quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:47 schreef Damzkieee het volgende:
Hoe was Editors?
Ja heel treurig.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:51 schreef Chooselife het volgende:
Ik ben overigens lichtelijk geschrokken hoe jong en veelvuldig men al aan de fucking dope zit. Heb een behoorlijk aantal echt jonge gastjes en meisjes óf out zien gaan, óf helemaal verdwaasd rond zien lopen. En ook met die koude nacht, halfnaakt. Flink onverantwoord dom gedrag.
Opkomend fenomeen. Want dit was pakweg 5 jaar terug veel minder het geval.
Ja fuck man, ik ging 20 minuten voor mgmt pissen en ik kwam terug, opeens fucking druk in de india, maar wel nog mogelijk overal tussendoor te schuiven, staat er zo'n kutjoch die me gewoon bij het langslopen elke keer terug naar achter duwde en ging schelden. toen ik er eenmaal toch doorkwam heb ik fijn even op z'n teenslipper getrapt met m'n regenlaars.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:50 schreef Horloge het volgende:
Overigens hilarisch, de übernette (Breezah-)meisjes bij N*E*R*D. Ging er zo'n klein meisje voor me staan, vroeg ze of het oké was. Als er iemand voor hun wegliep, hielden ze exact dezelfde volgorde aan bij het 'inschuiven' en ze waren ontzettend verontwaardigd dat er een kerel was die zich naar voren toe werkte.
Echt leuk om te zien.
Wij kwamen vrijdag aan en hadden gelukkig nog genoeg ruimte om de tenten op te zetten bij vrienden van ons die donderdag al gegaan waren. Dat was wel fijn, we hadden een gezellige groep.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:54 schreef Chooselife het volgende:
Ook leuk op camping 1, van die breezermeisjes die donderdagmiddag complete lappen camping proberen te "reserveren" voor hun 3 vrienden.
Zeker eerste keer Lowlands. "ehhh, volgens mij wel ja". Priceless.
jaja..quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:55 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ja fuck man, ik ging 20 minuten voor mgmt pissen en ik kwam terug, opeens fucking druk in de india, maar wel nog mogelijk overal tussendoor te schuiven, staat er zo'n kutjoch die me gewoon bij het langslopen elke keer terug naar achter duwde en ging schelden. toen ik er eenmaal toch doorkwam heb ik fijn even op z'n teenslipper getrapt met m'n regenlaars.
Verbannen naar de overkant van 't meer. Arme wortel.quote:
Ik heb QotSA niet gezien op Pinkpop (niet geweest), maar ik ben wel bij hun optreden in HMH geweest en dat was toch wel erg tof. Heerlijke meezing/meebeuk muziek tbhquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
RATM was meesterlijk, absoluut lowlandswaardig. Eens.
Metallica was goed, maar zeker niet in topvorm en totaal niet op z'n plek op Lowlands. QOTSA was werkelijk aller belabbertst, die zijn echt rijp voor hun pensioen, ongemotiveerde, volgevreten persiflage van de briljante band die ze ooit waren. FF is goed, maar nog nepper, commercieler en afgezaagder dan NERD.
De enige act op Pinkpop die ,naast RATM, echt Lowlandswaardig was deze editie was Justice, maar die waren er vorig jaar al. En misschien de Editors, die mij niet boeien, maar wel in vorm waren.....en hey, die waren er ook dit jaar.
Snie! Toen dat gebeurde waren ze net 30 seconden bezigquote:Op maandag 18 augustus 2008 19:58 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
jaja... Jij bent vast zo iemand die 10 minuten voor het einde van het optreden nog even voor aan wil staan
"Glauw" was dat woord. Stond ook in vrijwel elk wc-hokje op 2.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:54 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Iemand die groep belgen op camping 2 nog gezien die pleitte voor een of ander nieuw woord? Het leek wel een fucking religie.
Ik vond die nieuwe '24u' wel gaar, voor m'n gevoel was ie meer dicht dan open. En beetje jammer dat Duracell per se zo groot er op moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |