Ik ben een Kees fan maar moet eerlijk zeggen dat het ook wel een beetje uit de hand liep met al die spullen. Was op zich goed dat die picknick tafel op den duur werd weggehaald.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:36 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Toen iedereen planten ging rausen voor Kees in het Limagebied werd een gastje die met een bloembak liep door 3 undercover agenten aangehouden en moest mee komen voor een boete. Die arme jongen rende samen met een vriend van 'm weg omdat ie er (terecht) vanuit ging dat het een grap was.
Rare actie van de politie om hem af te voeren terwijl er op datzelfde moment een picknicktafel, een kliko en een berg mensen met afgebroken takken in de Lima stonden (O+!)
quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:41 schreef miekd het volgende:
In het kort:
- Dansen met Jón Þór Birgisson (oftewel, leadzanger van Sigur Ros) in de magneetbar.
Wtf!! Ik heb nog even overwogen (voor zover je het dat mag noemen om zo'n tijd als je al redelijk ver heen bent) om er één bij die 'eerlijke' koffie-tent mee te nemen, maar goed dat we dat niet gedaan hebben zeg.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:36 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Toen iedereen planten ging rausen voor Kees in het Limagebied werd een gastje die met een bloembak liep door 3 undercover agenten aangehouden en moest mee komen voor een boete. Die arme jongen rende samen met een vriend van 'm weg omdat ie er (terecht) vanuit ging dat het een grap was.
Rare actie van de politie om hem af te voeren terwijl er op datzelfde moment een picknicktafel, een kliko en een berg mensen met afgebroken takken in de Lima stonden (O+!)
niet op de postquote:Op maandag 18 augustus 2008 19:27 schreef snorfiets het volgende:
[..]
clown met een zere elleboog gezien?
x
EHBO-postquote:
En dan zie je de mensen die knock-out bij de ehbo lagen nog niet eensquote:Op maandag 18 augustus 2008 19:35 schreef Memento-Mori het volgende:
wij hadden zaterdag op zondag op onze camping iemand die er heilig van overtuigd was dat een tent van opnze groep die van haar was, ze kon geen stap meer zetten zonder zich vast te houden ::') en ze dook gewokon de tent in ook waar dus al mensen lagen, uiteindelijk ios ze maar gehaald door dr vriendinnen, echt wat waren sommigen ver heen
Tja, ik vond het vooral lullig voor dat ventje, alsof je daarmee het probleem oplost. Nu verziek je zijn Lowlands op de laatste avond, terwijl er wel belangrijker zaken zijnquote:Op maandag 18 augustus 2008 19:42 schreef Horloge het volgende:
[..]
Wtf!! Ik heb nog even overwogen (voor zover je het dat mag noemen om zo'n tijd als je al redelijk ver heen bent) om er één bij die 'eerlijke' koffie-tent mee te nemen, maar goed dat we dat niet gedaan hebben zeg.
The Flaming Lips verbloemen hun muziek ook met de show. m.a.w. muzikaal niet veel aan.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:44 schreef rood_verzet het volgende:
Sigur Ros was inderdaad erg mooi, daar ga ik zeker meer van luisteren. Alleen: The Flaming Lips??? Leek op een foking kinderfeestje, dat was echt gewoon veel te veel overdreven en ik liep spoedig hoofdschuddend de tent weer uit.
Ik was mijn truffels vergeten, anders had ik het wellicht leuk gevondenquote:Op maandag 18 augustus 2008 19:45 schreef BloodyLotte het volgende:
Dude, flaming lips was 1 van mn hoogtepunten. Geweldig!
quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:47 schreef Damzkieee het volgende:
Hoe was Editors?
Ja heel treurig.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:51 schreef Chooselife het volgende:
Ik ben overigens lichtelijk geschrokken hoe jong en veelvuldig men al aan de fucking dope zit. Heb een behoorlijk aantal echt jonge gastjes en meisjes óf out zien gaan, óf helemaal verdwaasd rond zien lopen. En ook met die koude nacht, halfnaakt. Flink onverantwoord dom gedrag.
Opkomend fenomeen. Want dit was pakweg 5 jaar terug veel minder het geval.
Ja fuck man, ik ging 20 minuten voor mgmt pissen en ik kwam terug, opeens fucking druk in de india, maar wel nog mogelijk overal tussendoor te schuiven, staat er zo'n kutjoch die me gewoon bij het langslopen elke keer terug naar achter duwde en ging schelden. toen ik er eenmaal toch doorkwam heb ik fijn even op z'n teenslipper getrapt met m'n regenlaars.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:50 schreef Horloge het volgende:
Overigens hilarisch, de übernette (Breezah-)meisjes bij N*E*R*D. Ging er zo'n klein meisje voor me staan, vroeg ze of het oké was. Als er iemand voor hun wegliep, hielden ze exact dezelfde volgorde aan bij het 'inschuiven' en ze waren ontzettend verontwaardigd dat er een kerel was die zich naar voren toe werkte.
Echt leuk om te zien.
Wij kwamen vrijdag aan en hadden gelukkig nog genoeg ruimte om de tenten op te zetten bij vrienden van ons die donderdag al gegaan waren. Dat was wel fijn, we hadden een gezellige groep.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:54 schreef Chooselife het volgende:
Ook leuk op camping 1, van die breezermeisjes die donderdagmiddag complete lappen camping proberen te "reserveren" voor hun 3 vrienden.
Zeker eerste keer Lowlands. "ehhh, volgens mij wel ja". Priceless.
jaja..quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:55 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ja fuck man, ik ging 20 minuten voor mgmt pissen en ik kwam terug, opeens fucking druk in de india, maar wel nog mogelijk overal tussendoor te schuiven, staat er zo'n kutjoch die me gewoon bij het langslopen elke keer terug naar achter duwde en ging schelden. toen ik er eenmaal toch doorkwam heb ik fijn even op z'n teenslipper getrapt met m'n regenlaars.
Verbannen naar de overkant van 't meer. Arme wortel.quote:
Ik heb QotSA niet gezien op Pinkpop (niet geweest), maar ik ben wel bij hun optreden in HMH geweest en dat was toch wel erg tof. Heerlijke meezing/meebeuk muziek tbhquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
RATM was meesterlijk, absoluut lowlandswaardig. Eens.
Metallica was goed, maar zeker niet in topvorm en totaal niet op z'n plek op Lowlands. QOTSA was werkelijk aller belabbertst, die zijn echt rijp voor hun pensioen, ongemotiveerde, volgevreten persiflage van de briljante band die ze ooit waren. FF is goed, maar nog nepper, commercieler en afgezaagder dan NERD.
De enige act op Pinkpop die ,naast RATM, echt Lowlandswaardig was deze editie was Justice, maar die waren er vorig jaar al. En misschien de Editors, die mij niet boeien, maar wel in vorm waren.....en hey, die waren er ook dit jaar.
Snie! Toen dat gebeurde waren ze net 30 seconden bezigquote:Op maandag 18 augustus 2008 19:58 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
jaja... Jij bent vast zo iemand die 10 minuten voor het einde van het optreden nog even voor aan wil staan
"Glauw" was dat woord. Stond ook in vrijwel elk wc-hokje op 2.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:54 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Iemand die groep belgen op camping 2 nog gezien die pleitte voor een of ander nieuw woord? Het leek wel een fucking religie.
Ik vond die nieuwe '24u' wel gaar, voor m'n gevoel was ie meer dicht dan open. En beetje jammer dat Duracell per se zo groot er op moet
Inderdaad, wat een zuur kutstuk. Die gast heeft zo te lezen echt enorm veel gemist. Er waren zeker leuke, sympathieke en frisse acts bij. Zoals ongeveer het hele Lima-programma (minus Kees van Hondt en die Balkan-shit dan). Wat ik ook geweldig vond is Volbeat. Ook nergens wat over gelezen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:58 schreef Shazbot het volgende:
[..]
Ik heb QotSA niet gezien op Pinkpop (niet geweest), maar ik ben wel bij hun optreden in HMH geweest en dat was toch wel erg tof. Heerlijke meezing/meebeuk muziek tbh.
Metallica is inderdaad meer op hun retour. Hun muziek valt niet echt meer onder metal/hard rock, het is allemaal een beetje te liefelijk
Dat Stentor flut verslag, sloeg echt nergens op. Ik had het idee dat het een gefrustreerde Sex Pistols fan was. Hij zeurde maar over dat een deel van het programma al er eerder was geweest, maar er waren ook tientallen nieuwe acts en als een act goed is, wat is het probleem
. Ook was een deel van de acts die hij noemde al een paar jaar niet geweest, ik was juist blij dat ze dEUS weer hadden (nog niet eerder gezien). Daarnaast haalde hij ook aan dat Anouk over het paard getild was, terwijl dat volgens mij niks met de muziek te maken had. Ook over NERD hetzelfde en later gaan zeuren over opgestelde laptops
bij een band.
Ik heb me geweldig vermaakt in ieder geval. Op naar volgend jaar![]()
Btw. In het vorige topic zei iemand dat de Sex Pistols als vervanging dienden voor FOR, waar staat FOR voor
En iemand die in boxershort in zo'n paal klom.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:01 schreef Memento-Mori het volgende:
was ook geniaal dat die batterij zonder stroom zat donderdagnacht
Vriend van mij had dat op zaterdagnacht, liep met een plant uit de groove tube en werd de eerste keer teruggestuurd. Paar uur later deed ie het weer en kwam hij een andere security tegen en moest hij mee komen backstage, 24 uur verwijdering. Dag erna liep ie na dEUS gewoon weer rond, bandje losknippen van iemand die wegging en weer vastsmeltenquote:Toen iedereen planten ging rausen voor Kees in het Limagebied werd een gastje die met een bloembak liep door 3 undercover agenten aangehouden en moest mee komen voor een boete. Die arme jongen rende samen met een vriend van 'm weg omdat ie er (terecht) vanuit ging dat het een grap was.
Fields of Rock.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:58 schreef Shazbot het volgende:
Btw. In het vorige topic zei iemand dat de Sex Pistols als vervanging dienden voor FOR, waar staat FOR voor
quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:02 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Vriend van mij had dat op zaterdagnacht, liep met een plant uit de groove tube en werd de eerste keer teruggestuurd. Paar uur later deed ie het weer en kwam hij een andere security tegen en moest hij mee komen backstage, 24 uur verwijdering. Dag erna liep ie na dEUS gewoon weer rond, bandje losknippen van iemand die wegging en weer vastsmelten
Jaa!quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:01 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
GLAUW!!!
Daar stonden we bijna tegenover, die badjasman was tof.
Hij zei dat het een 'tongval was van een Amerikaanse politicus', maar dat is volgens mij onzin.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:04 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Jaa!Wat een geniale gast was dat
.
Wat is een glauw nou eigenlijk, dat is me nou nog steeds niet duidelijk.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:02 schreef HenkBenzinetank het volgende:
nog maar een keer:
Sigur Rós. Epic.
.
Alles klopte gewoon.
Meest belachelijk is dat hij als een van de weinige daarvoor is gepakt, op zondagnacht werden ook weer de bomen meegenomen en niemand van de security die er wat aan deed....quote:
Jaa, dat was zeker mooi!quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:05 schreef Aventura het volgende:
Eh, waarom post iedereen zijn verslag nog een x? Zo kunnen we wel blijven doorgaan.
Iemand de gedeeltelijke maansverduistering zaterdagavond nog gespot toevallig?
Dat dus. Ik vind het prima dat je wat aan het vandalisme wil doen, maar wees dan consequent in je beleid en ga niet voor een paar individuen het festival verpesten.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:06 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Meest belachelijk is dat hij als een van de weinige daarvoor is gepakt, op zondagnacht werden ook weer de bomen meegenomen en niemand van de security die er wat aan deed....
Na underworld gezien ja, veel mensen snapten het niet. Stond trouwens ook in the daily paradisequote:Op maandag 18 augustus 2008 20:05 schreef Aventura het volgende:
Eh, waarom post iedereen zijn verslag nog een x? Zo kunnen we wel blijven doorgaan.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:55 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ja fuck man, ik ging 20 minuten voor mgmt pissen en ik kwam terug, opeens fucking druk in de india, maar wel nog mogelijk overal tussendoor te schuiven, staat er zo'n kutjoch die me gewoon bij het langslopen elke keer terug naar achter duwde en ging schelden. toen ik er eenmaal toch doorkwam heb ik fijn even op z'n teenslipper getrapt met m'n regenlaars.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:05 schreef Aventura het volgende:
Nja in eerste instantie begonnen ze erover dat hij de schade moest betalen, maar hij had niks vernield dus na een belletje hoefde hij niks te betalen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:07 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Dat dus. Ik vind het prima dat je wat aan het vandalisme wil doen, maar wees dan consequent in je beleid en ga niet voor een paar individuen het festival verpesten.
Ja vind ik ook. En zal wel als een oude moraalridder klinken maar het is de afspiegeling van de maatschappij. Op Pinkpop is t al erg, maar LL gaat ook een beetje die kant op. Erg jammer.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:07 schreef Horloge het volgende:
[..]
Overigens ook zoiets meegemaakt, wilde bij The Roots naar voren lopen, ik loop dicht langs twee dudes, drukt één van die lijers snel een sigaret (rookverbod anyone?) in mijn shirt uit. Heb het idee dat er veel meer ongemanierde boeren dan vorig jaar waren, kreeg ook regelmatig bier, ijs en afval mijn richting in geslingerd.
Het mag niet, maar ik deed het lekker toch. Behalve in de x-ray en de juliet. want juliet is theater en dat doe je gewoon niet en x-ray is zo klein en warm, daar word je zonder sigarettenlucht al astmatisch van. maar daar ben ik eigenlijk helemaal niet geweest dit jaar. 3 minuten ofzoquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:08 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Over rookverbod, hoe zit het nou? Mocht er wel of niet gerookt worden in de tenten? Ik was laatst op een festivalletje waar het niet mocht, maar die tent was aan alle kanten dicht.
Er stond volgens mij niets in het programmaboekje (dan neem je 't al niet serieus), maar bij de Lima stond een securitygast wel de peuken uit de handen/monden te kijken..quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:08 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Over rookverbod, hoe zit het nou? Mocht er wel of niet gerookt worden in de tenten? Ik was laatst op een festivalletje waar het niet mocht, maar die tent was aan alle kanten dicht.
Mocht in geen enkele tent gerookt worden, paar miniscuul kleine bordjes hingen aan de palen. Tom Barman (Zanger dEUS) rookte zelf ook vrolijk door tijdens zijn optreden.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:08 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ah, ok. Er werd ook verder totaal niks gedaan om ervoor te zorgen dat het verbod nageleefd wordt, vandaar dat ik ook twijfelde. Maar ja, het zal wel, ik heb ook in de tenten gerookt.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:11 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Het mag niet, maar ik deed het lekker toch. Behalve in de x-ray en de juliet. want juliet is theater en dat doe je gewoon niet en x-ray is zo klein en warm, daar word je zonder sigarettenlucht al astmatisch van. maar daar ben ik eigenlijk helemaal niet geweest dit jaar. 3 minuten ofzo
Inderdaad. Ik heb donderdagmiddag bij de ingang 3 voordringers op hun gedrag aangesproken. Fucking asociaal kutgedrag, als de meeste mensen er al meer dan een uur staan. In de afgelopen 5 jaar niet eerder meegemaakt.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:07 schreef Horloge het volgende:
[..]
Overigens ook zoiets meegemaakt, wilde bij The Roots naar voren lopen, ik loop dicht langs twee dudes, drukt één van die lijers snel een sigaret (rookverbod anyone?) in mijn shirt uit. Heb het idee dat er veel meer ongemanierde boeren dan vorig jaar waren, kreeg ook regelmatig bier, ijs en afval mijn richting in geslingerd.
The Gutter twins niet..dat moet een zware bevalling geweest zijn!quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:12 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Tom Barman (Zanger dEUS) rookte zelf ook vrolijk door tijdens zijn optreden.
Op 3voor12 staat interview met de directeur van LL. Hij riskeert een boete maar vind de regelgeving raar. Begrijpelijk. Je kan ook moeilijk in een Alpha op rokers controleren....quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:12 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ah, ok. Er werd ook verder totaal niks gedaan om ervoor te zorgen dat het verbod nageleefd wordt, vandaar dat ik ook twijfelde. Maar ja, het zal wel, ik heb ook in de tenten gerookt.
Vond dat er dit jaar ook meer mensen waren die je normaal niet op festivals zou aantreffen, maar in de Hollywood ofzo..quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:12 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb donderdagmiddag bij de ingang 3 voordringers op hun gedrag aangesproken. Fucking asociaal kutgedrag, als de meeste mensen er al meer dan een uur staan. In de afgelopen 5 jaar niet eerder meegemaakt.
Dat was ik.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:58 schreef Shazbot het volgende:
[..]
Ik heb QotSA niet gezien op Pinkpop (niet geweest), maar ik ben wel bij hun optreden in HMH geweest en dat was toch wel erg tof. Heerlijke meezing/meebeuk muziek tbh.
Metallica is inderdaad meer op hun retour. Hun muziek valt niet echt meer onder metal/hard rock, het is allemaal een beetje te liefelijk
Dat Stentor flut verslag, sloeg echt nergens op. Ik had het idee dat het een gefrustreerde Sex Pistols fan was. Hij zeurde maar over dat een deel van het programma al er eerder was geweest, maar er waren ook tientallen nieuwe acts en als een act goed is, wat is het probleem
. Ook was een deel van de acts die hij noemde al een paar jaar niet geweest, ik was juist blij dat ze dEUS weer hadden (nog niet eerder gezien). Daarnaast haalde hij ook aan dat Anouk over het paard getild was, terwijl dat volgens mij niks met de muziek te maken had. Ook over NERD hetzelfde en later gaan zeuren over opgestelde laptops
bij een band.
Ik heb me geweldig vermaakt in ieder geval. Op naar volgend jaar![]()
Fields of rock dus.quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Heb zojuist de volgende reactie gestuurd naar dat artikel:
Beste Erik,
Mischien had je je kunnen concentreren op hetgeen je niet kende, want zo te lezen heb je nogal wat gemist. Je stuk lijkt een ordinaire zeurpartij over alles wat je wel kent en veelal verafschuwd.
Je had jezelf een veel leuker weekend kunnen bezorgen, maar dat moet je natuurlijk wel willen!
Nog even een kleine toevoeging. Als je je research gedaan had, had je geweten waarom The Sex Pistols op LL waren (aflasten van FOR) en de flinke vinger van Mojo in de Lowlandspap.
Beterschap gewenst.
Met vriendelijke groet,
Peaceman
Ik vind het ook onzin, de tent is ook aan alle kanten open en er was sprake van dat het dan wel zou mogen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:14 schreef Longmen het volgende:
[..]
Op 3voor12 staat interview met de directeur van LL. Hij riskeert een boete maar vind de regelgeving raar. Begrijpelijk. Je kan ook moeilijk in een Alpha op rokers controleren....
Dat hielp vast!quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:11 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Er stond volgens mij niets in het programmaboekje (dan neem je 't al niet serieus), maar bij de Lima stond een securitygast wel de peuken uit de handen/monden te kijken..
nog genialer was dat het licht precies weer aan ging toen een gast in zn blote reet aan een balk hingquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:01 schreef Memento-Mori het volgende:
was ook geniaal dat die batterij zonder stroom zat donderdagnacht
Nu moet ik er wel bijzeggen dat-ie ook wel keek met een blik van 'What the fuck ben JIJ aan t doen, bitch!!!quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:20 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Jazeker! De mevrouw voor me gooide gelijk verontschuldigend haar peukie weg
Ja ik! Was erg goed.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:20 schreef Aventura het volgende:
Oh en aan de organisatie van LL: boek Gogol Bordello en alle aanverwante zaken zoals Russian Disco voor 2009 maar een keertje niet...Come on, Gogol Bordello in de Alpha...Dat is gekheid en (te) makkelijk scoren.
Heeft iemand trouwens Kraak & Smaak gezien? Waar ik het niet zo druk vond trouwens; vreemd voor een topact die voor de tweede keer een uitierst goede en succesvolle cd uitbracht.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:20 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
nog genialer was dat het licht precies weer aan ging toen een gast in zn blote reet aan een balk hing
Tja, ik heb niet zoveel genoten als vorig jaar helaasquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:01 schreef Aventura het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een zuur kutstuk. Die gast heeft zo te lezen echt enorm veel gemist. Er waren zeker leuke, sympathieke en frisse acts bij. Zoals ongeveer het hele Lima-programma (minus Kees van Hondt en die Balkan-shit dan). Wat ik ook geweldig vond is Volbeat. Ook nergens wat over gelezen.
Oh en FOR is Fields of Rock. Dat festival ging niet door wegens (geloof ik) een tekort aan acts.
Zo sneu.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:11 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Het mag niet, maar ik deed het lekker toch. Behalve in de x-ray en de juliet. want juliet is theater en dat doe je gewoon niet en x-ray is zo klein en warm, daar word je zonder sigarettenlucht al astmatisch van. maar daar ben ik eigenlijk helemaal niet geweest dit jaar. 3 minuten ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |