abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 augustus 2008 @ 19:50:11 #26
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_60932192
Overigens hilarisch, de übernette (Breezah-)meisjes bij N*E*R*D. Ging er zo'n klein meisje voor me staan, vroeg ze of het oké was. Als er iemand voor hun wegliep, hielden ze exact dezelfde volgorde aan bij het 'inschuiven' en ze waren ontzettend verontwaardigd dat er een kerel was die zich naar voren toe werkte.

Echt leuk om te zien.
pi_60932198
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 19:43 schreef petre86 het volgende:

[..]

niet op de post
Tegenover de pinautomaat links van de supermarkt?

x
pi_60932221
Ik ben overigens lichtelijk geschrokken hoe jong en veelvuldig men al aan de fucking dope zit. Heb een behoorlijk aantal echt jonge gastjes en meisjes óf out zien gaan, óf helemaal verdwaasd rond zien lopen. En ook met die koude nacht, halfnaakt. Flink onverantwoord dom gedrag.
Opkomend fenomeen. Want dit was pakweg 5 jaar terug veel minder het geval.
pi_60932224
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 19:47 schreef Damzkieee het volgende:
Hoe was Editors?

Tom was weer geweldig.
pi_60932243
Ok komt 'ie dan, random volgorde.

+
The flaming lips
stephen lynch
tunng
sigur ros
mgmt
pendulum
djvt
kees van hondt
underworld
dmv mexico te karaoken met m'n vriendinnetje de magneetbar inkomen, gratis bier, en dan ineens heel hard wtf-en als de kooks in rare pakjes op het podium staan te zingen.
het bonthoedje dat ik uit de magneetbar jatte en de rest van het weekend niet meer afdeed
de sfeer
onze buurmannen
iron and wine
blood red shoes
gebedsgenezing + koffie + heavy metal bijbel bij de kerk en vervolgens elke keer als ik langsliep uitgebreid door een trosje refo's gegroet worden en gezellig kletsen.
dat bierlijk op camping 3 gistermiddag die zo dronken was dat 'ie k.o. in het gras lag en zichzelf had ondergepist, 40 mensen eromheen joelend.
pijnboompit pijnboompit
stomdronken losgaan in de 24batterij met demonhunter (toch?)
pendulum
jamie lidell
boerenkool met worst
de pizza's
DE THEETUIN. OMFG DIE IJSTHEE
mindless self indulgence
the tingtings, echt een aangename verrassing, ook al zag ik ze maar even
die converse tekenpaal, heel tof om de vorderingen te zien elke keer als ik langsliep.
dansende bamboeplanten
met een stel enorme relnichten dansen op het podium in de magneetbar.
de camping rickrollen, en gisteravond door stephen lynch gerickrolld worden

-
geen wortel, maar rommel op een stokje
n.e.r.d.
the opposites
dat mn tas stuk ging in de rij
en mn zonnebril ook
geen lucky strike
mn sociale omgeving die even een misstapje maakte in de bravo waardoor ik de volgende morgen m'n moeder huilend ging bellen terwijl ik over de camping liep.

Ik post m'n lijstje gewoon nog eens.
pi_60932249
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 19:51 schreef Chooselife het volgende:
Ik ben overigens lichtelijk geschrokken hoe jong en veelvuldig men al aan de fucking dope zit. Heb een behoorlijk aantal echt jonge gastjes en meisjes óf out zien gaan, óf helemaal verdwaasd rond zien lopen. En ook met die koude nacht, halfnaakt. Flink onverantwoord dom gedrag.
Opkomend fenomeen. Want dit was pakweg 5 jaar terug veel minder het geval.
Ja heel treurig.
Wat mij betreft komt er een verbod op LL voor gassies onder de 16.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_60932262
Maar de wortel was er nog wel.
  maandag 18 augustus 2008 @ 19:54:03 #33
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_60932303
Iemand die groep belgen op camping 2 nog gezien die pleitte voor een of ander nieuw woord? Het leek wel een fucking religie .

Ik vond die nieuwe '24u' wel gaar, voor m'n gevoel was ie meer dicht dan open. En beetje jammer dat Duracell per se zo groot er op moet
pi_60932315
ik vind nog 2 muntjes in m'n tas
pi_60932326
Ook leuk op camping 1, van die breezermeisjes die donderdagmiddag complete lappen camping proberen te "reserveren" voor hun 3 vrienden.

Zeker eerste keer Lowlands. "ehhh, volgens mij wel ja". Priceless.
pi_60932344
Fucked up.

De zanger verdween in het publiek en liep zo door, optreden klaar.
pi_60932348
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 19:50 schreef Horloge het volgende:
Overigens hilarisch, de übernette (Breezah-)meisjes bij N*E*R*D. Ging er zo'n klein meisje voor me staan, vroeg ze of het oké was. Als er iemand voor hun wegliep, hielden ze exact dezelfde volgorde aan bij het 'inschuiven' en ze waren ontzettend verontwaardigd dat er een kerel was die zich naar voren toe werkte.

Echt leuk om te zien.
Ja fuck man, ik ging 20 minuten voor mgmt pissen en ik kwam terug, opeens fucking druk in de india, maar wel nog mogelijk overal tussendoor te schuiven, staat er zo'n kutjoch die me gewoon bij het langslopen elke keer terug naar achter duwde en ging schelden. toen ik er eenmaal toch doorkwam heb ik fijn even op z'n teenslipper getrapt met m'n regenlaars.
pi_60932383
Ja, dr kwam vannacht ook nog een gast mn tent in..die dacht dat het de tent van -ik meen- ene 'Skittles' was. Nadat ik 'm moest teleurstellen vroeg íe nog of ik dan wist waar die wel was
  maandag 18 augustus 2008 @ 19:57:39 #39
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60932407
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 19:54 schreef Chooselife het volgende:
Ook leuk op camping 1, van die breezermeisjes die donderdagmiddag complete lappen camping proberen te "reserveren" voor hun 3 vrienden.

Zeker eerste keer Lowlands. "ehhh, volgens mij wel ja". Priceless.
Wij kwamen vrijdag aan en hadden gelukkig nog genoeg ruimte om de tenten op te zetten bij vrienden van ons die donderdag al gegaan waren. Dat was wel fijn, we hadden een gezellige groep.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_60932419
En Santogold was ook gaaf!
  maandag 18 augustus 2008 @ 19:58:01 #41
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_60932422
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 19:55 schreef BloodyLotte het volgende:

[..]

Ja fuck man, ik ging 20 minuten voor mgmt pissen en ik kwam terug, opeens fucking druk in de india, maar wel nog mogelijk overal tussendoor te schuiven, staat er zo'n kutjoch die me gewoon bij het langslopen elke keer terug naar achter duwde en ging schelden. toen ik er eenmaal toch doorkwam heb ik fijn even op z'n teenslipper getrapt met m'n regenlaars.
jaja.. . Jij bent vast zo iemand die 10 minuten voor het einde van het optreden nog even voor aan wil staan
  maandag 18 augustus 2008 @ 19:58:14 #42
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_60932428
Ik vind het trouwens een goede zaak dat de organisatie nu eindelijk eens de politie inschakelde om dat vandalisme tegen te gaan. Beetje gek doen en feesten is leuk, maar het lijkt wel alsof mensen het de normaalste zaak van de wereld vinden om andermans eigendommen te vernielen. Ik denk dat veel mensen er niet eens bij stilstaan dat het gewoon puur vandalisme is (en dus strafbaar). OMG, ik klink als een ouwe pruim
pi_60932429
Mijn lijstje dan ook maar ff:

Top:
- Pendulum !! vond het echt helemaal geweldig
- Hadouken!
- Underworld
- N*E*R*D
- Alpha Dj's

Ok:
- Killswitch Engage
- Danko Jones, omdat die zanger zulke goeie humor heeft
- Franz Ferdinand
- Editors, al te vaak gezien afgelopen jaar

Slecht:
- MGMT, het geluid was echt volledig bagger en het halve concert kon ik niks zien doordat er lichten recht in mn gezicht schenen
- Thrice, saai
- Junkie XL, niet de muziek, maar doordat het veel te vol was daar

Ik heb me iig. weer erg vermaakt!
pi_60932435
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 19:52 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Maar de wortel was er nog wel.
Verbannen naar de overkant van 't meer. Arme wortel.
Ach, toen de raket er nog stond, en die ineens weg was en de wortel kwam, heb ik ook staan schelden. Aan de rommel op het stokje wen ik ook nog wel

oh en ik bedenk me nu net nog een minpunt, toen ik bij de fokmeet wegging om mijn gezelschap naar de tent te brengen, ben ik flauwgevallen, IN mijn tent. Leuk joh!
pi_60932444
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 18:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

RATM was meesterlijk, absoluut lowlandswaardig. Eens.

Metallica was goed, maar zeker niet in topvorm en totaal niet op z'n plek op Lowlands. QOTSA was werkelijk aller belabbertst, die zijn echt rijp voor hun pensioen, ongemotiveerde, volgevreten persiflage van de briljante band die ze ooit waren. FF is goed, maar nog nepper, commercieler en afgezaagder dan NERD.

De enige act op Pinkpop die ,naast RATM, echt Lowlandswaardig was deze editie was Justice, maar die waren er vorig jaar al. En misschien de Editors, die mij niet boeien, maar wel in vorm waren.....en hey, die waren er ook dit jaar.
Ik heb QotSA niet gezien op Pinkpop (niet geweest), maar ik ben wel bij hun optreden in HMH geweest en dat was toch wel erg tof. Heerlijke meezing/meebeuk muziek tbh .

Metallica is inderdaad meer op hun retour. Hun muziek valt niet echt meer onder metal/hard rock, het is allemaal een beetje te liefelijk

Dat Stentor flut verslag, sloeg echt nergens op. Ik had het idee dat het een gefrustreerde Sex Pistols fan was . Hij zeurde maar over dat een deel van het programma al er eerder was geweest, maar er waren ook tientallen nieuwe acts en als een act goed is, wat is het probleem . Ook was een deel van de acts die hij noemde al een paar jaar niet geweest, ik was juist blij dat ze dEUS weer hadden (nog niet eerder gezien). Daarnaast haalde hij ook aan dat Anouk over het paard getild was, terwijl dat volgens mij niks met de muziek te maken had. Ook over NERD hetzelfde en later gaan zeuren over opgestelde laptops bij een band.

Ik heb me geweldig vermaakt in ieder geval. Op naar volgend jaar

Btw. In het vorige topic zei iemand dat de Sex Pistols als vervanging dienden voor FOR, waar staat FOR voor
  maandag 18 augustus 2008 @ 19:59:12 #46
133012 rood_verzet
The needs of the many
pi_60932458
Ik had echt een treurige buurman die geen vrienden van zijn eigen leeftijd had en daarom maar aandacht zocht bij ons groepje
pi_60932470
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 19:58 schreef HenkBenzinetank het volgende:

[..]

jaja.. . Jij bent vast zo iemand die 10 minuten voor het einde van het optreden nog even voor aan wil staan
Snie! Toen dat gebeurde waren ze net 30 seconden bezig
pi_60932487
Iemand nog indringers meegemaakt? Wij hadden zaterdag op camping 1 2 gastjes die vanuit de bosjes kwamen om over het hek te klimmen. Eerst proberen eronderdoor te kunnen, dat lukte niet. Toen toch maar met de handen in die punten om eroverheen te klimmen. Bloed gutste uit z'n handen toen ie binnen was. Later kwam z'n kameraad, die er overigens wel onderdoor kon.
De bebloede indringer moet haast wel door de security zijn gevonden.
pi_60932521
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 19:54 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Iemand die groep belgen op camping 2 nog gezien die pleitte voor een of ander nieuw woord? Het leek wel een fucking religie .

Ik vond die nieuwe '24u' wel gaar, voor m'n gevoel was ie meer dicht dan open. En beetje jammer dat Duracell per se zo groot er op moet
"Glauw" was dat woord. Stond ook in vrijwel elk wc-hokje op 2.
pi_60932526
was ook geniaal dat die batterij zonder stroom zat donderdagnacht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')