Nog niks bekend maar Dark_Angelus heeft een leuk geruchtenlijstje!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:59 schreef Megalomaniac het volgende:
Kaartjes zijn al lang en breed te koop, maar alleen DM is confirmed??
Ach, ik was toch zo ontzettend dronken mee aan het lallen met Take That, The Backstreetboys en The Spicegirls dat ik dat niet eens door heb gehad!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:54 schreef Mathijz het volgende:
Jaren 90 feestje zonder dat de muziek op volume 1 staat
nee, britpop!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:44 schreef SicSicSics het volgende:
Voeg mij ook maar toe, ik kom ook!
Om de stinkende alto uit te hangen, bier te drinken en wiet hasj te roken!
Wishlist:
Veel harde meuk en minder Britpop, mooi weer en een jaren '90 feestje!![]()
Ik word zo moe van de uitwisselbare, 13 in een dozijn, welk bandje staat er nú weer op het podium muziek...quote:
waar dan? het staat niet op rem's homepage in ieder geval.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ha, tof REM als eerste officieel bevestigd
REM lijkt juist onwaarschijnljk, de zaterdag en zondag spelen ze op Sziget en in Praag en ze staan ook op frequency fm4 (14-16 augustus) zou dus alleen op de vrijdag kunnen maar of ze dan 4 dagen achter elkaar gaan optreden...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik eet m'n pet op als het zo is.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |