abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 augustus 2008 @ 22:36:19 #226
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_60937109
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 22:27 schreef Icex het volgende:

[..]

Vond die undercover droeftoeters trouwens echt onsympathiek als wat zeg.. Ik werd eruit gepikt bij de ingang voor controle op verdovende middelen. Had niks waar ze naar zochten, maar je wordt behandeld alsof je bij voorbaat al een crimineel bent. Vanaf het moment dat die gast je aanspreekt tot het moment dat ie niks kan vinden en je weer mag gaan, god wat een frustie was dat zeg.
het zijn altijd dezelfde types die voor zo'n beroep kiezen..
  maandag 18 augustus 2008 @ 22:40:30 #227
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_60937236
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 22:27 schreef ranja het volgende:

[..]

Tja, act of niet, het zorgt er wel voor dat ik op hem ben afgeknapt. Niet dat ik hem al kende ofzo maar ik hoef hem ook niet weer te zien. Muziek is ook wel aardig maar niet meer dan dat.
En dan zeggen dat hij 'one of the few' rock'n'roll bands was, mwah, valt wel mee, hij bedolt waarschijnlijk 'one of the few I ever heard of', alsof mr Jones een band als Triggerfinger kent maar die hem nog wat kan leren over het rocken én het rollen
Niet alleen dat gesnoef, maar ook dat gelul over seks werd me teveel. Beffen, neuken, who got laid this festival, i wanna have oral sex every day, giving and receiving..blalblabla.... Jaja, nu weten we het wel. Elk nummer gaat erover. En dat 'Over the Mountain and i'm looking down on you'-nummer mag ook wel in de ijskast.
Danko Jones moet vooral gewoon lekker spelen want de muziek is gewoon goed (en z'n smoel houden).
pi_60937258
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 22:22 schreef Toad het volgende:

Om 12 uur nog geweest naar invaller Dolf Janssen in de Juliet. Wel knap dat hij binnen 2 dagen deze show in elkaar heeft gezet.
Alleen jammer dat hij bij Comedy Train precies dezelfde show neerzette

Hoogtepunten:
- frontman van the National gaat crowdsurfen bij Mr. November
- Lucky Fons
- Door de Alpha heen huppelen tijdens Nightwish
- Sigur Rós

Tegenvallers
- The Flaming Lips (we zijn maar naar Anouk geaan)
- De planning op zondagavond; de 3 concerten die uiteindelijk de beste bleken te zijn van heel Lowlands naast elkaar
  maandag 18 augustus 2008 @ 22:46:03 #229
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60937397
Ik hoop dat Sigur Ros nog wel op 3voor12 komt te staan, wil ik graag wel even luisteren nog. Sowieso staat er van de zondag nog niet zo veel op. Maar ja, morgen maar even kijken, nu eerst lekker slapen.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  maandag 18 augustus 2008 @ 22:46:17 #230
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_60937403
01:33 circus act ..
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  maandag 18 augustus 2008 @ 22:50:15 #231
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_60937520
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 22:12 schreef Shazbot het volgende:

[..]

Viel me ook erg mee. Wist niet dat dEUS nog zo populair was.
Er waren héél veel mensen die alvast voor Editors kwamen. Ik stond op een redelijk goede plaats en om me heen was welgeteld 1 gozer die de teksten kende, de rest stond een beetje stil te staan. Na dEUS namen ze ook meteen weer plaats op de grond dus dan weet je wel hoe laat het is.
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 22:30 schreef ebeaydojraes het volgende:
iemand nog naar the Roots geweest? Vond het in ieder geval een briljante afsluiter. Heerlijk.
Ja! Toffe band inderdaad, alles wat ze doen is gewoon live itt veel andere hiphop acts. Jammer dat ?uestlove geen solo deed op de drums of iets dergelijks, en zelfs Black Thought stal niet echt de show, maar de gitaristen compenseerden dat ruimschoots met hun briljante spel. Ik heb er ontzettend van genoten, totaal geen spijt van het skippen van Editors.
  maandag 18 augustus 2008 @ 22:59:17 #232
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_60937848
Dropkick murphy`s meer zeg ik niet!
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_60938382
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 20:02 schreef ebeaydojraes het volgende:
Roni Size (JUMP PEOPLE !!)

en een rondje in de Beugelbar. Tegen de 2 minuten wordt ie leuker

owja en wat Sex Pistols betreft... leuke opener voor het nieuwe WATT
Haha wie is die kerel op 14 seconden(de beugel) .
Jij was toch die kerel met die canon G7, want ik denk je te herinneren.

maar deze eerste LL was erg leuk, bravo/india/x ray geheel uitstekend vooral 's nachts.
En het eten was helemaal top .
Fear is the grease of society.
pi_60938429
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 22:27 schreef Icex het volgende:
Vond die undercover droeftoeters trouwens echt onsympathiek als wat zeg.. Ik werd eruit gepikt bij de ingang voor controle op verdovende middelen. Had niks waar ze naar zochten, maar je wordt behandeld alsof je bij voorbaat al een crimineel bent. Vanaf het moment dat die gast je aanspreekt tot het moment dat ie niks kan vinden en je weer mag gaan, god wat een frustie was dat zeg.
Ik ben zaterdag ook helemaal gefouilleerd, m'n tas ondersteboven gekeerd enzo. Maar ik vond het wel een sympathieke kerel. Gewoon rustig en vriendelijk, beetje kletsen over wat hij zoal tegen is gekomen op festivals enzo. En ik bedoel, ik had toch niks illegaals bij me, dus kon me er verder niet echt druk om maken. ook leuk om een keer meegemaakt te hebben, toch?
  maandag 18 augustus 2008 @ 23:24:03 #235
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_60938543
Ze waren wel lekker inconsequent met fouilleren zeg. Mijn tas is niet 1x doorzocht.
  maandag 18 augustus 2008 @ 23:26:02 #236
99433 Tup
Tupperwaar
pi_60938606
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 20:37 schreef peaceman het volgende:

[..]

HET hoogtepunt wat mij betreft.
Vond het ook geweldig. Leek wel redelijk hetzelfde als in de Melkweg tijdje geleden. Toch ook speciaal dat het het laatste optreden voor een tijdje schijnt te zijn. En heel punk de boel op de grond donderen.

Leuke film (maar de tent liep leeg): heimatklange over jodelen (jaja). Check de band Stimmhorn.
Wasserwunderland
  maandag 18 augustus 2008 @ 23:26:25 #237
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_60938617
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 23:18 schreef vogelkooi het volgende:

[..]

Haha wie is die kerel op 14 seconden(de beugel) .
Jij was toch die kerel met die canon G7, want ik denk je te herinneren.

maar deze eerste LL was erg leuk, bravo/india/x ray geheel uitstekend vooral 's nachts.
En het eten was helemaal top .
dat ben ik ja
foto's komen eraan.. momenteel aan t selecteren uit 290 overgebleven foto's ...
  maandag 18 augustus 2008 @ 23:26:56 #238
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60938642
Ik alleen toen ik vrijdagochtend aan kwam, de rest van het weekend mocht ik gewoon doorlopen. En toen ze vrijdagochtend wilden kijken stelde dat ook weinig voor, ik had mijn tas volgens mij niet eens open hoeven ritsen, hij vroeg me of ik glas had en geloofde me blijkbaar op mijn woord.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  maandag 18 augustus 2008 @ 23:36:06 #239
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_60938913
Claw Boys Claw - Rosie ... GENIALE BAND (en vooral Peter )
pi_60939019
Ik vind die rapers wel goed hoor.
Milieu enzulks.

En dit vond ik ook geniaal
http://www.nubijlage.nl/2(...)e-motherfucker-video
Fear is the grease of society.
  maandag 18 augustus 2008 @ 23:41:23 #241
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_60939055
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 23:26 schreef Tup het volgende:

[..]

Vond het ook geweldig. Leek wel redelijk hetzelfde als in de Melkweg tijdje geleden. Toch ook speciaal dat het het laatste optreden voor een tijdje schijnt te zijn. En heel punk de boel op de grond donderen.

Leuke film (maar de tent liep leeg): heimatklange over jodelen (jaja). Check de band Stimmhorn.
Wat voor soort muziek spelen die?
pi_60939136
Zo weer terug van een weekendje lowlands!
Eigenlijk best jammer dat ik de helft niet gezien heb wat ik wilde zien.

Leukste dingen die ik wel heb gezien zijn:

MGMT
The Rascals
Black Mountain
en vooral Blue Flamingo in de Groove tube, echt te gek gewoon!
Deze man kwam keihard met z'n 78 toerenplaten, dikke soul / jazz / funk / country uit de jaren 50!
  maandag 18 augustus 2008 @ 23:49:39 #243
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_60939302
Blue Flamingo heb ik ook nog eventjes gehoord, geniale performance ja. Alleen is heel die Groove Tube niet echt mijn ding.
pi_60939324
Lowlands was echt geniaal dit jaar. Stond helemaal vooraan donderdag, aangekomen op een totaal lege camping 4 en het feest kon beginnen... heerlijk was het.

Toch wel de toppers die ik heb gezien:

Elbow, Editors, The National, Yeasayer, Lucky Fonz III, MGMT, Infadels, The Ting Tings, en echt nog veel meer. Maar Elbow was toch wel verre weg de beste, kippenvel momenten en alles was van uitstekende kwaliteit, wat een optreden zeg. Deed me denken aan Snow Patrol 2 jaar geleden, ook in de Grolsch, alleen vond ik Elbow toch een stuk beter nog.

Overigens bij al de bovengenoemde artiesten helemaal vooraan gestaan, was geniaal, vooral toen de zanger van the infadels besloot te crowd surfen en precies op me sprong haha. The National was ook vet wat dat betreft, opeens het publiek inlopen terwijl het snoer van de mic niet lang genoeg is! het optreden was van the national geweldig, maar ik ben wel benieuwd wat er in godsnaam met die gast aan de hand was, het neemt me denken aan the doors vaarvan morrison ook altijd in een te weirde staat het podium opkwam!

Ik moet nog wel even kwijt, ik ging naar mindless self indulgence .. Iemand die ik kende was er wel benieuwd naar, en ik had toen even niets anders te doen. Nou van alle dingen die ik OOIT op lowlands heb gezien, was die werkelijk waar het slechtste. Wat was dat een ziekelijke bagger zeg, ik moest er bijna van huilen en kreeg plaatsvervangende schaamte. Dat mensen dat kunnen aanzien en aanhoren haha.

Maar voor de rest was het meeste wat ik heb gezien erg goed!
Op naar LL 2009!!
It's you my love, you who are the stranger
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 00:03:39 #245
151973 PlarkPlark
Klok klok klok
pi_60939718
Mmm ik lees veel over die bekerverzamelaars. Ik en mijn vriendin hebben een superlowlands gehad, maar als we van b.v. Alpha naar India liepen gewoon ff kijken naar bekertjes, niet overdreven maar gewoon ff oprapen en inleveren. Toch wel ongeveer 50 muntjes bij elkaar gezameld en elke dag lekker gegeten en gedronken, en wel alle bands gezien. Natuurlijk niet tijdens spelen van bands rapen dat is lame.

Oja: De uberraper was een soort ipod dragende gast met een vuilniszak of 3........ met een zoeklamp. Dat was toch wat overdreven.
pi_60939751
Mindless Self Indulgence! was de 3e keer dat ik ze zag.
pi_60939787
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 00:03 schreef PlarkPlark het volgende:
Mmm ik lees veel over die bekerverzamelaars. Ik en mijn vriendin hebben een superlowlands gehad, maar als we van b.v. Alpha naar India liepen gewoon ff kijken naar bekertjes, niet overdreven maar gewoon ff oprapen en inleveren. Toch wel ongeveer 50 muntjes bij elkaar gezameld en elke dag lekker gegeten en gedronken, en wel alle bands gezien. Natuurlijk niet tijdens spelen van bands rapen dat is lame.

Oja: De uberraper was een soort ipod dragende gast met een vuilniszak of 3........ met een zoeklamp. Dat was toch wat overdreven.
50 Muntjes!!! En dat niet veel noemen?? Tering zeg. Ik heb geen enkel bekertje ingeleverd, ik ga mijn tijd daar niet aan verdoen. In de tijd dat jij 50 muntjes had verzameld had ik waarschijnlijk een geniale tijd in een andere tent alweer. Echt zonde hoor! Beter gewoon genoeg geld meenemen en niet naar bekertjes lopen zoeken
pi_60939827
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 22:13 schreef BloodyLotte het volgende:
jaaa, dat was ik!
haha ok
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 00:03 schreef PlarkPlark het volgende:

Indeed. Dude pakte zelfs patat uit de vuilnisbak.. liek wtf !
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 22:22 schreef peaceman het volgende:

[..]

Ach je hebt er lol aan beleefd, maar op zich is het wel triest dat je je zo moet vermaken... Ga bands kijken ofzo!
Interactie met mensen gast, ben je een Lowlander of niet ? Constant naar bandjes gaan kan ik niet aan heur .

En Mindless vond ik zelf wel grappig. Misschien een beetje kinderachtig enzo, en die constant kotsende gitarist ? Wat de neuk was daarmee aan de hand ?
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 00:11:55 #249
151973 PlarkPlark
Klok klok klok
pi_60939923
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 00:06 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

50 Muntjes!!! En dat niet veel noemen?? Tering zeg. Ik heb geen enkel bekertje ingeleverd, ik ga mijn tijd daar niet aan verdoen. In de tijd dat jij 50 muntjes had verzameld had ik waarschijnlijk een geniale tijd in een andere tent alweer. Echt zonde hoor! Beter gewoon genoeg geld meenemen en niet naar bekertjes lopen zoeken
Ok misschien overdreven. Misschien iets van 30. Maar toch.

Was meer om aan te geven dat een beetje Nederlandse zuinigeheid geen kwaad kan, maar de grote stapelende 'grondkijkers' is natuurlijk een ander verhaal, dat is zonde van de tijd.Ik zou dat recyclesysteem afschaffen. 5 jaar terug was het er ook niet en erg smeriger was het er niet. Wel met vieze stro enzo, maar verder niet

De wortel die neergestort was vond ik echt zielig! arme wortel. Is hij beschadigd en daarom niet meer opgezet?

Verder;
Killswitch engage. feestje van herkening,
Presidents of the... - leuk, maar wel terend op het verleden. Later voorin gesneaked en toen was het wel tof, oude nummers enzo.
Flaming lips! Leuk! Kinderfeestje voor het oog, maar wel ook de ouderwetse sound erbij.

Ane Brun, lief en schattig. Mooi geluid
Korpiklaani. Heel gaaf. maar het mist iets, ik weet niet wat. Wel een feestje vooraan.
British sea power. Omdat ik de Cd kende vond ik het leuk, maar vond het publiek wat laf soms. Verder erg leuk
Franz Ferdinand, feest! Maar de gitarist werd wel wat witjes halverwege?

Sex pistols,
"Why are we playing in a fucking tent? Are we a fooking circus act?"
Helaas voor hem was dat we een beetje zo, een circusshow van de oude punk. Maar toch was het een leuke show. Niet afgezien want; Viel tegen, Underwold

Wakker geworden met Lucky Fonz III. Mooi en lief. Textures. Mooi en hard. Gogol Bordello! Enorm feest vond ik het hoogtepunt maar was helemaal lyrisch erover sinds 2 jaar terug. Via Fratellis, Hives en elbow (mwah) naar Sigur Ros. tranen in de ogen! Wow. Dillema want ik wilde de Dressdon dolls graag zien en heb laatste 30 minuten gezien, erg goed!. Leuk stukje met haperende plaat.. Als afsluiter warpigs. Erg goed. Maar is ze zelf nou ook omgebouwd als kind? Die texten gaan er wel erg vaak over.

Hele berg bandjes of half gezien, of ik vond het de moeite niet waard. De nachtsessies met DJ's herinner ik me wel deels maar niet qua naam dat was gewoon feest.

Nu uitrusten morgen weer werken

De klaagbaak van Lowlands was ook wel grappig. "Klacht #53, er zijn te weinig klachten"

[ Bericht 15% gewijzigd door PlarkPlark op 19-08-2008 00:34:02 ]
pi_60939937
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 00:05 schreef BloodyLotte het volgende:
Mindless Self Indulgence! was de 3e keer dat ik ze zag.
Wat precies vond je er goed aan? Ik heb 2 nummers met veel moeite aangehoord, ik kan werkelijk geen enkel pluspunt opnoemen. Nou is het totaal niet mijn muziek, maar die gast kon niet zingen. De act was echt echt echt om te huilen, wie vind zo'n arrogante laffe tokio hotel kwal nou boeiend?:') Ja nou sorry, ik vind het serieus het slechste wat ik qua muziek ooit live heb gezien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')