoon nog een beker bier van mij af waar nog zeker 1 slok in zat, 2 seconden later lag hij in de modder met zijn bekertjes
Ik kwam hem tegen bij de Sex Pistols, stond met een maat een biertje te drinken. Biertje was op, ik trap (uit gewoonte) het bekertje kapot op de grond en die gast komt zo kwaad naar me toe en steekt zn middelvinger naar me op. Ik had even een wtfquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:33 schreef Aventura het volgende:
Er was ook zo'n vage figuur (klein, zwartedreads, zwerver-look) met tuinhandschoenen aan die fulltime bekers aan het rapen was, vooral rondom de heuvels bij Alpha. Die gozer heeft het hele festival gemist. Ik snap dat niet!
Ja ik heb diezelfde kerel ook echt vaak in de vuilniszakken zien graaien om er daarna nog een halve loempia of nasi uit te zien graaienquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb een paar van die gasten wel nog nageroepen dat ze heel rap mijn beker terug moesten leggen waar ze 'm vonden, maar dat maakte volgens mij niet echt veel indruk.
Check! Ik stond zaterdagavond 5 minuten naast een vuilnisbak, in die tijd kwamen er twee (!!) bekerzoekers de bakken doorzoeken. Een met een losse zaklamp en een met een mijnwerkerlamp op zijn harses.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die gozer heb ik inderdaad ook gezien, met een standaard tasje op weg om bekertjes te zoeken.
Ik heb zelfs iemand 's avonds in het donker met een zaklampje zien zoeken naar bekers.....
Hulde!quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Weet je wat ik niet snap? Dat er zoveel mensen commentaar hebben op de bezigheden van anderen op dit soort brede festivals. Elk jaar is er weer hetzelfde gezeik. Die snapt niet dat er mensen zijn die nauwelijks naar optredens gaan en tot 18u bij hun tent hangen, de ander snapt niet dat er mensen naar de 'dance' gaan, weer een ander snapt niet dat mensen midden in de alpha zich fijn laten drukken en dan heb je er ook nog die niet snappen dat mensen films gaan kijken.![]()
Mensen doen op zo'n festival gewoon wat ze leuk vinden en niet iedereen vindt hetzelfde leuk. Zo moeilijk is dat toch niet te snappen?
Dat vind ik dan wel weer tof, want welke randdebiel bedenkt op werkelijk elk festival dat het leuk is als er bekers in de pisbakken liggen? Ik ben dus blij dat er mensen zijn die ze eruit halen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:49 schreef TAV74 het volgende:
Er jawel, er werden zelfs weer bekers uit pisbakken gehaald.. How Low can you go..
Ik ben blij dat ze er niet inliggen, maar om dit nou tof te noemen...quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer tof, want welke randdebiel bedenkt op werkelijk elk festival dat het leuk is als er bekers in de pisbakken liggen? Ik ben dus blij dat er mensen zijn die ze eruit halen.
Die dingen gewoon consequent stuktrappen als je je biertje op hebt. En als het een beetje kan recht voor de neus van die schooiers. Opzouten.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Die bekerrapers zijn zo stom. Maar goed, Roskilde is wat dat betreft echt nog veel erger. Honderden zigeuners kopen Roskildekaartjes en beuken zich vervolgens een week lang tussen de mensen tijdens optredens door om bekers op te rapen, de laatste druppels op je te loodsen en de lege bekers vervolgens in van die blauwe IKEA-tassen te verzamelen.
Ik vind dat zo zonde he, er zijn genoeg mensen die naar een festival gaan om gezelligheid en muziek, en niet om geld te verdienen met bekertjes.
Ik miste de openluchtbioscoop.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:50 schreef Arinna het volgende:
[..]
Hulde!
Stel dat iedereen hetzelfde zou willen, gezellige boel!
Wat ik wel een beetje miste op het gebied van films, is wat meer foute flauwe/humorfilms ---> kan mij nog hilarische sessies herinneren jaren geleden van kijken naar South Park, Ali G en Costa.... Films waarbij het publiek lekker gaat meejoelen liefst in de nachtelijke uurtjes... was relatief veel serieuze boel dit jaar (wel heel goede films, daar niet van)
Beterschap!!!!quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:52 schreef lienelien het volgende:
ik ben ziek
Ik lees al jullie verslagen morgen wel. Of woensdag
Exact en dat vind ik het meest relaxte, de vrijheid om te doen wat je wilt op zo'n festival alleen heb ik blijkbaar niet alles er uit gehaald wat er in zatquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
hehe, uit de pisbak vissen, even omspoelen en tappen maar weer. Het ultieme festivalgevoelquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:53 schreef Smart_ass het volgende:
Dat hele bekerzoeken is gewoon een sport geworden.
Maar worden die bekertjes opnieuw gebruikt voor het drinken, of op een andere manier gerecycled? Niet echt fris idee dat je je colaatje drinkt uit een beker die een of andere puber net uit een prullenbak heeft gevist.
Nee, daar ben ik ook maar weer mee gestopt. Ze zoeken het maar uit, ik pleur mijn beker op de grond en als iemand dan zin heeft om die op te rapen, ga je gang dan maar. En nee, de bekers worden niet hergebruikt.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:52 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Die dingen gewoon consequent stuktrappen als je je biertje op hebt. En als het een beetje kan recht voor de neus van die schooiers. Opzouten.
Zo is dat, positief bekijken.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer tof, want welke randdebiel bedenkt op werkelijk elk festival dat het leuk is als er bekers in de pisbakken liggen? Ik ben dus blij dat er mensen zijn die ze eruit halen.
Ik ga die onverlaten niet sponsoren.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik ook maar weer mee gestopt. Ze zoeken het maar uit, ik pleur mijn beker op de grond en als iemand dan zin heeft om die op te rapen, ga je gang dan maar. En nee, de bekers worden niet hergebruikt.
Ik had ze al op Pinkpop gezien dus was naar de Dresden Dolls gegaan, en daar heb ik zeker geen spijt van!quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:53 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Tegenvallend, erg saai. Maar ik had ze al 3x eerder gezien
Ze worden niet omgespoeld, maar verwerkt, er heeft een iemand tenminste 570 bekertjes ingeleverdquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:53 schreef Smart_ass het volgende:
Dat hele bekerzoeken is gewoon een sport geworden.
Maar worden die bekertjes opnieuw gebruikt voor het drinken, of op een andere manier gerecycled? Niet echt fris idee dat je je colaatje drinkt uit een beker die een of andere puber net uit een prullenbak heeft gevist.
Van de films die ik noemde waren er idd een aantal buiten... dat hoeft van mij niet per se maar sfeertje gaf dat wel zeker! Moet alleen wel beetje veel plek voor zijn. Afgelopen jaren niet geweest maar daarvoor was het bij het Dommelschpodium. Was dit het eerste jaar zonder? En waar was de buitenbios anders afgelopen jaren?quote:
Grolsch!quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:58 schreef Arinna het volgende:
[..]
Van de films die ik noemde waren er idd een aantal buiten... dat hoeft van mij niet per se maar sfeertje gaf dat wel zeker! Moet alleen wel beetje veel plek voor zijn. Afgelopen jaren niet geweest maar daarvoor was het bij het Dommelschpodium. Was dit het eerste jaar zonder? En waar was de buitenbios anders afgelopen jaren?
Tja mensen die het kaartje met moeite op konden hoesten, daarvan is het nog wel te begrijpen. Om ze dan expres te naaien door die bekers kapot te trappen slaat dan ook wel weer een beetje door de andere kant op.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:56 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Ik ga die onverlaten niet sponsoren.
Bij de Grolsch, als je van Grolsch weg liep aan de linkerkant.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:58 schreef Arinna het volgende:
En waar was de buitenbios anders afgelopen jaren?
Zo hee, dan hou je wel ENORM veel geld over na aftrek van de kosten van een kaartje (not). Tenminste, ik neem aan dat diegene weinig tot niets heeft meegekregen van het festival zelf.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:57 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Ze worden niet omgespoeld, maar verwerkt, er heeft een iemand tenminste 570 bekertjes ingeleverd, dat is dus: 2,30 x 57 = 131 euro aan muntjes
Vroeger was dat zelfs nog een open lucht podium, waar zowaar ook wel eens fatsoenlijke metal te zien was.quote:
Geen idee, misschien vond hij bekertjes rapen wel het leukste wat er isquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:00 schreef Horloge het volgende:
[..]
Zo hee, dan hou je wel ENORM veel geld over na aftrek van de kosten van een kaartje. Tenminste, ik neem aan dat diegene niets heeft meegekregen van het festival zelf.
Awel, zal wel wat geluidsoverlast hebben gegeven dan...quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Bij de Grolsch, als je van Grolsch weg liep aan de linkerkant.
Die mis ik ja!quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Vroeger was dat zelfs nog een open lucht podium, waar zowaar ook wel eens fatsoenlijke metal te zien was.
als je het op die manier doet is er ook niks mee. Ik ben nu in de luxe omstandigheid dat ik budget genoeg heb, maar als je een stuk jonger bent is dat wat lastiger.quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:03 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb een klein beetje bekertjes gerapen, omdat ik maar 65 euro bij me had. 3 bier gehaald, hoppa. ik schaamde me dood. maar niet uit prullenbakken enzo, gewoon als ik er eentje toevallig tegenkwam (en ik er ook op lette, want de helft van de tijd had ik wel wat beters te doen).
Ik heb onze bekers verzameld voor zover dat uitkwam. Op zich gaat het best snel en is het ook de moeite als je je bedenkt dat 1 beker een waarde van 23 cent vertegenwoordigt. Ik bedoel, als er muntjes van 20ct. op de grond lagen zou je die ook oprapen, of niet? Maar zelfs met die gedachte had ik het na een paar keer inleveren wel gehad ermee en heb ik me enorm verbaasd over het fanaticisme van velen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:52 schreef peaceman het volgende:
Tja dat je je eigen bekers verzamelt, is prima. Maar echt gaan bekerrapen... dat gaat mij te ver.
Enfin ik heb me er niet aan geergerd, eerder over verbaasd.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:08 schreef Aventura het volgende:
[..]
De broodjes zijn ook goed. (Conversatie aldaar: bedienend meisje: 'welke wil je hebben?' Jongen: 'seks!!!' Meisje: 'daar kan ik je niet aan helpen, maar heb je hier wat aan?' (hem een broodje gerookte zalm overhandigend). Jongen: 'nou ja, het ruikt iig hetzelfde'![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:08 schreef Aventura het volgende:
[..]
Conversatie aldaar: bedienend meisje: 'welke wil je hebben?' Jongen: 'seks!!!' Meisje: 'daar kan ik je niet aan helpen, maar heb je hier wat aan?' (hem een broodje gerookte zalm overhandigend). Jongen: 'nou ja, het ruikt iig hetzelfde'
de chicken wings bij die Indonesische stand waren wel erg goedquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:13 schreef Chooselife het volgende:
Qua eten was ik teleurgesteld in het flauwe Indonesische voedsel en de lauwe hamburgers. En die snoepkraam. Die denken miljonair te worden van een paar arme festivalgangers?
Toppers vond ik de loempia's, de roti, de verse sap, de kippetjes van onze vrienden van het Goudhaantje, en natuurlijk alles van de viskraam.
Briljant toch die zangeres. Klein meisje met grote zonnebril pontificaal in het midden op het podium en het hele optreden lang ongeïnteresseerd voor zich uit blijven staren om misschien bij zo'n vier nummers nog even een paar regels mee te zingen.. Black Mountain was één van mijn persoonlijke hoogtepunten.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:41 schreef Lov1 het volgende:
- Black Mountain (behalve de uitstraling van de zangeres zéker een goed optreden!)![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Vroeger was dat zelfs nog een open lucht podium, waar zowaar ook wel eens fatsoenlijke metal te zien was.
Dat was echt een heeel gaaf optredenquote:Op maandag 18 augustus 2008 19:55 schreef Longmen het volgende:
Fucked up.
[ afbeelding ]
De zanger verdween in het publiek en liep zo door, optreden klaar.
Ik was erbijquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:13 schreef BloodyLotte het volgende:
oh, de magneetbar.
[ afbeelding ]
good times!
was iemand er bij toen the kooks speelden daar? manmanman, wat was dat een bizarre toestand.
en ik sta erop. ik ben die zwarte vlek achter dat persoon met dat bonte hoedje. ik stond heel hard what the fuck te schreeuwen de hele tijd.quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:36 schreef Shrien het volgende:
[..]
Dat was echt een heeel gaaf optredenDude stond meer in het publiek dan op het podium
[..]
Ik was erbijIk kon geen één nummer (
). Maar ik vond het wel erg gaaf.
Even snel een .gif gemaakt van een burst-foto van m'n telefoon![]()
![]()
[ afbeelding ]
waarom?quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:57 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
en ik sta erop. ik ben die zwarte vlek achter dat persoon met dat bonte hoedje. ik stond heel hard what the fuck te schreeuwen de hele tijd.
Zo had ik een gesprekje met een leuke mijnheer bij de broodjes van dobben kroketten :quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:08 schreef Aventura het volgende:
[..]
Over het eten: ik heb zeker 3x een hamburger gehaald, maar ben daar niet beroerd van geworden. Wel alle keren bij de tent die vlakbij de Alpha stond. Verders niets dan goeds over het voer; ik heb 2x een Thais wokje gehad en 1x kip Tandoori. De broodjes zijn ook goed. (Conversatie aldaar: bedienend meisje: 'welke wil je hebben?' Jongen: 'seks!!!' Meisje: 'daar kan ik je niet aan helpen, maar heb je hier wat aan?' (hem een broodje gerookte zalm overhandigend). Jongen: 'nou ja, het ruikt iig hetzelfde'Anyways, La Place is en blijft een goede cateringkeuze. Wel vond mijn vriend het erg dat er voor de tweede keer geen everzwijnhammetjes waren
Ja, daar ben ik het wel mee eens. Tosti's waren ook weer goed te eten.quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:08 schreef Aventura het volgende:
Anyways, La Place is en blijft een goede cateringkeuze.
Hij heeft helemaal gelijk. Nol's grill moet terug.quote:Wel vond mijn vriend het erg dat er voor de tweede keer geen everzwijnhammetjes waren
Heb je veel mazzel gehad, eerste dag ook de middenfoto in the daily paradise.quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:00 schreef kweek89 het volgende:
Ik ben dus genaait en had dus een fake kaartje...
zware 'props' voor de organisatie dat ze kaartjes achterhouden voor mensen die dus genaait zijn! echt super goed! - leuke is dat ik een lead heb...de zogenaamde kaartjes waren gekocht bij de FRS in Fred. Hendriklaan in Den Haag, ik vermoed dat daar iemand de lege kaartjes van ticketservice daar jat en bedrukt, ga maar is op onderzoek uit en naar de politie aldaar...(en ja ik weet het dom via marktplaats kopen etc. etc. ik wou gewoon graag ja!)
daardoor was mijn budget maar 100 euro, wel relax lam geworden op donderdag en vrijdag nacht...super
Dat heb ik gezien ja....mijn orenquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:57 schreef BloodyLotte het volgende:
oh maar dan heb je me vast ook zien karaoken. mexico.
Nee hoor, het was er zelfs vrij druk.quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:04 schreef Mathijz het volgende:
Ben ik verder de enige die dEUS heeft gezien? Wat was die show genieten
Dat is zijn 'Act'. Twee jaar geleden stond hij in de Alpha en diste hij de artiesten die niet in de Alpha stondquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:04 schreef ranja het volgende:
Danko Jones. Hij vind zichzelf zo geweldig goed maar ik kreeg zo ontzettend zin in een concert van The Blues Explosion die nog een paar procent meer rock'n'roll zijn. En andere bands afkatten hoeft voor mij al helemaal niet. En nee, er liep niemand op Lowlands rond die "hotter dan Kate Moss" is. Echt niet. Na een nummer of 4 maar naar buiten gegaan en daar van de (toen nog wel) zon genietend verder geluisterd.
Twee jaar geleden liepen er allemaal mensen weg omdat ze het een arrogante klootzak vonden. Ik vond het wel tof, maar heb het dit jaar overgeslagen, inmiddels heb ik hem te vaak gezien (Lowlands, Pinkpop, Melkweg)quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:08 schreef Shazbot het volgende:
[..]
Dat is zijn 'Act'. Twee jaar geleden stond hij in de Alpha en diste hij de artiesten die niet in de Alpha stond. Hij maakt er in ieder geval een toffe show van tbh en het klinkt ook zeer goed.
Later dit jaar nog in Paradiso en een ander zaaltje. En het is inderdaad een leuke band.quote:Trouwens nogmaals Volbeat was toch wel de verrassing van dit jaar voor mij. Erg toffe hard-rock band erbij gevonden.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:09 schreef ebeaydojraes het volgende:
bekertjes rapers.. tsja als ze onze bekertjes willen hebben moeten ze eerst de vraag goed beantwoorden: "Wat deed de vogel dat het pijn deed? Uit Op een Onbewoond Eiland van Kinderen voor Kinderen"
sorry. ik was dronken.quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:06 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Dat heb ik gezien ja....mijn oren
Viel me ook erg mee. Wist niet dat dEUS nog zo populair was.quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nee hoor, het was er zelfs vrij druk.
Dat andere zaaltje is Lucky in Rijssen op 13/10.quote:Later dit jaar nog in Paradiso en een ander zaaltje. En het is inderdaad een leuke band.
Was jij dat meisje met de iphone ?quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:57 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
en ik sta erop. ik ben die zwarte vlek achter dat persoon met dat bonte hoedje. ik stond heel hard what the fuck te schreeuwen de hele tijd.
Anti-griep spuitje?quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:09 schreef ebeaydojraes het volgende:
bekertjes rapers.. tsja als ze onze bekertjes willen hebben moeten ze eerst de vraag goed beantwoorden: "Wat deed de vogel dat het pijn deed? Uit Op een Onbewoond Eiland van Kinderen voor Kinderen"
Die inderdaad. Ik ga alleen naar Paradiso, dat wordt ook alweer de vijfde keer Volbeat.quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat andere zaaltje is Lucky in Rijssen op 13/10.
Gadverdamme, ik heb me bijna geërgerd aan die mensen.. Echt met n paar rugzakken vol met bekertjes. Altijd alleen lopen, handschoenen aan.. Ga naar Pinkpop ofzo.quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:08 schreef Shazbot het volgende:
[..]
Over de bekerrapers. Ik heb er niets tegen als je wat bekers verzamelt om muntjes te krijgen. Maar mensen die de hele dag niet anders doen, uit de vuilnisbakken vissen en tijdens acts zich door de menigte wurmen .... daar snap ik niks. Beetje triest komt het over, al is het volgens mij wel erg winstgevend.
En tja, als het toevallig een leuke beker-verzamelaarster is, dan wil ik hem best afstaan
Over 3 dagen ga ik een half jaar weg. Dat wordt hem dus nietquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:14 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Die inderdaad. Ik ga alleen naar Paradiso, dat wordt ook alweer de vijfde keer Volbeat.
Ach je hebt er lol aan beleefd, maar op zich is het wel triest dat je je zo moet vermaken... Ga bands kijken ofzo!quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:19 schreef Shrien het volgende:
[..]
Gadverdamme, ik heb me bijna geërgerd aan die mensen.. Echt met n paar rugzakken vol met bekertjes. Altijd alleen lopen, handschoenen aan.. Ga naar Pinkpop ofzo.
Geintjes ermee uithalen is wel lachen trouwensEerste dag zag ik al een groepje met een bekertje en een hengel
classic.
Zaterdag zaten wij bij de bankjes bij de Kebab met een stel gasten die ook wel van een geintje hielden.
Met 10 bekertjes in de vooraad elke keer één bekertje voor je neerzetten op de grond en gewoon met iemand gaan praten, als dan zo'n triesteling voorbij kwam en het bekertje wou pakken snel kapot trappen. En dan die smoelPriceless.
Maar de beste truuk was nog een bekertje en een euro naast elkaar leggen. Wat denk je ? De bekerrapers zien de euro niet eens, en gaan stug voor het bekertje. Toen er 20 lachende mensen om de desbetreffende triesteling heen stonden snapte ze pas hoe eng ze bezig was![]()
Goed plan. Vanmorgen was ik goed kapot. Ik moest ook echt even gaan zitten, ik had het idee dat ik anders wel om zou vallen. Zondag iets te veel gedronken en te weinig gegeten.quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:20 schreef ruud_fr het volgende:
na de 2 uurtjes slaap vannacht vanochtend nu maar even vroeg er in
dat moet de groep zijn geweest waar wij bij stonden die vertelden dat ook over die euro jaquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:19 schreef Shrien het volgende:
[..]
Gadverdamme, ik heb me bijna geërgerd aan die mensen.. Echt met n paar rugzakken vol met bekertjes. Altijd alleen lopen, handschoenen aan.. Ga naar Pinkpop ofzo.
Geintjes ermee uithalen is wel lachen trouwensEerste dag zag ik al een groepje met een bekertje en een hengel
classic.
Zaterdag zaten wij bij de bankjes bij de Kebab met een stel gasten die ook wel van een geintje hielden.
Met 10 bekertjes in de vooraad elke keer één bekertje voor je neerzetten op de grond en gewoon met iemand gaan praten, als dan zo'n triesteling voorbij kwam en het bekertje wou pakken snel kapot trappen. En dan die smoelPriceless.
Maar de beste truuk was nog een bekertje en een euro naast elkaar leggen. Wat denk je ? De bekerrapers zien de euro niet eens, en gaan stug voor het bekertje. Toen er 20 lachende mensen om de desbetreffende triesteling heen stonden snapte ze pas hoe eng ze bezig was![]()
Vond die undercover droeftoeters trouwens echt onsympathiek als wat zeg.. Ik werd eruit gepikt bij de ingang voor controle op verdovende middelen. Had niks waar ze naar zochten, maar je wordt behandeld alsof je bij voorbaat al een crimineel bent. Vanaf het moment dat die gast je aanspreekt tot het moment dat ie niks kan vinden en je weer mag gaan, god wat een frustie was dat zeg.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:36 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Tja, act of niet, het zorgt er wel voor dat ik op hem ben afgeknapt. Niet dat ik hem al kende ofzo maar ik hoef hem ook niet weer te zien. Muziek is ook wel aardig maar niet meer dan dat.quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:08 schreef Shazbot het volgende:
Dat is zijn 'Act'. Twee jaar geleden stond hij in de Alpha en diste hij de artiesten die niet in de Alpha stond. Hij maakt er in ieder geval een toffe show van tbh en het klinkt ook zeer goed.
Triggerfinger was inderdaad tof!quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:27 schreef ranja het volgende:
[..]
Tja, act of niet, het zorgt er wel voor dat ik op hem ben afgeknapt. Niet dat ik hem al kende ofzo maar ik hoef hem ook niet weer te zien. Muziek is ook wel aardig maar niet meer dan dat.
En dan zeggen dat hij 'one of the few' rock'n'roll bands was, mwah, valt wel mee, hij bedolt waarschijnlijk 'one of the few I ever heard of', alsof mr Jones een band als Triggerfinger kent maar die hem nog wat kan leren over het rocken én het rollen
Wij stonden toen bij een andere briljante afsluiter: Dresden Dollsquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:30 schreef ebeaydojraes het volgende:
iemand nog naar the Roots geweest? Vond het in ieder geval een briljante afsluiter. Heerlijk.
Ik vond het juist iets toevoegen en dat zorgde er ook voor dat ik die band nog onthouden heb. Het mes snijdt dan ook een beetje aan beide kanten, net als jij zullen er nog wel andere mensen zijn die hem hierdoor juist niet hoeven.quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:27 schreef ranja het volgende:
[..]
Tja, act of niet, het zorgt er wel voor dat ik op hem ben afgeknapt. Niet dat ik hem al kende ofzo maar ik hoef hem ook niet weer te zien. Muziek is ook wel aardig maar niet meer dan dat.
En dan zeggen dat hij 'one of the few' rock'n'roll bands was, mwah, valt wel mee, hij bedolt waarschijnlijk 'one of the few I ever heard of', alsof mr Jones een band als Triggerfinger kent maar die hem nog wat kan leren over het rocken én het rollen
het zijn altijd dezelfde types die voor zo'n beroep kiezen..quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:27 schreef Icex het volgende:
[..]
Vond die undercover droeftoeters trouwens echt onsympathiek als wat zeg.. Ik werd eruit gepikt bij de ingang voor controle op verdovende middelen. Had niks waar ze naar zochten, maar je wordt behandeld alsof je bij voorbaat al een crimineel bent. Vanaf het moment dat die gast je aanspreekt tot het moment dat ie niks kan vinden en je weer mag gaan, god wat een frustie was dat zeg.
Niet alleen dat gesnoef, maar ook dat gelul over seks werd me teveel. Beffen, neuken, who got laid this festival, i wanna have oral sex every day, giving and receiving..blalblabla.... Jaja, nu weten we het wel. Elk nummer gaat erover. En dat 'Over the Mountain and i'm looking down on you'-nummer mag ook wel in de ijskast.quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:27 schreef ranja het volgende:
[..]
Alleen jammer dat hij bij Comedy Train precies dezelfde show neerzettequote:Op maandag 18 augustus 2008 22:22 schreef Toad het volgende:
Om 12 uur nog geweest naar invaller Dolf Janssen in de Juliet. Wel knap dat hij binnen 2 dagen deze show in elkaar heeft gezet.
Er waren héél veel mensen die alvast voor Editors kwamen. Ik stond op een redelijk goede plaats en om me heen was welgeteld 1 gozer die de teksten kende, de rest stond een beetje stil te staan. Na dEUS namen ze ook meteen weer plaats op de grond dus dan weet je wel hoe laat het is.quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:12 schreef Shazbot het volgende:
[..]
Viel me ook erg mee. Wist niet dat dEUS nog zo populair was.
Ja! Toffe band inderdaad, alles wat ze doen is gewoon live itt veel andere hiphop acts. Jammer dat ?uestlove geen solo deed op de drums of iets dergelijks, en zelfs Black Thought stal niet echt de show, maar de gitaristen compenseerden dat ruimschoots met hun briljante spel. Ik heb er ontzettend van genoten, totaal geen spijt van het skippen van Editors.quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:30 schreef ebeaydojraes het volgende:
iemand nog naar the Roots geweest? Vond het in ieder geval een briljante afsluiter. Heerlijk.
Haha wie is die kerel op 14 seconden(de beugel) .quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:02 schreef ebeaydojraes het volgende:
Roni Size (JUMP PEOPLE !!)
en een rondje in de Beugelbar. Tegen de 2 minuten wordt ie leuker
owja en wat Sex Pistols betreft... leuke opener voor het nieuwe WATT
Ik ben zaterdag ook helemaal gefouilleerd, m'n tas ondersteboven gekeerd enzo. Maar ik vond het wel een sympathieke kerel. Gewoon rustig en vriendelijk, beetje kletsen over wat hij zoal tegen is gekomen op festivals enzo. En ik bedoel, ik had toch niks illegaals bij me, dus kon me er verder niet echt druk om maken. ook leuk om een keer meegemaakt te hebben, toch?quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:27 schreef Icex het volgende:
Vond die undercover droeftoeters trouwens echt onsympathiek als wat zeg.. Ik werd eruit gepikt bij de ingang voor controle op verdovende middelen. Had niks waar ze naar zochten, maar je wordt behandeld alsof je bij voorbaat al een crimineel bent. Vanaf het moment dat die gast je aanspreekt tot het moment dat ie niks kan vinden en je weer mag gaan, god wat een frustie was dat zeg.
Vond het ook geweldig. Leek wel redelijk hetzelfde als in de Melkweg tijdje geleden. Toch ook speciaal dat het het laatste optreden voor een tijdje schijnt te zijn. En heel punk de boel op de grond donderen.quote:
dat ben ik jaquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:18 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Haha wie is die kerel op 14 seconden(de beugel) .
Jij was toch die kerel met die canon G7, want ik denk je te herinneren.
maar deze eerste LL was erg leuk, bravo/india/x ray geheel uitstekend vooral 's nachts.
En het eten was helemaal top.
Wat voor soort muziek spelen die?quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:26 schreef Tup het volgende:
[..]
Vond het ook geweldig. Leek wel redelijk hetzelfde als in de Melkweg tijdje geleden. Toch ook speciaal dat het het laatste optreden voor een tijdje schijnt te zijn. En heel punk de boel op de grond donderen.
Leuke film (maar de tent liep leeg): heimatklange over jodelen (jaja). Check de band Stimmhorn.
50 Muntjes!!! En dat niet veel noemen?? Tering zeg. Ik heb geen enkel bekertje ingeleverd, ik ga mijn tijd daar niet aan verdoen. In de tijd dat jij 50 muntjes had verzameld had ik waarschijnlijk een geniale tijd in een andere tent alweer. Echt zonde hoor! Beter gewoon genoeg geld meenemen en niet naar bekertjes lopen zoekenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:03 schreef PlarkPlark het volgende:
Mmm ik lees veel over die bekerverzamelaars. Ik en mijn vriendin hebben een superlowlands gehad, maar als we van b.v. Alpha naar India liepen gewoon ff kijken naar bekertjes, niet overdreven maar gewoon ff oprapen en inleveren. Toch wel ongeveer 50 muntjes bij elkaar gezameld en elke dag lekker gegeten en gedronken, en wel alle bands gezien. Natuurlijk niet tijdens spelen van bands rapen dat is lame.
Oja: De uberraper was een soort ipod dragende gast met een vuilniszak of 3........ met een zoeklamp. Dat was toch wat overdreven.
haha okquote:
Indeed. Dude pakte zelfs patat uit de vuilnisbak.. liek wtf !quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:03 schreef PlarkPlark het volgende:
Mmm ik lees veel over die bekerverzamelaars. Ik en mijn vriendin hebben een superlowlands gehad, maar als we van b.v. Alpha naar India liepen gewoon ff kijken naar bekertjes, niet overdreven maar gewoon ff oprapen en inleveren. Toch wel ongeveer 50 muntjes bij elkaar gezameld en elke dag lekker gegeten en gedronken, en wel alle bands gezien. Natuurlijk niet tijdens spelen van bands rapen dat is lame.
Oja: De uberraper was een soort ipod dragende gast met een vuilniszak of 3........ met een zoeklamp. Dat was toch wat overdreven.
Interactie met mensen gast, ben je een Lowlander of niet ? Constant naar bandjes gaan kan ik niet aan heurquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach je hebt er lol aan beleefd, maar op zich is het wel triest dat je je zo moet vermaken... Ga bands kijken ofzo!
Ok misschien overdreven. Misschien iets van 30. Maar toch.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:06 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
50 Muntjes!!! En dat niet veel noemen?? Tering zeg. Ik heb geen enkel bekertje ingeleverd, ik ga mijn tijd daar niet aan verdoen. In de tijd dat jij 50 muntjes had verzameld had ik waarschijnlijk een geniale tijd in een andere tent alweer. Echt zonde hoor! Beter gewoon genoeg geld meenemen en niet naar bekertjes lopen zoeken
Wat precies vond je er goed aan? Ik heb 2 nummers met veel moeite aangehoord, ik kan werkelijk geen enkel pluspunt opnoemen. Nou is het totaal niet mijn muziek, maar die gast kon niet zingen. De act was echt echt echt om te huilen, wie vind zo'n arrogante laffe tokio hotel kwal nou boeiend?:') Ja nou sorry, ik vind het serieus het slechste wat ik qua muziek ooit live heb gezienquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:05 schreef BloodyLotte het volgende:
Mindless Self Indulgence!was de 3e keer dat ik ze zag.
je lust geen cocktailsquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:49 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Blue Flamingo heb ik ook nog eventjes gehoord, geniale performance ja. Alleen is heel die Groove Tube niet echt mijn ding.
Ik heb zo'n hekel aan die mensen die vinden dat iedereen maar zo 'spontaan' moet doen en gaan zeuren dat je niet 'mee doet'. Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:08 schreef Shrien het volgende:
Interactie met mensen gast, ben je een Lowlander of niet ? Constant naar bandjes gaan kan ik niet aan heur.
Niets mis met een praatje maken met mensen toch ? Maar whatev.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:15 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan die mensen die vinden dat iedereen maar zo 'spontaan' moet doen en gaan zeuren dat je niet 'mee doet'. Dat maak ik zelf wel uit.
Die glijers waren heerlijk, iedereen vanuit de Alpha klappen voor zequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:15 schreef ebeaydojraes het volgende:
ja deze lijpo's waren er ook weer:
GhettoBlaster SoundSystem @ the Groove Tube
Haha dat heb ik niet eens gezien. Waar stond dat hokkie ?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:17 schreef Aoristus het volgende:
[ afbeelding ]
Je moest gvd in de rij staan wachten om geholpen te worden
weet je de tai chi tent (volgens mij was dat Lima)? Als je daar naar toe liep, dan was het links, rechts had je allemaal van die save the earth greenpeace baggerquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:19 schreef Shrien het volgende:
[..]
Haha dat heb ik niet eens gezien. Waar stond dat hokkie ?
aha ! Nee daar kwam ik niet zoveel. Alleen met Kees van Hondtquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:20 schreef Aoristus het volgende:
[..]
weet je de tai chi tent (volgens mij was dat Lima)? Als je daar naar toe liep, dan was het links, rechts had je allemaal van die save the earth greenpeace bagger
had van mij niet zo gehoeven, ik weet niet zo goed meer wat ik allemaal gezien heb, maar er zat een hoop bagger bij. The Kooks heb ik expres vermeden, net als the wombats en nog wat van die 13 uit een dozijn bandjes, omdat ik die lui gewoon echt absoluut niet leuk vind, dat is het toonbeeld van britpop van een stelletje schapenkoppen die zichzelf veel te interessant vinden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:21 schreef OldJeller het volgende:
Zat even in het programmaoverzicht te kijken.. maar als je naar Lowlands heen gaat, dan zit je toch met enorme dilemma's. Afwegingen maken wat je wel en niet wil zien, lastig lastig.
Valt me op dat er best wel wat elektro is. Verraste me.
Lykke Li was daar zondag. Ik vond het optreden niet zo heel best vergeleken met de studioversies, maar ze deed haar best. En ze stond er wel.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:31 schreef Shrien het volgende:
[..]
aha ! Nee daar kwam ik niet zoveel. Alleen met Kees van Hondt(
Keesie Keesie, Keesie bedankt !
)
Nog even een crappy Fucked Up animated gif.
[ afbeelding ]
En nu iets echt positiefs ?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:34 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Lykke Li was daar zondag. Ik vond het optreden niet zo heel best vergeleken met de studioversies, maar ze deed haar best. En ze stond er wel.
Ik behoorde ook tot het zonnebrillen volk in de nacht, dan heb je dat ding bij je. Ik probeer zuinig te doen met mn zonnebril dus ik zet 'm niet in mn haar want dan valtie tijdens het swingen, hij gaat ook mn broek niet in.. En ik heb geen zin om terug naar de camping te gaan om dat dingetje even te droppen. Dan maar op zettenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:38 schreef Tourniquet het volgende:
Falafel was weer goed, positief dat het door La Place is overgenomen (al was Maoz toch beter).
Irritant waren de lichten achter het podium van de India die recht in je gezicht schenen, veel mensen met zonnebrillen op daar voorin. Ook veel zonnebrillen 's nachts in de Bravo trouwens.![]()
Turkse pizza was nog beter!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:38 schreef Tourniquet het volgende:
Falafel was weer goed, positief dat het door La Place is overgenomen (al was Maoz toch beter).
Irritant waren de lichten achter het podium van de India die recht in je gezicht schenen, veel mensen met zonnebrillen op daar voorin. Ook veel zonnebrillen 's nachts in de Bravo trouwens.![]()
Slapen ! Mijn luchtbed was na de eerste dag al enigszins lek, incl. erop liggen wastie na 3 uur leeg. Dus ik heb nu best wel een zere rugquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:49 schreef ondeugend het volgende:
[..]
En nu iets echt positiefs ?
Ik wil je eens lyrisch horen !
Lekker geslapen misschien ?
Ik ga nu weer lekker slapen trouwens... valt me best mee met de ongemakken tot nu toe.
Ik heb goed geslapen ja, dank je wel voor je interessequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:49 schreef ondeugend het volgende:
[..]
En nu iets echt positiefs ?
Ik wil je eens lyrisch horen !
Lekker geslapen misschien ?
Ik ga nu weer lekker slapen trouwens... valt me best mee met de ongemakken tot nu toe.
Mijn luchtbed was eens niet goed lek dit jaar. Heb heerlijk geslapen alleen iets te kort.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:54 schreef Shrien het volgende:
[..]
Slapen ! Mijn luchtbed was na de eerste dag al enigszins lek, incl. erop liggen wastie na 3 uur leeg. Dus ik heb nu best wel een zere rug. M'n matras lacht al naar me zie ik.
quote:
Door naakt te gaan bijvoorbeeld... maar dan had je wel een ananas !quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:08 schreef Toad het volgende:
@ondeugend: hoe zat dat nou precies. hoe kon je nou een ananas winnen?
Haha klinkt cool. Ik ben nog wezen marcheren voor een revolutie samen met een gast, schreeuwend om meer liefde en meer chaos gisternacht rond 6.00quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:01 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Mijn luchtbed was eens niet goed lek dit jaar. Heb heerlijk geslapen alleen iets te kort.
Ah... iemand nog wat meegekregen van het spektakel op camping 3 met ananas en bowlen ?
Nog leuker dan het huis van God![]()
Nu echt slapen.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:19 schreef Shrien het volgende:
[..]
Ik kom er altijd pas laat in de avond achter dat ik dat ding überhaupt op heb.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:52 schreef Shrien het volgende:
[..]
Ik behoorde ook tot het zonnebrillen volk in de nacht, dan heb je dat ding bij je. Ik probeer zuinig te doen met mn zonnebril dus ik zet 'm niet in mn haar want dan valtie tijdens het swingen, hij gaat ook mn broek niet in.. En ik heb geen zin om terug naar de camping te gaan om dat dingetje even te droppen. Dan maar op zettenPhuk it, het is Lowlands.
Sta ik in een tent: wat is het hier donker! Bril nog opquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:12 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik kom er altijd pas laat in de avond achter dat ik dat ding überhaupt op heb.En dan laat ik 'm maar op. Is weer eens wat anders.
Een soort experimentele jodelmuziek. :-Oquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat voor soort muziek spelen die?
Dat is nou net het verschil he. Als je vorig jaar Pinkpop zag, zie je hoe een belangrijk festival het is. Alle bands komen voor een ander festival (rock am ring) en dan gelijk even wat extra geld ophalen in Landgraaf. De bezoekers zijn ook totaal niet kritisch. Dance Valley of Mysteryland zouden eens met een line up van die kwaliteit neer moeten zetten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:17 schreef spy08 het volgende:
Alsof Lowlands weleens boeiend is geweest. PinkPop is gewoon De Moeder van alle Festivals. Lowland is gewoon een slapaftreksel voor wanabee Gothics & co
Dit jaar was er veel minder britpop dan voorgaande jaren. Je had beter kunnen zeggen dat er meer is dan electropop/rockquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:00 schreef kriele het volgende:
Tip voor de organisatie: Er is meer dan britpop!![]()
Ik ben nog aan het herstellen van de overdosis britpop van 2006. Daardoor heb ik vorig jaar en dit jaar weer een hoop bands als Killers, Kooks, Wombats ed. links laten liggen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:00 schreef kriele het volgende:
Tip voor de organisatie: Er is meer dan britpop!![]()
Juist! Ik ben ooit ('96) naar Pinkpop geweest, 3 dagen, mijn eerste festival. Vond het leuk maar heb me wel wat momenten verveeld toen er ff niets voor mij te bekijken was en de hamburgers kwamen mijn neus uit. Jaar er na LL en toen wist ik: voor mij nooit meer Pinkpop!! Op LL heb ik me alle 8 keer dat ik nu geweest ben geen moment verveeld en het is haast een culinair festijn. De jaren dat ik niet ging 'omdat het programma me niet aan sprak' heb ik thuis zitten balen. Dit jaar weer getwijfeld maar op het laatste moment toch maar kaartjes gekocht. Voor volgend jaar weet ik het al: vroegevogeltickets! Ik ga toch wel, ongeacht het programmaquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:50 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Ik vind het festival en de line up van Lowlands echt veel beter en breder. Dan kan je wel zeggen dat Pinkpop beter is omdat het de 'moeder' van alle festivals is, maar ik heb persoonlijk liever goede muziek en sfeer dan een goede historie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |