abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 augustus 2008 @ 19:58:01 #41
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_60932422
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 19:55 schreef BloodyLotte het volgende:

[..]

Ja fuck man, ik ging 20 minuten voor mgmt pissen en ik kwam terug, opeens fucking druk in de india, maar wel nog mogelijk overal tussendoor te schuiven, staat er zo'n kutjoch die me gewoon bij het langslopen elke keer terug naar achter duwde en ging schelden. toen ik er eenmaal toch doorkwam heb ik fijn even op z'n teenslipper getrapt met m'n regenlaars.
jaja.. . Jij bent vast zo iemand die 10 minuten voor het einde van het optreden nog even voor aan wil staan
  maandag 18 augustus 2008 @ 19:58:14 #42
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_60932428
Ik vind het trouwens een goede zaak dat de organisatie nu eindelijk eens de politie inschakelde om dat vandalisme tegen te gaan. Beetje gek doen en feesten is leuk, maar het lijkt wel alsof mensen het de normaalste zaak van de wereld vinden om andermans eigendommen te vernielen. Ik denk dat veel mensen er niet eens bij stilstaan dat het gewoon puur vandalisme is (en dus strafbaar). OMG, ik klink als een ouwe pruim
pi_60932429
Mijn lijstje dan ook maar ff:

Top:
- Pendulum !! vond het echt helemaal geweldig
- Hadouken!
- Underworld
- N*E*R*D
- Alpha Dj's

Ok:
- Killswitch Engage
- Danko Jones, omdat die zanger zulke goeie humor heeft
- Franz Ferdinand
- Editors, al te vaak gezien afgelopen jaar

Slecht:
- MGMT, het geluid was echt volledig bagger en het halve concert kon ik niks zien doordat er lichten recht in mn gezicht schenen
- Thrice, saai
- Junkie XL, niet de muziek, maar doordat het veel te vol was daar

Ik heb me iig. weer erg vermaakt!
pi_60932435
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 19:52 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Maar de wortel was er nog wel.
Verbannen naar de overkant van 't meer. Arme wortel.
Ach, toen de raket er nog stond, en die ineens weg was en de wortel kwam, heb ik ook staan schelden. Aan de rommel op het stokje wen ik ook nog wel

oh en ik bedenk me nu net nog een minpunt, toen ik bij de fokmeet wegging om mijn gezelschap naar de tent te brengen, ben ik flauwgevallen, IN mijn tent. Leuk joh!
pi_60932444
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 18:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

RATM was meesterlijk, absoluut lowlandswaardig. Eens.

Metallica was goed, maar zeker niet in topvorm en totaal niet op z'n plek op Lowlands. QOTSA was werkelijk aller belabbertst, die zijn echt rijp voor hun pensioen, ongemotiveerde, volgevreten persiflage van de briljante band die ze ooit waren. FF is goed, maar nog nepper, commercieler en afgezaagder dan NERD.

De enige act op Pinkpop die ,naast RATM, echt Lowlandswaardig was deze editie was Justice, maar die waren er vorig jaar al. En misschien de Editors, die mij niet boeien, maar wel in vorm waren.....en hey, die waren er ook dit jaar.
Ik heb QotSA niet gezien op Pinkpop (niet geweest), maar ik ben wel bij hun optreden in HMH geweest en dat was toch wel erg tof. Heerlijke meezing/meebeuk muziek tbh .

Metallica is inderdaad meer op hun retour. Hun muziek valt niet echt meer onder metal/hard rock, het is allemaal een beetje te liefelijk

Dat Stentor flut verslag, sloeg echt nergens op. Ik had het idee dat het een gefrustreerde Sex Pistols fan was . Hij zeurde maar over dat een deel van het programma al er eerder was geweest, maar er waren ook tientallen nieuwe acts en als een act goed is, wat is het probleem . Ook was een deel van de acts die hij noemde al een paar jaar niet geweest, ik was juist blij dat ze dEUS weer hadden (nog niet eerder gezien). Daarnaast haalde hij ook aan dat Anouk over het paard getild was, terwijl dat volgens mij niks met de muziek te maken had. Ook over NERD hetzelfde en later gaan zeuren over opgestelde laptops bij een band.

Ik heb me geweldig vermaakt in ieder geval. Op naar volgend jaar

Btw. In het vorige topic zei iemand dat de Sex Pistols als vervanging dienden voor FOR, waar staat FOR voor
  maandag 18 augustus 2008 @ 19:59:12 #46
133012 rood_verzet
The needs of the many
pi_60932458
Ik had echt een treurige buurman die geen vrienden van zijn eigen leeftijd had en daarom maar aandacht zocht bij ons groepje
pi_60932470
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 19:58 schreef HenkBenzinetank het volgende:

[..]

jaja.. . Jij bent vast zo iemand die 10 minuten voor het einde van het optreden nog even voor aan wil staan
Snie! Toen dat gebeurde waren ze net 30 seconden bezig
pi_60932487
Iemand nog indringers meegemaakt? Wij hadden zaterdag op camping 1 2 gastjes die vanuit de bosjes kwamen om over het hek te klimmen. Eerst proberen eronderdoor te kunnen, dat lukte niet. Toen toch maar met de handen in die punten om eroverheen te klimmen. Bloed gutste uit z'n handen toen ie binnen was. Later kwam z'n kameraad, die er overigens wel onderdoor kon.
De bebloede indringer moet haast wel door de security zijn gevonden.
pi_60932521
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 19:54 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Iemand die groep belgen op camping 2 nog gezien die pleitte voor een of ander nieuw woord? Het leek wel een fucking religie .

Ik vond die nieuwe '24u' wel gaar, voor m'n gevoel was ie meer dicht dan open. En beetje jammer dat Duracell per se zo groot er op moet
"Glauw" was dat woord. Stond ook in vrijwel elk wc-hokje op 2.
pi_60932526
was ook geniaal dat die batterij zonder stroom zat donderdagnacht
pi_60932547
GLAUW!!!

Daar stonden we bijna tegenover, die badjasman was tof.
  maandag 18 augustus 2008 @ 20:01:56 #52
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_60932549
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 19:58 schreef Shazbot het volgende:

[..]

Ik heb QotSA niet gezien op Pinkpop (niet geweest), maar ik ben wel bij hun optreden in HMH geweest en dat was toch wel erg tof. Heerlijke meezing/meebeuk muziek tbh .

Metallica is inderdaad meer op hun retour. Hun muziek valt niet echt meer onder metal/hard rock, het is allemaal een beetje te liefelijk

Dat Stentor flut verslag, sloeg echt nergens op. Ik had het idee dat het een gefrustreerde Sex Pistols fan was . Hij zeurde maar over dat een deel van het programma al er eerder was geweest, maar er waren ook tientallen nieuwe acts en als een act goed is, wat is het probleem . Ook was een deel van de acts die hij noemde al een paar jaar niet geweest, ik was juist blij dat ze dEUS weer hadden (nog niet eerder gezien). Daarnaast haalde hij ook aan dat Anouk over het paard getild was, terwijl dat volgens mij niks met de muziek te maken had. Ook over NERD hetzelfde en later gaan zeuren over opgestelde laptops bij een band.

Ik heb me geweldig vermaakt in ieder geval. Op naar volgend jaar

Btw. In het vorige topic zei iemand dat de Sex Pistols als vervanging dienden voor FOR, waar staat FOR voor
Inderdaad, wat een zuur kutstuk. Die gast heeft zo te lezen echt enorm veel gemist. Er waren zeker leuke, sympathieke en frisse acts bij. Zoals ongeveer het hele Lima-programma (minus Kees van Hondt en die Balkan-shit dan). Wat ik ook geweldig vond is Volbeat. Ook nergens wat over gelezen.

Oh en FOR is Fields of Rock. Dat festival ging niet door wegens (geloof ik) een tekort aan acts.
  maandag 18 augustus 2008 @ 20:02:00 #53
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_60932553
Roni Size (JUMP PEOPLE !!)

en een rondje in de Beugelbar. Tegen de 2 minuten wordt ie leuker

owja en wat Sex Pistols betreft... leuke opener voor het nieuwe WATT
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_60932554
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 20:01 schreef Memento-Mori het volgende:
was ook geniaal dat die batterij zonder stroom zat donderdagnacht
En iemand die in boxershort in zo'n paal klom.
  maandag 18 augustus 2008 @ 20:02:11 #55
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_60932556
nog maar een keer:

Sigur Rós. Epic.

.

Alles klopte gewoon.
pi_60932563
quote:
Toen iedereen planten ging rausen voor Kees in het Limagebied werd een gastje die met een bloembak liep door 3 undercover agenten aangehouden en moest mee komen voor een boete. Die arme jongen rende samen met een vriend van 'm weg omdat ie er (terecht) vanuit ging dat het een grap was.

Rare actie van de politie om hem af te voeren terwijl er op datzelfde moment een picknicktafel, een kliko en een berg mensen met afgebroken takken in de Lima stonden (O+!)
Vriend van mij had dat op zaterdagnacht, liep met een plant uit de groove tube en werd de eerste keer teruggestuurd. Paar uur later deed ie het weer en kwam hij een andere security tegen en moest hij mee komen backstage, 24 uur verwijdering. Dag erna liep ie na dEUS gewoon weer rond, bandje losknippen van iemand die wegging en weer vastsmelten
  maandag 18 augustus 2008 @ 20:03:15 #57
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_60932580
Mijn eerste Lowlands en wat voor één, compleet kapot.
Vrijdag de ziekste avond met eerst echt compleet uit m'n plaat bij Pendulum, heerlijke pit was dat. En later natuurlijk de strakke set van Junkie XL en de topper van de avond met Deadmau5, wat een fucking held. Afsluiter was Sven Väth.
Zaterdag lekker springen bij The Opposits, DJVT, N*E*R*D, Digitalism, Underworld en Balkan Beats. De avond maakten we af in de India bij Andy C en BSE, lekker kapot gaan.
Zondag chillen in het gras bij Gogol Bordello en toch even de tent in bij The Hives. Vervolgens genoten van The Roots en maar weer lekker los bij Shinedoe en kapot gaan bij The Count & Sinden, ook 1 van de echte hoogtepunten. Afsluiter was Erol Alkan al dansend op picknick tafels.

Top:
1. Deadmau5
1. Pendulum
3. The Count & Sinden
4. Digitalism
5. Junkie XL/Underworld

En bij deze moet ik nog even mijn excuses maken aan de jongen die donderdagavond in de greppel lag. Ik lachte je uit en wist niet dat je je been gebroken had. Beterschap!
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  maandag 18 augustus 2008 @ 20:04:12 #58
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60932610
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 19:58 schreef Shazbot het volgende:
Fields of Rock.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  maandag 18 augustus 2008 @ 20:04:26 #59
13973 ranja
image means nothing
pi_60932616
Voor de langzame lezers mijn verhaal ook nog een keer

Vrijdag. Om een uur of 10, half 11 aangekomen. Zo'n beetje helemaal achteraan op Camping 5 terecht gekomen Maar hoe veel ben je nou op de camping...
Ik ben begonnen met The Pigeon Detectives. Een beetje valse start, na een paar nummers had ik het wel gehoord, toen op het talud verder geluisterd. Paar aardige, singleswaardige nummers en nog veel meer fillers.
In Charlie begon meteen daarna The Girls. 4 Drentse jongens die op zich lekkere rock'n'roll spelen maar nog moeten leren dat als de zang begint de rest niet naar de achtergrond hpeft te verdwijnen. De numers begonnen vaak goed en zakte dan helemaal in om met een solo of tegen het eind weer even terug te komen. Nou ja, vooral doorgaan zeg maar Ik zag trouwens nog 2 Jeremy's (zangeres en bassist in het publiek staan.
Daarna in Alpha The Presidents of the USA maar daar zijn we na een paar nummers weggelopen, boeide niet.
Naar India gelopen en een deel The Hoosiers meegepakt. Dat klonk wel aardig, misschien wel meer van willen zien voor een betere indruk.
En toen naar Amy MacDonald. Dat was verrassend goed, altijd afwachten wat iemand met zo'n hit er van maakt maar ze verdient het niet een eendagsvlieg te worden. Echt een goede stem, ze mag iets meer 'met snik' zingen en de uptempo nummers waren ook leuker dan de rustigere, maar al met al een prima concert.
Teruggelopen naar India, die stond propvol voor The Ting Tings. Dat was live een stuk beter dan op plaat (vor zover ik de plaat ken). Erg leuk en enthousiast. Het einde niet afgewacht, want
op Charlie kwam Triggerfinger. Een aantal heren op leeftijd die Lowlands even lieten zien wat rocken is. Geweldig. And all the girls go iehie iehie ie. And all the guys go aaha ahaa ah.
Daarna nog even dansen op Roisin Murphy maar dat viel een klein beetje tegen. Beetje veel langzame nummers, af en toe wel een gaaf nummer er tussen.
Hoogtepunten vrijdag: Triggerfinger, Amy MacDonald.
Tentenscore: Alpha 1, Bravo 1, Charlie 2, Grolsch 1, India 1, Lima 0

Zaterdag. Opstaan. Hoe laat moeten we ergens zijn? Wat? Half 12 al?
Ja dus, voor Ane Brun. Een erg fijn begin van de dag. Mooie liedjes, een cello op het podium, wat wil je nog meer.
Misschien een contrabas? Die had Laura Marling bij haar. Piepjong en erg wit meisje. Ook erg mooie stem, de muziek wat meer folky dan Ane, maar bleef minder hangen.
Toen tijd voor wat anders, op Charlie White Lies. Ai, fout. Dat viel tegen. De band was heel erg bezig met Joy Division zijn en boos/zwaarmoedig kijken, maar de muziek haalde het bij lange na niet.
Snel weg voor een goed plekje bij The Blood Red Shoes. Geweldig! 3e keer dit jaar dat ik ze zag, en het blijft goed.
Even kijken of British Sea Power nog leuk is, nee niet echt. Dan maar op naar Grolsch voor
een plekje tegen het hek bij The Breeders want dat moest toch wel druk gaan worden? Nou nee. Maar het was gaaf. Technisch rammelde het aan alle kanten, Kelly leert waarschijnlijk nog tijdens deze tour viool spelen, maar het was goed met ook de nadruk op nummers van de eerste 2 albums en het Amps album, zelfs nog wat van de Head to Toe ep (Shocker in Gloomtown en de Sebadoh-cover The Freed Pig)
Daarna hard lopen naar Alpha/Charlie voor nog een stukje Franz Ferdinand en ondetrussen wachten op
wat de verrassing van het festival zou moeten worden: No Age. En het was goed. Vergelijkingen met My Bloody Valentine en Sonic Youth zijn natuurlijk zinloos als je een band bestaande uit 1 dum en 1 gitaar hebt, maar het was hard, noisy en compromisloos. Vergleijkingen met Superchunk of oude Dinosaur Jr liggen meer voor de hand (maar zijn minder aansprekend waarschijnlijk). Overigens stonden the Blood Red Shoes ook in het publiek en genoten ook.
Afsluiten dan met The Gutter Twins. Madam Tusseau had Marc Lennegan even uitgeleend om op het podium te staan met schreeuwerd Greg Dulli. Maar, schreeuwerd en wassen beeld of niet, het was heel erg goed. Al had ik de stem van Marc Lennegan graag wat meer wilen horen. Alleen al zoals hij Greg Dulli voorstelde met Die Stem. Wow.
Hoogtepunten zaterdag: Blood Red Shoes, No Age, Breeders, Gutter Twins.
Tentenscore: Alpha 0, Bravo 0, Charlie 2, Grolsch 1, India 3, Lima 1

Zondag. Een blik op het programma... ehm, wat doe ik hier?
Ok, 1 uitzondering. Meteen als eerste. The Jeremy's. Speelden een thuiswedstrijd (ze komen uit Kampen) en wilde al jaren op Lowlands staan. Nu stonden ze er en maakten er een feest van. Lekker knallen. Dat is wel anders wakker worden dan met Ane Brun
Tja wat toen nog. Danko Jones. Hij vind zichzelf zo geweldig goed maar ik kreeg zo ontzettend zin in een concert van The Blues Explosion die nog een paar procent meer rock'n'roll zijn. En andere bands afkatten hoeft voor mij al helemaal niet. En nee, er liep niemand op Lowlands rond die "hotter dan Kate Moss" is. Echt niet. Na een nummer of 4 maar naar buiten gegaan en daar van de (toen nog wel) zon genietend verder geluisterd.
Daar ook rustig blijven zitten wachten op The Fratellis of eigenlijk op Chelsea Dagger. De rest van de nummers zijn toch beduidend minder interessant. Even dub die dub dub die dub etc meegezongen en toen richting Alpha gelopen
voor een stukje The Hives. Dat was fout, ten eerste vielen The Hives tegen (eigenlijk had ik dat al verwacht), ten tweede begon zich een bui te ontwikkelen die even later ook losbarstte en die we hadden kunnen omzeilen door eerder naar de bus te gaan. Nu even de bui afgewacht en toen aslnog de bagage gehaald en naar huis.
Hoogepunten zondag: Jeremy's
Tentenscore: Alpha 1 (buiten de tent weliswaar), Bravo 0, Charlie 0, Grolsch 1, India 1, Lima 0

Tentenscore totaal: Alpha 2, Bravo 1, Charlie 4, Grolsch 3, India 5, Lima 1

Top 10 bands:
1. Blood Red Shoes
2. No Age
3. Triggerfinger
4. Breeders
5. The Gutter Twins
6. Jeremy's
7. Amy MacDonald
8. Ane Brun
9. The Ting Tings
10. Laura Marling
pi_60932620
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 20:02 schreef Mathijz het volgende:

[..]

Vriend van mij had dat op zaterdagnacht, liep met een plant uit de groove tube en werd de eerste keer teruggestuurd. Paar uur later deed ie het weer en kwam hij een andere security tegen en moest hij mee komen backstage, 24 uur verwijdering. Dag erna liep ie na dEUS gewoon weer rond, bandje losknippen van iemand die wegging en weer vastsmelten
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  maandag 18 augustus 2008 @ 20:04:38 #61
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_60932624
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 20:01 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
GLAUW!!!

Daar stonden we bijna tegenover, die badjasman was tof.
Jaa! Wat een geniale gast was dat .

Wat is een glauw nou eigenlijk, dat is me nou nog steeds niet duidelijk.
  maandag 18 augustus 2008 @ 20:05:11 #62
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_60932638
Eh, waarom post iedereen zijn verslag nog een x? Zo kunnen we wel blijven doorgaan.

Iemand de gedeeltelijke maansverduistering zaterdagavond nog gespot toevallig?
pi_60932642
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 20:04 schreef HenkBenzinetank het volgende:

[..]

Jaa! Wat een geniale gast was dat .

Wat is een glauw nou eigenlijk, dat is me nou nog steeds niet duidelijk.
Hij zei dat het een 'tongval was van een Amerikaanse politicus', maar dat is volgens mij onzin.
pi_60932649
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 20:02 schreef HenkBenzinetank het volgende:
nog maar een keer:

Sigur Rós. Epic.

.

Alles klopte gewoon.
pi_60932671
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 20:04 schreef Longmen het volgende:

[..]

Meest belachelijk is dat hij als een van de weinige daarvoor is gepakt, op zondagnacht werden ook weer de bomen meegenomen en niemand van de security die er wat aan deed....
pi_60932697
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 20:05 schreef Aventura het volgende:
Eh, waarom post iedereen zijn verslag nog een x? Zo kunnen we wel blijven doorgaan.

Jaa, dat was zeker mooi!
  maandag 18 augustus 2008 @ 20:07:25 #67
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_60932713
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 20:06 schreef Mathijz het volgende:

[..]

Meest belachelijk is dat hij als een van de weinige daarvoor is gepakt, op zondagnacht werden ook weer de bomen meegenomen en niemand van de security die er wat aan deed....
Dat dus. Ik vind het prima dat je wat aan het vandalisme wil doen, maar wees dan consequent in je beleid en ga niet voor een paar individuen het festival verpesten.
pi_60932716
quote:

Na underworld gezien ja, veel mensen snapten het niet. Stond trouwens ook in the daily paradise
  maandag 18 augustus 2008 @ 20:07:44 #69
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_60932731
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 19:55 schreef BloodyLotte het volgende:

[..]

Ja fuck man, ik ging 20 minuten voor mgmt pissen en ik kwam terug, opeens fucking druk in de india, maar wel nog mogelijk overal tussendoor te schuiven, staat er zo'n kutjoch die me gewoon bij het langslopen elke keer terug naar achter duwde en ging schelden. toen ik er eenmaal toch doorkwam heb ik fijn even op z'n teenslipper getrapt met m'n regenlaars.

Overigens ook zoiets meegemaakt, wilde bij The Roots naar voren lopen, ik loop dicht langs twee dudes, drukt één van die lijers snel een sigaret (rookverbod anyone?) in mijn shirt uit. Heb het idee dat er veel meer ongemanierde boeren dan vorig jaar waren, kreeg ook regelmatig bier, ijs en afval mijn richting in geslingerd.
pi_60932749
Even voor het contrast.
Donderdagmiddag in de auto, schoon, wakker en fris met hippe klediij:

Vanmorgen.
pi_60932764
quote:

toen ik voor de magneetbar aan het wachten was
pi_60932778
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 20:07 schreef HenkBenzinetank het volgende:

[..]

Dat dus. Ik vind het prima dat je wat aan het vandalisme wil doen, maar wees dan consequent in je beleid en ga niet voor een paar individuen het festival verpesten.
Nja in eerste instantie begonnen ze erover dat hij de schade moest betalen, maar hij had niks vernield dus na een belletje hoefde hij niks te betalen.
  maandag 18 augustus 2008 @ 20:08:56 #73
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60932779
Over rookverbod, hoe zit het nou? Mocht er wel of niet gerookt worden in de tenten? Ik was laatst op een festivalletje waar het niet mocht, maar die tent was aan alle kanten dicht.
pi_60932785
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 20:07 schreef Horloge het volgende:

[..]

Overigens ook zoiets meegemaakt, wilde bij The Roots naar voren lopen, ik loop dicht langs twee dudes, drukt één van die lijers snel een sigaret (rookverbod anyone?) in mijn shirt uit. Heb het idee dat er veel meer ongemanierde boeren dan vorig jaar waren, kreeg ook regelmatig bier, ijs en afval mijn richting in geslingerd.
Ja vind ik ook. En zal wel als een oude moraalridder klinken maar het is de afspiegeling van de maatschappij. Op Pinkpop is t al erg, maar LL gaat ook een beetje die kant op. Erg jammer.
pi_60932847
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 20:08 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Over rookverbod, hoe zit het nou? Mocht er wel of niet gerookt worden in de tenten? Ik was laatst op een festivalletje waar het niet mocht, maar die tent was aan alle kanten dicht.
Het mag niet, maar ik deed het lekker toch. Behalve in de x-ray en de juliet. want juliet is theater en dat doe je gewoon niet en x-ray is zo klein en warm, daar word je zonder sigarettenlucht al astmatisch van. maar daar ben ik eigenlijk helemaal niet geweest dit jaar. 3 minuten ofzo
pi_60932875
quote:
Er stond volgens mij niets in het programmaboekje (dan neem je 't al niet serieus), maar bij de Lima stond een securitygast wel de peuken uit de handen/monden te kijken..
pi_60932879
quote:
Mocht in geen enkele tent gerookt worden, paar miniscuul kleine bordjes hingen aan de palen. Tom Barman (Zanger dEUS) rookte zelf ook vrolijk door tijdens zijn optreden.
  maandag 18 augustus 2008 @ 20:12:07 #78
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60932880
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 20:11 schreef BloodyLotte het volgende:

[..]

Het mag niet, maar ik deed het lekker toch. Behalve in de x-ray en de juliet. want juliet is theater en dat doe je gewoon niet en x-ray is zo klein en warm, daar word je zonder sigarettenlucht al astmatisch van. maar daar ben ik eigenlijk helemaal niet geweest dit jaar. 3 minuten ofzo
Ah, ok. Er werd ook verder totaal niks gedaan om ervoor te zorgen dat het verbod nageleefd wordt, vandaar dat ik ook twijfelde. Maar ja, het zal wel, ik heb ook in de tenten gerookt.
pi_60932891
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 20:07 schreef Horloge het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik heb donderdagmiddag bij de ingang 3 voordringers op hun gedrag aangesproken. Fucking asociaal kutgedrag, als de meeste mensen er al meer dan een uur staan. In de afgelopen 5 jaar niet eerder meegemaakt.
pi_60932935
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 20:12 schreef Mathijz het volgende:

[..]
Tom Barman (Zanger dEUS) rookte zelf ook vrolijk door tijdens zijn optreden.
The Gutter twins niet..dat moet een zware bevalling geweest zijn!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')