Maar als Sex Pistols komen zit ook een grote kans in Coldplay...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Sex Pistols waren we toch?
En Nickelbackquote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:48 schreef chansadres het volgende:
[..]
Maar als Sex Pistols komen zit ook een grote kans in Coldplay...
Dit zit wel verduveld dicht tegen Lowlands aan...quote:Coldplay, the Sex Pistols and The Verve have been revealed as the headliners for this year’s Summer Sonic festival.
The event will take place on August 9-10 in Tokyo and Osaka, Japan.
Other acts confirmed to join them include The Prodigy, Alicia Keys, Fatboy Slim, Paul Weller, Devo, Spiritualized, Panic At The Disco, New Young Pony Club and The Ting Tings.
THE HORROR!!!quote:
Zie ook mijn bericht op een van de eerste pagina's in vorig topic. Verschillende acts van summersonic zijn gisteren ook bevestigd voor V festival dus sommige zullen ook Lowlands aandoen. Is ieder jaar zo, eerst summersonic dan naar Europa voor de festivals.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:50 schreef chansadres het volgende:
Hier mijn bericht uit vorig topique:
[..]
Dit zit wel verduveld dicht tegen Lowlands aan...
want?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:47 schreef chansadres het volgende:
Sons and Daughters lijkt me logisch
Ze zijn hip en passen goed op Lowlandsquote:
Geldt ook voor de anderen die ik noemde.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:57 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ze zijn hip en passen goed op Lowlands
BRMC tourt in augustus in de US, vanwege de zoveelste verjaardag van Harley Davidson, dus kans is uberklein dat die in augustus ook weer terug naar Europa komen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:41 schreef peaceman het volgende:
Hoopt in elk geval op Black Rebel Motorcycle Club, Guillemots, Portishead, I am Kloot, Sons and daughters. Verder zie ik het wel. Er zal zat moois en zat minder moois komen...
Zonde! Laat ze dan maar op Werchter komen... en dan dit keer in de tent graag.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:08 schreef BlackRebel het volgende:
[..]
BRMC tourt in augustus in de US, vanwege de zoveelste verjaardag van Harley Davidson, dus kans is uberklein dat die in augustus ook weer terug naar Europa komen.
Maar was die vergeten in mijn lijst!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Geldt ook voor de anderen die ik noemde.
BRMC en Guillemots ontbreken anders ook...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:11 schreef chansadres het volgende:
[..]
Maar was die vergeten in mijn lijst!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |