quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:13 schreef Idioteque het volgende:
Ik ben benieuwd naar de line up...
Geef mij Portishead maar !!!
Nou die mogen wel weg blijvenquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:31 schreef chansadres het volgende:
Panic at the disco gaat ook weer op festivaltour naar alle waarschijnlijk. Afwachten als ze op Pinkpop staan anders....
Vorige keer heb ik wel staan kijken en me verademen aan het redelijke kansloze grut dat hun amandelen uit hun lichaam waren schreeuwen. Of zoals we later zeiden: Het was wel de ideale ontmoetingsplaats met jonge meidenquote:
Ik ben er ook geweest, alleen om even het kattengejank aan te horen. Binnen 5 minuten was ik weer weg.quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:58 schreef chansadres het volgende:
[..]
Vorige keer heb ik wel staan kijken en me verademen aan het redelijke kansloze grut dat hun amandelen uit hun lichaam waren schreeuwen. Of zoals we later zeiden: Het was wel de ideale ontmoetingsplaats met jonge meiden
quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:29 schreef -skippybal- het volgende:
P@|\||< @ t|-|@ D|$<0 zou helemaal ge-wel-dig zijn (L) (L) (L)!!!!!
Niet erg veel langerquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:48 schreef frame-saw het volgende:
[..]
![]()
Hoelang heb je hier over gedaan, of ben je een geoefende breezahemo?
Cancelde Opeth destijds niet?quote:Lowlands 2006
Arctic Monkeys, Massive Attack, Muse, Opeth, Wir Sind Helden, Ministry, Iggy & the Stooges, Anouk, HIM, Placebo, Bloc Party, Snow Patrol, Urban Dance Squad, Epica, Massive Attack, Mastodon, the Raconteurs, Lost Prophets, Danko Jones, Pennywise
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |