het zijn altijd dezelfde types die voor zo'n beroep kiezen..quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:27 schreef Icex het volgende:
[..]
Vond die undercover droeftoeters trouwens echt onsympathiek als wat zeg.. Ik werd eruit gepikt bij de ingang voor controle op verdovende middelen. Had niks waar ze naar zochten, maar je wordt behandeld alsof je bij voorbaat al een crimineel bent. Vanaf het moment dat die gast je aanspreekt tot het moment dat ie niks kan vinden en je weer mag gaan, god wat een frustie was dat zeg.
Niet alleen dat gesnoef, maar ook dat gelul over seks werd me teveel. Beffen, neuken, who got laid this festival, i wanna have oral sex every day, giving and receiving..blalblabla.... Jaja, nu weten we het wel. Elk nummer gaat erover. En dat 'Over the Mountain and i'm looking down on you'-nummer mag ook wel in de ijskast.quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:27 schreef ranja het volgende:
[..]
Tja, act of niet, het zorgt er wel voor dat ik op hem ben afgeknapt. Niet dat ik hem al kende ofzo maar ik hoef hem ook niet weer te zien. Muziek is ook wel aardig maar niet meer dan dat.
En dan zeggen dat hij 'one of the few' rock'n'roll bands was, mwah, valt wel mee, hij bedolt waarschijnlijk 'one of the few I ever heard of', alsof mr Jones een band als Triggerfinger kent maar die hem nog wat kan leren over het rocken én het rollen
Alleen jammer dat hij bij Comedy Train precies dezelfde show neerzettequote:Op maandag 18 augustus 2008 22:22 schreef Toad het volgende:
Om 12 uur nog geweest naar invaller Dolf Janssen in de Juliet. Wel knap dat hij binnen 2 dagen deze show in elkaar heeft gezet.
Er waren héél veel mensen die alvast voor Editors kwamen. Ik stond op een redelijk goede plaats en om me heen was welgeteld 1 gozer die de teksten kende, de rest stond een beetje stil te staan. Na dEUS namen ze ook meteen weer plaats op de grond dus dan weet je wel hoe laat het is.quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:12 schreef Shazbot het volgende:
[..]
Viel me ook erg mee. Wist niet dat dEUS nog zo populair was.
Ja! Toffe band inderdaad, alles wat ze doen is gewoon live itt veel andere hiphop acts. Jammer dat ?uestlove geen solo deed op de drums of iets dergelijks, en zelfs Black Thought stal niet echt de show, maar de gitaristen compenseerden dat ruimschoots met hun briljante spel. Ik heb er ontzettend van genoten, totaal geen spijt van het skippen van Editors.quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:30 schreef ebeaydojraes het volgende:
iemand nog naar the Roots geweest? Vond het in ieder geval een briljante afsluiter. Heerlijk.
Haha wie is die kerel op 14 seconden(de beugel) .quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:02 schreef ebeaydojraes het volgende:
Roni Size (JUMP PEOPLE !!)
en een rondje in de Beugelbar. Tegen de 2 minuten wordt ie leuker
owja en wat Sex Pistols betreft... leuke opener voor het nieuwe WATT
Ik ben zaterdag ook helemaal gefouilleerd, m'n tas ondersteboven gekeerd enzo. Maar ik vond het wel een sympathieke kerel. Gewoon rustig en vriendelijk, beetje kletsen over wat hij zoal tegen is gekomen op festivals enzo. En ik bedoel, ik had toch niks illegaals bij me, dus kon me er verder niet echt druk om maken. ook leuk om een keer meegemaakt te hebben, toch?quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:27 schreef Icex het volgende:
Vond die undercover droeftoeters trouwens echt onsympathiek als wat zeg.. Ik werd eruit gepikt bij de ingang voor controle op verdovende middelen. Had niks waar ze naar zochten, maar je wordt behandeld alsof je bij voorbaat al een crimineel bent. Vanaf het moment dat die gast je aanspreekt tot het moment dat ie niks kan vinden en je weer mag gaan, god wat een frustie was dat zeg.
Vond het ook geweldig. Leek wel redelijk hetzelfde als in de Melkweg tijdje geleden. Toch ook speciaal dat het het laatste optreden voor een tijdje schijnt te zijn. En heel punk de boel op de grond donderen.quote:
dat ben ik jaquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:18 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Haha wie is die kerel op 14 seconden(de beugel) .
Jij was toch die kerel met die canon G7, want ik denk je te herinneren.
maar deze eerste LL was erg leuk, bravo/india/x ray geheel uitstekend vooral 's nachts.
En het eten was helemaal top.
Wat voor soort muziek spelen die?quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:26 schreef Tup het volgende:
[..]
Vond het ook geweldig. Leek wel redelijk hetzelfde als in de Melkweg tijdje geleden. Toch ook speciaal dat het het laatste optreden voor een tijdje schijnt te zijn. En heel punk de boel op de grond donderen.
Leuke film (maar de tent liep leeg): heimatklange over jodelen (jaja). Check de band Stimmhorn.
50 Muntjes!!! En dat niet veel noemen?? Tering zeg. Ik heb geen enkel bekertje ingeleverd, ik ga mijn tijd daar niet aan verdoen. In de tijd dat jij 50 muntjes had verzameld had ik waarschijnlijk een geniale tijd in een andere tent alweer. Echt zonde hoor! Beter gewoon genoeg geld meenemen en niet naar bekertjes lopen zoekenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:03 schreef PlarkPlark het volgende:
Mmm ik lees veel over die bekerverzamelaars. Ik en mijn vriendin hebben een superlowlands gehad, maar als we van b.v. Alpha naar India liepen gewoon ff kijken naar bekertjes, niet overdreven maar gewoon ff oprapen en inleveren. Toch wel ongeveer 50 muntjes bij elkaar gezameld en elke dag lekker gegeten en gedronken, en wel alle bands gezien. Natuurlijk niet tijdens spelen van bands rapen dat is lame.
Oja: De uberraper was een soort ipod dragende gast met een vuilniszak of 3........ met een zoeklamp. Dat was toch wat overdreven.
haha okquote:
Indeed. Dude pakte zelfs patat uit de vuilnisbak.. liek wtf !quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:03 schreef PlarkPlark het volgende:
Mmm ik lees veel over die bekerverzamelaars. Ik en mijn vriendin hebben een superlowlands gehad, maar als we van b.v. Alpha naar India liepen gewoon ff kijken naar bekertjes, niet overdreven maar gewoon ff oprapen en inleveren. Toch wel ongeveer 50 muntjes bij elkaar gezameld en elke dag lekker gegeten en gedronken, en wel alle bands gezien. Natuurlijk niet tijdens spelen van bands rapen dat is lame.
Oja: De uberraper was een soort ipod dragende gast met een vuilniszak of 3........ met een zoeklamp. Dat was toch wat overdreven.
Interactie met mensen gast, ben je een Lowlander of niet ? Constant naar bandjes gaan kan ik niet aan heurquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach je hebt er lol aan beleefd, maar op zich is het wel triest dat je je zo moet vermaken... Ga bands kijken ofzo!
Ok misschien overdreven. Misschien iets van 30. Maar toch.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:06 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
50 Muntjes!!! En dat niet veel noemen?? Tering zeg. Ik heb geen enkel bekertje ingeleverd, ik ga mijn tijd daar niet aan verdoen. In de tijd dat jij 50 muntjes had verzameld had ik waarschijnlijk een geniale tijd in een andere tent alweer. Echt zonde hoor! Beter gewoon genoeg geld meenemen en niet naar bekertjes lopen zoeken
Wat precies vond je er goed aan? Ik heb 2 nummers met veel moeite aangehoord, ik kan werkelijk geen enkel pluspunt opnoemen. Nou is het totaal niet mijn muziek, maar die gast kon niet zingen. De act was echt echt echt om te huilen, wie vind zo'n arrogante laffe tokio hotel kwal nou boeiend?:') Ja nou sorry, ik vind het serieus het slechste wat ik qua muziek ooit live heb gezienquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:05 schreef BloodyLotte het volgende:
Mindless Self Indulgence!was de 3e keer dat ik ze zag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |