je lust geen cocktailsquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:49 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Blue Flamingo heb ik ook nog eventjes gehoord, geniale performance ja. Alleen is heel die Groove Tube niet echt mijn ding.
Ik heb zo'n hekel aan die mensen die vinden dat iedereen maar zo 'spontaan' moet doen en gaan zeuren dat je niet 'mee doet'. Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:08 schreef Shrien het volgende:
Interactie met mensen gast, ben je een Lowlander of niet ? Constant naar bandjes gaan kan ik niet aan heur.
Niets mis met een praatje maken met mensen toch ? Maar whatev.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:15 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan die mensen die vinden dat iedereen maar zo 'spontaan' moet doen en gaan zeuren dat je niet 'mee doet'. Dat maak ik zelf wel uit.
Die glijers waren heerlijk, iedereen vanuit de Alpha klappen voor zequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:15 schreef ebeaydojraes het volgende:
ja deze lijpo's waren er ook weer:
GhettoBlaster SoundSystem @ the Groove Tube
Haha dat heb ik niet eens gezien. Waar stond dat hokkie ?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:17 schreef Aoristus het volgende:
[ afbeelding ]
Je moest gvd in de rij staan wachten om geholpen te worden
weet je de tai chi tent (volgens mij was dat Lima)? Als je daar naar toe liep, dan was het links, rechts had je allemaal van die save the earth greenpeace baggerquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:19 schreef Shrien het volgende:
[..]
Haha dat heb ik niet eens gezien. Waar stond dat hokkie ?
aha ! Nee daar kwam ik niet zoveel. Alleen met Kees van Hondtquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:20 schreef Aoristus het volgende:
[..]
weet je de tai chi tent (volgens mij was dat Lima)? Als je daar naar toe liep, dan was het links, rechts had je allemaal van die save the earth greenpeace bagger
had van mij niet zo gehoeven, ik weet niet zo goed meer wat ik allemaal gezien heb, maar er zat een hoop bagger bij. The Kooks heb ik expres vermeden, net als the wombats en nog wat van die 13 uit een dozijn bandjes, omdat ik die lui gewoon echt absoluut niet leuk vind, dat is het toonbeeld van britpop van een stelletje schapenkoppen die zichzelf veel te interessant vinden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:21 schreef OldJeller het volgende:
Zat even in het programmaoverzicht te kijken.. maar als je naar Lowlands heen gaat, dan zit je toch met enorme dilemma's. Afwegingen maken wat je wel en niet wil zien, lastig lastig.
Valt me op dat er best wel wat elektro is. Verraste me.
Lykke Li was daar zondag. Ik vond het optreden niet zo heel best vergeleken met de studioversies, maar ze deed haar best. En ze stond er wel.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:31 schreef Shrien het volgende:
[..]
aha ! Nee daar kwam ik niet zoveel. Alleen met Kees van Hondt(
Keesie Keesie, Keesie bedankt !
)
Nog even een crappy Fucked Up animated gif.
[ afbeelding ]
En nu iets echt positiefs ?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:34 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Lykke Li was daar zondag. Ik vond het optreden niet zo heel best vergeleken met de studioversies, maar ze deed haar best. En ze stond er wel.
Ik behoorde ook tot het zonnebrillen volk in de nacht, dan heb je dat ding bij je. Ik probeer zuinig te doen met mn zonnebril dus ik zet 'm niet in mn haar want dan valtie tijdens het swingen, hij gaat ook mn broek niet in.. En ik heb geen zin om terug naar de camping te gaan om dat dingetje even te droppen. Dan maar op zettenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:38 schreef Tourniquet het volgende:
Falafel was weer goed, positief dat het door La Place is overgenomen (al was Maoz toch beter).
Irritant waren de lichten achter het podium van de India die recht in je gezicht schenen, veel mensen met zonnebrillen op daar voorin. Ook veel zonnebrillen 's nachts in de Bravo trouwens.![]()
Turkse pizza was nog beter!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:38 schreef Tourniquet het volgende:
Falafel was weer goed, positief dat het door La Place is overgenomen (al was Maoz toch beter).
Irritant waren de lichten achter het podium van de India die recht in je gezicht schenen, veel mensen met zonnebrillen op daar voorin. Ook veel zonnebrillen 's nachts in de Bravo trouwens.![]()
Slapen ! Mijn luchtbed was na de eerste dag al enigszins lek, incl. erop liggen wastie na 3 uur leeg. Dus ik heb nu best wel een zere rugquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:49 schreef ondeugend het volgende:
[..]
En nu iets echt positiefs ?
Ik wil je eens lyrisch horen !
Lekker geslapen misschien ?
Ik ga nu weer lekker slapen trouwens... valt me best mee met de ongemakken tot nu toe.
Ik heb goed geslapen ja, dank je wel voor je interessequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:49 schreef ondeugend het volgende:
[..]
En nu iets echt positiefs ?
Ik wil je eens lyrisch horen !
Lekker geslapen misschien ?
Ik ga nu weer lekker slapen trouwens... valt me best mee met de ongemakken tot nu toe.
Mijn luchtbed was eens niet goed lek dit jaar. Heb heerlijk geslapen alleen iets te kort.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:54 schreef Shrien het volgende:
[..]
Slapen ! Mijn luchtbed was na de eerste dag al enigszins lek, incl. erop liggen wastie na 3 uur leeg. Dus ik heb nu best wel een zere rug. M'n matras lacht al naar me zie ik.
quote:
Door naakt te gaan bijvoorbeeld... maar dan had je wel een ananas !quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:08 schreef Toad het volgende:
@ondeugend: hoe zat dat nou precies. hoe kon je nou een ananas winnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |