abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60936396
jaaa, dat was ik!
  maandag 18 augustus 2008 @ 22:14:06 #212
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60936416
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 22:13 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Dat andere zaaltje is Lucky in Rijssen op 13/10.
Die inderdaad. Ik ga alleen naar Paradiso, dat wordt ook alweer de vijfde keer Volbeat.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_60936592
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 22:08 schreef Shazbot het volgende:

[..]
Over de bekerrapers. Ik heb er niets tegen als je wat bekers verzamelt om muntjes te krijgen. Maar mensen die de hele dag niet anders doen, uit de vuilnisbakken vissen en tijdens acts zich door de menigte wurmen .... daar snap ik niks. Beetje triest komt het over, al is het volgens mij wel erg winstgevend.

En tja, als het toevallig een leuke beker-verzamelaarster is, dan wil ik hem best afstaan
Gadverdamme, ik heb me bijna geërgerd aan die mensen.. Echt met n paar rugzakken vol met bekertjes. Altijd alleen lopen, handschoenen aan.. Ga naar Pinkpop ofzo.

Geintjes ermee uithalen is wel lachen trouwens Eerste dag zag ik al een groepje met een bekertje en een hengel classic.
Zaterdag zaten wij bij de bankjes bij de Kebab met een stel gasten die ook wel van een geintje hielden.
Met 10 bekertjes in de vooraad elke keer één bekertje voor je neerzetten op de grond en gewoon met iemand gaan praten, als dan zo'n triesteling voorbij kwam en het bekertje wou pakken snel kapot trappen. En dan die smoel Priceless.

Maar de beste truuk was nog een bekertje en een euro naast elkaar leggen. Wat denk je ? De bekerrapers zien de euro niet eens, en gaan stug voor het bekertje. Toen er 20 lachende mensen om de desbetreffende triesteling heen stonden snapte ze pas hoe eng ze bezig was
pi_60936593
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 22:14 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Die inderdaad. Ik ga alleen naar Paradiso, dat wordt ook alweer de vijfde keer Volbeat.
Over 3 dagen ga ik een half jaar weg. Dat wordt hem dus niet .
pi_60936610
na de 2 uurtjes slaap vannacht vanochtend nu maar even vroeg er in
  maandag 18 augustus 2008 @ 22:22:36 #216
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_60936679
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 22:19 schreef Shrien het volgende:

[..]

Gadverdamme, ik heb me bijna geërgerd aan die mensen.. Echt met n paar rugzakken vol met bekertjes. Altijd alleen lopen, handschoenen aan.. Ga naar Pinkpop ofzo.

Geintjes ermee uithalen is wel lachen trouwens Eerste dag zag ik al een groepje met een bekertje en een hengel classic.
Zaterdag zaten wij bij de bankjes bij de Kebab met een stel gasten die ook wel van een geintje hielden.
Met 10 bekertjes in de vooraad elke keer één bekertje voor je neerzetten op de grond en gewoon met iemand gaan praten, als dan zo'n triesteling voorbij kwam en het bekertje wou pakken snel kapot trappen. En dan die smoel Priceless.

Maar de beste truuk was nog een bekertje en een euro naast elkaar leggen. Wat denk je ? De bekerrapers zien de euro niet eens, en gaan stug voor het bekertje. Toen er 20 lachende mensen om de desbetreffende triesteling heen stonden snapte ze pas hoe eng ze bezig was
Ach je hebt er lol aan beleefd, maar op zich is het wel triest dat je je zo moet vermaken... Ga bands kijken ofzo!
pi_60936685
Vrijdag:
Amy Macdonald gezien. Wat was de cover van The Killers goed.
The Kooks. Had ik meer van verwacht. Ik vond het niet echt super en had het idee alsof ze het een klein beetje aan het afraffelen waren. Wel tof dat ze later in de magneetbar verschenen (niet gezien overigens, wel van gehoord op het festival).
Verder kleine stukjes gezien van Anouk, Roisin Murphy, Dropkick Murphys en The Wombats. Vond die acts niet zo boeiend verder.
Om 12 uur nog geweest naar invaller Dolf Janssen in de Juliet. Wel knap dat hij binnen 2 dagen deze show in elkaar heeft gezet.

Zaterdag:
The Opposites en een stukje de jeugd. Was wel goede sfeer in de Bravo.
Daarna stond ik vooraan bij Blood Red Shoes (BRS). Ondanks dat het de vierde keer was dat ik ze zag, vond ik het wederom geweldig.
Toen even gekeken bij Los Campesinos. Ook heel leuk, maar ik stond vanwege de drukte ver van het podium. De Charlie is eigenlijk te klein voor hun. Beetje irritant om daar redelijk dichtbij het podium te komen volgens mij.
Daarna naar de signeersessie geweest van BRS. Heb nu een gesigneerd t-shirt van ze. Met Steven lukte het nog wel om een aardig gesprekje te voeren, bij Laura-Mary liep het mis (:')). Ze bleef me maar aanstaren met d'r toffe zonnebril waardoor ik wat zenuwachtig raakte. Beetje Lost in Translation werd het.
Naar Franz Ferdinand op de dijk geluisterd. Dat ging wel.
Verder nog gedeeltes gezien van Sex Pistols ( ), Underworld ( ) en Does it offend you ("Fuck the Sex Pistols" ), maar het was bij de laatste helaas te druk om nog in de X-ray te komen.

Zondag:
Stukje gezien van WAS. Daarna naar Lykke Li in de Lima gegaan. Ze was echt heel goed. Ik vind het jammer dat ik niet het hele optreden heb gezien.
Plain White t's was . Jamie Lidell vond ik niet veel aan. Daarna wel het mobiele installatietje van DJ Piaggio tegengekomen, geweldig.
Bij MGMT stonden we gelukkig redelijk vooraan in de tent. Jammer dat ze alle leuke nummers aan het begin speelden. De set was wat dat betreft niet goed opgebouwd, maar wel concert verder.
Stukje Simian Mobile Disco (aardig) en Sigur Ros (mooi) meegezien. En toen snel naar de Alpha om in het eerste vak te staan van Editors (voor de zoveelste keer, maar goed ). Was weer een strak en goed concert. Tom had er duidelijk zin in, was dankbaar dat hij mocht spelen.
En dat was het voor dit jaar.

Hoogtepunten: Editors / Blood Red Shoes / Lykke Li / MGMT / Amy Macdonald
  maandag 18 augustus 2008 @ 22:23:37 #218
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60936713
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 22:20 schreef ruud_fr het volgende:
na de 2 uurtjes slaap vannacht vanochtend nu maar even vroeg er in
Goed plan. Vanmorgen was ik goed kapot. Ik moest ook echt even gaan zitten, ik had het idee dat ik anders wel om zou vallen. Zondag iets te veel gedronken en te weinig gegeten.
pi_60936746
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 22:19 schreef Shrien het volgende:

[..]

dat moet de groep zijn geweest waar wij bij stonden die vertelden dat ook over die euro ja
pi_60936816
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 19:36 schreef HenkBenzinetank het volgende:

Rare actie van de politie om hem af te voeren terwijl er op datzelfde moment een picknicktafel, een kliko en een berg mensen met afgebroken takken in de Lima stonden (O+!)
Vond die undercover droeftoeters trouwens echt onsympathiek als wat zeg.. Ik werd eruit gepikt bij de ingang voor controle op verdovende middelen. Had niks waar ze naar zochten, maar je wordt behandeld alsof je bij voorbaat al een crimineel bent. Vanaf het moment dat die gast je aanspreekt tot het moment dat ie niks kan vinden en je weer mag gaan, god wat een frustie was dat zeg.
  maandag 18 augustus 2008 @ 22:27:36 #221
13973 ranja
image means nothing
pi_60936826
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 22:08 schreef Shazbot het volgende:

Dat is zijn 'Act'. Twee jaar geleden stond hij in de Alpha en diste hij de artiesten die niet in de Alpha stond . Hij maakt er in ieder geval een toffe show van tbh en het klinkt ook zeer goed.
Tja, act of niet, het zorgt er wel voor dat ik op hem ben afgeknapt. Niet dat ik hem al kende ofzo maar ik hoef hem ook niet weer te zien. Muziek is ook wel aardig maar niet meer dan dat.
En dan zeggen dat hij 'one of the few' rock'n'roll bands was, mwah, valt wel mee, hij bedolt waarschijnlijk 'one of the few I ever heard of', alsof mr Jones een band als Triggerfinger kent maar die hem nog wat kan leren over het rocken én het rollen
  maandag 18 augustus 2008 @ 22:30:13 #222
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_60936911
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 22:27 schreef ranja het volgende:

[..]

Tja, act of niet, het zorgt er wel voor dat ik op hem ben afgeknapt. Niet dat ik hem al kende ofzo maar ik hoef hem ook niet weer te zien. Muziek is ook wel aardig maar niet meer dan dat.
En dan zeggen dat hij 'one of the few' rock'n'roll bands was, mwah, valt wel mee, hij bedolt waarschijnlijk 'one of the few I ever heard of', alsof mr Jones een band als Triggerfinger kent maar die hem nog wat kan leren over het rocken én het rollen
Triggerfinger was inderdaad tof!
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
  maandag 18 augustus 2008 @ 22:30:53 #223
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_60936931
iemand nog naar the Roots geweest? Vond het in ieder geval een briljante afsluiter. Heerlijk.
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  maandag 18 augustus 2008 @ 22:33:25 #224
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_60937023
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 22:30 schreef ebeaydojraes het volgende:
iemand nog naar the Roots geweest? Vond het in ieder geval een briljante afsluiter. Heerlijk.
Wij stonden toen bij een andere briljante afsluiter: Dresden Dolls
pi_60937083
quote:

[..]

Ik vond het juist iets toevoegen en dat zorgde er ook voor dat ik die band nog onthouden heb. Het mes snijdt dan ook een beetje aan beide kanten, net als jij zullen er nog wel andere mensen zijn die hem hierdoor juist niet hoeven.
  maandag 18 augustus 2008 @ 22:36:19 #226
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_60937109
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 22:27 schreef Icex het volgende:

[..]

Vond die undercover droeftoeters trouwens echt onsympathiek als wat zeg.. Ik werd eruit gepikt bij de ingang voor controle op verdovende middelen. Had niks waar ze naar zochten, maar je wordt behandeld alsof je bij voorbaat al een crimineel bent. Vanaf het moment dat die gast je aanspreekt tot het moment dat ie niks kan vinden en je weer mag gaan, god wat een frustie was dat zeg.
het zijn altijd dezelfde types die voor zo'n beroep kiezen..
  maandag 18 augustus 2008 @ 22:40:30 #227
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_60937236
quote:

[..]

Niet alleen dat gesnoef, maar ook dat gelul over seks werd me teveel. Beffen, neuken, who got laid this festival, i wanna have oral sex every day, giving and receiving..blalblabla.... Jaja, nu weten we het wel. Elk nummer gaat erover. En dat 'Over the Mountain and i'm looking down on you'-nummer mag ook wel in de ijskast.
Danko Jones moet vooral gewoon lekker spelen want de muziek is gewoon goed (en z'n smoel houden).
pi_60937258
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 22:22 schreef Toad het volgende:

Om 12 uur nog geweest naar invaller Dolf Janssen in de Juliet. Wel knap dat hij binnen 2 dagen deze show in elkaar heeft gezet.
Alleen jammer dat hij bij Comedy Train precies dezelfde show neerzette

Hoogtepunten:
- frontman van the National gaat crowdsurfen bij Mr. November
- Lucky Fons
- Door de Alpha heen huppelen tijdens Nightwish
- Sigur Rós

Tegenvallers
- The Flaming Lips (we zijn maar naar Anouk geaan)
- De planning op zondagavond; de 3 concerten die uiteindelijk de beste bleken te zijn van heel Lowlands naast elkaar
  maandag 18 augustus 2008 @ 22:46:03 #229
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60937397
Ik hoop dat Sigur Ros nog wel op 3voor12 komt te staan, wil ik graag wel even luisteren nog. Sowieso staat er van de zondag nog niet zo veel op. Maar ja, morgen maar even kijken, nu eerst lekker slapen.
  maandag 18 augustus 2008 @ 22:46:17 #230
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_60937403
01:33 circus act ..
  maandag 18 augustus 2008 @ 22:50:15 #231
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_60937520
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 22:12 schreef Shazbot het volgende:

[..]

Viel me ook erg mee. Wist niet dat dEUS nog zo populair was.
Er waren héél veel mensen die alvast voor Editors kwamen. Ik stond op een redelijk goede plaats en om me heen was welgeteld 1 gozer die de teksten kende, de rest stond een beetje stil te staan. Na dEUS namen ze ook meteen weer plaats op de grond dus dan weet je wel hoe laat het is.
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 22:30 schreef ebeaydojraes het volgende:
Ja! Toffe band inderdaad, alles wat ze doen is gewoon live itt veel andere hiphop acts. Jammer dat ?uestlove geen solo deed op de drums of iets dergelijks, en zelfs Black Thought stal niet echt de show, maar de gitaristen compenseerden dat ruimschoots met hun briljante spel. Ik heb er ontzettend van genoten, totaal geen spijt van het skippen van Editors.
  maandag 18 augustus 2008 @ 22:59:17 #232
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_60937848
Dropkick murphy`s meer zeg ik niet!
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_60938382
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 20:02 schreef ebeaydojraes het volgende:
Roni Size (JUMP PEOPLE !!)

en een rondje in de Beugelbar. Tegen de 2 minuten wordt ie leuker

owja en wat Sex Pistols betreft... leuke opener voor het nieuwe WATT
Haha wie is die kerel op 14 seconden(de beugel) .
Jij was toch die kerel met die canon G7, want ik denk je te herinneren.

maar deze eerste LL was erg leuk, bravo/india/x ray geheel uitstekend vooral 's nachts.
En het eten was helemaal top .
Fear is the grease of society.
pi_60938429
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 22:27 schreef Icex het volgende:
Ik ben zaterdag ook helemaal gefouilleerd, m'n tas ondersteboven gekeerd enzo. Maar ik vond het wel een sympathieke kerel. Gewoon rustig en vriendelijk, beetje kletsen over wat hij zoal tegen is gekomen op festivals enzo. En ik bedoel, ik had toch niks illegaals bij me, dus kon me er verder niet echt druk om maken. ook leuk om een keer meegemaakt te hebben, toch?
  maandag 18 augustus 2008 @ 23:24:03 #235
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_60938543
Ze waren wel lekker inconsequent met fouilleren zeg. Mijn tas is niet 1x doorzocht.
  maandag 18 augustus 2008 @ 23:26:02 #236
99433 Tup
Tupperwaar
pi_60938606
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 20:37 schreef peaceman het volgende:

[..]

HET hoogtepunt wat mij betreft.
Vond het ook geweldig. Leek wel redelijk hetzelfde als in de Melkweg tijdje geleden. Toch ook speciaal dat het het laatste optreden voor een tijdje schijnt te zijn. En heel punk de boel op de grond donderen.

Leuke film (maar de tent liep leeg): heimatklange over jodelen (jaja). Check de band Stimmhorn.
Wasserwunderland
  maandag 18 augustus 2008 @ 23:26:25 #237
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_60938617
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 23:18 schreef vogelkooi het volgende:

[..]

Haha wie is die kerel op 14 seconden(de beugel) .
Jij was toch die kerel met die canon G7, want ik denk je te herinneren.

maar deze eerste LL was erg leuk, bravo/india/x ray geheel uitstekend vooral 's nachts.
En het eten was helemaal top .
dat ben ik ja
foto's komen eraan.. momenteel aan t selecteren uit 290 overgebleven foto's ...
  maandag 18 augustus 2008 @ 23:26:56 #238
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60938642
Ik alleen toen ik vrijdagochtend aan kwam, de rest van het weekend mocht ik gewoon doorlopen. En toen ze vrijdagochtend wilden kijken stelde dat ook weinig voor, ik had mijn tas volgens mij niet eens open hoeven ritsen, hij vroeg me of ik glas had en geloofde me blijkbaar op mijn woord.
  maandag 18 augustus 2008 @ 23:36:06 #239
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_60938913
Claw Boys Claw - Rosie ... GENIALE BAND (en vooral Peter )
pi_60939019
Ik vind die rapers wel goed hoor.
Milieu enzulks.

En dit vond ik ook geniaal
http://www.nubijlage.nl/2(...)e-motherfucker-video
Fear is the grease of society.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: